منهای فوتبال

فیلم| ازدواج عجیب دختر ۴ ساله!

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از ازدواج عجیب دختر ۴ ساله بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، یک پدر درباره ازدواج دخترش در ۴ سالگی صحبت می کند.

فیلم ازدواج عجیب دختر ۴ ساله که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم دردناک ازدواج دختر ۴ ساله

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۸ دیدگاه ها

  1. باز یه عده عقده ای موضوع رو به دین ربط دادن . این جزو رسوم زندگی هست از قدیم براشون مونده . دخترو پسرهارو از بچگی به نام هم نامزد یا ناف بُر میکنند . بعد که بزرگ شد عقد میکنند و ازدواج . اگه دین بد باشه که الان ایرانی ها همه باید مثل قبل اسلام با محارم ازدواج کنید . اینقدر عقده ای برخورد نکنید . بعد هم شما که به دین ربطش میدی ، شما شعارتون اینه دیگران رو قضاوت نکنید . پس این پدر را قضاوت نکنید . مگه میدونی دردش چی بوده که اینکارو کرده ؟

  2. کثیف‌ترین موجودات ردی زمین همینان ک هیچ بویی از انسانیت نبردن و الان ایران داره بهترین پذیرایی رو ب عنوان میزبان از اینا میکنه و ایران کم کم داره میشه افغانستان از بس جمعیتشون زیاد شده.چهار صبا دیگه همینا با همین روال میخوان بیان سراغ دختران ایران

  3. سلام د. ستان افغانی‌ها و اونهای که هیچ از انسانیت بوی نیردن این کار را میکنن بنده همچنین چیزی به چشم دیدم تو شهر زاهدان البته افغانی بودن و عقد اونها هم به واسطه یک آخوند نفهم بی‌شعور مثل خودشون انجام میشه بهش میگن عقد سنتی یا آخوندی همش از جهل و نادانی و فهم نداشتن از دین هست فقط بچه میارن عرضه خرج و مخارج ندارن و افغانها وقتی دختر شوهر میدن مهریه شیربها و….. را نقدی میگی ن و منبع درآمدی برای پدر هست حیف اسم پدر روش بگذاریم باید بگیم آدم فروش

  4. شماها چقدر خل و چل هستین بابا این فیلم چند سال پیش پخش شد و تایید شد افغانی هست مال قندهار افغانستان هست الان کدوم محضری اجازه ثبت همچین ازدواجی داره اصلا قانونه اجازه عقد ندارن فهمیدی امثال تو نوک دماغشو فقط میبینه

    1. آقا سروش عزیز،شما که خل و چل نیستید و عاقلید و دانشمند و پرفسور و نخبه، بفرمایید
      که با فرض صحت این گزارش،چه فرقی میکنه که این گزارش مال امروز باشه یا چند سال پیش؟ مربوط به افغانستان باشه یا ایران یا هرجای دیگه؟ تو که خیلی بیشتر از نوک دماغت را میبنی ،آیا شعر شاعر سخندان،سعدی بزرگ (بنی آدم اعضای یک پیکرند.که در آفرینش ز یک گوهرند ……) را قبول داری؟
      من که جیگرم آتیش گرفت البته امیدوارم این گزارش فیک باشه نه مستند.
      و حُسن ختام اینکه،کسی که دورتر از نوک دماغش را میبیند،هیچوقت صدای دُهُل نمیدهد دانشمند جهان بین.

  5. این نتیجه همراهی دین و مذهب بدون عقل و شعور است که در تمام جوامع خشک دینی که از عقل و شعور و درک و فهم تهی هستند می باشد.
    فقر فکر و عقل و درک و شعور معضل تمام جوامع دینی و مذهبی است که از گذشته تا الان که عصر پیشرفت و ترقی است هنوز ادامه دارد دلیلش هم لجاجت دین در تغییر و تحول است که اصولش ثابت و فروش نیز بر اساس اصول ثابتش وضع می شوند در واقع درجا زدن دائمی انسان دین دار است …

  6. ! این پدر و مادر حتی احکام اسلام و سنت رو هم زیر سوال بردند
    توی اسلام گفته اند ۹ سال به بالا به شرطی که بلوغ رسیده باشه ، و همچنین آمادگی های فردی !
    این ازدواج حرام است !

  7. دیدید اون خانم افغان چی گفت:(وضع ایران یک خورده از افغانستان بهتره) ممکنه وضع اقتصادیش یک خورده بهتر باشه ولی وضع فرهنگیش خیلی خیلی بهتره،بیچاره این دختر،من که بزرگ بودم شوهر کردم حریف آقا پیام نمیشم، وای به حال این بیچاره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *