فیلم| درگیری فاطمه معتمد آریا با آمران به معروف حجاب در خیابان
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از درگیری فاطمه معتمد آریا با آمران به معروف حجاب در خیابان و ناتوانی در پاسخگویی به آنها بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، فاطمه معتمدآریا در مواجهه با آمران به معروف حجاب در خیابانی در تهران، از پاسخگویی به آنها طفره رفت و گفت: «من این شکلی هستم!»
گفتنی است، طی ماه های گذشته فاطمه معتمد آریا از جمله سلبریتی های مروج بی حجابی در فضای مجازی بوده است.
- بیشتر ببینید:
- دانشگاه؛ بدون شرح!
فیلم درگیری فاطمه معتمدآریا با آمران به معروف حجاب در خیابان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم درگیری فاطمه معتمد آریا با آمران به معروف حجاب
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
حسین

۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
این بدبخت از تمام فرصت ها استفاده می کنه لخت بشه کار یک سال دوسالش هم نیست
انسان هایی بی هویت بی اخلاق بی فرهنگ و ...
انسان هایی بی هویت بی اخلاق بی فرهنگ و ...
امید

۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
حسن کلید ساز این جماعت رو هار کرد
عضویت 60 تای این جماعت توی اتاق بازرگانی ایران و چین ، بدون داشتن مدارک تحصیلی و جای مشخص
دوره این پفیوزهای سلبریتی تموم شده مشتی حروم لقمه
عضویت 60 تای این جماعت توی اتاق بازرگانی ایران و چین ، بدون داشتن مدارک تحصیلی و جای مشخص
دوره این پفیوزهای سلبریتی تموم شده مشتی حروم لقمه
محمد

۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
به نظرم برای حل این مشکل باید تجاوز رو آزاد کرد، اونوقت مرد ها زن های لخت رو به حسابشون میرسن تا اینکه همه محجبه بشن. اگه بخوایم جلوی متجاوزگر هارو بگیریم بعضی ها پررو میشن و خودشون رو لخت میکنن چون که فکر میکنند امنیت دارند.
رضا

۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
تجاوز به معتمد آریا با اون قیافش خیلی کار سختیه، کسی که به این تجاوز میکنه واقعا مرده
امیر

۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
عالی جوابی نداشتن مثل همیشه توهین بلدن فحاشی کنند از ترس جریمه زندان فعلا خفه شدن
بهزاد

۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
این دین شما و احکام شماست برای ما ذره ای اهمیت نداره بله شریعت گفته خدا گفته درست ولی شریعت و خدای شما گفته مال من نگفته الان فردا بیان بگن در شریعت ما برده داری مجازه و قانون کنن برده داری قانونه باز باید تمکین کرد بفهمین دین شما دین من نیست
علی

۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
کدام رای اکثریت؟بگو رای اقلیت و زور باتوم.درضمن پفیوز تو وامثال تو هستند که فرهنگ حرف زدن بلد نیستید و طرف چگونه از امثال شما نادانان جامهع حرف شنو باشد.
ناشناس

۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
بهش نگفتند که این بی بندو باری و ........ که تو برای خودت درست کردی در فرهنگ ایرانی نیست ..
ثریا

۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
دقیقا حیف اسم بانوی دوعالم مادرم فاطمه ی زهرا که روی این پیر زن نکبت هست خدا ذلیلشون کنه
فرشته

۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
برده داری هم یک زمانی قانون بود اما برچیده شد.حجاب اجباری هم برچیده میشه...
ناشناس

۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
حتی توی قرآن هم خدابه پیامبرگفته توفقط تذکر کننده ای وهیچ وظیفه ی دیگه ای برعهدت نیست
حالا چرادولت به اسم اسلام برای مردم مزاحمت ایجادمیکنه نمیدونیم.این رفتارها دقیقا دشمنی با اسلامه نه ارشاد مردم.
حالا چرادولت به اسم اسلام برای مردم مزاحمت ایجادمیکنه نمیدونیم.این رفتارها دقیقا دشمنی با اسلامه نه ارشاد مردم.
ناشناس

۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اگر روزی برعکس این قضیه اتفاق بیفته/یعنی افرادی که چادری هستن رو مجبور کنن که چادر از سر بردارند،،اونوقت هم میاین به چادری ها توهین میکنید و برچسب بد بهشون می زنید،،چون متاسفانه عقل شما شده چشمتون و فقط ظاهرو می بینید.و هر چی از دهنتون در میاد میگین و دم از اسلام و خدا و دین هم می زنید ..خیلی از کشور های اسلامی دیگه هست که با حجاب اختیاری دارن کنار هم زندگی میکنن و به هم احترام می ذارن. اما اینجا بدترین نوع توهین ها بخاطر طرز پوشش به یک زن زده میشه.و خوشحالند که به بهشت میروند
رضا

۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
خاک تو سر کسانی که این بی سر پاهارو بزرگ میکنن بخدا کارشون نداشته باشن بزارن خودشون هم امنیت خودشونو ٠برقرارکنن
حیف حجاب که برای اینا اسم میبرن همشون یک عده لجنن
حیف حجاب که برای اینا اسم میبرن همشون یک عده لجنن
محمود

۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
ن خدا میشناسند و ن پیامبر بعد راه میفتن تو خیابون بنام امر به معروف برای مردم مزاحمت ایجاد میکنند یک زمان از روی جهل نباریدن برف و باران و آلودگی هوا را گردن بی حجابی مینداختن الان هم وضعیت بد اقتصادی رو گردن بد حجابی میندازن کی به این نتیجه میخواهید برسید که از خودتون شروع کنید و دزدی و اختلاس و لابی گری و جنگ ستیزی را کنار بزارید تا ایران عزیز رنگ و بوی آسایش ببین سیستم پیر و مریض عیب کسان منگر و احسان خیش دیده فرو بر به گریبان خیش
محمود

۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
ای کاش یکم فکر میکردی جای اینهمه نفرت پراکنی انسان آزاد خلق شده آیا کسی بیاد به زور چادر از سر کسی برداره دوست دارید شیخی به زن فاحشه گفتا مستی
گفت هرآنچه گویی هستم
آیا تو خود آنچه مینمایی هستی
گفت هرآنچه گویی هستم
آیا تو خود آنچه مینمایی هستی
فریاد

۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
پیرزن عجوزه خیلی پرو تشریف داره.متاسفانه این بی بندوباری ها در سایه امنیت کشور انجام میشه.اگه اینها احساس امنیت نکنند عمرا جرات کنند.با این ظاهر بیایند تو خیابان و شو اجرا کنند.
محمود

۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
حاشا به انسانیت که بوی ازش نبردی اسم خودتو گذاشتی مرد آنقدر قلب سیاهی داره و درونت کثیف و هیز و هرزه هستی که پشت نقاب اسلام مخفی شدی افکاراینو نشون میده یک روانشناس خوب برو تا روحت آزاد بشه و بدونی هر گلی یک بوی داره
مهدیه

۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
چرا از خودش در میاره که حجاب فرهنگ ایرانی نیست؟دیگه تخت جمشید رو بعداز انقلاب نساختند.این دفعه با دقت نگاه کنید ببینید خانما حجاب دارن و پوشش دارن
خانم ایرانی یعنی عفاف و پاکدامنی و عزت
این خانم معتمد آریا فرهنگ ایرانی نداره اتفافا فرهنگ غربی رضاخانی داره.همون دیکتاتوری که همینا عاشقش هستند?
خانم ایرانی یعنی عفاف و پاکدامنی و عزت
این خانم معتمد آریا فرهنگ ایرانی نداره اتفافا فرهنگ غربی رضاخانی داره.همون دیکتاتوری که همینا عاشقش هستند?
مهدیه

۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
کسی نگفت شما متحول بشو و مسلمون بشو.خودت میدونی
ولی موظف هستی قانون کشور رو رعایت کنی
بله مااکثریت هستیم و امثال شما اقلیت
وظیفه داری قانون رو توی جامعه رعایت کنی
خونه ی خودت و چاردیواری خودت هرکاری دوست داری بکن
ولی موظف هستی قانون کشور رو رعایت کنی
بله مااکثریت هستیم و امثال شما اقلیت
وظیفه داری قانون رو توی جامعه رعایت کنی
خونه ی خودت و چاردیواری خودت هرکاری دوست داری بکن
ناشناس

۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
یعنی الان فکر میکنی به باحجاب ها ومتشرعین توهینی نمیشه و نشده توسط بی حجاب ها.کاش فقط بی حجابی مو بود.همه جاشون رو گذاشتن به نمایش
توهین به مقدسات.به محضی هم میایمحرف بزنیم سریع یاد گرفتن میگن فقر اختلاس رانت ...الان خانما بیحجاب بشن رانت و فقر درست میشه؟
باااااااید احترام بزارید به ارزش های اکثریت جامعه که البته برای شما این چیزا ارزش نیست.از نظر شما هرچی تیپ و رفتار اروپایی تر و بی دین تر باشه ارزشمند تره
چیز دیگه نبود که مثال بزنی؟الان شماها واقعا مثل برده شدین.خودتون خبر ندارین فکر میکنین دنبال آزادی هستین
توهین به مقدسات.به محضی هم میایمحرف بزنیم سریع یاد گرفتن میگن فقر اختلاس رانت ...الان خانما بیحجاب بشن رانت و فقر درست میشه؟
باااااااید احترام بزارید به ارزش های اکثریت جامعه که البته برای شما این چیزا ارزش نیست.از نظر شما هرچی تیپ و رفتار اروپایی تر و بی دین تر باشه ارزشمند تره
چیز دیگه نبود که مثال بزنی؟الان شماها واقعا مثل برده شدین.خودتون خبر ندارین فکر میکنین دنبال آزادی هستین
ناشناس

۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
الان شما طرف قرآن هستی یا چی؟این همه آیه توی قرآن هست فقط همینو سیو کردی همه جا همین کامنت رو میزاری
شما هرچی هستی برای خودت هستی.ححاب قانون هست باید رعایت بشه.فراموش نکن اینجا ایران هست.ایران
اشتباه نگیر با کشورهای دیگه لطفا
اکثریت راضی به بیحجابی نیستند اینو متوجه باشید.چون همون ارزش هایی که برای شما بی ارزش هست ریشه ی خیلی عمیقی داره.پس لطفا پاتون رو از حد خودتون فراتر نزارید
شما هرچی هستی برای خودت هستی.ححاب قانون هست باید رعایت بشه.فراموش نکن اینجا ایران هست.ایران
اشتباه نگیر با کشورهای دیگه لطفا
اکثریت راضی به بیحجابی نیستند اینو متوجه باشید.چون همون ارزش هایی که برای شما بی ارزش هست ریشه ی خیلی عمیقی داره.پس لطفا پاتون رو از حد خودتون فراتر نزارید
ناشناس

۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
میدونی قانون یعنی چی؟حجاب قانون هست داداش .و خود حجاب یعنی آزادگی
واقعا متاسفم هستم براتون.یقین داشته باش این مملکت دست امثال شما نمیفته که به یادش بدین.شماها فقط تا نوک بینی تون رو میبینید.کشور دیگه ام میری همینجوری جرات میکنی پا روی قانون بزاری؟
واقعا متاسفم هستم براتون.یقین داشته باش این مملکت دست امثال شما نمیفته که به یادش بدین.شماها فقط تا نوک بینی تون رو میبینید.کشور دیگه ام میری همینجوری جرات میکنی پا روی قانون بزاری؟
بهنوش

