منهای فوتبال

حکم نهایی دادگاه ترامپ اعلام شد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از اعلام شدن حکم نهایی دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا خبر دادند.

دادگاه تجدید نظر کالیفرنیا حکم نهایی در پرونده شکایت استورمی دنیلز علیه دونالد ترامپ را صادر کرد.

بر اساس حکم صادره دادگاه استورمی دنیلز مبلغ ۶۰۰ هزار دلار برای هزینه های قضایی [۳۰۰ هزار دلار باید به وکلای ترامپ پرداخت شود] جریمه شد.

استورمی دنیلز، زنی که با دونالد ترامپ رابطه داشته و مدعی شده بود از سوی رئیس جمهور سابق آمریکا تهدید به مرگ شده نتوانست ادعای خود را ثابت کند و در دادگاه محکوم شد.

خانم دنیلز در واکنش به رای دادگاه گفته: حاضرم به زندان بروم اما یک سنت هم به ترامپ ندهم!

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

حکم دادگاه دونالد ترامپ

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. در روزگاری که این آشغال های آمریکایی مقابل ما ایستادند یک سلبرتی مثل پرویز پرستویی که خودش خانواده شهید هست به هنرمندان میگه در کنار مردم بایستید بله مردم مشکلات دارند ولی آیا کار با آشوب و امتیاز دادن به غرب درست میشه؟ آقای پرویز پرستویی چرا بعضی از زنانی که شما در کنارشون ایستادید کشف حجاب میکنن؟آیا غیر از این که زن باید حیا داشته باشه و با نامحرم رابطه نداشته باشه؟ اگه این زن ها بدکاره هستن از کسی مثل شما که برادر شهید هستید بعیده در کنارشون بایستید !!!!! خبر حرف شما رو اینترنشنال تیتر زده بود دشمن رو خوشحال نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *