عکس

عکس| تغییر پوشش جورجینا رودریگز در عربستان؛ همسر رونالدو: لازم باشد با حجاب می شوم!

به گزارش دیلی فوتبال؛ عکس های منتشر شده از تغییر در سبک پوشش جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو در شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی و احتمال با حجاب شدن او بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

جورجینا رودریگز با انتشار تصاویر از تفریح خانوادگی خود در فضای مجازی از مستقر شدن در خانه جدید در ریاض خبر داد و نوشت: «ریاض، تو چقدر زیبایی!».

همسر کریستیانو رونالدو در پاسخ به کاربرانی که در نظرات پست اینستاگرامی اش درباره وضعیت حقوق بشر عربستان انتقاد داشتند و همچنین از تغییر ظاهری پوشش او نسبت به روزهای ابتدایی سفر به این کشور سخن به میان آوردند، نوشت: «همه چیز خوب است؛ قوانین در هرجا لازم است اما من سختگیری نمی بینیم، لازم باشد با حجاب می شوم!».

گفتنی است، چندی پیش انتشار تصاویری از بی حجابی جورجینا رودریگز همسر رونالدو در عربستان واکنش های منفی بسیاری در میان کاربران سعودی به دنبال داشت.

عکس های تغییر پوشش جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو در ریاض پایتخت عربستان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| تغییر پوشش جورجینا رودریگز در عربستان؛ همسر رونالدو: لازم باشد با حجاب می شوم!
عکس| تغییر پوشش جورجینا رودریگز در عربستان؛ همسر رونالدو: لازم باشد با حجاب می شوم!

عکس تغییر حجاب جورجینا رودریگز همسر رونالدو در عربستان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. خدا به خیر کنه دیگه. بعد از این تا وقتی که این آقا عربستان تشریف داره و توپ میزنه یکسره باید خبر رونالدو رو بشنویم. رونالدو آمد رونالدو رفت. رونالدو فلان چیز را دید. رونالدو فلان جا خوابید. جورجینا آمد جورجیا رفت. جورجیا اینو خرید جور جینا اونو پوشید جورجیا اینو خورد جورجیا اینو دید. رونالدو این جا خوابید جورجینا اونجا خوابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *