کد خبر: ۱۶۷۲۰۹

عکس| توهین احمد ایراندوست به نماز خواندن علیرضا دبیر

عکس| توهین احمد ایراندوست به نماز خواندن علیرضا دبیر

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ احمد ایراندوست مشهور به غول برره با انتشار عکس نوشته ای در اینستاگرام در واکنش به نماز خواندن علیرضا دبیر در جلسه با وزیر ورزش، توهین زشتی به رئیس فدراسیون کشتی کرد.

در این استوری اینستاگرامی که احمد ایراندوست در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این سلبریتی پرحاشیه متن توهین آمیزی علیه علیرضا دبیر منتشر کرده است.

دیلی فوتبال: از عوارض توهم زای دنبال کنندگان مجازی برای سلبریتی های ایرانی همین بس، بازیگر درجه 4-3 سینما که محافظت از باسن جنیفر لوپز از افتخارات رزومه کاری او محسوب می شود و تمام فکر و ذکرش در همان جا مانده، نسبت به انجام فرایض یا مستحبات دینی توسط رئیس فدراسیون کشتی ایران و قهرمان پیشین جهان و المپیک توهین می کند و عده ای برایش کف و سوت می زنند.

عکس توهین احمد ایراندوست به نماز خواندن علیرضا دبیر که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس توهین غول برره به رئیس فدراسیون کشتی

برچسب ها: اینستاگرام کشتی
ارسال نظر
نظرات شما
محمد
-
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
دمت گرم باشه آقای ایراندوست عزیز
پاسخ
علیرضا
-
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
به واژگانی که اقای ایران دوست بکار بردن کاری ندارم ولی از نظر من این حرکت اقای دبیر هدفی جز ریا ومکر وحیله وتزویر نداشت ..
پاسخ
جهان
-
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
دمت گرم دیلی فوتبال فقط خودت قشنگ جواب سلبریتیای حقیر رو میدی???
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
هی خیکی!توبروموقعی که زن تنفروش آمریکایی دچارنفخ وباد شکم هست،موقعیکه بادشکمش رورهامی‌کنه توصورتت،فقط بو بکش!موقعیکه محافظ باسن زنهای هرزه بودی!کاری هم به نماز واعتقاددیگران هم نداشته باش عوضی
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
تا چشم شما عرررررررررزشی ها کور شه ؛؛ دیگه نمیتونید مردم رو با ادای متدین بودن گول بزنید ؛ شماها خودتون بدترین و خطرناکترین دشمن خونی دین مبین اسلام و مسلمین هستین ؛ مرگ بر شما خدا نشناس ها و دین فروشها
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
بعضیا چهره واقعی شون همون فضای مجازی هست . ماسک روی صورت میزنند در جامعه و واقعیت
پاسخ
لیلی
-
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
چقدر بیشعور من بودم شکایت میکردم
پاسخ
محمدرضا
-
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
آقای دیلی فوتبال نون به نرخ روز خور و بادمجان دور قاب چین آب را بریز اونجایی که میسوزه تو غلط میکنی مرتیکه که به آقای ایراندوست عزیز توهین میکنی تو فقط اجازه انتشار خبر را داری بیخود میکنی نظرات پوسیده و احمقانه خودتو منتشر میکنی آقای ایراندوست عزیز هم هنرمند عزیز و مطرح کشورمون هستند هم بادیگارد چهره های مطرح جهانی تا کور بشه چشمان امثال شما نون به نرخ روز خورها و پاچه خوارها و امثال این *** که انتصابش کردین برای ریاست فدراسیون کشتی آخه مرتیکه *** وسط جلسه رسمی موقع نماز خوندنه مرتیکه ریاکار
پاسخ
حسین
-
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
نبابد به آقای ایراندوست بی احترامی کرد ایشان باتوجه به عرف و عادت ما دارند قضاوت میکنند ، انتقاد به برگزار کنندگان جلسه وارد هست که چرا جلسه رو طوری برنامه ریزی کرده اند که با اذان تداخل داشته باشه ، هرچندجمع کثیری از ما شیعیان میانه ی خوبی با نماز اول وقت نداریم (مصداقش همین برگزارکنندگان جلسه) و آن تعداداندک هم که عادت به نماز اول وقت و نافله دارند مورداتهام ریا قرار میگیرند ، کسانیکه به نماز اول وقت عادت دارند همیشه در کشور با این مشکل روبروهستند
پاسخ
علی
-
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
بیشرف بودن ادا نیست... صفتی است که لایق امثال هتاکایی مثل تو اون غول دلقکه که فقط میتونه اینجوری خودشه معروف کنه
پاسخ
سیاوش
-
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
چه راحت تهمت ریا وتزویر میزنی.اینها نشان از عقده ای بودن ولجن بودن شخصیت شماهاست.
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
چقدر ایران گلستان میشد که همه به عقاید هم احترام بگذاریم
ولی متاسفانه بعضیا فقط یاد گرفتن همدیگر رو تخریب ومسخره کنن
پاسخ
امیر
-
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
این *** برره خودشو قاطی هر چیزی میکنه
پاسخ
براتعلی آبرین
-
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
این چوپان روزمزد برخی زنهای هرزه اجازه ندارد به خیمه جوان مردان و رهروان مولا امیر المومنین علی علیه السلام وبندگی بندگان پروردگار توهین کند .
پاسخ
امیر
-
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
از یه محافظ ... بیشتر از این نمیشه انتظار داشت با اون سبیل هات فقط در ... جنیفر رو میتونی جارو بزنی تا نفر بعدی بره تو.... فقط و فقط همین
پاسخ
اسماعیل
-
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
همین جنیفر لوپز صد شرف داره به دلقکها
حداقل ۱۵ هزار بی سرپرست را اداره میکنه.
مسؤلین روزانه هزاران سرپرست را شرمنده زن و بچه هاشون می کنن.دم ایراندوست گرم
پاسخ
شهاب
-
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
ریا کاری و تظاهر در بعضی از مسئولین رخنه کرده است آقای دبیر میتونست صبر کنه باالاخره جلسه نیم ساعت یا یکساعت بعد تمام میشد و میرفت نمازخانه و عبادت خودش رو انجام میداد
پاسخ
علی
-
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
حقیقت رو گفته
پاسخ
شاهین
-
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
آقای دبیر جایگاه خودشو داره احتیاج به ریا و تزویر هم نداره و با احترام به سخنران نماز اول وقت خودش را هم با اون ترکیب انجام داده و آدم هایی که از این وادی دور هستند یه چیزهایی می گویند که درست نیست .
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
خوشم میاد که دار ..... دیلی و یه عده میسوزه
پاسخ
امین
-
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
کسانی که اهل ایمان را مسخره می کنند و به آنها تهمت میزنند جایشان جهنم و آتش است
پاسخ
منصور احمدی
-
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
سلام
میشه لطف کنید حکم شرعی این طور نماز خواندن را بنویسید.حتما در جبهه جنگ و در حین حمله بی وقفه دشمن بوده!!!!!
پاسخ
محسن
-
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
همین تائیدهای شماهاست که ریا کاری را توی این مملکت ترویج میکنه،آخه کجای دنیا وسط یک جلسه رسمی یک مسلمان نماز میخونه و عملا توهین به سخنران میکنه چرا نرفته نمازخانه؟
پاسخ
سالار
-
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
چرا حرف حق برای بعضی ها انقدر تلخه عین واقعیته دبیر با این خود شیرینی هاش و جانماز آب کشیدناش خودش رو داره خراب میکنه. عبادت معبود وظیفه هر مخلوقی هست و خالق نیازی به این عبادت نداره و برای تعالی و رشد وتشکر از خالقه پس نیاز نیست وظیفه رو با ریا وتزویر نمایش بدی یعنی عبادت دبیر برای رضای خدا نیست برای رضایت خلق خدا هست ریاکار سالوس
پاسخ
ایلیا
-
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
معلومه تو داری میسوزی وقتی اینقدر واضح داره به نماز خوندن بقیه توهین میکنه جای هیچ دفاعی نداره من اینستا دنبال نمیکنم ولی دیلی فوتبال دنبال میکنم تا بدونم ادمای حیوون نما کیا هستن و در ضمن شهید بابایی هم تو اتاق ژنرال امریکایی نماز خوند بعد چون دبیر وقت جلسه نماز خونده شد ریا کار؟معلومه خیلی بدبختی
پاسخ
ایرج محمدی
-
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
دمت گرم آقای ایراندوست حرف حق را زدی. نفاق و ریا هم حدی داره
پاسخ
اسفندیار
-
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
دمت گرم آقای ایراندوست بایداین آدمای ریاکار وچاپلوس رسوابشن
پاسخ
مسعود خامسی
-
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
شهید رجایی گفته بودن به نماز نگو کار دارم به کار بگو نماز دارم ...حالا چقدر پسندیده بود اقای رییس فدراسیون هم اینکاررا میکرد.انجام فریضه از واجبات است نه جلسه با رییس و دیگران . ....بعد هم این باعث شرمندگی مدیران این کشوره که ایراندوست باید مجبور شود بقول شما محافظ ان جای هنرپیشه ها بشه .اگر از این سرمایه های ارزشمند درست استفاده شود اینطور نمیشود ....وبعداما بعد ...حافظا می خورو رندی کن و خوش باش ولی دام تزویر مکن چون دگران قران را .......
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
آقای دبیر
ریاکار و انگل ورزش ایران
پاسخ
محمد
-
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
الان دقیقا دبیر ریاکار و دغل باز مورد تایید شماست ؟!
پاسخ
پیمان
-
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
راه های رسیدن به سمت های بالاتر درجمهوری اسلامی
پاسخ
طه
-
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
ایراندوست خودش چیه ک توهین کنه
پاسخ
الهام
-
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
این بازیگر ضد انقلاب هستن. باید دستگیر بشه تا درس عبرتی بشه برای بقیه که توهین به مسلمانان و نماز گذاران نکنند. دیر یا زود به آمریکا خواهد رفت. مرگ بر ضد ایرانی مرگ بر ضد انقلاب
امروز نمازگذاران رو توهین میکنند فردا خود آیت الله... رو! و دشمن مردم هستند.
پاسخ
امیرعلی
-
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
این نره خر بی مصرف اگه یه روز ???? نخوره میمیره
آخه بد ترکیب تو از مذهب و عقیده چی می‌دونی ،،،،
پاسخ
محمد حسین
-
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
در پاسخ به ایلیا
دمت گرم سلطون
احسنت
پاسخ
امید
-
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
45 ساله ک مملکت و امثال ایشون با ریا و تزویر و سیاه بازی ادره میکنند...
وقتی ک باید کار کنند یاد عبادتشون میفتند
پاسخ
محمد حسین
-
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
با سلام و احترام
آفرین بر شما مردم باهوش و فهمیده
آفرین بر شما مردم با معرفت
واقعا دستتون درد نکنه
آقای ایراندوست عکس با همسرش رو بدون حجاب عمدا در فضای مجازی پخش میکنه کلی تشویق و آفرین و......
آقای دبیر بصورت مخفیانه از نماز خواندنش فیلم گرفته میشه و پخش میشه، اینجوری مورد توهین قرار میگیره ،
آفرین به شما مردم عاقل و فهمیده

و حالا ببینید بخشی از مصاحبه خود آقای ایراندوست (تو گوگل سرچ کنید میاره، ماشاله شما مردم هم چقدر با اطلاعات و باهوش هستید):
من قبلا شنیده بودم که شما بادیگارد برخی چهره های هنری بوده اید، واقعا صحت دارد یا شایعه است؟

بله، ماریا کری، جنیفر لوپز و نیکلاس کیج از جمله چهره هایی بودند که من محافظ شان بودم. ولی همان موقع و در همانجا هم می رفتم نماز جمعه، ما وطن فروش نبودیم ، بچه های آبادان وطن فروش نیستند، امروز خیلی ها خودشان را می چسبانند به انقلاب و رهبری، اما در عمل جور دیگری هستند، الان هم عمر و عاص داریم ، معاویه داریم، فقط اسمش عوض شده است.

خدا را شکر که علی هنوز هست، اگر آقا خامنه ای نبود، الان خدا می داند چه بر سرمان آمده بود، من جا نماز آب نمی کشم، ادعایی هم ندارم، مهمانی هم می روم، پارتی هم دعوت می شوم، خوشگذرانی هم می کنم، ولی اعتقادات خودمان را داریم ما تابع نظام و رهبری هستیم.

تصویر پدر من «شهاب ایراندوست»، همراه آقا تختی، نماد و آرم ملی کشتی ایران است، حالا هی می آیند پشت سر ما حرف می زنند، فلانی اینکاره بوده و ... این ملت پشت سر حضرت عباس(ع) هم حرف می زنند.



جایی خوانده بودم همسرتان خواهر دو شهید است، درباره ازدواج و برگشت تان به ایران هم صحبت می کنید؟

من اول می خواستم همانجا ازدواج کنم ، یعنی برایم گرفتن زن آن طرف مهم بود، اما خدا را شکر سر سفره پدر و مادر بزرگ شدیم، مادرم اصرار داشت دختر ایرانی بگیرم، امر مادر روی چشم ماست، برگشتم و یک دختر خانواده دار ، خواهر دو شهید اهل یزد را برای همسری انتخاب کردم، یزدی ها هم که می دانید معروفند به مردمانی با اعتقاد و خدایی.

یادم است 14 روز مرخصی گرفتم، آمدم و ازدواج کردم و برگشتم، وقتی بچه دار شدیم، همسرم از اول هم با محیط آنجا مشکل داشت ولی بعد که پای تربیت بچه هم به میان آمد دیگر برگشتیم و ایران زندگی مان را ادامه دادیم.

حاضره بره بادیگارد........ ولی پای تربیت بچه اومد برگشتن
بفهمید
از این واضحتر؟
آفرین به شما مردم باهوش
پاسخ
رضا
-
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
گور پدر اینجور عقیده وچاپلوسی.اینجور مردان احمق زمامدار امور شدند!
پاسخ
حسین
-
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
سلام
من کار دبیر رو تایید نمی کنم یک بی احترامی به سخنگو هست البته بچگی کرد اما این گنده بگ هیکل داره اما ی جو عقل ندارم
آخه ببو گلابی سکوت کنی نمیگن بی عقل هستش اما حرف زدی همه متوجه به بی عقلیت شدند
پاسخ
محمد حسین
-
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
با سلام و احترام
آفرین بر شما مردم باهوش و فهمیده
آفرین بر شما مردم با معرفت
واقعا دستتون درد نکنه
آقای ایراندوست عکس با همسرش رو بدون حجاب عمدا در فضای مجازی پخش میکنه کلی تشویق و آفرین و……
آقای دبیر بصورت مخفیانه از نماز خواندنش فیلم گرفته میشه و پخش میشه، اینجوری مورد توهین قرار میگیره ،
آفرین به شما مردم عاقل و فهمیده

و حالا ببینید بخشی از مصاحبه خود آقای ایراندوست (تو گوگل سرچ کنید میاره، ماشاله شما مردم هم چقدر با اطلاعات و باهوش هستید):
من قبلا شنیده بودم که شما بادیگارد برخی چهره های هنری بوده اید، واقعا صحت دارد یا شایعه است؟

بله، ماریا کری، جنیفر لوپز و نیکلاس کیج از جمله چهره هایی بودند که من محافظ شان بودم. ولی همان موقع و در همانجا هم می رفتم نماز جمعه، ما وطن فروش نبودیم ، بچه های آبادان وطن فروش نیستند، امروز خیلی ها خودشان را می چسبانند به انقلاب و رهبری، اما در عمل جور دیگری هستند، الان هم عمر و عاص داریم ، معاویه داریم، فقط اسمش عوض شده است.

خدا را شکر که علی هنوز هست، اگر آقا خامنه ای نبود، الان خدا می داند چه بر سرمان آمده بود، من جا نماز آب نمی کشم، ادعایی هم ندارم، مهمانی هم می روم، پارتی هم دعوت می شوم، خوشگذرانی هم می کنم، ولی اعتقادات خودمان را داریم ما تابع نظام و رهبری هستیم.

تصویر پدر من «شهاب ایراندوست»، همراه آقا تختی، نماد و آرم ملی کشتی ایران است، حالا هی می آیند پشت سر ما حرف می زنند، فلانی اینکاره بوده و … این ملت پشت سر حضرت عباس(ع) هم حرف می زنند.

جایی خوانده بودم همسرتان خواهر دو شهید است، درباره ازدواج و برگشت تان به ایران هم صحبت می کنید؟

من اول می خواستم همانجا ازدواج کنم ، یعنی برایم گرفتن زن آن طرف مهم بود، اما خدا را شکر سر سفره پدر و مادر بزرگ شدیم، مادرم اصرار داشت دختر ایرانی بگیرم، امر مادر روی چشم ماست، برگشتم و یک دختر خانواده دار ، خواهر دو شهید اهل یزد را برای همسری انتخاب کردم، یزدی ها هم که می دانید معروفند به مردمانی با اعتقاد و خدایی.

یادم است ۱۴ روز مرخصی گرفتم، آمدم و ازدواج کردم و برگشتم، وقتی بچه دار شدیم، همسرم از اول هم با محیط آنجا مشکل داشت ولی بعد که پای تربیت بچه هم به میان آمد دیگر برگشتیم و ایران زندگی مان را ادامه دادیم.

حاضره بره بادیگارد…….. ولی پای تربیت بچه اومد برگشتن
بفهمید
از این واضحتر؟
آفرین به شما مردم باهوش
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
میگم نه این غول بی شاخ دم دبیر نصف کیافه شما رو نداره ولی شما به اندازه ربع ایشون هم انسانیت نداری ج
پاسخ
جواد
-
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
ابله کدوم اهل ایمان به این میگن ریاکاری
پاسخ
کوروش
-
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
نخندونمون خواهشا
پاسخ
موسوی
-
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
تصور میکنم آقای ایراندوست با نماز مخالف نیست بلکه با ریا مخالفه.
جای نماز توی مسجد یا نمازخونه ست نه روی میز و وسط جلسه. در عین حال عقاید هرکس قابل احترامه.
انشاله نماز دبیر ریایی نبوده باشه.
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
عههههه
این محمدحسین عجب کتابی نوشته
الهام خانم شماهم یکم کوتاه بیا تخفیف بده قول میده درست شه.
آقای ایراندوست حرف درستی زده
یه جای مهربیشانی وادای مسلمان درآوردن که شرط آدمیت نیست.
وبادیگاردیه خانم بودن شرف داره به ریاکاری بعضیا. لااقل واقعیه تزویرنیست
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
میشه بگی تو چیکاره ی مملکت هستی که حکم صادر می کنی و بقیه رو تهدید می کنی؟!
شک ندارم که تو و امثال تو یا مفسد اقتصادی هستید یا اسید پاش و حتماً غیر ایرانی.
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
نه فقط تو خوبی! بقیه به درد نمیخورند!
اگه سخنرانیت تموم شده بیا پایین! سرمون درد گرفت!
پاسخ
عبدالسلام کریم زاده
-
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
این غول بی قواره بره خودش رو مسخره کن ...نگهبان کون بدون طهارت
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
خاک تو سرتون با این ریا کاری و دغل کاریتون همون نماز بزنه تو کمر امثال شما به ظاهر مسلمون .به جای مسلمان ریا کار بیایید آدم باشید
پاسخ
عبدالسلام کریم زاده
-
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
الاغ جان وقتی اون وزیر بی شعور موقع نماز تویه کشور مسلمون اون هم تو ماه مبارک رمضون اعلام نمی کنه که اجلو بصلات ...آقای،دبیر بانمازخوندش دوکار رو انجام میده۱.نمازاول وقت را بجاآوردن ۲.به وزیربی نماز و مسولین برگزاری جلسه فهماندن که به وقت نماز فقط،وفقط،نماز..والسلام
پاسخ
محمدرضا
-
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
در پاسخ به برادر ساندیس خور محمد حسین،،تلاش کن سطح سواد و اطلاعات و فهم و شعور خودتو ببری بالا و با تعصب و کورکورانه و جانبدارانه بر اساس افکار پوسیده ای که تو کلت فرو کردن حرف نزنی و زیاد هم بالای منبر نرو و سخنرانی نکن و افکار پوسیده ات را برای خودت نگه دار چون وقتی این حرفها را میزنی نشون میدی که چقدر آدم نفهمی هستی و هرکسی که این حرفها را بشنوه و بخونه به خیلی از چیزها در مورد تو پی میبره و فقط بهت میخنده
پاسخ
رضا
-
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
غول برره در حقش خیلی لطف کرده
لیاقت توهین های خیلی بدتر رو هم نداره
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
خریدار داره ، دکان دین و تظاهر و ریا ، بازارش داغه ، پست و سمت و امتیاز و اضافه کار و....همش در دینداری ظاهری.....
پاسخ
مجید
-
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
آفرین به مذهب تو که اینجوری ادبتو نشون میدی
پاسخ
رهنما
-
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
شما که نمی دانید دبیر که یکی از افتخار آفرینان ما مردم ایران است چرا نماز را در آن حال و آن موقعیت خواند و هر شخص به خودش اجازه می‌دهد قضاوت کند هم ایراندوست و هم دبیر افتخار و سرمایه ایران و ملت ما هستند و این دست افراد زیادند و شناسنامه کشور عزیزمان هستند بجای تخریب حفظشان کنیم. آن شالله نمازش قبول حق باشد و قصد درس دادن به مسولین باشد که زمان اذان در هر حالت کار راتعطیل و نماز بپا دارن قطعا همینطور است.
پاسخ
مجید
-
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
تو این کشور ریاکاران و دستمال کشها در رأس هستن
پاسخ
هادی
-
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
به دبیر میگم رو تشک خونه خودت جلوی زنت خاکت کن.بعد ببینم جرات داری حرف مفت بزنی!!!!
پاسخ
کاظم پور
-
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
چرا انقدر به آدمهای ریا کار دروغگو خاین علاقه دارین آیا علاقه شما همان خواست خداوند پس شما که بر خلاف خواست خدا می اندیشی مومن نیستی پس چی هستی؟
پاسخ
امیر
-
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
من *** اول و آخر ایراندوست *** بدرد نخور تو لیاقتت همون بس که از باسن یه لاشی تو آمریکا حفاظت کنی *** بار آخرت باشه پشت بچه ۱۳ آبان ***
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
دبیر رو قهوه‌ای کرد
پاسخ
حسن
-
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
این شکمبه شتر خودش یه سگ دست آموزه
پاسخ
مهبد شکیبایی
-
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
با سلام به هیچ عنوان موافق توهین نیستم نه به آقای دبیر و نه به آقای ایراندوست . ولی بپذیریم که آقای دبیر ریا کردند و توهین به تمام مسلمانان حاضر در آن جلسه . یعنی به جز آقای دبیر همه شرکت کنندگان واجبات را سبک شمرده اند؟؟ ایشان میتوانست برای پنج دقیقه جلسه را ترک کند . همچنین الفاظ آقای ایراندوست واقعا زشت و بیجا هستند . این پست توسط هزاران نفر کودک و نوجوان و خانم و ... خوانده میشود . یک درصد احتمال بدهید دختری نوجوان از مادر یا پدرش بپرسد ادای ... یعنی چی ؟؟ از طرفی اومین عزیز آقای ایراندوست محافظ شخصی یک خانوم بوده اند و بابت آن کار حقوق میگرفتند . شما با این متن به همه پرسنل خدوم مجمعه حفاظت از شخصیت ها توهین کردید . بادی گارد محافظ یک فرد است نه بخش یا عضوی خاص از یک فرد . با تشکر .
پاسخ
محرم
-
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
سیلبریتی اشغال بی شرف
پاسخ
محرم
-
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
سیلبریتی های اشغال ازبی شرفی وبی ناموسی حمایت می‌کنند حروم لقمه ها
پاسخ
ابی
-
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
الحق و الانصاف که درست گفت آقای ایراندوست
پاسخ
اوج
-
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
این کار مستحبی نیازی نبوده درآنجا ودرچنین شرایط انجام شود،،بنابراین احتمال برچاپلوسی وریاکاری میرودوخوب است حتی به معنای واقعی ریاکاری هم انجام نشود،،
پاسخ
حاج سید
-
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
اون نمایش نماز خوندن این استوری را واجب داشت.ایول به ایراندوست که این نسناس را ضایع کرد.ایول .دمتگرم .بزرگمرد .
پاسخ
علی
-
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
به نظرم کار دبیر توهین به نماز خوان است چون ریا وتزویر در جلسه علنی بسیار بالاست اگر اینگونه افراد مگر نداته باشند جایگاه بسیار پایینتر از امروز دارند
پاسخ
بهزاد
-
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
نه غول بی شاخ و دم نره غول مورد تایید ماست تو خودش رو نگران و ناراحت نکن برات ضررررررررر داره
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
کدو تنبل معروفه به غول برره ولی علیرضا دبیر معرفه به پهلوان ?روسیا بشه هر چی غول حسوده الهی?
پاسخ
کریم
-
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
الحق که غول برره ای. در همان عصر حجر موندی و لفاظی می کنی.
پاسخ
بهزاد
-
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
نماز خواندن طرف چه ربطی به چاپلوسی داره مگه تو خبر داری که تو خونه ش هم نماز میخونه یا نه پیرمرد از سن ت خجالت بکشه با اسم عهد قاجارت آروم باش ببخ
پاسخ
آریا امینی
-
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
جانا سخن از زبان ما میگویی، دمت گرم گل گفتی
پاسخ
محمد احمدخانی
-
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
لطفا توهین به دیگران را کنار بگذارید
پاسخ
جمالی
-
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
پاسخ تظاهر وریاکاری را خوب دادند دست مریزاد احتمالا دبیر گنده کارهایش رادرشورای شهر با این حقه بازی ها می خواهد لاپوشانی کند
پاسخ
ایرانی بزرگ منش
-
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
ریاکارمامانت هست ,اطلاع نداری,شعبون بی مخ بپرس میدونه
پاسخ
ایران بزرگ
-
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
نگوایراندوست ,بگودمت گرم شوهرننه ام,,,یکی ازشوهرهای مامانت هست
پاسخ
محمد احمدخانی
-
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
آفرین حرف حق
پاسخ
حیدر
-
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
فرض کن دبیرریاکارهست که هرگزچنین نیست,,توبرومادرانگلت راکه حیثیت تمام محله وشهرت برده ,فکری براش کن,فرزند پری اشوبگر
پاسخ
ایران بزرگ
-
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
اون نمازواجب نمیخونه ,عبادت میکنه ,بهترازفامیلهای معتادت درجلسات شورای سنا هست که خمیازه میکشیدندوخواب بودند برونوه اقدس خانم, مادربزرگت رابشناس
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
اگراثبات نکنید ریاکارهست توهم حرامزاده ای هم شغال
پاسخ
مهدی
-
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
الان تو خیلی ... نمی خوری ؟ بی تربیت
پاسخ
مهدی
-
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
دبیر اگر ادم مومنی هست . به ما بگه جایگاه هیات علمی ای که اشغال کرده و جای یک جوان دیگر رو گرفته . در سال ۴۰۱ چند ساعت دانشگاه رفته ؟ ایشون کلاساش رو هم نمی ره
پاسخ
ایران
-
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
اونایی که به دبیر توهین میکنند همشون عقده ای هستند.هیچکدام شما ناخن گندیده دبیر نیستید.این یارو که فقط هیکل گنده کرده مجبور یه ....بخوره تا دیده بشه.بزرگ ترین افتخارش همون اول برره بوده و هست.خودت. قنخ.د هر آش نکن گوگولی جیگر.
پاسخ
حسین
-
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
آخه این نره خر ایراندوست کیه که این همه بزرگش کردیم.شبیه دلقک های سیرکه
پاسخ
حامد
-
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
امین عزیز ، اهل ریا را با اهل ایمان اشتباه نگیر، در این مورد هم اشتباه کردن بسیار ساده لوحانه است. بسیاری از مسئولین با همین کارها ما را فریب دادند
پاسخ
معلم اخلاق و تربیت
-
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
تواکرحرف حق بلدبودی اشوبگرنمیشدی جیره خواراجنبی نمیشدی جیره خوارایرانی شدن هزاران هزاربارشرف به وطن فروشی چون تواشوبگرداردکه ازپمپوواسراییل وووجیره دلاری دریافت میکنی ,مردک دبیرنیازی به سمت ومقام ندارداورییس فدرا سیون هست به مقامی که ارزوی ارباب وطن فروش توکه دنبال گرین کارت میگردد دبیررسیده,ریاستش هم کرده ,حسرت مقام چون اربابان وبستگان شماهاندارد,که نیاز به ریاوتملق وووداسته باشدخدادادهم نمازمیخواندعارف هست همه هم دیدندوازاین که نمازمیخواندبی دینهاعصبی شدندایابخاطرنیازنمازمیخواند!دبیرالان رییس فدرا سیون هست برای چه تملق کند!؟جوانک بی تجربه یامغرض یامخالف افرادمعتقدوبا دین ,,بدان امروزحکومت به خواندن نمازوووسمت نمیدهدان زمانهاگذشت وامروزاین حرفهات پشیزی ارزش ندارددبیرمثل من یادیگران که درهروضعیتی ممکن هست عبا دت,یادخدابودن درراس وقت نمازدرهرشرایطی وظیفه خودمیدانندچه جمع ناراحت شودچه خوشش بیاد"اتفاقاعاشق این افزادهستم چون به جمع,وزیرووواعتنانکردو ا ثبات کردکه متملق نیست تاپشت سروزیرنمازبخواندحتی شایداخطاردادکه وقت نماز بایدعبادت کردوقت سخنرانی نیست بازدمش گرم,که باتودهنی زدن به افراداتفاقا ا تفاقا اعلام کردمن نیازبه خوش امدن ونیامدن وتملق کردن شماندارم ,روزی مرا خدا میدهدحقیقتا عاشق رفتارش مرامش کردارش شدم که ادمهامقامهاامثال تو وووهنگا م شنیدن اذان برایش هیچ وپوچ باشیدچه برسدبه فکرمقام باشداین شماییدکه دست بوس میرویدپابوس افراداشخاص میرویددولاراست میشویدتانزدبندگان خداشاخص شویدبراتون متاسفم..که درکش نداریدحرکت دبیرنزدخداوند20هست,اوادمهامقامات را کمتراز خداوندعالم وناچیزوبی ارزش دربرابرخداوندحساب کردوغرق محبوبش خا لقش عشقش شدودرخداوندذوب شد,یادخودم افتادم که باشنیدن اذان,هیچ چیزنمی بینم نمیشنوم,اعتنا نمیکنم الاخداوندعالم,ولاغیر""تازه من مذهبی نیستم واهل صفا هستم .دبیرعزیزافرادزیادی چون من ازحرکت شماتمجیدوافتخارمیکنند متاسفانه مد یران وکارکنان وپرسنل سایت نظرات رادلخواهی درمعرض دیدقرارمیدهندبدان که ا کثرملت ,افرادفهیم توراتمجیدمیکنندبه افرادبخیل,کج فهم,مغرض,بی ارزش,وووابدا اهمیت ندهیدخداوندواقعیتهارامیفهمدبارهاگفتم دبیربالاترین سمت داردرییس فدرا سیون هست نیازبه سمت نداردکه اهل ریاباشداین افرادحقیقت میداننداماحسود و مغرضند نه بدبین ,دردشان اغده شان میدانیم چیست وازکجااب میخوردانهادرشان و هم تراز این طیف افتضاح هستند که میشناسیدوشش ماه پیش همه ملت انهاراشنا ختند...
پاسخ
حسین علی
-
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
ساده اید چقدر؟ اونیکه اهل نماز اول وقت است، جلسه را ترک میکند تا نمازش را بخواند. کار دبیر جز ریاکاری چیز دیگری نیست. بفهمید لطفا
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
فرزندخوانده اش هستی ,مبارکه
پاسخ
ایرانی بزرگ منش
-
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
توهم یکی ازان بی سرپرستهاهستی,ازمامانت تشکرکن,اون باباتون هست خبر ندارید,ازمامانی بپرس دیشب اومدکه بود
پاسخ
مهدی مرادیان
-
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
مگه دروغ گفته ؟؟ دبیرو همه میشناسن .یک موجوده کاملا ریا کار و اب زیر کاه .دمت گرم اقای ایراندوست
پاسخ
مهدی رشیدی
-
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
سلام عرض ارادت
جناب وطن فروش نیستم فرق داره با ریا کاری دقل بازی و فرق داره نماز رو واسه کی میخونی واسه چی میخونی
بعضی ها هستند البته خیلی ها از راه نماز خوندن پول در میارند و هزاران کثیف کاری میکنند اما پشت نماز مخفی میشوند یا پناه میگیرند آقای ایراندوست منظورش همین بود
گفت یادش بخیر شورای شهر حالا چه اتفاق های افتاده بکنار عزیزم اینا به فکر جیب خودشون هستند نه به فکر من شما عزیز عصبانی نشو خونسرد باش
پاسخ
علی امیری
-
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
خب تو که مثلا اهل مذهب هستی مودب باش
دراینکه اقای ایراندوست لحن تندی داشته کاری ندارم ولی اگر ملت رزومه علیرضا دبیرو بدونن میفهمن که سرتاسر ریا و دروغه این بابا مادرش بعد طلاق ار بابش ۶ بارشوهر کرده ودوباره بعداز دستمالیهای فراوان به شوهر اولش برگشته اخه خداوکیلی اونجا جای نماز خوندنه به والله این بی شرف از شورای شهر بیش از هزار میلیارد سود و رانت برده دوتا حسینیه به نام خودش تو سیزده ابان و تجریش ساخته چون جلوی چشمم بزرگ شده شناخت کافی ازش دارم ترو خدا یه مقدار اگاه بشید
پاسخ
سید محمد
-
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
قبل از تهمت زدن به آقای دبیر برو آمار بازیگری خودت بگیر ببین آمارت اومده بعد حرف بزن عمو توهم سریالی که بازی کردی از لحاظ هیکلی بزرگ بودی دیده میشدی جلوی تو دست کم ۲۰ نفر بازیگر بودن اون آخرا به خاطر هیکلت دیده شدی بازیگر نبودی کون گشاد بودی
پاسخ
رضا دشتابی
-
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
تووامثال تومعنای نماز اول وقت نمیفهمی!؟ارزش گفتن ندارد,فقط بدان بد ان اگردنبال سمت ومقام وتملق بودوریاکاربود برعکس,به حرمت وزیرو مسولین به ادمهابه عادت به نمازسروقت خواندن بی اعتنامیشد,وحرمت وزیررابراعتقاداتش برایمانش خالقش ارجح میدانست,,پس اینحرکت نکرد یعنی به بالادست به وزیراعتنانکردچون شیفته خالقش هست سمت برایش اهمیت نداردضمنا دبیربالاترین سمت ریاست راداردنیازی به ریاکاری نداردو ضمن اینکه نتیجه کارش دراین دوران عالی بوده است وهمه اینرامیبینند و میدانندمابه دبیرافتخارمیکنیم دبیرنیازبه مقام وجلب توجه دیگران ندارداو عاشق هست انگونه که خدادادعزیزی عاشق هست وافرادی ازایمان واعتقاد این افرادرنج میبرندعصبی هستندواقعیتهاراکتمان وچال میکنند.. درودبردبیربی ریا,صادق ,کارایی دبیردردوران ریاست فدراسبون کشتی نشان ازلیاقتش میباشدنیازبه ریانداردافرادحسود,مغرض,بی دین,بی اعتقاد ,وتعدادقلیلی بدبین ساده لوح ,امااکثرامغرض ومخالف اعتقادات دینی و اسلامی او,,ازاغده شان ,بهتون میزنندمزخرفاتی درشان خودوخانواده شان بیان میکنندکه دبیرانقدربزرگوارهست که به انهاهم اعتنانمیکندچون این متملقان درحدوشان وشخصیت دبیرنیستندشایسته هست نسبت به این افر اد زبون بی اعتناباشندارزش جواب دادن ندارندامامتاسفم برای مدیرسایت که اظهارنظرهاراسلیقه ای درمعرض دیدقرارمیدهدواظهارنظرات فقط مخا لفان دبیررادرمعرض دیدقرارمیدهدواین کارزشتی است
پاسخ
علی
-
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
برای جنیفر لوپز ریا نیست
برای اقای دبیر ریاست
پاسخ
امیر
-
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
غول بربره یک سطل کود انسانی پر چرب نیاز دارد بریزی روی این سبیلهاش فقط هیکل گنده کرده، حیف نون وحیف زمین ایران که همسال تو پا میگذارید چرمهای شتر را بار خر کنی زیرش میخوابد علیرضا دبیر خیلی افتخار برای این مملکت بدست آورده توی کمپوت به چه درد جامعه خوردی بجز ملوانی برای خانمهای خارجی
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
اونوقت شما چه کاره ایرانی؟!
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
محمدرضا جان این همه ادب و فرهنگ و نزاکت رو از کجا آوردی؟! لابد خودت رو از نسل آریایی‌ها هم می‌دونی!
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
ببینم! مگه شماهایی که آقای دبیر رو قضاوت می‌کنید، استغفرالله، خدا هستید؟! شاید داشته از ساعت نمازشون می‌گذشته! شاید دلیلی برای این کارشون داشتن! شما رو سنن؟! آخه شما چکاره حَسَنید که همش عین خاله زَنَکا اظهار نظر می‌کنید؟! همینکه انقدر جرات داشتن با وجود عده‌ای بی‌ادب و هتاک در جامعه چون شماها، فرائض دینی‌شون رو به‌جا بیارن دمشون گرم!
پاسخ
صادق رسولی
-
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
این جماعت شیطان پرستند، تقلید سگ بغل کردن از غرب رو می‌پسندند اما انجام نماز و روزه رو مسخره میکنند، بعد ادعای آریایی بودن دارن اونم با شعار کاملاً دروغ گفتار نیک که فقط بلدن فحش بدن و کردار نیک که فقط بلدن آتیش بزنند و خرابکاری کنند،
پاسخ
امیر
-
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
دبیر و عباس جدیدی چندشای کشتین اینا کجا امسال تختی و دکتر توکل و خادم ها و سوخته سرایی ها و موحدا کجان بالا میارم ریختشونو میبینم
پاسخ
پاکیزه
-
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
سلام. نماز رو با انگشتر فلزی خونده نه مهر ، نشسته خونده،....اصلا رو به قبله بوده؟ ، وسط جلسه بوده یعنی جلسه براش مهم نبوده، خب پا میشد ، میرفت نماز خونه...این نماز پر از اما و سواله....این رو بذارین کنار چفیه خاوری ، چفیه فلان وزیر ....ببینید ربطی بین تظاهر به مناسک دینی و پست مملکتی هست یا نه ...فعلا حرف غول برره مهم نیست....دیلی نادان نباش.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
دقیقا مثل خاوری نه داداش بدون وضو وارد نشود یا مرجانه شییخ ؟
پاسخ
سیداحسان حسینی
-
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
میان عاشق و معشوق سری است /
چه داند آنکه اُشتر میچراند/
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
متاسفانه ظاهراً گاوی،گاومیشی، الاغی چیزی توی نطفه جناب ایران دوست با ابوی مکرمشون شراکت داشتند.
پاسخ
غلامحسین
-
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
دیلی فوتبال اول پست هرچی دلش میخوادبه دیگران توهین میکنه،(حالادرست یانادرست)،بعدش آخرپست میگه این محتواموردتأییدیاردّدیای فوتبال نیست!به نظرشمامضحک ومسخره نمیاد؟!
پاسخ
مجیک
-
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
بازیگرا اینقدر بیکار و بیسواد هستند که منتظر یه سوژه بی اهمیت هستند تا هی گیر بدن به کسی
پاسخ
راضیه نورمحمدی رحیم بیکی
-
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
چون نمازتومسلک شمابعدوآخرازهمه چیزاهمیت داره نمیفهمی دیگه درک نمیکنی.ریاکاری باشه بازم قشنگه.دمش گرم تاباشهازین ریاکاریا
پاسخ
حسین
-
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
این پدر سوخته هول حالا به هر کی بتونه میپره
احتمالا این زنای خارجی دیگه عکسای لختی پختی براش نمی‌زارن اینطوری شده می‌ره پاچه بقیه رو میگیره

پاچه خوار سلبریتی های خارجی
مگه نمی گفتین آزادی عقیده پس چی شد
پاسخ
گلنوش
-
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
نماز خوندن توی یه جمع ریا و تزویره؟
اونوقت این مردک قل چوماق با این الفاظ چاله میدونی خیلی خوب حرف زده؟؟
ملت جای ارزش و بی ارزش رو قاطی کردن....
مردم ایران به خودتون بیاید
دشمن تا مغزها و قلبهاتون نفوذ کرده
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
دیگه مد شده دیگه هر کس میخواد تو ج ا ا یه پولی دست هم کنه یکم ریش میزاره یه دونه تسبیح و پیراهن یقه بسته و یکمم رد مهر نماز رو پیشونیش همه چی حل میشه هر کس هم که حرف راست رو میزنه و حرفش با اینا در تضاده میشه منافق
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
تو بی ادب نفهم از مذهب چه میفهمی بیشعور، اقای ایران دوست خیلی هم بجا صحبت میکنه، دبیر یه مارمولک عوضیه که فقط بخاطر پست و مقام ادا بچه بسیجیا رو در میاره، افتاب پرست پست فطرت مثل خودت
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
جناب ایلیا خان شما اینجا نظرات چند تا عرزشی رو می‌خونی و فاز گنده گوزی برمی‌داری برو اینستا ببین اکثریت مردم نظرشون چیه??
پاسخ
سجاد
-
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
برای ماندن و حفظ سمت، نماز خواندن حین جلسه اداری اومم سر میز واجبههههه واجبببب
پاسخ
یونس
-
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
خیلی اشکی ایناالگوجوانان اصلاربطی به پست ومقام نداره.سردارسلیمانی توکاخ کرملین چرانمازاول وقت خوانداونم برا.پست ومقام بود
خداوکیل چی وکی وچطورقبول دارید
مه خیلی اهل دین ودیانت نیستم ولی اینارونمیشه منکرشد
کسی که ازباسن جنیفرمحافظت کنه حداقل نبایداین گوه خوری بکنه اون کل منطقش زیرکمروزانوش
پاسخ
امیر
-
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
خوکه. گزاره. چیه غوله. حرفاش. نشان از نشان خانوادگی. این غول. هست. چکار. به نماز کسی داره. که ریاست پست تر از هرکسی خود. غول. هست. ایقد. بی اهمیت. بود. که نقش. غول. جنگل. بهش دادن
پاسخ
پرنیان
-
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
سلام ، واقعا من موندم چرا گاهی افراد به خودشون اجازه میدن راجع به همه چیز صحبت کنند درسته با یک سری از کارهای دبیر مشکل دارم و یه جاهایی خیلی روی اعصاب من بوده ولی آقای ایراندوست علاوه بر اینکه از مسایل اجتماعی چیزی نمی‌دونند که مصداق حرفم اینه که ایشون خیلی از موارد در حوزه ای که سررشته ندارن نظر میدن و بار اول نیست که مردم رو مسخره میکنند ، از نظر فقه هم انگار چیزی نمی‌دونند علی ع به پسرشون حسن بن علی گفت پسرم تو در زمان نماز در هر جا که باشی در حال نمازی حتی اگر در کارزار شمشیر دستت باشد فقط نیت نماز کن و بجنگ اگر اون فیلم رو ببینه ایراندوست دبیر خیلی سریع داره کلمات رو ادا می‌کنه و در حال نماز هست در آخر بگم شاید این کار دبیر شواف به نظر بیاد ولی دیگه آنقدر حمله کردن نداشت ، سربلند باشید ?
پاسخ
داوود
-
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
اصلا دبیر اسطوره جهانی درجه یک تو جلسه نماز نمی خواند نمی شد اون هم توهین نکرده واقعیت رو گفته .اصلا دبیر رهبر جامعه .یا رهبر به خودش اجازه می دهد جمعی ادم عادی نه خواص منتظر باشند وایشان نماز بخواند.؟از نظر شرعی هم درست نیست این چطور نماز خوانی است نماز را نخوانده وارد جلسه شده .واگر وقت دارد می توانست بعدا بخواند یعنی که ها من مومنم .غول بربره راست گفته همش ریا و مقام پرستییه
پاسخ
فریاد
-
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
اخه گاگول تو چه به این غلط کردن ها؟تو همون بهتر که دنبال افتخارات (سگ نگهبان)باشی.اعتقادات هر فرد به خودش بستگی داره.نه اظهار نظر امثال غول برره!
پاسخ
داوود
-
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
همه به کنار روی میز نماز خواندن هم مدل جدیده؟سالن به اون بزرگی یک متر برا این اقا جا نداشته؟
پاسخ
رضا
-
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
من خودم نمازمیخونم اصلا جسارت به کسی نمیکنم ولی دقیقا میخوام بدونم این یعنی چی نمازمیخوای بخونی بخون نه این مدلی اصلا مشخصه ریاکاری هست اره دیده خودش اسکوله ملت رو اسکول فرض کرده نماز بزنه به کمرت دبیر که نماز خوندن رو کرده مسخره
فکرکرده ما ملت مثلا کسی که اینجورنماز میخونه خیلی قبولش داریم نه عزیزم توهم مث بقیه ریاکاری حقه باز از این راه میخوای پولی جیب بزنی
اقای ایرادوست حرف بدی نزده من تاییدش میکنم چون ماملت روبااین کارش اسکول فرض کرده نماز بزنه به کمرش به حق علی
پاسخ
عباس
-
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
انگل توی که کشتی و دبیر نمشناسی
پاسخ
عباس
-
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
انگل توی که کشتی و دبیر نمشناسی
پاسخ
عبد
-
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
دروصف این غول خرفت وطرفدارای بی عقلش که بویی ازایمان به خدانبرده ویک جوعقل توی کله اش نیست بایدگفت
آنکس که نداند ونداند که نداند
درجهل مرکب خویش تاابدالدهر بماند
طبق آیات قرآن کریم اینطورشخص راخدای متعال هرگزنمی آمرزد
چراکه که اهل ایمان رامسخره میکردند
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
مرسی آقای ایران دوست این آدمای ریا کار را باید بد جوری رسوا کرد فریضه دینی جا داره عمو جون آدمی که میخواد نماز بخونه میره سر جا و وقتش اینکه وسط جلسه نماز بخونی هم توهین به نماز هست هم به اون جلسه
پاسخ
یک اصفهانی
-
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
آقای کشتی گیر،حنات رنگ نداره،نمیخواد بخاطر ارتقا هایی که در انتظارته جانماز آب بکشی،ریا کاری ،دغل کاری،هنرته
پاسخ
سارا
-
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
غول برره اگه ادم بود که بهش نره غول نمیگفتن کسی که تنها افتخارش توزندگی نگهبانی از باسن جنیفر هستش کسی که باسنش توبغل همه هستش ا. نم با یه سگ مثل ایراندوست تازشم گیریم ریا بوده ایراندوست چرا گوه میخوره
پاسخ
سعید
-
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
اصلا این اقای ایران دوست به قول شما داغون و نفهم ولی خدایی حرف حق رو زده، عبادت فقط نماز خوندن نیست، شما که دین دین میکنین و اسلام و خدا پیغمبر، حتما میدونین که اقای دبیر اینجا باید به وظایف کاریش برسه نه نماز خوندن ، به قول قرآن و علما: اگر نمازت در حال قضا شدن بود و کار مردم مانده بود اول کار مردم رو راه بنداز بعد نمازتو بخون! حالا قضاوت با خودتون!!!
پاسخ
نامی
-
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
شما بجاش بخور که اون نره خر نخوره، شما بخور نر کوچولو
پاسخ
آرش
-
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
با ۶وش به تو‌میگن که این همه زور و ضر زدی تا لجن پراکنی و فساد یه لابی سر و پا رو توجیه کنی،اصلاً خودت فهمیدی چی داری میگی و در برابر چی داری ازین تن لش حمایت میکنی؟؟؟تو که یه تنه اینقدر بهوش هستی،بفرما میمردم کم هوش هم بدونیم که اصلاً نماز خوندن دبیر توی جلسه به یکی مثل ایراندوست و چهارتا مجری و خواننده و بازیگر تن لش تر و فساد زره تر از خودش چه ربطی داره که به خودشون اجازه میدن با این ادبیات سخیف که صد البته بیانگر شخصیت و تربیت نداشته ی خانوادگی این افراد هست در موردش اظهار تطر کنند؟؟؟؟احمد ایراندوست اگر حصرت عباس و خدا و پیغمبر سرش میشد،با این هیکل بی خاصیتش،به جای محافظت از باستجیفر لوپز و پول در آوردن از این راه و آخر سر هم توهین و افترا بستن به کسی که نیاز اول وقت رو به کار ترجیح میده،از هیکلش برای خدمت به دین و مذهبش استفاده می‌کرد.نه اینکه به گفته خودش توی پارتی هایی که جز کثافت کاری توش اتفاق دیگه ای نمی افته شرکت کنه.آفرین به تو تنها ایرانی باهوش.
پاسخ
امید جلالی
-
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
گوریل انگوری
به قول همکار خودت
وضو چند رکعته ؟
سرت تو لاک خودت باشه
اگه ده تا خندیدن
ده تا هم هم وزنت بارت کردن
ارزششو داشت
اینه که میگن اول مزمزه کن بعد بیان کن
یا واضح ترش اینه که
ببند گااااااله رو
پاسخ
محسن
-
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
باید دهن این ایراندوست بی شرف رو سرویس کرد تا زیادی زر نزنه
پاسخ
ابوالفضل فرهادی
-
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
رحیمی ازغدی دانشمند و سخنران ست خیلی مورد قبول من هست.. وقتی استاندار قبلی و مستعفی خوزستان در هنگام ایراد مشکلات مردم در جمع مردم بجای گوش کردن به معضلات جامعه.. زیر لب صلوات میفرستاد... سخندان و دانشمند گفت بجای زیر لب صلوات فرستادن به درد مردم گوش کن و زمانیکه رفتی مسجد و خانه صلوات بفرست.. البته نام مسی را نیاورد و به شخص خاصی خطاب نکرد فقط کلی گویی کرد و گفت که هنگام نماز و دعا و جایگاه و محل نماز و نیایش با محل کار تفاوت دارد و در زمان مشکلات و کار. در محل خیابان و حضور مردم دردمند... هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد... من هم دبیر را تایید نمیکنم.. جون میتونست ار صندلی برخیزد به کنار جلسه برود و در کنار محل و کنار اتاق جلسه نماز سروقت بخواند... خاوری درب اتاقش نوشته بوده بدون وضو وارد نشوید و جای مهر در پیشانی داشته و 3 هزار تا برد و هنوز ما در ظاهر افراد مومن و متخصص و انقلابی زود قضاوت می کنیم و هر سخن و هر نکته و هر مکان را به نمایش می گذاریم... کاری که دبیر کرده به جمع در جلسه فهمانده ست که هیچکدام نماز سروقت نمی خوانید فقط من در روی صندلی وسط جلسه رسمی هنگام ایراد سخنان مسیولان نماز می دانم و می خوانم و در گوشه اتاق جلسه نمی رود تا از میز رسمی کار دو متر فاصله بگیرد... وای بر ما که بعد از 43 سال از گذشت انقلاب هنوز نمی دانیم محل نناز در گوشه اتاق جلسه ست نه سرمیزکار رسمی مردم و مسئولین در هنگام رفع درد دردمندان.
پاسخ
بهمن
-
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
ببخشیدکدوم ایه ازکدوم سوره چنین چیزی گفته؟
پاسخ
امین
-
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
دم جناب ایراندوست گرم، دروغ و ریا از سر و روی این نماز خواندن آقای دبیر می‌باره، عباس جدیدی دبیر رو خوب میشناخت
پاسخ
یک ایرانی
-
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
پس چرا دم از آزادی میزنید وقتی اینچنین وحشیانه به یک نفر که نمازخواندنس توسط یک نفر دیگر منتشرشده،حمله ور میشید،الان اینکار چه ریایی هست وقتی اینهمه فحش نصیبش میشه اتفاقا امثال غول برره ریاکارندکه این توهین‌ها رو برا لایک کردن جماعت وحشی مجازی برا نمازخوندن ینفر انجام میدن
پاسخ
محمد
-
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
اقاامین شما که کارزشت غول برره نخودمغزروتائیدمیکنی ویا عباس جدیدی که خودش استادسوتی دادنهاونمایشهای ریائی بوده روشاهدبرای آقای دبیر میدونی، هرچندکاراقای دبیررو تائید نمیکنم چون خلاصه اگه هرچقدرجلسه طول میکشید نمازرومیشد انجام دادونهایت هفت،هشت دقیقه میرفت نمازخونه ویاتویه اطاق دیگه انجام میداد، اما کار این بچه غول بی ادب هم درست نبوده ومتاسفانه چندسالی میشه که دریده بودن وهتاکی درسلف نصفه لیتریها ومردم متعلق بفضای دراصل مزاجی نوعی کلاس بالا بودن محسوب میشه، والبته ازایشون توقعی بیشترازاینهم نبایدداشت وقت خوش...
پاسخ
سعید
-
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
خداوکیلی راسمیگه اخه بر پدرت این‌چه کاریه میذاشتی بعد جلسه میچسبوندیش که اینجوری ابروت نره .. تنگ
پاسخ
سعید
-
۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
بعضی آدما ارزش دیدن و پاسخ دادن ندارن.
کسی که محافظ باسن جنی جون بوده، چی می فهمه؟؟؟
پاسخ
علیرضا
-
۰۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
احسنت
پاسخ
محمدرضا
-
۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
دمت گرم
بهترین کامنت
پاسخ
امیری
-
۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
نماز یک تکلیفه آقای سعید ، چرا از خودت روایت میسازی ، شما و امسال غول برره چون اعتقاداتتون ضعیفه ، گیر میدین به نماز خواندن دیگران ، در هر جایی که باشیم نماز واجبه ،مخصوصا کسانی که عادت به نماز اول وقت دارن ، نمیتونن دیر نمازشون رو بخونن ، این رو اهل دل و عبادت میدونن ، نه کسانی که آیین فطری شون رو بازیچه قرار دادن و دنیا غافلشون کرده
پاسخ
حجت
-
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
احمد ایراندوست گرچه مودبانه نگفت اما حقیقت گفت‌.از آدم هایی مثل علیرضا دبیر و امثالهم که اینگونه ریاکاری می کنند باید ترسید.ضمنا این سایت وخبر رسانی شما که همه ش سیاسی و جانبدارانه است چه ربطی به فوتبال داره بهتره که دیلی فوتبال رو تغییر بدین به ذوب شدگان در ولایت و بعد داخل پرانتز بنویسین دیلی فوتبال سابق.مثل مداح ها گریه کن و پیاز داغ کن هم دارین چون بعد از خبر رسانی و اعلان موضوع و مطلبی بلافاصله چند نفر از طرفداران و متعصبین و متمسکین به سایت حزبی و حزب الله نمای شما کامنت حمایتی می ذارن و گستاخانه به نقد بعضیا جواب می دن.همیشه حق با شماست نه؟!?
پاسخ
سادات
-
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
ایراندوست، دبیر رو ی خورده بیشتر از هر کسی که نظر داده میشناسه وکارشون بهم ی جاهایی وصل بوده. حالا ی عده پشمالو و کریه المنظر از حرف ایراندوست مثلا ناراحتن.
بقول ی عزیزی ریا کن ولی کمک کن.
اینجا دبیر کمکی به کسی نمیکنه یا گرهی رو برای کسی باز نمیکنه پس فقط مشغول ریا هست.
پس داره ادا تنگارو در میاره
پاسخ
حمید
-
۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
وقتی به حجاب مردم گیر میدید و کافر و هزار انگ بهش میچسبونید ،انتظار همچین حرکاتی هم از مخالف داشته باشید .از خودتونه که بر خودتونه .
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
حرف حق تلخ و واقعیت انکار نکردنی هستش ، از مسول پاچه خوار و دستمال کش چون دبیر ، بیشتر از اینا تعریف توصیف لیاقتشه ، جماعت نادان که فکر حمایت از دبیر هستش ، فعلن تو توهمات بمونن ، بهتر از اینکه نظر بدن
پاسخ
علی بنیادی
-
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
امثال شماها با ابلهیت و نفهمی خودتون بیشترین ضربه رو به دین خدا زدین کسانی که واسه ریا نماز میخونن از اهل جهنم هستن نداند ندائ
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
نسل جوان دیگه خودشان بد و خوب را تشخیص میدن و فرق بین ریا و تظاهر با خلوص می‌فهمن دیگه نیاز نداره شماها بگید چی درسته چی غلط
پاسخ
سید
-
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
آقای دبیراگر این کارای نمایشی رو نمیکرد به اینجانمیرسید...بنظرم نمازو مسخره کرده..
مگرنه اینکه ۷ جای مومن موقع نمازخوندن بایستی زمین را لمس کند..نکنه اوناهم چرا وپرت بود.
پاسخ
میرزا
-
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
دقیقا همینطوره
پاسخ
نگار
-
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
استاد مگه وضو رکعت داره بابا لال شو جوگیر
پاسخ
اهورا
-
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
تابع نظام و رهبری!؟
دین واقعی یعنی تابع قرآن و خداوند متعال
الآن خود شما که یک تومار نوشی
میگویی من همه کار می کنم و اعتقاد هم دارم
عزیزم دین یعنی قرآن بخوان و به آن تعقل کن و بفهم خوب و بد چیست و از کارهای بد بپرهیزید و کارهای نیک انجام دهید و به خدا و روز قیامت ایمان آورده تا رستگار شوید
فهمیدی
پاسخ
بیتا
-
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
تو اینستا هیچ آدم باارزشی نیست جز چهارتا خاک انداز امثال شما.درثانی اگه تعدادشان زیاد هست چرا هیچ غلطی نمی کنید!!!
پاسخ
علی
-
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
درود بر آقای ایران دوست واقعا راست گفتی ریای سیستماتیک که کلید ورود به فساد سیستماتیک است در کل متولیان امور جمهوری اسلامی موج می زند که مملکت را به این فلاکت و بدبختی رسانده اند.
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
این غول نفهم یک چندوقتیکه روی اورده به جفتک پرانی.نمیدونه خیلی وقته ازیادمردم رفته وتوخاطربچه های خردسال چندسال پیش مونده یانکه مردم تَره هم براش خوردنمیکنند.حالا تو ادای آدمهای گشادرو دربیارتاماهم یادبگیریم
پاسخ
علی
-
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
من که توهینی نمی بینم حرفش به حق بوده
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
یکی نیست بگه توادای گشادهارو دربیارتا ما هم یادبگیریم ببینیم واقعأچه جوریه.به قول خودت تنگا روکه دیدیم.
پاسخ
مجید
-
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
حالا دم ایراندوست واسه چی گرم!!!حداقل آقای دبیرکلی افتخارواسه کشورش کسب کرده الان هم بنده خدارئیس فدراسیون کشتی هست توبگو چکاره هستی.یکزمانی افتخاربادیگاردباسن یا همون نشیمنگاه بودی آخه اینم شدکار.
پاسخ
میرزا
-
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
شما هم که داری توهین میکنید حرفش درسته ،پیغمبر اسلام فرد امی بوده
پاسخ
عبدالله‌
-
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
احمد آقا خدا رحمت کند مرحوم پدر بزرگوارتان را پهلوان شهاب ما سالها همسایه بودیم اصلا از ریا و دروغ متنفر بود یادش بخیر شما هم پسر خلف آن مرحوم هستید درود بر شما
پاسخ
لیلا
-
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
این موجودارزش نظر دادن نسبت بهش نداره بره همون نگهبانی باسن جنیفر بده ??چه غلطا به نظر دادن در مورد اعتقادات کسی .اصلا این کی هست که .....میخوره .نماز نمازه چه فرقی می‌کنه کجا وکی خونده بشه.پس دهنت کثیفتو آب بکش و حرفهای زیادی نزن.در واقع خفههههه
پاسخ
ایمان
-
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
آقای عزیز وقتی تو یه جلسه برای کار مردم نشستی نماز خوندن هیچ معنی نداره کاره خلق مهتر از کاره الله خود خدا گفته من از حق خودم میگذرم و خلق الله نه
ماشالله دیلی هم هرچی بخواد میگه آخرش میگه ما فقط تصاویر و منتشر کردیم
کی بود کی بود من نبودم تقصیر آستینم بود
پاسخ
ایمان
-
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
شما بگو کدوم آیه و سوره میگه وسط کار مردم باید نماز رو اینجوری خوند دبیر سر وتهش معلومه تو کشتی شده قلعه نوعی و هانی کرده برا خودش
پاسخ
محمد
-
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
عنتر تو چی می دونی از نماز وعقیده یک فرد .امثال شماهافقط همش دنبال پول با هر قیمتی هم باشه
پاسخ
مجید
-
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
از کلمات و جملات این آقای برره ای ،بهتر ازین بر نمیاد که کامنت بزارم مثل طرفدارانش حرف میزنه ،یه قماش یکپارچه
پاسخ
انسان
-
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
دین از کل وجودتون می‌باره ،عبادت واقعی در عمل هست نه فریضه شخصی اگه به همون دینی که میگید اعتقاد داشتین و عمل میکردیم نه مثل اون احمقهایی که جای مهر رو پیشونی شون میندازن ، ولی در عمل اصلا بخدا ایمان ندارند ،،،،الان مملکت حال و وضعش این،نبود و بجاب ایجاد امنیت و رفاه ملت ،بیتالماا رو به اسم دین چپاول نمیکردند،تا باعث بشه خیلی‌ها اعتقادشون رو از دست بدن
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
سعید کارشناس دین : دبیر کارش از نظر تو نادرست !! ولی در جلسه ای که شخصی در حال صحبت کردن است کدام مردم روی پا منتظر بودند تا آقای دبیر نمازش تمام شود . او و بقیه شنونده بودند
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
علی را هم خوارج کافر دنیا پرست احمق با همین تهمت ها ۲۰ سال از حکومت کنارش زدند وقتی دیدند حاکمان وقت دارند زندگی شان را تباه می‌کنند شروع به التماس به علی کردند
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
کار دبیر نادرست ولی رضا داعش هم نماز میخواند از تو معنوی تر ???? نماز تو وامثال تو کجا و نماز دینداران واقعی کجا
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
کار دبیر نادرست ولی از غولی که زندگیش خلاصه می‌شود در نگهبانی باسن خارجی هم صلاح نیست که در دین و دینداری مردم اظهار فضولی کند
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
فعلا که ارازل و اوباش و هرزه های بی دین ریش را کرده اند مد سال خود ????????
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
بهر حال نماز خواندن در هر زمان بسیار پسندیده تر از نگهبان باسن یک اجنبی میباشد
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
کارشناس دین وقتی مهر نداری میتوانی با بعضی لوازم مثل انگشتر و.... نماز بخونی .. در جاییکه امکان رفتن به خلوت نداری در حال راه رفتن می‌شود نماز خواند !!! البته این ریزه کاریهای اسلام را کسانیکه اسلام نصف و نیمه بلدند و شیطان در وجودشان نفوذ کرده نمیفهمند
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
کوته فکرها علی را هم برای ایمانی که برای آنها عجیب بود تهمت میزدند
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
خجالت بکش اگر واقعا سید هستی آبروی علی را میبری یا که برای ریا و تزویر این القاب را بخود چسبانده
پاسخ
امیر
-
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
محمد؟ میشه بگی کجای کار آقای احمددوست اشتباه بوده؟ اینم دقیقا داره نظرش رو به این تزویر افرادی همچون دبیر و جدیدی ارایه میده. چه توهینی به نماز و روزه این افراد کرده؟ حالا اینکه دیلی فوتبال خودش حکومتی و هم فکر دبیر هست دلیل نمیشه تیتری هم که میزنه درست باشه
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
نماز خواندن ایرادی ندارد وهابی عربستانی برای نماز اول وقت زندگیش رها می‌کنه جنرال آمریکایی وقتی میبیند عباس بابایی در دفتر کارش در حال نماز خواندن هست منتظر می‌ماند تا نمازش تموم بشه و به او آداب احترام میکند شما به چه مرحله ای رسانده آید که از کار خدا هم ایراد میگیرید
پاسخ
مهدی
-
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
متأسفانه عده‌ای در کشور ما جنبه شهرت ندارند.آقای ایراندوست که در چند نقش کوتاه مانند غول برره بازی بدون صحبت داشته فکر میکنه رفته تو دسته هنرمندان و میتونه با خدا و پیغمبر بجنگه!
پاسخ
سام
-
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
خب راست گفته .خداوند همه ما را هدایت فرماید دورویی و ریا برای پست و مقام تو مملکت پر شده . آدم های صادق جایگاهی ندارند.
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
اولا نماز ظهر و عصر را تا وقت غروب آفتاب میشه خوند و نماز قضا نمیشه دوما ایشان در قبال دریافت حقوق از بیت المال باید ابتدا کارهای حق الناس رو آنجام میداد.و تنها حقی که حتی خدا نمیتونه ببخشه حق الناسه.بنده به عنوان یکی از مردم ،از دریافت حقوق بابت حضور در این جلسه راضی نیستم و خدا رو وکیل خویش قرار میدم سوما ایشان با اینکارش به بقیه حضار ،توهین کردند یعنی تنها دبیر در اون جمع نمازخون بوده.و بقیه کافر بودند.
پاسخ
پیمان
-
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
امیری جان با حرف شما ،اولا میشه کار حق الناس رو لنگ نماز اول وقت کرد.نماز اول وقت مستحب ولی واجب نیست دوما ایشون با اینکارشون به بقیه حضار توهین کرده چون هیچ کدوم به نماز اهمیت نمیدن.سوما دبیر میتونست بره نمازش رو در نمازخونه بخونه و برگرده نه اینکه وزیر در حال سخنرانیه نماز بخونه
پاسخ
خادم
-
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
همون آیه ای که گفته به سر بی حجاب سطل ماست بریزید
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
کافر همه را به کیش خویش می داند
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
این غول زشت و بی دین و ایمان که فقط بلد است نگهبان باسن زن های خارج باشد هم یک موجود فضول است که فریاد کافری می‌زند
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
تو مطمعنی که مجبور بوده نمازش قضا نشه خونده .. یا نگهبان باسن انقدر دینداره که ریا را متوجه شده؟؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
حاجی ها و سیدهای واقعی به کسی تهمت نمیزنند و برای نماز کسی را بدون دلیل باز خواست نمی‌کنند .. از این ریاکارها مثل تو هم زیاد هستند حاج سید ??
پاسخ
رضا
-
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
شما این غول بی شاخ و دم را میشناسید که برخی ازش تعریف میکنید ، این بابا پسر شهاب ایراندوست اهل آبادانه ، خانوادگی فاسد بودند ، پدرش و عمه هاشو و خودشم که دیگه ول معطله ، متاسفانه
پاسخ
رضا
-
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
شما این غول بی شاخ و دم را میشناسید که برخی ازش تعریف میکنید ، این بابا پسر شهاب ایراندوست اهل آبادانه ، خانوادگی فاسد بودند ، پدرش و عمه هاشو و خودشم که دیگه ول معطله ، متاسفانه
پاسخ
رضا
-
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
احمد ایراندوست تو برو فکر خودت و خانواده ات باش که تقتون تو آبادان در اومده بود . پشکل
پاسخ
احسان کریمی
-
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
توهین نکرده! واقعیت گفته.یه عمر پدر و مادر های ما نماز خوندن ولی اینطور وسط جلسه نماز خوندن این مصداق عینی تزویر،ریاکاری و تملق و چاپلوسی است که متاسفانه هر کسی بخواد به پُست و مقامی برسه باید این تملق و زهد فروشی و ریاکاری ها انجام بده...متاسفم. این نماز از صد کفر و کافری بدتره کافیه چندبیت حافظ بخونید متوجه زشتی اینکار میشید.
پاسخ
وحید
-
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
اسمش با خودشه .غول برره خخخخخ
پاسخ
مرتضی
-
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
بزرگترین عبادت خدمت به مردمه و دعا و راز و نیاز با خدات رو تو خونت و تو خلوت هم میشه کرد و فقط احمق باید باشم که فکر کنم این آقا داره با خلوص نیت و بی ریا با خداش راز و نیاز میکنه
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
??????????????
پاسخ
احمد
-
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
کاری به نظر آقای ایراندوست ندارم ... اما تا جایی که من از این دین یاد گرفتم آدم سالم نباید اینجوری نماز بخونه .. الان توی یه اداره کوچیک هم نمازخانه هست ، یعنی اونجا نمازخانه نداشته که آقای دبیر بره نمازش رو بخونه .. اصلآ به نظر شما الان نماز ایشون قبوله ؟ من که شک دارم ..
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
خوب دیگه اظهار فضل تموم شد برو با خودت خلوت کن شاید سالم شدی
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
????????????♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
خوب برو پای منقل کم آوردی دیگه
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
برو دیگه پای منقلت اینجا نمون
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
منقل +یک گرمی =تو
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
منقل +یک گرمی
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
?
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
سالمی؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
انشالله
پاسخ
میگ میگ
-
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
ای باباچراازسرکول هم بالامیرین،این غول پشمکی زنازاده بیغیرت که مثل تبل توخالی فقط عرعربلده بکنه،خودشوجردادکه ازاون تن لشش توبازیگری استفاده کنه ولی نتونست،تمام شاهکاراین ولدزنا نقش درجه۶بوده که یانقش غول کم عقل رابازی کرده یایک عمله بارکش،نهایت هنراین چموش بازی کردن درنقش الاغ توبرنامه کودک بوده،حالاکه دیده هیچی جزیک بازیگردرپیتی درجه ششم نشده میخوادتوفضای مجازی باحرفهای ضدنظام ومسئولین لابه لای مزدوران بی همه چیزهوادارپیداکنه،،این سبک مغزدرپیتی بااون هیکل پرچربیش که پرشده ازگوشت بی غیرتی وقتی میادباافتخارزن پیرشولخت میکنه وعکسشوتوفضای مجازی نشرمیده تاموجبات لذت بردن مردان شهوتپرستی چون خوددیوث شوفراهم میکنه چه انتظاری دارین،،جالبه این حرومی که تبل فسادخانوادگیش توآبادان گوش همه راکر کرده وآبادان رابه لجن کشیدن میادعبادت کردن قهرمان المپیک مسخره میکنه?آخه حیوون،گاومیش ادای تنگارو تودرمیاری که بااون سن پیرت ادای جوونارادرمیاری وبااون هیکل گاومیشت استوری میزاری،پیرسگ توکه توعمرنکبت هیچی نشدی جزیک الاغ بارکش توبرنامه کودک،یک نگاه به سنت بندازبعدادای جوونارادربیارپیرخرفت??????قیافه مضحکت حال ملتوبهم میزنه???لطف کن واون تن لشتواینقدتوفضای مجازی به نمایش نزارکه ?آدم میگیره،،،??تودهنت محافظ باسن جنی فر،،،یک هفته دنبال باسن جنی فرمثل سگ دویدی واینکارشده بزرگترین دستاوردوافتخارزندگیت???ای توروحت???????
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
???
نمازخواندن اقای دبیر شده ریا ؟
ولی حرف های غول برره شده حرف درست !
مطمئنی اعتقادی به اسلام داری ؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
حیف اسم زیبای محمد که آدمی مثل تو هست .
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
معلومه خیلی صادقی ?
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
حیف اسم علی که اسم پروفایلتو مزین کرده
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
?
خوبی؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
حیف اسم علی
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
???
مجید ریاکار همه را مثل خودش می‌دونه
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
من هم با حرف ایراندوست موافقم.
دبیر می تونست ده دقیقه از جلسه به نماز خونه بره و نماز بخونه .
کار دبیر جز ریا کاری نبود.
خیلی ازش بدم اومد.
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
خفه بابا شماکه نمازنمیخونی به نمازخوندن بقیه حسادت نکن. حالا عن کلفت برره نظراتش هیچ اهمیتی نداره
پاسخ
یاسین
-
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
برادر من این چنین نمازی در مقابل دوربین و وزیر برای ریا ست درسته غول خیلی بی ادبانه حرف زده اما این نماز برای پست و مقام بالاتره یا اختلاس و رانت مواظب باشیم که هر چیزی رو به اسم دین یه خوردمون ندن نماز خواندن آداب خودشو داره
پاسخ
ایران بانو
-
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
امثال شما میان توی ی اتفاق ی چیزی که ب نفعشونه رو میگرن و گندش میکنن..قصیه توهین ب نماز نیست..قضیه ریا کردن این کار درست و خوب هست که خودخدا هم قبول نداره..الکی خودتونو گول نزنید..کاری ب حرف ایراندوست ندارم ولی دست مسئولین خیلی خوب برامون رو شده
پاسخ
حسین
-
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
معنای واقعی افراط و تفریط
هر ۲ در اشتباه و گمراهی واقعی
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
کل مملکت شده تزویر و ریا و دروغ
پاسخ
محمد
-
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
جالبه این سلبریتی های دوزاری اگه دقت کرده باشید فقط به کارهای درست گیر میدن. حالا اگه کسی تو جلسه شلوارش رو هم دربیاره عمرا اگه اینا حرف بزنند.
پاسخ
محمدرضا
-
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
خفه شو ،توهم یه ریاکار مفسدی،هرچیزی یه وقتی داره مگه توی جلسه وقت نماز خوندنه میذاشت میرفت نماز خونه یا که جلسه تمام میشد حتما جلو دوربین باید نماز بخونه،در ضمن احمق بسیجی ادم سالم باید قوانین نماز رو کامل ادا کنه مث سجده و رکوع و.....مگه این یارو معلول که اونجوری نماز میخونه!!!!؟؟؟؟،همش دروغ و ریاست
پاسخ
محمد حسین
-
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
در پاسخ به اهورا
حال شما خوبه ؟ دیگه چه خبر ؟
لیلی مرد بود یا زن؟
اصلا متوجه متن شدی؟
بابا این متن بخشی از مصاحبه آقای ایراندوست هست که گذاشتم....
من نمیگم که......
ایراندوست خودش این ها رو گفته


خدایااااااااا.....
پاسخ
محمد حسین
-
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲

اولا شما دیگری دعوت به ادب می‌کنی بعد خودت شروع می‌کنی به توهین میکنی؟؟؟؟؟

دوماً قسم ولله میخوری اما داری چرت و پرت و دروغ میگی؟؟؟؟؟؟(بنده حسابرس فدراسیون کشتی هستم)

سوما بعد مردم رو قسم میدی که آگاه باشن؟؟؟؟؟


الهم اشفع کل مریض
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
آقای دیلی، عده ای براش دست نمیزنن، کل مملکت برا این حرفش دست میزنن چون باشرفه و طرف درست تاریخ ایستاده، نه مثل دبیر دستمال به دست
پاسخ
رضا
-
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
ریاکجابود.نمازیک فریضه است پاول وقتش واجب.اتفاقاخیلی شجاعت‌میخواددراین روزگاری دینی این طوررفتارکرد.این گوزبرره که مهمترین کارش شمردن گورهای جنیفراست وبادستمال کثیف لوپزکراوت زدن ازحسادتش این ضررازده.
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
اگر شجاع بود جلسه رو ول میکرد تا سر وقت نماز بخونه
پاسخ
حسین
-
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
واقعا متاسفم به کسی که ادعای دینداریش میشه و توی چند خطی که مطلب نوشته از اول تا اخرش ناسزا بوده . خب مشخصه علیرضا دبیرم یکی از شماهاس دیگه
پاسخ
عبدالله
-
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
آخه همه سلبریتی های فاسق و هرزه دویدند این معلول ذهنی و عقب افتاده هم میخواد راه رفتن رو یاد بگیره !!!!!
پاسخ
بابک
-
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
پر بیراه نگفته..
پاسخ
مجید
-
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
خوشم میادکه همه نظرهارو میزاره.چه خوب چه بد.اینومیگن دموکراسی وآزادی بیان دیلی فوتبال
پاسخ
گل اقا
-
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
سلام بله واجب هست اما چرا جلو دوربین و رو صندلی جای دیگه نمیشه انجام داد مثلا گوشه اتاق در ضمن امثال دبیر هم بعد از نماز اول وقت خوندنشون کارشون اینه که تو شورای شهر اول بیان اسم خیابون رو بزارن شیخ نمر بعد همون اسم و بکشند پایین
پاسخ
محمد
-
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
وقتی فهمیدم حرامزاده هست که به راعفی پور تهمت حرامزادگی زد و وقتی مطمئن تر شدم که عکس لختی مادرش رو در زمان شاه دیدم که خودش با افتخار انتشار داد
پاسخ
محمد
-
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
وقتی فهمیدم حرامزاده هست که به راعفی پور تهمت حرامزادگی زد و وقتی مطمئن تر شدم که عکس لختی مادرش رو در زمان شاه دیدم که خودش با افتخار انتشار داد
پاسخ
محمد
-
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
مکر و ریا بر جامعه ما حاکم شده، هیچ کس اقیموا صلات نمی کند، اقرا صلات می کنند،،،، باغی که درختانش خشکیده را باغبانی ناتوان اداره کرده،،
پاسخ
محمد
-
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
کار و عقیده شما اگر درست بود مملکت به اینجا نمی رسید،،، بدترین اندیشه را شما دارید، اندیشه ای بسیار دور،، ایران را ویران کردید،
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
مگه چی کم داره از رییسی ، وقتی رییسی تو سالن کاخ کرملین کنار سگ پوتین نماز خونده دبیرهم حق داره خودی نشون بده
پاسخ
عرفان
-
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
ماشالا چقدرم این جماعت دولبریتی ادعای اینو دارن که به اعتقادات هم احترام بذاریم
هر کی طرف اینا باشه خوبه
حالا یکی از امام حسین دم بزنه یا نماز بخونه، کلی لیچار بارش میکنن
پاسخ
جلیل
-
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
احتمالا جنابعالی نماینده و سخنگوی کل مملکت ایران هستی .
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
کار های درست ؟(: واقعا چقدر ......
ببین خدا خودشفته که در ساعات تفریح فقط تفریح در ساعات نماز فقط نماز نکه در ساعت کار نماز بخونی
پاسخ
رضا
-
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
دمت گرم اقای ایراندوست ،
دبیر دستمال به دست
پاسخ
هادی
-
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
احمد رضا ایراندوست خب اگه علیرضا دبیر یکی بخوابونه زیر گوشت باید بری مامانتو بیاری ????????????
اگر حرفی نمیزنه و به روی خودش نمیاره پرو نشو.
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
آقای دبیر چندتا قهرمانی برای کشورش داشته و افتخاری بوده برای کشورش ولی آقای ایراندوست تنها کار مفیدش چی بوده بادیگارد جنی خنده دار نیست بخدا خنده داره
پاسخ
حسن
-
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
نمازخواندن دروقت اداری که پولش ازبیت المال هست برای ریالش باید کار کنی.صحیح نیست.وگرنه نماز اول فضیلت است.
پاسخ
فریاد
-
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
سلام . همه ما مسلمانیم قبول داریم نماز فریضه است ولی آیا حتی ابدارخانه سالن
هم جای انجام فریضه نبود؟ کمااینکه درتمام سالنها اتاق یا نمازخانه تدارک دیده شده چه لزومی داشت طرف با وقاهت تمام به این سبک خودنمایی کند فکر کرده مردم احمق هستند برداشت عامه مردم از این حرکت جز تزویر و ریا نیست مگه دشمن دنبالش بود؟
که به این سبک نماز خوند؟
پاسخ
یک شهروند
-
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
اصلا کاری به هیچکس ندارم ولی تو اسلام بارها تاکید شده کار خلق الله از هر عبادتی واجب تره حتی نماز اول وقت، پس کار دبیر جز ریا هیچ معنی مثبتی نداره!
پاسخ
صدف
-
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
آقای ایراندوست از سن و سالت خجالت بکش. خوبه بازیگر مطرحی نیستی یا فکر میکنی بقیه هم مثل خودت با وعده و وعید و پول نقش نمازخون و یا هرکس دیگه ای بازی میکنند. حالا فیلمبردار زوم کرده روی آقای دبیر چه ربطی به ریا داره. واقعا خودتون به حال خودتون تاسف بخورید.
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
متاسفم براش. بیش از این ازش بر نمیومد که نطر بده. باشه توام هستی فهمیدیم. یکی با روسری در اوردن و یکی با کارای دیگش ابراز وجود میکنه باشه توام اینطوری پیام بده اینا هم که دنبال خبرن پخش میکنند حتی شما غول برره
پاسخ
محسن
-
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
انجام فرائض دینی از نظر هیچ کسی ایرادی نداره ولی آنجایی ایراد پیدا میکنه که جنبه ریا داشته باشه هر کاری جایی داره این آقا اگر قصدشان ریا نبود می‌توانست جلسه را به قصد انجام نماز اول وقت ترک کنه و در نمازخونه این کارو انجام بده
پاسخ
سمیه
-
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
اینکه تو جلسه کاری نشسته نماز بخونی به نظر شما کار درستیه؟؟؟ مثل اینه که تو توالت غذا بخوری
پاسخ
حسین
-
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
خاک بر سر ایراندوست احمق و طرفدارانش که از هر راهی میخوان دیده بشن.
پاسخ
رضا
-
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
تو این شرایط که خیلی‌ها به ادای فرائض و مستحبات می‌تازند انجام این کارها در ملا عام نه تنها ریا نیست بلکه حکایت از جرأت و آزادگی شخص دارد علی الخصوص که وی از افراد معروف باشد حالا اگر شلوارک پوشیده بود که میشد حرکت شجاعانه ،??
پاسخ
سوفی
-
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
تو بازیگری که هیچ پخی نشد میخواد با مجاز معروف شه،مرده احمق
پاسخ
امیر
-
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
اگه راست میگه و شجاعه، تغییر جنسیت بده و مثل بعضی از زنها بدون روسری بیاد بیرون. اونوقت واقعاً میشه بهش گفت شجاع!
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
خب ایران دوست فرض که ایشون ادای تنگا رو در میاره.... تو چرا اصرار داری ادای گشادهارو دربیاری؟؟؟
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
طرف درست تاریخ لابد شمایید؟!!!! من تف تو رو ایراندوست نمیندازم، برای فالوور و بازدید پاچه همه رو میگیره
پاسخ
زهرا
-
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
ادبیاتی که این آقا استفاده کرده نشان دهنده این هست که کار درست این ماجرا کی هست.
آفرین بر آقای دبیر
پاسخ
ساسان زنجانی
-
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
چرت نگو،،هرکس یک ایده دارددبیراحتیاج به ریانداردرییس فدراسیون بالاترین سمت دارد کارایی اش هم نشان داد،امابعضی حرکات عا دتهای افرادومقدس هستندایشان،اگرهدفش ر یاوسمت بالاتربودکه دربرابروزیرومسولین این بی حرمتی وبه ضررش میباشداماعاشقان به نظروزیروامثال شماهااهمیت نمیدهندعاشق خالقشان هستندوباشنیدن صدای اذان بایددر برابرعشقشان خالقشان سرتعظیم فروداورند اری من بی نمازهم اگراذان گفته شودبه احدی ازمخلوقات ابدااهمیت نمیدهم،ودربرابرخداو نددست بسته می ایستم وبه اسمان مینگرم و باعشقم خالقم سلطانم صفامیکنم،ایادربیابان وزیر ووکیل ووو هست،باشدهم پشیزی ارز ش ندارندتااذان تمام نشودمحل نمیدهم سگ پاچه ام بگیرد،جانم بگیرند،تهدیدم کنندسیل وتگرگ ازاسمان بباردبایداذان تمام شودتاازخو دم عکس العمل نشان دهم،وگرنه سیل ببردم، پس هرگزبه اعتقادات دیگران توهین نکن،چو ن گیرمن بیفتید،فضولی کنید،بیمارستانی خو اهیدشد.انچه من برداشت کردم دبیرنمازاول وقت عادت دارد،این وضعیت،پیش امدمن یکباردراتوبوس اذان گفت پیاده شدم وسط جاده گفتم برومیام،بایدبرای شنیدن اذان درر وی زمین باشم ،ووو
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
سوال این هست چه نیازی به ریادارد،،وقتی که بالاترین سمت فدراسیون داردوبهترین کا رایی هم داشته،،چراوقتی عین واقعیتهارا نمی دانیدقضاوت میکنیداگربه خدااعتقاد داریدهرگزبدون دوطرف قضیه بدون شنید ن دلایل دبیراظهارنظرنکنیداینحرکت ابدا به معنای ریاوتملق نیست حتی نوعی اعتراض هست که زمان نمازوقت سخنرانی نیست، بیست دقیقه تاخیربیندازید،، دبیرانسان با شخصیت وطن دوستی است نیازبه تملق ند ارد،،متاسفم برای افرادیکه واردگناه میشوند باقضاوتهای بدون اگاهی""افراددیگری هم هستندکه میدانندحق بادبیرهست امامغر ضندوازدین متنفرندوپای دبیروسط میکشند همه افرادبی غرض،وباذکاوت وفهیم میدا نند امروزبه نمازوتظاهربه عبادت وووافراد ابدااهمیتی برای دادن مقام یاترفیع داده نمیشود،ازدیدمن اعتقادشخصی است ودخا لت افرادنشانه حسادت بدبینی مغرضانه،وو میباشد
پاسخ
ایران بزرگ
-
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
خودت میبری خودت میدوزی،،برات متاسفم بیسواد،،،نمازواجب هست برهرمسلمانی،اما اول وقت ووسط ودقیقه نودبه رفتاروعقاید افراددارداولادقیقامشخص نیست،بایددبیر عز یزباشدازخوددفاع کندنمیشودبدون هیچ اطلا ع شخصی راغایب حکم برایش صادرکرداما انچه مانظامیهامیدانیم کارخلافی انجام نداد ه،دومادبیرعالیترین سمت داردنیازبه تملق ور یانداردودوره اینکه بانمازخواندن سمت دهند تمام شده،،اتفاقاکشورامروزاین رفتاریاریارا نمیپسنددوابدامعیارسمت نمازخواندن نیست مومن هم بااین چیزهامومن محسوب نمیشود وهیچ امتیازی ندارد دبیرفردباشخصیت و باو جدانی است حتماکارش درست انجام میدهد ومانتیحه کارهاش داریم میبینیم،اماحسودان ومغرضان وطن فروش زیادی هستندباافرادبا غیرت میجنگند
پاسخ
شاعروالامقام
-
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
خودت میبری خودت میدوزی،،برات متاسفم بیسواد،،،نمازواجب هست برهرمسلمانی،اما اول وقت ووسط ودقیقه نودبه رفتاروعقاید افراددارداولادقیقامشخص نیست،بایددبیر عز یزباشدازخوددفاع کندنمیشودبدون هیچ اطلا ع شخصی راغایب حکم برایش صادرکرداما انچه مانظامیهامیدانیم کارخلافی انجام نداد ه،دومادبیرعالیترین سمت داردنیازبه تملق ور یانداردودوره اینکه بانمازخواندن سمت دهند تمام شده،،اتفاقاکشورامروزاین رفتاریاریارا نمیپسنددوابدامعیارسمت نمازخواندن نیست مومن هم بااین چیزهامومن محسوب نمیشود وهیچ امتیازی ندارد دبیرفردباشخصیت و باو جدانی است حتماکارش درست انجام میدهد ومانتیحه کارهاش داریم میبینیم،اماحسودان ومغرضان وطن فروش زیادی هستندباافرادبا غیرت میجنگند
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
اقای ایراندوست چون بیشتر تو کار حفاظت از باسن بودن خب از نطر دینی بسیار عقب افتادن . شما ببین جنیفر کدوم ور قر میچرخونه همون طرف رو باش . چکار به کار بزرگترها داری
پاسخ
سعید
-
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
واقعاً این طرز فکر کوته بینتان جای تأسف دارد . آخه آقای رییسی ریا کرده شاید پوتین پست و مقامی به او بده
واقعا یک کمی تعقل یک کمی مطالعه و یا حرف نزن
تا مرد سخن نگفته باشد. /عیب و هنرش نهفته باشد
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
خب بین جمع خوندن زیاد جالب نیس مخصوصا الان که خیلیا دورن از دین و نماز.ولی واقعا استوری ایراندوست زشت ادا تنگا??
پاسخ
امین
-
۰۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
ایراندوست پست و کثیف تنها توهینش به دبیر نیست و داره به تمام اعتقادات لگدپرانی میکنه عاقبت مرگ گریبانش رو خواهد گرفت و میبینیم که سزای اون تواون دنیا چیه
پاسخ
امین
-
۰۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
جناب ایراندوست بیشرف رو چه خوب مصداقی هستی
پاسخ
اصغر
-
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
دمت گرم غول حرف دل خیلیا رو زدی ...
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
چرا امثال این غول بی شاخ و دم فکر میکنن آدمن و میتونم سرشونو تو هر سوراخی کنن؟ اون از فرخ نژاد اینم از این
پاسخ
یه ایرونی
-
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
اگر در میانهٔ میدان، جبهۀ خودی را گم کردید، ببینید دشمن کجا رو می‌کوبد!
درود بر آقای دبیر! ⚘⚘⚘
پاسخ
بانی
-
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
محافظ باسن جنیفر به حرف اومد کسی که اگر اتفاقی میفتاد باید جانش رو در راه باسن جنیفر میداد
پاسخ
اهالی برره
-
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
جناب ایراندوست شما خیلی خیلی.........آررررره هستید
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
درود به شرفت آقای ایران دوست خوب اونایی که بمال هستن رو می شناسی
پاسخ
قاسم چنگیزی
-
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
نماز خوندن عالیه ولی نه در یک جلسه مهم و ریاکاری کردن
پاسخ
حامد
-
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
ایول ???
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
نماز روزه هاتون قبول باشه ?????
پاسخ
عباس
-
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
انسان های ابلهی مثل شما فقط فکر میکنن که یک جلسه ای که چنتا آدم توشن از ایستادن در برابر خدا و بندگی کردن مهمتره و هرکس انجامش بده ریاکاره
از اونور هم ببینید کی داره به علیرضا دبیر توهین میکنه محافظ باسن جی لو تو برو جونتو در راه باسن بده چه کار به کار بزرگترا داری
مثل شترمرغی میمونی که فقط قد بلند کردی و مغزت متاسفانه از چشمت هم کوچیکتره

و در آخر باید بگم که ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ارز خود میبری و زحمت ما میداری
پاسخ
مراد
-
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
همه میدونند دبیر ریاکاره دین فروشی و ریاکاری برای کسب موقعیت مردم منافقین را خوب میشناسند
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
بیتا خانم از خانه عفاف چه خبر
بی ارزش تویی و نظرات چند تا عرزشی ساندیس خور به کتف مردم هم نیست
پاسخ
مهدی
-
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
موقع نماز وقت بخصوصی است. که نظام بر آن ه ا نماز اجازه داده کار تعطیل شود. شما کجای کارید. ذکر را همیشه میشود گفت ولی موقع نماز ، فقط نماز
پاسخ
مهدی
-
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
اینایی که حداقل عبادت که نماز واجب است رو بر نمی تابند چه رویی دارند از آزادی صحبت میکنند. تا دیگران را خفه کنند.والله اگر به اندازه این دولتی ها و نظام زورشون برسه نه حجابی رو قبول می کنند پنه آرامش مردم را
پنه خط ناموسی برا دیگران در نظر میگیرند پنه شرافتشون رو .واقعا فضای مجازی کی میخواد پالایش بشه از ته خورای غربزده
پاسخ
هموطن
-
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
درود بر تو انسان فهمیده. ولعنت بر آنهایی که همه نوع آزادی را می‌خوان و از کوچکترین اعمال انسانی و خدایی نمی گذرند.و طعنه وتهمت میزنند. چه دیوهایی رو ابلیس پرورش داده
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
خخخخخ آزادگی در بردگی برای نوشیدنی اگر نماز خواندن در یک جلسه ریاضی کاری نیست چه اصراری داره تو ساعت کاری نماز بخونه نمی‌توانست تو خانه یا مسجد یا در نمازخانه واجباتش رو به جا بیاره
پاسخ
مهدی
-
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
فقط خدا ریا بودن وریا نبودن نماز رو‌قضاوت می‌کنه. و وقتی. میدونه عدهای بهش گیر میدن وزن نمازش ایراد میگیرن، دیگه ریا نیست. ودبیر با ارزش ترین کار را انجام داده.
پاسخ
هموطن
-
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
معلوم تو هم با قضاوت تا درست از اون سگ پوتین هم کمتری. البته شما با نماز مشکل دارید نه با شخصش تو تولید خودتان شک کنید.
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
اینجا شماها میگید قضاوت کارخداست.
اینقدر که بین این همه تکلیفش رو انجام داده معلوم رو راسته. و ریانداره
پاسخ
مهدی
-
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
شما که احکام نماز رو بلدی نمی تونی به لگد پراکنی الاغی مثل ایراندوست به. نماز، بی تفاوت باشی. اصل نمازه نه دبیر . واکر کمترین اعتقادی داشت این رو نمی نوشت. نمی تونی اینجا بی تفاوت باشی و از احساسات میلیونها نفر که جریحه دار شده بی خیال بگذری
پاسخ
هموطن
-
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
تو هم که به ایران راحتی با یک عکس قضاوت می کنی . مسلمان درستی نیستی
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
غول دمت گرررررررم که جیگر حرف حق زدن داری،
بله کارش ریا محض بود بخدا ریا بود و خودشو کوچیکترکرد.
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
بیایید به جای تعصب کورکورانه کمی فکر کنیم. پیامبر و ائمه همگی تلاش کردن که آدمهای زمان خودشون رو به سمت تفکر سوق بدن.
من ایراندوست رو قبول ندارم و از لفظی هم که بکار برده متاسف شدم. در ضمن خودم هم کشتی گیرم و آقای دبیر رو بسیار دوست داشتم.
ولی به راحتی میشه فهمید که این کار آقای دبیر مصداق ریاکاری هست.
امام حسین در بین تیر و شمشیر و نیزه سجاده اش را پهن کرد و نمازش رو درست خوند.
شما آقای دبیر میتونستی از سخنران اجازه بگیری و چند دقیقه بری تو نمازخونه و یا بعد از جلسه نمازت رو بخونی.
چرا دین رو پله میکنید برای رسیدن به مقاصدتون
و چهره دین رو زشت میکنید.
شما نه تنها عزیز نشدی که از چشم مردم افتادی...
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
دمت گرم ، دقیقا?حداقل ۸۵ تا ۹۰ درصد مردم از این کار دبیر حالشون به هم خورد ??
پاسخ
علیرضا
-
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
سلام توهین خوب نبودامااین آقایان هنری بجزریاندارندکه برای مردم ارایه کنندنمازخوندن وسط جلسه یعنی چی هرکس هم حمایت می‌کنه لنگه خوددبیرهستندالبته مملکت پرشدازاین ریاکاران...بعدازنمازباگذرنامه ویژه امریکاپروازمستقیم....یامهدی...ع....
پاسخ
عزیز
-
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
چقدر گرگی تووووووو. تازه خیلیم خدا رو یه آدم میدونی..
باید فکرتون عوض کمی و خدا رو بشناسی
پاسخ
علیرضا
-
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
عبادت در زمان خودش نه در زمان جلسه کاری که با پول مردم این جلسات پرداخت می شود این حق الناس است
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
این کار توهین به جمع که وقت گذاشتن ودرجلسه شرکت کردن وبه نفری که داره صحبت میکنه هست اگر کسی واقعا ادم معتقدی باشه این کار رونباید بکنه شما نظامی کجایی اگر توصبحگاه یگان فرمانده داره صحبت میکنه یه سربازی بخواد شروع کنه حرکتی انجام بده دیگه اون کجاش نظام ونظامیگری هست هرچیزی جا ووقت خودش
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
هم کار دبیر تواین تایم ایراد داره هم اونی که این فیلم رو گرفته اگر از دبیر اجازه داشته یاقصدش تخریبش بوده هم الفاظ بکار برده شده توسط ایراندوست هرسه اشکال دارا
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
از نو حرف زدنت معلومه چه مسلمونی هستی کدوم خدا گفته که توبا این لحن بابندگانش صحبت کنی سیل وتگرگ پیشکش تو یه سوسک هم ببینی در میری مطمنا نماز خونم نیستی توخودت تیمارستان واجبی نمیخواد کسی بیمارستانی کنی
پاسخ
بهروز
-
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
آخه استاد
نماز خواندن تو جلسه در حال برگزاری چه مفهومی داره
خوب بره نمازخانه نشد بعد جلسه بره
اگه حواسش به جلسه ات نمازش باطل
اگر حواسش به نماز موندن تو جلسه بی فایده
پاسخ
رضا
-
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
ابله تویی نادان، اگه نماز واجب بود میشد گفت به دلیل کمی وقت مجبور شده نمازش رو اینطوری بخونه، خودش میگه نماز مستحبی، نماز مستحبی رو میتونست بعد از جلسه و توی مسجد بخوان این کارش فقط به فقط ریا بوده و والسلام
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
جان برادر شما ازهمه بدتر کردید که به هردونفر هم دبیر هم ابراندوست بدی کرده ای یعنی دراصل به خودت بدی کرده ای که گناه این دونفر راشسته ای جان دلم عمل هرکسی به خودش ربط داره یعنی غیبت هردورا کرده ای بقول سهراب سپهری چشمها رابایدشست جور دیگر باید دبد اصلا قضاوت افرادکارمانیست خوب یابد درست یانادرست هرکسی به خودش برمیگرده واین خدای متعال است که بشررا قصاوت میکتد وکیفریاپاداش میده ماراسننه
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
دقیقا آزادی یعنی اینکه بزور نماز نخونی
پاسخ
تمشک طلایی
-
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
به قول بچه تو سریال خانگی مهمونی :تورو سنه نه قربونت برم .
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
هه اتفاقا چون یه غول فاقد عقل و شعور این مزخرف رو گفته و یه مشت وطن فروش بیزار از هویت انسانی هم به به و چه چه میکنن معلومه اصلا هم کارش ریا نبود و خیلی هم کارش درسته این دبیر ویدئو رو ندیدم ولی ببین کی چی گفته و چه تحفه هایی به وجد اومدن البته اگه یه سلبریتی غرب پرست عقب مونده مثل کتایون ریاحی و امثالش این حرف رو میزدن باز فرقی نمیکرد همشون سر و ته یه مشت دنیاپرست و خودپرست بی وجدان سنگ شده هستن تو این زمونه زاقارت که پر شده از آدمای دنیاپرست بیشرف مدعی شرف نماز خوندن وسط جلسه کاری فقط دل شیر و ایمانی قوی میخواد
پاسخ
سحر
-
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
اگه این مملکت تو فلاکت و بدبختی بود ۴۳ سال اون آمریکا و غربی که میپرستینش خودشون رو جر نمیدادن برای نابودیش
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
نماز نشسته به اون شکل خوندن فقط برای آدم فلج و بیمار که استطاعت نماز ایستاده رو نداره مجاز هست ، حتی اگه به قصد اول وقت خوندن و در اون شرایط باشه قبول نیست. این کار فقط اسمش ریا هست ولاغیر. اف به ذات هرچی ریاکار که باعث میشن مردم از دین خدا و پیغمبر دور بشن
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
ایراندوست بکنار،،،کار دبیر ریا کاری محض و مسخره کردن مردم و مسئولان ،و سوءاستفاده دینی برای عزیز کردن خودش هست،واقعا متاسفم
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
در ضمنا ریاکاری محض هستش،و این نماز قبول نیست برای ریا هستش و دبیر گناه کار میشه و اینکه فلج و دست و پا چلفتی نیست که نشسته بخواند، بدنش سالمه و باید در جای مناسب نماز بخونه نه در جلسه ،معلوم ریاکاری برای عزیز کردن خودش هست برای بالادستاش
پاسخ
محمد
-
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
بنده خدا میگه غول برره از یه غول چه توقعی دارید شاید غول رودنیل کارتون سندباد یا غول چراغ علا الدین بود تودهنش میزد ادم شه غول نکره بی شاخ وبی دم به تو چه ربطی داره کی چکار میکنه فضول
پاسخ
میهمان
-
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
با سلام، ما قضاوت اعمال دیگران رو عهده نداریم که بخوایم ریا یا هر اتهام دیگه ای رو به ایشون بزنیم؛ ثانیا نمازشون مستحبی هست نه واجب! که چه نشسته چه خوابیده و چه های دیگه می‌تونه این نماز رو بخونه.
جناب محترم شما هم حتما لازم نیست در زمینه ای که سررشته ای نداری اظهار نظر کنی!!
پاسخ
میهمان
-
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
با سلام، شما که آنقدر فهمیده هستید و دم از امام حسین علیه السلام و دین و ایمون میزنید ، شاید فعل آقای دبیر گناه نباشه ولی قضاوت و اتهام شما مصداق بارز حق الناسه ، فردا روزی میتونید با ایشون چشم تو چشم شید؟!
در ضمن اینکه نماز مستحبی رو نشسته یا خوابیده بخونید اهانت به نماز و خدا نیست ، خود خدا فرموده و نه مشکل داره نه مکروهه و نه حتی مباحه بلکه مستحبی مستحب!
پاسخ
میهمان
-
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
صادرات فتوا بی سند دارید؟
نماز مستحبی چه نشسته چه خوابیده پذیرفته است تهمت نزنید
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
ابله کسایی هستن ک خودشونم میدونن ریا کرده باز دارن مغلطه میکنن. بابا کارش احنقانه س دیگه. چرا ماله میکشید. همینکاراتون مملکت مارو سیاه کرده. تعصب، طرف کشی و کور شدن بخاطر مشتی جیره
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
به نظر من دبیر بیشتر به مردم ایران توهین کرد تا ایراندوست عزیز به دبیر
پاسخ
علی
-
۰۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
✓™¢یکی گفته نماز مستحبیه؟؟خیلی وارد نیستم ولی کدوم نماز مستحبی!!!واجب تره پاسخگویی کاریه که داری حقوقشو میگیری؟؟؟جواب اون یکی مردم با نماز و دینش کاری ندارن با ریا نمایش دین اولین کسی که در ایران فراری داشت مشکل دارن؟؟؟؟فراری رو چیکار کردی آقای دبیر .شلوغش نکن ..
پاسخ
امیررضا
-
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
چقدر حرف زشتی زد
انگار نه انگار الگو جامعه هستش .آدم به کسی بخاد انتقاد کنه درست انتقاد میکنه .همین کارا رو کردین که این همه خون بی گناه ریخته شد
پاسخ
مانی
-
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
جای مهر بر پیشانی و تسبیح در دست ودست دیگرشون در جیب ملت بدبخت
پدر مملکت رو همین ریاکار ها و متزوران در آوردن.
آقای ایراندوست که مثل همیشه حرف درست زد،
یه پهلوون میشه تختی یه ورزشکار هم میشه دبیر ،متاسفانه
پاسخ
حسین
-
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
دوست عزیز در جلسه ای که واجبه و باید حواس ایشون به کار مردم باشه، نماز مستحبی قبول که نیست هیچ، گناه هم داره
پاسخ
نیما
-
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
دوست عزیز دبیر داره از بیت المال حقوق میگیره که در جلسه شرکت کنه و تمام تمرکزشو بزاره به کاری که استخدام شده و بابتش پول دریافت میکنه الان من به عنوان یه ایرانی راضی ندارم ایا نماز ایشون قبوله میتونست نماز مستحبو تو رخت خواب قبل از خ ابش بخونه نه زمانی که باید کار کنه و بابتش پول میگیره
پاسخ
هاشم
-
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
آقای دبیر توضیحاتشو توی نشست خبری دادن ...این سلبریتیهای دوزاری مثل این ایراندوست باید برن همون دست به دامن باسن بازیگرای خارجی بشن و پول در بیارن ...اینا جایگاهی ندارن پیش ملت ایران ...بجز هرزگی چیزی ندارن این بازیگرا ...گول اینارو نخورین
پاسخ
میهمان
-
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
سلام حسین عزیز این مسئله جداست که چرا وسط جلسه که درآن موظف به خدمت خلق هستن دارند اعمال مستحبی انجام میدن، نکته ای که من ذکر کردم برای این بود که یک سری از سینه شون فتوا صادر کننده اتهام ریا یا بطلان نماز بزنند.

اینکه چرا این عملو دارند وسط همچین جلسه ای بجا میارن مطالبه ای و پرسشی هست که باید ازشون داشته باشیم و یکطرفه به قاضی نریم!!
پاسخ
میهمان
-
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
سلام نیما جان مقصود پیام من این بود که یکطرفه به قاضی نریم که بعداً گیر کنیم همچنین الکی فتوا صادر نکنیم که فلان کار اهانت یا خیر و ...

این مبحث چرا در همچین جلسه همچین فعلی از آقای دبیر سر زده باید از خودشون مطالبه و پرسش بشه نه اینکه پشت سرشون هرچی که آزمون برمیاد چه اکاذیب و ... از دهنمون دربیاد
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
تو خودت اگه بشناسند هیچ هنری ندارن جز مفت خوری من حاضرم شرط ببندم گدا گشنه
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
برو زیر دو خمش
پاسخ
سینا
-
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
همین مورد ذهن من مشغول کرده. هر چیزی یا عملی برپایه آداب خودش انجام میشه .مثلاً روزه هم با اوصاف بین اذان مغرب صبح بگیریم.یا اعمال حج به صورت خوابیده انجام بدیم بعد اسمش بزاریم نیست نماز هم آداب خودش داره مثل هر چیزی .ایشون صددر صد با این کارش هدفی به جز عبادت و بندگی داشتن.وسط کلی هزینه از بیت مال مسلمین که برای هر دقیقه این قبیل جلسات بی فایده میلیونها تومان پول حیف میل میشه.تهیه افطاری گرفته تا مصرف آب برق. من از امروز تصمیم گرفتم با چشم ابرو نماز بخونم حتما میشه دیگه
پاسخ
سینا
-
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
آدمای باایمان تقوی درگیر دنیاپرستی مقام نمیشن سراغ شورا بازی نمیرن ملیاردها تومان خرج تبلیغات کاندیداتوری نمیکنن که جلسه ای ۵۰۰هزارتومان در بیارن تا به مردم خدمت کنند واقعیت شورا همین لابد.جلسه ای که ایشون نماز میخونن.ورزشی که در اسلام مستحب
پول بیت المال واجب .تو جلسه واجب ایشون به مستحبات پرداختن
پاسخ
سینا
-
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
نماز به سمت قبله می‌خونن.امکان ندارم می به سمت قبله بوده باشه
پاسخ
سیدمحمدامین تفاخ
-
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
اسمش احمده ولی داره به نمازِ اسلامِ پیامبر بزرگ خدا توهین میکنه
اینقدر که پول این مملکت و این مردم به حرام توی حلقشون(سلبریتی ها) ریخته شده که دارن تغیان میکنن
حرف خداست
تا هفت پشتشون پول قاپیدن الان دارن نعره میکشن
همش هم تقصیر حمایت های مردم از این اراجیفه که حالا دور برداشتن.
پاسخ
سیدمحمدامین تفاخ
-
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
در نماز خواندن ریا معنی نمیده
هر وقت اذان گفت آدم باید سجاده پهن کنه نمازشو بخونه ولو وسط خیابان هم اگه باشه!
این قانون قرآنه ربطی به ریا و سوءاستفاده از دین هم نداره...
پاسخ
آرش
-
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
این دبیر و می بینم
یاد خاوری می افتم
افسوس که شما ها خودتون رو به خواب زدید
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
خوب
مردم هم دارن از دبیر همین سوال رو می پرسند
منتهی
هر کسی بازبان و ادبیات خودش داره می پرسه
پاسخ