۰۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
حجاب هم واجب شرعیه هم واجب قانونی و جزء فرهنگ اصیل ایرانی
خداوکیلی برا تو یکی از نون شب هم واجبتره
خداوکیلی برا تو یکی از نون شب هم واجبتره
ناشناس

۰۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اگر کسی مطالعه تاریخی داشته باشه به خوبی میدونه هیچ زنی درنقش برجسته های تخت جمشید نیست.قابل توجه اونی که میگه ماازاون زمان حجاب داشتیم برید تخت جمشیدرو ببینید.من محجبه هستم ولی با حجاب اجباری مخالفم.ادروغ پراکنی وتوهین به دیگران هم بدم میاد.درضمن سوره غاشیه آیه ۲۱ روباتفسیرآقای محسن قرائتی مطالعه بفرمایین.شایددست از زورگفتن به مردم بردارید.
ناشناس

۰۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
قابل توجه کسانی که میگن واجب قانونی قانون اساسی که فروردین ۵۸به همه پرسی گذاشته شد واکثریت بهش رای دادن فاقدقانون حجاب اجباری بودوهست.قانونگذارفقط ازیک تبصره که بهش اجازه میده بدون اطلاع مردم قانون جدیدی وضع کنه استفاده کرده وقانون حجاب اجباری روبه مردم تحمیل کرده.لطفا قانون اساسی روهم کامل مطالعه بفرمایین
ارش

۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
دوست عزیز حتما به یک روانپزشک مراجعه کن در روایات داریم هر آنچه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند اگر تجاوز آزاد بشه که هست و نامش تجاوز اسلامی هست اول باید از خودت و خانوادت شروع کرد
ناشناس

۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
خاک برسرت مثلا هنرمند. چقدرزشتی. توباید باید باید به قانون کشورت احترام بگذاری.هرچند توازمانیستی وقتی باکوملها دمخور میشی آشغالی. خداروشکر که از سینما رفتی.شماها حالاخودتونونشون دادین که چه موجودات کثیفی هستین سیمین خانم. برو گمشو خجالت بکش
هادی

۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اولا که هیچکس توی این فیلم توهینی نکرد و همه اونایی که مسلمون و معتقد واقعی هستن هم نه تا حالا به کسی توهین کردن نه خواهند کرد اینایی که به اسم امربه معروف و نهی از منکر توهین میکنن اینا نفوذی های منافقین و خود برعندازا هستن که با این کاراشون میخوان چهره افراد مذهبی رو خراب کنن، طرف یه لباس مردونه میپوشه پیرهنشو میندازه رو شلوار موهاشو میده بغل ظاهرش میشه درست مثل بچه حزب اللهی های قدیمی بعد هرکاری که دوس داره به اسم بسیجی یا حزب اللهی انجام میده یا اینکه یه خانم میتونه یه چادر سرش بکنه همه میگن این حزب اللهیه اونوقت با اون ظاهر هرکاری که انجام بده به پای نظام و بچه مذهبیا نوشته میشه پس بدونید دشمن و برعندازا از این کارا کم نکردن و بازم انجام میدن
دوما تو میخوای برعکسشو انجام بدی؟ مادر زاییده نشده کسی بخواد چادر سر ناموس مسلمون برداره اونوقت تو که هیچی نیستی امثال تو و خاندانت رو به باد میدن بچه مسلمونا
دوما تو میخوای برعکسشو انجام بدی؟ مادر زاییده نشده کسی بخواد چادر سر ناموس مسلمون برداره اونوقت تو که هیچی نیستی امثال تو و خاندانت رو به باد میدن بچه مسلمونا
لاهیجی

۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
خدا از تون نگذره به اسم امر به معروف مردمو بجون هم انداختید تا خکومت کنید برید گرونی واختلاس وربا رو حل کنید نه اینکه به بانوی پاکدامن ایرانی معتمد اریای عزیز، توهین کنید
محمد

۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
چون جوابی برای کارش نداره به مامور میگه تو کی هستی که من جوابتو بدم؟ توقع داره یه شخصیت بزرگ بیاد باهاش حرف بزنه که خانم جوابشو بده..یعنی خودشو بالاتر از بقیه میدونه..تو خودت کی هستی.اگر چهار نفر میشناسنت صدقه سر همین حکومته
نرگس

۰۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
احمق باید بندازنش گوشه زندان تا بفهنه قانون رعایت کنه !
کسی تهی نغزی مثل تو رو آدمم حساب نمیکنه که دور برداشتی !
کسی تهی نغزی مثل تو رو آدمم حساب نمیکنه که دور برداشتی !
ایرانی

۰۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
سرکارخانم معتمدآریا از عنفوان جوانی دنبال قانون شکنی ونقض قوانین مربوط به عفت وحیا بود.مدارکش موجوده.حتی ممنوع التصویر هم شده بود.یه مدت دیگه دنبال این داستانا نبود وازبازیگری پول پارو میکرد.حالا که اوضاع اینطوری شد ایشون یهو زن ایرانی آزاده شده که معتقد به پوشش نیست.مصداق بارز آب که سربالا میره قورباغه ابوعطا میخونه
ناشناس

۰۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
فقط همین گرونی رابهونه کردید که هرغلطی آدم دوست داره انجام بده?چرا لختی?گرونی درست کن،چرابددهنی?گرونیه? آمریکایی دوست داره سربه تنت نباشه?گرونیه بیخیال آمریکا اگه حمله کنه موشکش به خونه ما که طرفدارشیم نمیخوره،،،چرادنبال کارنیستی?من بادومیلیون نفردیگه لیسانس ادبیات و تاریخ داریم دولت باید ماها را رئیس سازمان واداره بکنه افت داره کارکشاورزی وصنعتی کنیم،،،به لیسانس کشاورزی میگی چرا توزمین کشاورزی کارنمیکنی?واسه من افت داره فوق لیسانس کشاورزی گرفتم که کارمند جهاد کشاورزی بشم نه کارگر،،،فقط مشتی متوقع هستیم که همه چی تقصیر دیگرانه،،،چراکلاهبرداری ودزدی و،،میکنی?چون خدا خواسته من دزد آفریده بشم
یک ایرانی

۰۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
شمرم جانباز بود ولی درنهایت سر معصوم را برید، اینکه تو محبه ای وآیه قرآن بیان میکنی دلیل نمیشه درست بگی
ناشناس

۰۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اونی که چادر سر میکنه واسه چی باید انگ بدی بهش بخوره????
تازه فرهنگ حجاب حتی قبل اسلام هم بوده در کتاب هایی که زمان سلسله هخامنشی هست رو مطالعه بفرمایید متوجه میشین
اینقدر بدم میاد از اینایی که درباره چیزی سواد ندارن و نظر میدن
تازه فرهنگ حجاب حتی قبل اسلام هم بوده در کتاب هایی که زمان سلسله هخامنشی هست رو مطالعه بفرمایید متوجه میشین
اینقدر بدم میاد از اینایی که درباره چیزی سواد ندارن و نظر میدن
رها

۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
مطالعه گر. هرچی عکس از تاریخ مونده تموم زنها محجبه ن. چطور رد میکنی. حتی اگه نباشه حجاب حکم خداست. هنوز حجاب برنداشته همه جاشونو انداختن بیرون لابد فردا باید همجنس بازا و ترنس ها رو آزاد کنیم. مثل حاج خانم مازیار لرستانی و رامین کبریتی. از این سلبریتی های دوزاری که مثل سامری قوم یهود مردم رو به بیراهه میکشنون باید حذر کرد.
ناشناس

۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اگه این آمرها یک ذره به حس نفرتی که بین مردم میندازن خبر داشتن هیچ وقت اینکار رو نمیکردن یکی نیست بگه اگه حکومت پشتت نبود جرات داشتی بیای امر به معروف کنی پس فکر نکن که خیلی آدم با خدا هستی نه خیر شما یه مشت ترسو بزدل هستید
آرامش

۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
میگه تو کی هستی من به تو جواب بدم؟ ما هم بی عرضه نمی بریمش دادگاه به قاضی جواب بده حالا مگر تو کی هستی؟ که مشتی احمق ازت الگو میگیرن ما اتحاد داشتیم که این همه سال حکومت رو جلو بردیم شما برانداز ها اتحاد نداشتید که شکست خوردید این ها سرباز دشمن هستن یا بیرونشون کنید یا بندازیدشون زندون این ها دارن وقت کشی میکنن که ما نریم سراغ اسرائیل
لیلا

۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
این معتمد کی باشه یه بی سرو پا .فکر کردید چند تا فیلم بازی کردید کی هستید ما که همش داریم فیلم بازی میکنیم شما تو تلویزیون .مابیرون از تلویزیون ???.پس هنر دیگه ای ندارید خیلی خودتون رو نگیرید .فرقتون اینه که شما لخت وبی حیا وارد اجتماع میشید همین
قاسم

۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
این اصن باسن و سینه نداره، حداقل بقیه برعندازا ملاتشون برای تجاوز بالاست???
لیلا

۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
این معتمد کی باشه یه بی سرو پا .فکر کردید چند تا فیلم بازی کردید کی هستید ما که همش داریم فیلم بازی میکنیم شما تو تلویزیون .مابیرون از تلویزیون ???.پس هنر دیگه ای ندارید خیلی خودتون رو نگیرید .فرقتون اینه که شما لخت وبی حیا وارد اجتماع میشید همین
لیلا

۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
بیسواد .فرهنگ ایرانی حجاب نیست به جای لخت شدن دو تا کتاب تاریخ ایران رو بخون مخصوصا از پاکی زنهاشون.برو شاهنامه وحافظ وسعدی رو بخون بعد میفهمی فرهنگ ایرانی چی بوده برو تخت جمشید عکس زنهارو ببین .خوب بی عفتی تون رو میندازید به عهده ی کسی که هیچ شناختی ندارید
مهدی

۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
دوست داریم خواهر ولی خیلی قیافش زمخته نهایتاً به خواهر یا مادرش چیز میکنیم?
ناشناس

۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
بد بخت تو چند ساله با همین حجاب تو فیلما نون می خوری وگرنه تاحالا هفت کفن پوسونده بودی اصلا حجاب برازنده تو که به هر بهانه با نامحرم ساعات خوشی دارید نیست زن ایرانی حجابش کنده کاری شده روی سنگ بعد تو بی سواد که فقط بلد هستید تو هم بلولید از زن ایرانی می گید البته جماعت بی بند وبار جز زنان نجیب ایرانی نیست و آدم حسابتون نمی کنن
ناشناس

۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
روحانی کمر بریده این جماعت را به این شکل پر رو کرد صدقه سر تک تک مردم مالیات ندادن و هار شدن بعد دم از مردم می زنن چند بار کنار مردم بودید جز اینکه شماره حساب می دادید به بهانه های مختلف سیل و زلزله پول مردم رو می دزدیدی
انشالله به همان بلایی که خدا وعده داده دچار می شید
انشالله به همان بلایی که خدا وعده داده دچار می شید
رضا بیطرف

۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
دیگه زر ضر زیادی نکنید...
وضعیت اقتصاد این مملکت بقدری لجن مال شده که دیگه با هیچ ماله ای نمیشه ماله کشید بهش، کسی نمیگه کار نیست ،مگه میشه کار نباشه؟ کار خیلی زیاده ولی با درآمدش واجبات اولیه زندگی رو هم نمیشه تامین کرد،
شما فکر کن یک نفر با حقوق7,8میلیونی یا اصلا 15 میلیونی چجوری باید اجاره خونه و خرج خونه و سرو لباس و رفت و آمد و دکتر و درمان و......بده؟ پس انداز و تفریح و خرید ماشین و خونه و.... پیشکش، پس بفهم حرف مردم چیه،
از زمان احمدینژاد این مسیر شروع شد، به بهانه هدفمندی یارانهها تمام مایحتاج مردم و با دلار قیمت گذاری کردید ولی وقتی به دستمزد و حقوق رسید محاسبات ریالی شد...
من تمام خانواده و اطرافیانم چادری هستن ولی به تمام زنهایی که برداشتن روسری نمادی شده برای اعتراض شون به وضعیت موجود احترام میذارم، پس شما هم به خودتون احترام بذارید و ببندید...
وضعیت اقتصاد این مملکت بقدری لجن مال شده که دیگه با هیچ ماله ای نمیشه ماله کشید بهش، کسی نمیگه کار نیست ،مگه میشه کار نباشه؟ کار خیلی زیاده ولی با درآمدش واجبات اولیه زندگی رو هم نمیشه تامین کرد،
شما فکر کن یک نفر با حقوق7,8میلیونی یا اصلا 15 میلیونی چجوری باید اجاره خونه و خرج خونه و سرو لباس و رفت و آمد و دکتر و درمان و......بده؟ پس انداز و تفریح و خرید ماشین و خونه و.... پیشکش، پس بفهم حرف مردم چیه،
از زمان احمدینژاد این مسیر شروع شد، به بهانه هدفمندی یارانهها تمام مایحتاج مردم و با دلار قیمت گذاری کردید ولی وقتی به دستمزد و حقوق رسید محاسبات ریالی شد...
من تمام خانواده و اطرافیانم چادری هستن ولی به تمام زنهایی که برداشتن روسری نمادی شده برای اعتراض شون به وضعیت موجود احترام میذارم، پس شما هم به خودتون احترام بذارید و ببندید...
ناشناس

۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
خودشون که حیا ندارن یه مرد هم دوربر شون نیست یه ذره غیرت داشته باشه
مسلمان

۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
این خود مائیم که این افراد معلوم الحال رو بزرگ میکنیم اگر نه اصلا ارزش صحبت هم ندارن
شیرین

۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
عاشقشن چون شخصیت مشابهی دارن.دیکتاتور تمام عیارن و تنها آزادی ای که عقل نخودیشون بهش قد میده ولنگاری و هرزگیه.
جمشید

۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
آخه قصه این خانم و امثال آنها این است که تا روزی که پول و شهرت نداشتند جمهوری اسلامی گل و بلبل بود اما حالا که تو تلویزیون این مملکت مشهور شدند و بواسطه آن دستمزد میلیاردی گرفتند و شدند مولتی میلیاردر اکنون برای اینکه در فضای مجازی فالوور بیشتر و درآمد بیشتری کسب کنند اینطور رفتار میکنند خانم آریا انصافا از اول انقلاب تمام حجابی که داشتی اجباری بود چرا آن موقع هیچ اعتراضی نمی کردی؟
کاکا

۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
خفه احمق از ایرانی صحبت نکن همتون عرب هستید
خانمه میگه تخت جمشید رو نگاه کن بعد داره پیامبر اعراب رو میپرسته
کتاب و اسم اونا رو میپرسته
فقط نگید ما ایرانی هستیم
بگید عربیم
خانمه میگه تخت جمشید رو نگاه کن بعد داره پیامبر اعراب رو میپرسته
کتاب و اسم اونا رو میپرسته
فقط نگید ما ایرانی هستیم
بگید عربیم
کاکا

۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
آره تو که داری میخوری گنده بک
هنوز قسط ندادی
یا صبح نرفتی کارگری بکنی تا شب
بایدم اینو بگی حق داری
سوار از پیاده خبر نداره
به همین فرمون ادامه بده نون داخلشه ابلح
هنوز قسط ندادی
یا صبح نرفتی کارگری بکنی تا شب
بایدم اینو بگی حق داری
سوار از پیاده خبر نداره
به همین فرمون ادامه بده نون داخلشه ابلح
حسن

۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
شما همینید دیگه تفکرتون بهش تجاوز کنید همون کاری که با بچه های مردم تو زندانها میکنید
علی

۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
این سلبریدی های دین ستیز رو کسی آدم حساب نکنه ، ضمنا حجاب اتفاقا توی تاریخ ایران قبل از اسلام هم بوده این پوششی که بعضیا می پوشن تقلید از پوشش کشورهای غربی هست نه پوشش ایرانی
علی رشیدی

۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
کدخدایدهکهمرغابیبود...اندروندهچهغوغاییبود.ببینکیادارنکارفرهنگیمیکننبرایمامردمسادهلوح..
محمد حسین

۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
همین لیلا خانم از صد تا مرد هم مردتر هستن
برخی مرد ها جرأت ندارن به خانمشون بگن تو چون میترسم مهریشون رو اجرا بذارم?
برخی مرد ها هم حتی جرأت ندارن و وجودشو ندارن به بقیه بابت چشم چرونی چیزی بگن، میگن زن من هر کاری دلش بخواد میکنه لمسی ربطی ندارد??
برخی مرد ها جرأت ندارن به خانمشون بگن تو چون میترسم مهریشون رو اجرا بذارم?
برخی مرد ها هم حتی جرأت ندارن و وجودشو ندارن به بقیه بابت چشم چرونی چیزی بگن، میگن زن من هر کاری دلش بخواد میکنه لمسی ربطی ندارد??
مدافع حجاب

۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
خدا در سوره غاشیه آیه ۲۱ می فرماید تو فقط تذکر دهنده ای . دوتا نکته داره
اول اینکه انسان مامور به وظیفه است نه نتیجه . نکته دوم اینه که انسان باید با کسانی که در مسائل اعتقادی منحرف هستن اتمام حجت کند نه تحمیل عقیده .
در مسائل دینی باید به متخصص دین مراجعه کنیم . رهبری در سخنرانی اخیر گفتند حکومت اسلامی موظفه در مقابل حرام اجتماعی مثل کشف حجاب بایستد و جلوی شیوع منکرات را بگیرد
نکته آخر اینه که جمله من محجبه ام ولی با گشت ارشاد مخالفم کمپینی است که اولین بار دشمن راه اندازی کرده است. حرف دشمن رو تکرار نکن
اول اینکه انسان مامور به وظیفه است نه نتیجه . نکته دوم اینه که انسان باید با کسانی که در مسائل اعتقادی منحرف هستن اتمام حجت کند نه تحمیل عقیده .
در مسائل دینی باید به متخصص دین مراجعه کنیم . رهبری در سخنرانی اخیر گفتند حکومت اسلامی موظفه در مقابل حرام اجتماعی مثل کشف حجاب بایستد و جلوی شیوع منکرات را بگیرد
نکته آخر اینه که جمله من محجبه ام ولی با گشت ارشاد مخالفم کمپینی است که اولین بار دشمن راه اندازی کرده است. حرف دشمن رو تکرار نکن
محمد حسین

۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
همین لیلا خانم از صد تا مرد هم مردتر هستن
برخی مرد ها جرأت ندارن به خانمشون بگن تو چون میترسم مهریشون رو اجرا بذارم?
برخی مرد ها هم حتی جرأت ندارن و وجودشو ندارن به بقیه بابت چشم چرونی چیزی بگن، میگن زن من هر کاری دلش بخواد میکنه لمسی ربطی ندارد??
برخی مرد ها جرأت ندارن به خانمشون بگن تو چون میترسم مهریشون رو اجرا بذارم?
برخی مرد ها هم حتی جرأت ندارن و وجودشو ندارن به بقیه بابت چشم چرونی چیزی بگن، میگن زن من هر کاری دلش بخواد میکنه لمسی ربطی ندارد??
علی

۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
این جماعت حرف حساب، مهربانی ، منطق سرشان نمیشه!!!!
باید روشی غیر از این با آنها در پیش گرفت!!!
مسلمون شناسنامه ای زیادند !!!!
باید روشی غیر از این با آنها در پیش گرفت!!!
مسلمون شناسنامه ای زیادند !!!!
وطن

۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
حتما ایرانی نیست که این حرفا رو میگه والا حجاب ایرانی2500سال پیش مستنداتش درتخت جمشید نقش بسته چادر ایرانی به اسم ساری دران زمان معروف بود دیگه منکرچی هستی گرین کارتی بی مصرف
محمد حسین

۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
در جواب ناشناس که میگه آب را اصراف نکنید
اتفاقا ساندیسم میریزیم همون جات بلکه شمام ی استفاده ای ببری????
چه طعمی دوست داری؟
پرتغالی ، آلبالو ، آناناس
بقول جناب خان آلو إورایی هم هست
کدومو بدم؟؟؟؟؟؟؟؟
اتفاقا ساندیسم میریزیم همون جات بلکه شمام ی استفاده ای ببری????
چه طعمی دوست داری؟
پرتغالی ، آلبالو ، آناناس
بقول جناب خان آلو إورایی هم هست
کدومو بدم؟؟؟؟؟؟؟؟
مدافع حجاب

۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
قوانین دینی مثل حجاب تغییر نمیکنه یعنی امکان نداره برعکس این قضیه اتفاق بیفته. دستورات اسلام برگرفته از قرآن می باشد در قرآن ۲۳ آیه در مورد حجاب داریم . آیه ۳۱ سوره نور و آیه ۵۹ سوره احزاب و... . آیاتی که در مورد حجابه از فعل امر استفاده شده که به معنای وجوب حجاب می باشد . ما کاری به کشورهای ظاهرا اسلامی نداریم. بانوی محجبه به وظیفه خودش عمل کرده زیرا یکی از واجبات اسلام امر به معروف و نهی از منکر می باشد . اکثر آمرین به معروف و ناهیان از منکر محترمانه و با زبون خوش به وظیفه شرعی عمل می کنند و به فرد گناهکار توهین نمی کنند . نکته آخر اینه که اگر بی حجابی زیاد بشه بی بندوباری زیاد میشه و چیزی از اسلام نمیمونه
التماس تفکر
التماس تفکر
هادی

۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
من خودم دخترم و خانومم چادری هستن ولی اینقدر امثال آقایون حکومتی و پیروان مذهبی خشک مغز گند زدن تو دین مذهب که جای دفاع از سیاستهای شماها باقی نگذاشته مردم نفرت پیدا کردن از سیاستهای پلید و دروغتون خواهشن اینقدر از دین و اعتقادات مردم مایه ندارید یه مشت آدم متعصب سیاست باز شدن آمران به معروف همتون دارید به مردم و فرهنگ ملت ایران ضربه میزنید یه عده دزد فاسد دروغگو مردم رو به جون هم انداختن خدا لعنتشون کنه یه رفراندوم اگه بزارن مردم به حکومت ما نه میگن یه زره از سردار دلهامون یاد بگیرید که میگفت دختران کم حجاب هم خواهران ما هستن و بهشون احترام بزارید حالا این کلیپ که خوب بود اون ماستی رو کجای دلمون بزاریم یا بی احترامی بعضی از آدمهای متعصب رو دیلی فوتبال شما هم یه خبرگذاری متعصب و سیاست بازی هستین بیشتر خبرهاتون یه طرفم هست اونم طرف افراد پلید و سیاست باز میدونم حرفام رو نمی دارید فقد خواستم حرف دلم رو زده باشم بهتون بیشتر خبرهاتون از نفرت و تعصب لبریزه یکم دلتون رو نرم کنید مردم ما مردم مهربانی هست
محمد حسین

۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
در پاسخ به بهزاد
من نمیدونم از کدوم قفس در رفتی، ولی هرجا هستی قانون رو رعایت کن
داش بگو غیرت ندارم ، از اسلام مایه نذار
من نمیدونم از کدوم قفس در رفتی، ولی هرجا هستی قانون رو رعایت کن
داش بگو غیرت ندارم ، از اسلام مایه نذار
نوا

۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
من زن چادری حداقل ده تا اسم می برم که شوهر دارن و زنا میکنن یکیشون با یه زرگر هست، یه خانمی که با یه نفر آموزشگاه داره، یکی دیگه با مغازه داره، اسمشون رو نباید بگم زندگیشون و بچه هاشون بهم میریزه
مدافع انقلاب

۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
تا زمانی که در مملکت اسلامی زندگی می کنی وظیفه داری دستورات اجتماعی جامعه رو رعایت کنی
هادی

۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
همین شعور و مغز خشکت به درد این خبرگذاری میخوره که حرفهای کثیفت رو بزارن و امثال این حکومت .شماها ایرانی نیستید یه مشت ارازل و اوباش که تو خیابان روی دختران مظلوم اسید میپاشید و به دختران و پسران این مملکت تو خیابان گلوله میزنید و تجاوز میکنید مردم از شماها متنفر هستن
محمد حسین

۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
در پاسخ به یلدا
شرمنده ایشون شرف نداره
بجای آب هم، ساندیس ریختم تو ی جای دیگه بعضیا............
سوال بعدی؟
شرمنده ایشون شرف نداره
بجای آب هم، ساندیس ریختم تو ی جای دیگه بعضیا............
سوال بعدی؟
حمید

۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
سلام . جای تاسف داره 40ساله هر کاری دلتون خواست انجام دادین ولی زورتون به ساندیس خورا نرسید
محمد حسین

۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
در پاسخ به حسن
پس حواستو جمع کن و بعد حداقل اندازه ی جو غیرت داشته باش ، حواست به ماموستا باشه ، فنون شکنی نکن تا پات به زندان باز نشه.
اگر بشه دیگه خود پات باز میشه
افتااااااااد؟
پس حواستو جمع کن و بعد حداقل اندازه ی جو غیرت داشته باش ، حواست به ماموستا باشه ، فنون شکنی نکن تا پات به زندان باز نشه.
اگر بشه دیگه خود پات باز میشه
افتااااااااد؟
علی

۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
سلام هر کسی باید احترام خودشو نگهداری همه که شدن نهی ازمنکر کسی نیست به معشت مردم رسيدگي کنه آقای نهی ازمنکر پراید شش ۶ میلیون شده ۴۰۰چهارصده میلیون تومان چرا به اونها نهی ازمنکر نمیکنید برو اول به وزیر اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت نهی ازمنکر کنید بعد مردم خود بخود نهی از منکر میشن ما هم انسان هستم هم مسلمان هستم هم شرف دارم هم غیرت دارم ولی نهی ازمنکر اول از بالا شروع کنید
حمیدرضا ملازینل

۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
بله پوشش'در فرهنگ ما هست ولی آزادی هم یگانه ابرمرد همه تاریخ کوروش بزرگ برای ایران و ایرانی گذاشتند..گفتم ایرانی شما تازی ها رو نگفتم .شما اگه وجود داشتی برای اختلاس و دزدی و دلارو وکشتن بچه بی گناه (کیان جان) هم ی حرفی میزدی
مهدی

۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
متاسفم برای اون عده بی شرفی که بی حیایی روبرای مردها طبیعی(دادن انواع فحشهای ناموسی که نمونه شودیدم) وپوششمعمول روبرای زنان بی حیایی میدونن هیچ جای تاریخ برهنگی نیست امازنان در پوشش مو آزادبودن و درعین حال چادرسیاه ولباس های تیره مخصوص عربهاست ودفرهنگ ایران جایی نداره یادبگیریم با عمه بلقیس بازی مشکلات مردم حل نمیشه به جای تلاش برای لچک سرزنان کردن اگه کرامت زن رومیخواین قانون ارث ودیه واذن سفر و... روبرای زنان درست کنین تاباورکنن برده نیستن تمام نظرات مخالف بالا فقط ازسر تعصب تنگ نظری وببخشید لازمه بگم بی شعوری بود
مهدی

۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
متاسفم برای اون عده بی شرفی که بی حیایی روبرای مردها طبیعی(دادن انواع فحشهای ناموسی که نمونه شودیدم) وپوشش معمول روبرای زنان بی حیایی میدونن هیچ جای تاریخ برهنگی نیست امازنان در پوشش مو آزادبودن و درعین حال چادرسیاه ولباس های تیره مخصوص عربهاست ودفرهنگ ایران جایی نداره یادبگیریم با عمه بلقیس بازی مشکلات مردم حل نمیشه به جای تلاش برای لچک سرزنان کردن اگه کرامت زن رومیخواین قانون ارث ودیه واذن سفر و... روبرای زنان درست کنین تاباورکنن برده نیستن تمام نظرات مخالف بالا فقط ازسر تعصب تنگ نظری وببخشید لازمه بگم بی شعوری بود
قاسم

۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
تو *** که مردم عادی هستی میگه تخت جمشید زنهاش حجاب دارن خخخخ بیشعور تخت جمشید هزار سال قبلاز اسلامه خخ
یک شهروند

۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
با سلام،
در باب مسئله حجاب خواستارم، رسماً از طرف صدا و سیما در یک گفتگوی دو نفره با هرکدام از آقایان متولی امر حجاب یا فقها از من دعوت و حرفهای من شنیده شود.
در باب مسئله حجاب خواستارم، رسماً از طرف صدا و سیما در یک گفتگوی دو نفره با هرکدام از آقایان متولی امر حجاب یا فقها از من دعوت و حرفهای من شنیده شود.
فرنا

۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
این بیمغز ها اونقدر مثه سگ زندگی کردن چه میفهمن حجاب چیه توی مغز پوکشون نمیره همش عینه سگ لخت بودن الان نمیفهمن آمران له معروف چی میگن...
امیر

۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
قوه قضائیه همنطور که برای خلافکار فرصت طلبی گذاشته برای حامیان قانون هم فرصت بدهد آن موقع ببینیم کی جرات داره قانون جمهوری اسلامی را زیر پا بگذارد ما بخاطر احترام به قانون جمهوری اسلامی تمام این توهینها را تحمل میکنیم اینکه فاطمعه معتمد آریا هستش ریس جمهور آمریکا را هم در سوراخ موشش کردیم سلمان رشدی هم چندین سال پیش به قران توهین کرد نتیجه اش را دنیا دید
صادق رسولی

۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اینا به دیگران تهمت تندرو و افراطی گری میدن خودشون از داعشی ها وحشی ترند، به دیگران تهمت عقده ای میدن اما تمام رفتار خودشون عقده ای بازیه،، تا دیروز به نماز و روزه دیگران گیر میدادن امروز میگن به حجاب ما کار نداشته باشید
مهدی

۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
زمانیکه معتمدآریا با رهبر بودایی میانمار عکس انداخت اونموقع ماهیت کثیف درونی ایشون نمایان شد. میانمار که مسلمانان را زنده زنده میسوزاند
صامت

۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
جالبه که سر جسمی دعوا میکنن که وقتی روح ازش جدا بشه بوی گوه میگیره
تازه نه جسم خودشون جسم بقیه
زمان وجود نداره تغییر مکان همه چیز را مشخص خواهد کرد
موجود برتر(خدا) روزی ما را به تعالی خواهد رساند که به بالای سر خیره شده باشیم نه به افق
وقتی تعالی پیدا کنیم آنهایی که روح خود را بر فرکانس قوی و تناوب ضعیف بنا کردند پیروز خواهند شد و مابقی در تاریکی کم انرژی رنج خواهند برد
حقیقت کوانتم در روح توست نه جسم ، جسم طیف مرئی دارد و کم انرژی و طیف روحت را اعمالت مشخص خواهد کرد ....
حقیقت با ماست برای تعالی بشریت
تازه نه جسم خودشون جسم بقیه
زمان وجود نداره تغییر مکان همه چیز را مشخص خواهد کرد
موجود برتر(خدا) روزی ما را به تعالی خواهد رساند که به بالای سر خیره شده باشیم نه به افق
وقتی تعالی پیدا کنیم آنهایی که روح خود را بر فرکانس قوی و تناوب ضعیف بنا کردند پیروز خواهند شد و مابقی در تاریکی کم انرژی رنج خواهند برد
حقیقت کوانتم در روح توست نه جسم ، جسم طیف مرئی دارد و کم انرژی و طیف روحت را اعمالت مشخص خواهد کرد ....
حقیقت با ماست برای تعالی بشریت
بهزاد

۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
من آب رو میریزم آنجا که تو دوست داری حال آروم باش کسی نسوخته جزو خودت که با حرص و خشم صحبت میکنی خخخخ
ناشناس

۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
وقتی به این پلشتها آزادی میدهند که هر غلطی بکنند همین میشه یک روز (می تو)میکنند یک روز تشویق به اغتشاش واقعا برای مسئولان نظام متاسفیم در اوج ناتوانی هستند مخصوصا این دوره که فقط کلمه تهوع آور مماشات رو بکار میبرند
ناشناس

۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
واقعا همه بیمار و روانی هستین،به شما چه ربطی داره کی چطور لباس میپوشه؟چه کاره هستین که برای مردم خط مش تعیین میکنین؟لطفا تجاوز کنید؟واقعا حقیرین
شاهین

۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
معتمد آریا واقعا برات متاسفم چون این ما مردم شما ها رو بزرگ کردیم شمایک ادم عادی بودین و الان از صدقه سر ما مردم به این شهرت کاذب رسیدین البته هر چند شما دیگه پیر شدین و حجاب برای شما شرط حیا و عفت نیست ولی حق قبح شکنی هم ندارین در این صورت ما که شما رو بزرگ کردیم خودمون هم کوچیک تون میکنیم.
دکتر ابراهیمی

۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
ی مشت دوزاری برا ما ادم شدن
اخه این زنرو ادم حساب میکنه لخت بذاری بیرون مفتش گرونه
اخه این زنرو ادم حساب میکنه لخت بذاری بیرون مفتش گرونه
آرش مرندی

۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
یخورده هم سر قضیه ی اقتصاد اینجوری زور بزنین بد نیست ها بوالله به علی به حسین به هر مقدسی که قبول دارین حجاب مشکل مملکت ما نیست یخورده اوون مغزهای پوسیده تون رو به کار بندازین
رضا دشتابی

۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
مال بدی نیستا, ,,,تنهاراه محرومیت ازخدمات اجتماعی است یک دولت قادر هست بدون هیچ پاسخی کدملی این افرادبعدازگرفتن یکبارتعهدواخطاردادن ,,به بانکهاابلاغ وبانکهاحق ندارندهیچگونه خدماتی به این افرادبدهندانگاه خواهنددیدگردن کلفتی چه زجری دارد,وقتی فقط کارت بانکی نداشته باشید درک میکنیدبعدا اداره ثبت با نکهاحق وکالت به این افرادراباطل مخسوب میکنند,فروختن بلیط هواپیماقطارممنوع ارزوی هواپیماقطار سیلیبریتی درخواب ببیند مرتب بااتوبوس خط واحد, خط ۱۱ برود بیایدتمام,,
محمد

۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
درود بر خانم شجاع معتمد آریا
جواب این فسیل مغزها فقط خنده تلخ است و بس
زن زندگی ازادی
جواب این فسیل مغزها فقط خنده تلخ است و بس
زن زندگی ازادی
مهسا

۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
متاسفانه با این قبیل افراد هنجارشکن و به ظاهر سلبریتی هیچ برخوردی نمیشود. پیرزن بدقواره. ناقص العقل
مهدی

۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خب همه چیز گرونی شاخ فیل که نمیخواد بشکنید همین گرونی اگه عرضه دارید درست کنید تا مردم هی نگن گرونی چطوره
وحید

۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
یه عده کلا عادت کردن به شکر خوری در مورد بقیه !!!
آخه به تو چه که چرا بقیه مثل تو نیستن ؟؟؟
تو خودت خوب باش و برو بهشت ، جهنم برای ما
درود بر زنان شجاع اریایی
آخه به تو چه که چرا بقیه مثل تو نیستن ؟؟؟
تو خودت خوب باش و برو بهشت ، جهنم برای ما
درود بر زنان شجاع اریایی
رضا

۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
درود برتو دمت گرم
واسه دزدی هاشوناینجور جلوگیری نمیکنید
واسه اختلاس دولت جلوگیری نمیکنید
چند ماهه گیر دادین حجاب ابنا واسه ما نون اب نمیشه
کجای دنیای دیدین دین زوری به ادم تلقین کنن مشکل اصلی ممکلت ما الان حجاب نیست
درضمن چرا نظراتی که به نفع خودتونه میذارید اگه راست میگید همه نظراتی که میذارن بذارید بعدمتوجه میشید که خیلی از این برخورد باحجاب راضی نیستن ملت اسکول فرض نکنید نظراتی که به نفع خودتونه میذارید مابقی نه
واسه دزدی هاشوناینجور جلوگیری نمیکنید
واسه اختلاس دولت جلوگیری نمیکنید
چند ماهه گیر دادین حجاب ابنا واسه ما نون اب نمیشه
کجای دنیای دیدین دین زوری به ادم تلقین کنن مشکل اصلی ممکلت ما الان حجاب نیست
درضمن چرا نظراتی که به نفع خودتونه میذارید اگه راست میگید همه نظراتی که میذارن بذارید بعدمتوجه میشید که خیلی از این برخورد باحجاب راضی نیستن ملت اسکول فرض نکنید نظراتی که به نفع خودتونه میذارید مابقی نه
ناشناس

۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خفه شو باوا چهار ده اس گندو لجنو کثافت زدین به این ممکلت حالا جای درست کردن به حجاب مردم گیر میدین
محمد

۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
من نمیددونمم چرا این ارزشی ها فقط از حجاب حرف میزنن و میخوانند فقط حجاب رو امر به معروف کنن که اون رو هم بلد نیستن چرا یکی پیدا نمیشه مبارزه کنه با گرونی و کلاه برداری دولتی مثال بزنم نگردید دنبالش چرا مردم باید ماشینی که تو کل دنیا با دلار پنجاه هزار تومنی میشه ششصد میلیون باید تو ایران بخرن دو و نیم میلیارد چرا باید قیمت مسکن هر سال دوبرابر بشه و اجاره ها همینطور چرا این رئیس جمهور دلار رو دوبرابر کرد چرا از اینها حرف نمیزنید
محمد

۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
من نمیددونمم چرا این ارزشی ها فقط از حجاب حرف میزنن و میخوانند فقط حجاب رو امر به معروف کنن که اون رو هم بلد نیستن چرا یکی پیدا نمیشه مبارزه کنه با گرونی و کلاه برداری دولتی مثال بزنم نگردید دنبالش چرا مردم باید ماشینی که تو کل دنیا با دلار پنجاه هزار تومنی میشه ششصد میلیون باید تو ایران بخرن دو و نیم میلیارد چرا باید قیمت مسکن هر سال دوبرابر بشه و اجاره ها همینطور چرا این رئیس جمهور دلار رو دوبرابر کرد چرا از اینها حرف نمیزنید
ناشناس

۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
از خدا بترسید!!توبه کنید.....!!!!!تو را از چه باک نیست ای فرزند آدم ،وقتی هرشب به آغوش مرگ میروی...مملکتو به *** کشیدید،خدا لباس حجاب رو به تن همهی این بی حجاب ها بپوشونه،فاطمه زهرا خودش هدایتشون کنه.دوره آخر الزمانه...مردان زن نما وزنان مرد نما....اللهم عجل لویک الفرج....
خدا میبینه...
خدا میبینه
خدا میبینه...کاری کن وقتی سرتو به بالا چرخوندی روت بشه تو دلت صداش کنی...وقتی عاشق خدا وشاکر نعماتش باشی حتی لبخند همسرت فرزندت یا نور آفتابی که رو فرش اتاق میفته،ازش نافرمانی نمیکنی .....ای کسی که به ما خواب داده ای وهیچوقت نمیخابی....بترسین ای مردم
خدا میبینه...
خدا میبینه
خدا میبینه...کاری کن وقتی سرتو به بالا چرخوندی روت بشه تو دلت صداش کنی...وقتی عاشق خدا وشاکر نعماتش باشی حتی لبخند همسرت فرزندت یا نور آفتابی که رو فرش اتاق میفته،ازش نافرمانی نمیکنی .....ای کسی که به ما خواب داده ای وهیچوقت نمیخابی....بترسین ای مردم
ناشناس

۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
شما که آمپره همتون زده بالا ساندیس خور چرا ؟ ملت رو حساب میکنین ؛ شما برای تجاوز شدن بهتون لخت میشید حتی پیرزناتون هم خیلی
دماشون بالاست اینکارو میکنن چون با چند بار ازدواج کردن هم اینا خنگ نشدن دارن لخت میرچن تو خیابان تا یکی پیدا بشه دماشونو بیاره پایین ??????
دماشون بالاست اینکارو میکنن چون با چند بار ازدواج کردن هم اینا خنگ نشدن دارن لخت میرچن تو خیابان تا یکی پیدا بشه دماشونو بیاره پایین ??????
سام

۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
فالمه معتمد اریا، عمری را در فحشا گذراند ، این عنصر کثیف نمونه بارز، سرکرده هاست، چون یک هنرپیشه بوده وشناخته شده است، باید با حکومت نهایت همکاری را داشته باشد، نه اینکه هرچه دلش خواست انجام دهد، باید در جامعه اسلامی شعونات اسلامی را رعایت میکند، اینجا که غرب وحشی نیست، معتمد اریا با فحشا وگناه بزرگ شده والان حکم رهبر وسرکرده حکومت وراندازان را دارد، باید جلویش را گرفت، باید مجاژاتش کرد، تا عبرتی برای سایر سردسته ها باشد، این پیر خرفت را باید حلوی انزار کچل کرد، باید غرورش راشکست، بایدر در مله عام مجازات شرعی شود، این شیطان صفت حالا هارشده وداره گاز میگیره، باید ضد هاری را حتلیش کرد،
پارسا

۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خانم زینب لعنت بر اون پدرو مادری که فرزندی مثه تو رو تربیت کردن،اسم انسانیت برای تو خیلی زیاده تو یه حیوون هستی
زهرا

۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تقصیر خودمونه این مطرب هارو اینقد گنده کردیم که حالا اینجوری با عنتربازی هاشون جامعه رو به فساد بکشن
زهرا

۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خفه شو بابا، همینایی که دم از مشکلات مردم و فقر و اقتصاد میگن خودشون همونایی هستن که با حق دیگران و خوردن و زد و بند پول به جیب زدن حالا دلسوز مشکلات مردم شدن مثل علی کریمی و همین عنتر خانم
مردم دیگه احمق نیستن، اتفاقا مشکل مردم بیحجابی و بی عفتیه که منجر به هزار جور فساد داره میشه چی میگی؟؟؟؟
مردم دیگه احمق نیستن، اتفاقا مشکل مردم بیحجابی و بی عفتیه که منجر به هزار جور فساد داره میشه چی میگی؟؟؟؟
زهرا

۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
مثل اینکه این مدت که وضع جامعه اینجوری شده خیلی بهت حال داده ?
روزای آخره تا میتونی حالشو ببر
بی غیرت ?
روزای آخره تا میتونی حالشو ببر
بی غیرت ?
کریم

۰۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
درودبراین زن شجاع وقتی اواینچنین ازازادی فردی خوددفاع میکندکمترازجهاددرراه خدانیست شرف اوازهمه ازشی هابلاتراست
احسان

۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
قطعا امر به معروف و نهی از منکر ازتکالیف همه است ،یکی ازواجبات شرعی وعینی است اگه امربه معروف ونهی ازمنکر منکرنشود افرادشرور براین مملکت حاکم میشوند واونوقت اشرار مثل داعش به صغیر وکبیر رحم نمی کنند،درود برآمرین به معروف وناهیان عن المنکر،سلبرتی های نادان باید محاکمه ومجازات بشوند ،اینجا کشور امام زمان است،یاحسین
مسلمان

۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
فسیل مغز تو و امثال شمایید که باید به زور تو مغز نداشته تون قوانین کشور و جا انداخت هر کشوری قانون خودشو داره اینجا جمهوری اسلامی ایران هست
ناشناس

۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
آقا چرا نظر مخالفانتونو نمیزارین؟
چجوریاست؟ هر کسی موافق بود و میزارین؟
قران سنت پیامبر گرامیست، و پارتی بازی ودروغم سنت آخوند...
خداوندم که کلا مخصوص شما آسمانیاست...
اگه اینقدر میترسین که نظر مخالف بگین پس چرا بکار حرفه ایتون نپردازید و کار ورزشی نمیکنید؟ هر چند که معلومه تو مملکت هیچی سر جای خودش نیست.......
چجوریاست؟ هر کسی موافق بود و میزارین؟
قران سنت پیامبر گرامیست، و پارتی بازی ودروغم سنت آخوند...
خداوندم که کلا مخصوص شما آسمانیاست...
اگه اینقدر میترسین که نظر مخالف بگین پس چرا بکار حرفه ایتون نپردازید و کار ورزشی نمیکنید؟ هر چند که معلومه تو مملکت هیچی سر جای خودش نیست.......
طه

۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
آدم نادان هرکس در مقابل حکم خدا دهن کجی کند شجاع است. این بدبخت اسیر شهوت است آلوده است نباید گذاشت دیگران را هم آلوده کند.
ازاد

۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تو خفه شو.
مرده شور اون اعتقاداتتو ببره که به اسم دین به مردم توهین میکنی.خاک بر سرت
مرده شور اون اعتقاداتتو ببره که به اسم دین به مردم توهین میکنی.خاک بر سرت
عادل

۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
بزرگوار یادت باشه دزدی و دروغگویی و قساوت و اختلاس جز اصول دین این آقایون عرزشیه اینها درد عدالت و شکم و دین خدا را ندارند درد اینها درد تارمو هست که می ترسند در داخل غذایشان پیدا شود و نتوانند مال مردم را بخورد وگرنه امر به معروف و نهی از منکر در تار مو خلاصه نمیشود ولی اینها خلاصه کرده اند
علیرضا

۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
این خانمهای هر جایی که مزاحم خانم معتمد آریا شدند، شکر زیادی خوردند.
اهورا

۰۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
شما الان فهمیدی چه حرف شیطانی زدی
مگر این ساندیس ها آب میوه نیستند چرا کفر نعمت می گویی
مثلاً شما اسلامی هستید دنیا پرستی برای شما شده مسلمانی این دنیا به زودی به پایان میرسد و از خدا بترسید و آخرت را بدست آورید که خداوند میفرماید: شاید آنچه ، فکر میکنید درست است اشتباه باشد
فهمیدیییییی
مگر این ساندیس ها آب میوه نیستند چرا کفر نعمت می گویی
مثلاً شما اسلامی هستید دنیا پرستی برای شما شده مسلمانی این دنیا به زودی به پایان میرسد و از خدا بترسید و آخرت را بدست آورید که خداوند میفرماید: شاید آنچه ، فکر میکنید درست است اشتباه باشد
فهمیدیییییی
عادل

۰۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
براستی که اینها آخرین ضربه را به دین اسلام زده اند و جوونها را از دین گریزان کرده اند و دهه هشتادی و نودی را نمیشه امر به معروف و نهی از منکر کرد قطعاً ماهی خودش جزئی از رانت و چپاولگران و غارتگران و از بخوربخوران است و برای اینها اسلام و عدالت هیچ ارزشی ندارد فقط طبل توخالی هستند در عمل تهی.... خدا هر که را که تزویر و ریاکاری می کند و الودگان را به اجبار لباس اسلامی می پوشاند و وارد زندگی مومنین می کند و زندگی مومنان را همین بی بندبارها بتباهی می کشند هرگز نخواهد بخشید چه بسیارند مردان مومنی که با ذات فاحشه گانی ازدواج کرده اند تحت لوای حجاب و زندگی شأن تباه شده چون حق انتخاب از آنها سلب شده است ، حجاب مال مسلمان است و ایران 72 ملت از ادیان و مذاهب گوناگون پس هیچ اجباری در دین نیست و باید به همه فرهنگها و سنتهای ادیان دیگر احترام گذاشت مثل ترکیه و عراق و سوریه و لبنان
اهورا

۰۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند بلند مرتبه میفرماید: ای اهل ایمان! نباید گروهی گروه دیگر را مسخره کنند، شاید مسخره شده ها از مسخره کنندگان بهتر باشند، ونباید زنانی زنان دیگر را [مسخره کنند] شاید مسخره شده ها از مسخره کنندگان بهتر باشند، و از یکدیگر عیب جویی نکنید و با لقب های زشت و ناپسند یکدیگر را صدا نزنید... آیه ۱۱ سوره حجرات
که خداوند از پنهان و در دلهای شما آگاهی دارد
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
خداوند بلند مرتبه میفرماید: ای اهل ایمان! نباید گروهی گروه دیگر را مسخره کنند، شاید مسخره شده ها از مسخره کنندگان بهتر باشند، ونباید زنانی زنان دیگر را [مسخره کنند] شاید مسخره شده ها از مسخره کنندگان بهتر باشند، و از یکدیگر عیب جویی نکنید و با لقب های زشت و ناپسند یکدیگر را صدا نزنید... آیه ۱۱ سوره حجرات
که خداوند از پنهان و در دلهای شما آگاهی دارد
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
سالار ایجادی

۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
لخت شدن به سبک حیوانات
برای معلو الحالها آزادی نام دارد
یانه قانون شکنی ودهن کجی به اکثریت جامعه کار دلچچسبی است
برای یه عده
برای معلو الحالها آزادی نام دارد
یانه قانون شکنی ودهن کجی به اکثریت جامعه کار دلچچسبی است
برای یه عده
ایمان

۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
شماهم نمونه بارز طالبان هستین ک بعد از قرنها زندگیع جانوری و غارنشینی با همین افکار مردم افغانستان رو بیچارع کردند...اما زهی خیال باطل اینجا ایران است و ایرانی جماعت باج نمیدهد
اسفندیار

۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
اخه تو چه مردم عادی باشی زنیکه سلیطه هرزه هرجایی حرارت و شهوانیت از صدات موج میزنه
ناشناس

۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
واقعا که "ازادی"! اینهمه خودت داری توهین میکنی، مشکلی نداره؟! "ازادی" و نه "آزادی" از نظر شماها یعنی خودتون هرچی گفتید خوبه و هرچه دیگران گفتند توهینه؟!
ناشناس

۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
الان خودت هم که داری در مورد دیگران شکر میخوری وحید! هر کسی حق داره نظرش رو بگه!
سامی

۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
اینایی که حرص میخورن و اینارو واسه دوتار مو فاحشه صدا میزنن رو درک نمیکنم! شماها که دلتون واسه اینا نسوخته پس اگه مردید دو حالت داره: یا زن زشت و به درد نخوری دارید و خودتون اونقدر شل تنبان هستید که میترسید با دوتار مو قید زن و خونواده رو بزنید یا اینکه زن و بچه تونو به زور چادر پوشوندید و حالا میترسید با دیدن این صحنه ها اونام دلشون بخواد پوشش ازادتری داشته باشن!
اگه زن هستید بازم دو حالت بیشتر نداره: یا قیافه ندارید و از شل تنبان بودن شوهرتون باخبرید که با دو تار مو ممکنه ول تون کنه که به نظر من همین امروز قید همچین شوهری رو بزنید بهتره! یا اینکه به ضرب و زور چادر سرتون کردن و عقده ای هستید و نمیخواین بقیه هم ازادی پوشش رو داشته باشن!
غیر اینا بود سرتونو مینداختین پایین و از کنار اینا رد میشدید بدون اینکه کسی رو فاحشه صدا بزنید به نظر من مشکل از شماست پس رو خودتون و مشکلات خانوادگی تون کار کنید و واسه یه پوشش معمولی و دوتار مو بقیه رو فاحشه صدا نزنید
اگه زن هستید بازم دو حالت بیشتر نداره: یا قیافه ندارید و از شل تنبان بودن شوهرتون باخبرید که با دو تار مو ممکنه ول تون کنه که به نظر من همین امروز قید همچین شوهری رو بزنید بهتره! یا اینکه به ضرب و زور چادر سرتون کردن و عقده ای هستید و نمیخواین بقیه هم ازادی پوشش رو داشته باشن!
غیر اینا بود سرتونو مینداختین پایین و از کنار اینا رد میشدید بدون اینکه کسی رو فاحشه صدا بزنید به نظر من مشکل از شماست پس رو خودتون و مشکلات خانوادگی تون کار کنید و واسه یه پوشش معمولی و دوتار مو بقیه رو فاحشه صدا نزنید
ناشناس

۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
برای چی به خواهر و مادر دیگران توهین میکنی؟! آخه تو انسانی؟! به قول خودت طرفدار آزادی زنان هستی که وقتی کسی نظری میده، به خواهر و مادرش میتازی؟! آخه جامعه داره به کجا کشیده میشه؟! گرونی، فقر، تورم، بیکاری و کلی مشکل دیگه یه طرف، بیبند و باری از طرف دیگه و حالا هم فحاشی و الفاظ رکیک بهشون اضافه شده!
پیمان

۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
اخه دولت تو که تخت جمشید رو قبول نداره پس بیجا میکنی اسم تخت جمشید رو میارید
همین دولت تو به ثبت احوال دستور داده که کسی حق نداره اسم بچشو کورش بزاره بعد تو و امسال تو میاد از کوروش صحبت میکنه.
شما مفت خورهای این دولت هستین که ۳ یا چهار میلیون نفری هستین که تو هر مراسم جمهوری اسلامی میاین بیرون و اشوب بپا میکنید.
همین دولت تو به ثبت احوال دستور داده که کسی حق نداره اسم بچشو کورش بزاره بعد تو و امسال تو میاد از کوروش صحبت میکنه.
شما مفت خورهای این دولت هستین که ۳ یا چهار میلیون نفری هستین که تو هر مراسم جمهوری اسلامی میاین بیرون و اشوب بپا میکنید.
ناشناس

۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
به زندگی جانوری و غارنشینی اشاره کردی، یه سَری به مغزت بزن ببین مشخصه بارز و ظاهریشون چیه؟!
پیمان

۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
ظاهراً تو خیلی مغزت شهوانیه مرتیکه احمق که همه چیز رو شهوانی می بینی
پیمان

۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
سلبریتی ها و بازیگرای بیسوادی که هیچ سودی برای مردم ندارند جز دردسر. خانم آریا اگر خیلی بفکر مردم هستی برو به مفسدین اقتصادی و بی فرهنگی و نابودی محیط زیست اعتراض کن. با روسری برداشتن چیزی درست نمیشه حتی ایرانیان باستان هم حجاب داشتن.
ناشناس

۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
متاسفانه می بینیم که خانوم معتمدآریا به عنوان یک بی حجاب شاخص از چه کلماتی استفاده میکند در عوض کسی که توجیه میکند صبر میکند.
صدا و سیما یک جو غیرت دارد این بازیگران را از روی کار بردارد.
صدا و سیما یک جو غیرت دارد این بازیگران را از روی کار بردارد.
ناشناس

۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
اونایی که گرونی و اقتصاد بد جامعه را بهونه میکنن برای بدحجابی، ی کم فکر کنن ببینند آیا این توجیه مناسبی هست برای طغیان بی حجابی،؟؟! انسان اصیل و شریف هیچ وقت و تحت هیچ بهانه ای خودشو به صورت عروسک درست نمیکنه، اگه واقعا به خدا و روز حساب اعتقاد داشتن بی بند وباری و بی حجابی را تو جامعه رواج نمیدادن، اگر الگوی زن مسلمان حضرت زهرا(س) باشد این را بدونید که حضرت زهرا حتی وقتی فهمید مرد نابینا پشت در خانه است چادرش را پوشید بعد در رو باز کرد، اونوقت بعضی خانمای این دور و زمونه به هر بهونه ای میخوان خودشون لخت کنند، البته اینو بگم بعضی مرداشون هم مقصرن چون غیرت ندارن دوست دارن زن و دخترشون لخت بچرخن به قول خودشون کلاس داشته باشن، دریغ از اینکه نمیدونن چقدر شیطان سوار بر اونها شده و داره سواری میکنه تا وقتی اجل معلق فرا برسه اونوقته دیگه هیچ کاری نمیشه کرد و هیچ راه برگشتی برای جبران نیست،،، عبرت، عبرت، عبرت، عبرت، عبرت، عبرت،،، تا وقتی که انسان فرصت داره میتونه تغییر کنه، مطمئن باش برای تغییر مثبت هیچ وقت پشیمون و شرمنده نمیشی در محضر خدا، فقط به خاطر خدا خودمونو یکم تغییر بدیم نه هیچ کس و هیچ چیز دیگه
ناشناس

۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
باهوش عالم برو تخت جمشید شیراز و کتیبه ی کوروش رو ببین بعد اگه دیدی کوروش کبیر گفته حجاب رعایت نکنید تو بعد بی حجاب بیا آخه اینقدر که دم از فرهنگ ایران میزنید کاش حداقل یکمی هم مطالعه در اینباره داشتید که حتی کوروش هم گفته خانمها یه چیزی باید روسرشون باشه البته برای آدمی که میفهمه باید این حرفها رو زد نه برای یه آدم زبون نفهمی مثل تو البته در اینباره حرف خدا حکمه و نه کوروش و فرهنگ ایران
ولی میخواستم بهت ثابت کنم که تو فرهنگ ایران هم همیشه زن با حیا بوده شما بی حیاش کردید
ولی میخواستم بهت ثابت کنم که تو فرهنگ ایران هم همیشه زن با حیا بوده شما بی حیاش کردید
س.ن

۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
برو بابا اسکول ، ایرانی ها قبل از اسلام هم حجاب و پوشش کاملی داشتن ، قضیه اسلام نیست قضیه فرهنگ ایرانیه
حسام

۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
نگاه این حرفا که تو میزنی احتمالن مربوط ب خودته .هیییی زررررر میزنی
گل

۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
باسلام به همه
کافیه یک برنامه استعداد یابی بگذارند وکلی جوان بااستعداد بتاغیرت ایران دوست جهت صدا وسیما جذب کنند واین خودشیفته های بی تعهد غربگرا که از جیب مردم خوردن ودر صدا وسیما ی همین کشور به شهرت ونون وآبی رسیدن بریزن بیرون از این سازمان تا بیش از این فکر وذهن بچه های این مرز وبوم را مسموم نکنند واونوقت بیرون هر غ ِ ..را بخواهند بکنند اینا
کافیه یک برنامه استعداد یابی بگذارند وکلی جوان بااستعداد بتاغیرت ایران دوست جهت صدا وسیما جذب کنند واین خودشیفته های بی تعهد غربگرا که از جیب مردم خوردن ودر صدا وسیما ی همین کشور به شهرت ونون وآبی رسیدن بریزن بیرون از این سازمان تا بیش از این فکر وذهن بچه های این مرز وبوم را مسموم نکنند واونوقت بیرون هر غ ِ ..را بخواهند بکنند اینا
ناشناس

۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
استاید گرامی اگر میخواید با اسم دین و اسلام پیش برید باید عرض شود که در دین اسلام زن یا*ئسه زنی که سنش از 50 رد شده حجاب بر اون واجب نیست..و خانم محترم معمتد آریا خانم سن داری هستند و خانم متشخصی هستند در همون دینی که به شما گفته امر به معروف و نهی از منکر کنید و بیحجابی بده بهتون هم گفته تهمت افترا دروغگویی غیبت انگ زدن مسخره کردن هم بده.. بهتون همه این هارو گفته پس قبل از اینکه مسئله تون فقط چند تار موی خانم مسن باشه سعی کنید از گزینه های بالا جلوگیری کنید و اگر آمر به معروف هستید باید با خوشرویی امر به معروف و نهی از منکر کنید شما ثواب خودتون رو میبرید بعدش به اون فرد بستگی داره که انجام بده یا نده نباید با زور چیزی رو به کسی تحمیل کنی این رو هم خود خدا گفته.
ناشناس

۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خب دوست عزیز اون زنایی که میگی عکسشون تو تخت جمشید نصفشون مرد بودن و سر و صورت بسته بقیه هم موقع جنگ بوده که اینجوری لباس پوشیدن لباس ایرانی اون موقع یه چیزی مثل ساری بوده تمام اندام های بدنشون پوشیده بوده و یه قسمت شالش میوفته پشت سرش که هر موقع باد بوده سرد بوده یا کسی میومده که نمیخواستن موهاشون رو هم ببینه اون شال رو سرشون مینداختن.. و اینکه ما از نسل همون گردآفرید جنگجو و ارتیمس کروز و داریوش هستیم
ناشناس

۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خب اون ترنس که تو میگی دست خودش بوده اونجوری به دنیا بیاد؟ من کاری با همجنسگرایان ندارم ولی باید بدونی تغییر جنسیت اعمال قانونی داره و حتما باید یه سری از هورمون ها و نورون های مغزت جنس مخالفت باشن
سارا راد

۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
انقلاب برای اقتصاد!
وقتی رفتید بیرون قشنگ به اطرافتون نگاه کنید...
ماشینا هر چی گرون قیمت تر خانومای داخلش لخت تر
لباس ها هر چی مارک تر خانوم لخت تر...
گوشی هر چقدر گرون تر خانوم لخت تر...
داخل رستوران های لوکس و فوق گرون بری خانوما لخت تر تر تر
داخل هتل گرون قیمت بری خانوما لخت تر...
هواپیمای گرونتر....
خونه گرونتر...
باشه باشه اوکی انقلاب برای اقتصاد
وقتی رفتید بیرون قشنگ به اطرافتون نگاه کنید...
ماشینا هر چی گرون قیمت تر خانومای داخلش لخت تر
لباس ها هر چی مارک تر خانوم لخت تر...
گوشی هر چقدر گرون تر خانوم لخت تر...
داخل رستوران های لوکس و فوق گرون بری خانوما لخت تر تر تر
داخل هتل گرون قیمت بری خانوما لخت تر...
هواپیمای گرونتر....
خونه گرونتر...
باشه باشه اوکی انقلاب برای اقتصاد
اشکان

۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
واقعا الان افراد سالم راس این مملکت حکومت میکنن.الان مشکل موی خانم است.والا طالبان حکومتی الان از ایران بهتر شده.ارزش پولش از ایران بیشتره
حسین

۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
امر به معروف طبق قانون باید لسانی باشد نه با زور .اینکه رادان بعد از چندین سال دوباره به این پست برگشته وبا بی قانونی میخواد قانون را اجرا کند یک کار افراطی هست اتفاقا اونایی که خیلی موافق اینکارند هم ردیف القاعده وطالبان وداعش هستن چون اونا هم با زور عقاید خود را به مردم تحمیل میکنند اسلام دین مهربانی وگفتگو هست بهشت هم زوری نیست حتی در قانون اساسی هم این مورد ذکر نشده چطوره یک همه پرسی برای تغییر وبروز رسانی بعضی قانونها انجام بشه .یک سوال مگه وظیفه پلیس حفظ امنیت جامعه نیست پس چرا هنوز پلیس عامل مسمومیت دانش آموزان را پیدا نکرده وظیفه پلیس امر به معروف نیست مگر بخواد با بگیر وببند وجریمه کمی از کسری بودجه را تامین کند
لاله

۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
افرین خانوم معتمد اریا بیشتر طرفداراتون ازادی طلبن پس ب حرف ی عده انگشت شمار ساندیس خور ارزشی گوش نده راهتون برو فرج نزدیک است همشونو میریزیم تو مستراح ب امید ایرانی آزادو آباد ان شاا..
سامان

۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
حجاب اجباری نه جز فرهنگ ایرانیه نه حتی اسلام و نه حتی خدا و قرآن گفته یه چیز من در آوردیه.الانم برای پرت کردن حواس مردم از گرانی و فقر و دزدی و...دارن روش مانور میدن حواس مردم پرت بشه
آزاده

۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
شما که به هنرمند باشخصیت کشور اینجوری بی احترامی میکنید نشان دهنده شخصیت خانوادگی شماست. از شما جالب تر اینکه سایت نظر پر از فحش و اهانت شما را منتشر کرده!!! یعنی با هتاکی شما کاملا موافقه!
مینا

۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
الان ذره ذره کم کردن از پوشش میشه شجاعت ؟ برادرم میدونم که دوست داری دخترای کشورت اونجوری که دوست دارن زندگی کنن و شاد باشن ولی لطفاً یکم بهش فکر کن نابود کردن حریم شخصی شجاعت نیست حماقت و تهش عزت نفس زنها رو هم نابود میکنه
تاج الدبن

۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
معتمد آریا این پیرزن عجوزه دم گوری برو توشه ای واسه آخرت خودم جمع کن زن همیشه با حجاب خیلی زیباتر میشه مثل در در صدف
امیرعلی

۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
نخود عقل همه ی اونها به انتخاب خودشون داشتن خخخخخ فکر کردی مثل نوامیست با کتک خوردن با حجاب شدن
ناشناس

۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
هرزه. خانم. معتمد. آریا ست. که. تو فیلم و سریالها. هرزگی. کرده. پیر. زن. نجس. بی. خاصیت. زیادی اهالی سینما و تلویزیون
ناشناس

۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
کیان جان. طبق. کارهای. مادرش کشته شد. مادری. که. با شبکه های بیگانه در ارتباط بود. از کجا میدونست. ساعت شش. تیر اندازی شروع. میشه. که داشت. میگفت.
ناشناس

۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
چه ذهن. بازی داری. حجاب. واقتصاد. را باهم یکی میکنی ببند. دهن کثیفت. شماها لیاقت. ندارین. که. توهین. به ائمه وپیامبر. کنی. منافق. حرام لقمه. حرام زاده. مثال شماها. هستن. که هیچ ازدین وقران. نمی دونن. وحرف مفت میزنند. هیچ دامن. پاکی. حرام زاده تربیت نمیکند
ناشناس

۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
چه ذهن. بازی داری. حجاب. واقتصاد. را باهم یکی میکنی ببند. دهن کثیفت. شماها لیاقت. ندارین. که. توهین. به ائمه وپیامبر. کنی. منافق. حرام لقمه. حرام زاده. مثال شماها. هستن. که هیچ ازدین وقران. نمی دونن. وحرف مفت میزنند. هیچ دامن. پاکی. حرام زاده تربیت نمیکند
ناشناس

۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
کی گفته این حرف اکثریت؟!خدا رو شکر که دهه هشتادی ها مثل ما ساده و بی زبون نیستن و حقشون رو میگیرن.
ناشناس

۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
و درود بر شما آقای چشم چرون که در این مدت تا تونستید از خانمهای بیحجاب دفاع کردید! چون منافع خودتون رو در بیحجابی خانمها میبینید!
ارغوان

۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
واقعا تاسف برای این طرز حرف زدن اسم خودتم گذاشتی حالا به نظر تو بد نظرتم درست، اقلا یادبگیر باادب حرف بزن
قائم

۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
همه جا ملک خداست و در اون نمیشه بزور کسی رو وادار به روسری پوشیدن کرد مثل سوریه و فلسطین و لبنان مردی هم که با موی سر کسی از نظر جنسی تحریک میشه نیاز به درمان داره
یاسمن

۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خداوند فکر شمارو درست کنه دیگران رو حیوان و لخت میبینید خیلی بیماریتون شدید و در مانتون زمانبره
علیرضا

۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
من مطمعن هستم که اکثریت مردم ایران با حجاب اجباری مخالف هستند .خودتون هم خوب میدونید .طرفداران حجاب کلا با سپاهی ها وپامنبری ها وبسیجی ها شاید بیست درصد جامعه باشند..وهمچنین اکثریت مردم از دخالت افراد مذهبی تو زندگیشون دیگه خسته شدن .همون افرادی که نوه ها وبچه هاشون با بدترین وضعیت تو بلاد کفر پارتی های شبانه میگیدند اما این اعراد مردم مظلوم وستم دیده ایران رو به زور تفنگ ولباس شخصی میخوان ببرن بهشت..مردم اگاه شدن .دیگه هم از حزب الهی ها خسته هستندوهم برنامه هاشون دیگه رو شده..در ضمن با تجربه قبلی برخورد با لباس شخصی ها این دفعه مطمعنا اگه درگیری رخ بده لباس شخصی ها کار بسیار سختی پیش رو دارند.راه حل حجاب فقط وفقط برگزاری رفراندوم وتبعیت از رای اکثریت هست که اکثریت الان نه حجاب اجباری میخوان نه حزب الهی ها رو ..واقعیت این هست
ارغوان

۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
شما حرف زدنتو درس کن خدا و قرآن بهت اجازه داده اینطوری حرف بزنی؟! اصلا چه میدونی اون که ظاهرش خلاف به نظر میاد از تو بهتر نباشه کاش جمهوری اسلامی مودب حرف زدن به شما یاد میاد به جای دائم به کار بییه کار داشتن
یک ایرانی

۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
بایدمیزدن لهش می کردند فاسد بی حیا. ضعف مسئولین باعث شده اینها پروتربشن
یاسمن

۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تو برو دنبال درمان که طرف رو لخت میبینی نمیدونم چشمت بیاره یا مشکل دیگه ای داری
ارغوان

۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خدا شفات بده تو دیگه کی هستی آدم شرم میکنه آدمایی مثل تو حرف میزنن
ناشناس

۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
در پاسخ به؛ رضا بی طرف
شما که مشکل اقتصادی رو عامل بدحجابی میدونید بدونید این سلبریتیها وطن فروش داخلی و خارجی پولشون از پارو بالا میره خیلی هاشون کاخ نشین هستن این مسئله سیاسیه آقای بی طرف اینا با یه تیر هزار نشونه میرن اولاً: میخوان دلارهای بیشتری رو پارو کنن دوماً: از خارج کشور تابیعت ویزا دریافت کنن سوماً : به وعده های پسر شاه دل خوش اند که اگه حکومت دست بگیره که کور خونده اینا رو صاحب و مقام و منصب کشوری کنه چهارماً : تو چشم بی حجاب ها تجزیه طلبان قهرمان خواننده بشن و پنجماً: به تجزیه طلبان میدان رو بازتر میکنن و ... بخاطر اینا هست حتی پیرزناشون هم کشف حجاب میکنن در واقع این پست فطرتها میخوان از آب گل آلود شاه ماهی سید کنن پس این آشغالها موضوع فقر و گرانی سلاح قرار میدن که شما رو از نکته اصلی منحرف کنن و گرنه موضوع گرانی مورد اعتراض ما ملت هم هس ولی نه به این شیوه قانون شکنی۰۰۰???
شما که مشکل اقتصادی رو عامل بدحجابی میدونید بدونید این سلبریتیها وطن فروش داخلی و خارجی پولشون از پارو بالا میره خیلی هاشون کاخ نشین هستن این مسئله سیاسیه آقای بی طرف اینا با یه تیر هزار نشونه میرن اولاً: میخوان دلارهای بیشتری رو پارو کنن دوماً: از خارج کشور تابیعت ویزا دریافت کنن سوماً : به وعده های پسر شاه دل خوش اند که اگه حکومت دست بگیره که کور خونده اینا رو صاحب و مقام و منصب کشوری کنه چهارماً : تو چشم بی حجاب ها تجزیه طلبان قهرمان خواننده بشن و پنجماً: به تجزیه طلبان میدان رو بازتر میکنن و ... بخاطر اینا هست حتی پیرزناشون هم کشف حجاب میکنن در واقع این پست فطرتها میخوان از آب گل آلود شاه ماهی سید کنن پس این آشغالها موضوع فقر و گرانی سلاح قرار میدن که شما رو از نکته اصلی منحرف کنن و گرنه موضوع گرانی مورد اعتراض ما ملت هم هس ولی نه به این شیوه قانون شکنی۰۰۰???
ارغوان

۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
از حرف زدن امثال شما آدم شرم میکنه طرف روسری سرش نمیکنه این حرفارو چرا میگی نکنه ... حیفه مثل خودت حرف بزنم. خدا شفات بده
قائم

۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
واقعا همتون یا نیاز به درمان دارید یا زورگفتنو راحت دیدین که اینطوری حرف میزنین ولی آروم باش خدا جای حق نشسته چوبشم صدا نداره
قائم

۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تو به کی میگی هرزه هرکس یه ذره فکرش با تو متفاوت بود !خدا شفاتون بده یا ... که انقد نفرت پراکنی میکنید نمیخواد نگران کلمه پاکدامن باشی
ارغوان

۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خب تو هین نکنید که مورد توهین قرار نگیرید همه صبور نیستن چیزی نگن از ۱۰ نفر یه نفر بلاخره صبرش تموم میشه. چطور اردن و سوریه و فلسطین و... به باحجابها توهین نمیشه فقط چرا داعش چون زن رو فقط خلق شده برای مرد میدونه از توهینم بالاتر رفته. البته خودم هم باحجابم ولی دلیل نمیبینم بگم همه مثل من باشن پوشش در حدی که بدن نما نباشه والا مردی که با موی سر تحریک بشه بیماره اونم بس که بهش تلقین کردن و اینو تو مغزش فرو کردن
قائم

۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
آها از جمله آخرت معلومه اهل توهین نیستی از اسیدپاشایی که هیچ وقت دستگیر نشدن معلومه که کار کی بوده این قبیل کارا برای بد جلوه دادن اعتراض مردم از شما برمیاد که به اسم دین هر دروغ و فریبی رو روا میدونید مثل همون زن تو هلند که کار چندتا از نماینده اای بی خاصیت مجلس بود
سعید

۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
اگر با بی حجابی اینها اقتصاد درست می شد و اختلاس ها کم می شد، حق کاملا با شما بود. ولی با بی حجابی علاوه بر اینکه چیزی از اون قبلی ها کم نمیشه، بلکه دزدی ناموس و بی بند و باری و خیانت هم به معضلات جامعه اصافه میشه.
مثال حرف شما مثل اینه که یک نفر که دستش زخمی شده ، چون درد می کشه بگه پس حالا که درد می کشم، بزنم پایم رو هم بشکنم.
مثال حرف شما مثل اینه که یک نفر که دستش زخمی شده ، چون درد می کشه بگه پس حالا که درد می کشم، بزنم پایم رو هم بشکنم.
ارغوان

۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
چقدر شما مشکل جنسی داریو اون وقت به خودتون حق میدین به بقیه هر انگی بزنید یک روسری نپوشیده از کجا میدونی از تو بهتر نباشه فقط خدا شماهارو شفا بده یا جور دیگه ای جامعه رو از افکار پلیدتون راحت کنه
سعید

۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
اگر با شوهرت بیرون رفتی و دیدی زیر چشمی شوهرت داره خانوم های کم حجاب رو دید می زنه و زیر لبی لذت می بره، و تو ناراحت نشدی ، حق با شماست. چرا خودتون رو به خواب می زنید. همه مردها معصوم نیستند. با دیدن چهره های بزک کرده و خوشکل دلشون می لرزه، بعد هم پاشون می لغزه. تا به خودت بیای می بینی شوهره دو تا دیگه هم ردیف کرده و عشق رو تقسیم بر ۳ کرده. خود دانی !
یاسمن

۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
من با حجابم ولی معتقد به روسری اجباری نیستم چون کسی با موی سر تحریک نمیشه بس که تلقین شده دچار این بیماری فکری شدن پس هی از طرف خودت نگو اکثریت اگر نیروی نظامی و اسلحه دست کسایی که هست نباشه اون وقت اکثریت معلوم میشه.
ناشناس

۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
یه انگل همیشه انگله چه میخواد سلبریتی بازیگربی بندوباروبی دین ومسلک باشه یاهرانگلی که موصوف به این ذات وصفته
یاسمن

۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
من با حجابم ولی معتقد به روسری اجباری نیستم چون کسی با موی سر تحریک نمیشه بس که تلقین شده دچار این بیماری فکری شدن پس هی از طرف خودت نگو اکثریت اگر نیروی نظامی و اسلحه دست کسایی که هست نباشه اون وقت اکثریت معلوم میشه. امیدوارم نظر مخالف من منتشر بشه مثل نظر موافق خیلیها
سعید

۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
می تو ....
عجیبه ، طرف خودش جار میزد: به من هم تجاوز کردن!!!!!!
چه افتخاری!!!!! ، مسابقه داده بودن برای اعلام این افتخار.
عجیبه ، طرف خودش جار میزد: به من هم تجاوز کردن!!!!!!
چه افتخاری!!!!! ، مسابقه داده بودن برای اعلام این افتخار.
ناشناس

۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
و لعنت بر مردان چشمچرانی مثل تو که هرچه میکشیم از چشمچرانی شماهاست!
یاسمن

۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
آهان یعنی همه کشورهای به قول شما ظاهرا اسلامی بی بند و باری زیاد شده ایران خوب مونده وای پس اگه بد بشه چی میشه
ناشناس

۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
و اتفاقا دیگه ما هم نظرات شما رو نمیخواهیم. یه نگاهی به نظرات کاربران بندازیم متوجه میشیم که شما یه نفر چندین بار نظر دادی! بسیار هم فرد بیادبی هستی که به مادر و خواهر دیگران هم توهین میکنی و به ارواح خودت، طرفدار حقوق زنان هم هستی! مشخصه که جز چشمچرونی هدف دیگهای نداری!
محمد امین

۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
سنت آخوند ؟ اندکی خجالت شما با آخوندا گشتی این حرفو میزنی؟
آخوند اگه میخواست دزد و آدم بدی باشه اینقدر ب دین اهمیت نمیداد (الا اندکی انسان نما ) و با توجه به شرایط دین از لهو و لعب دوری نمیکرد . مگر بعضی انسان های شکاک نمیگن ک زندگی آخوندا همش گریه هست ؟ چرا باید کسی ۸۰ سال
تلاش کنه برای دزدی اما ن خودش ن طایفش کمترین لهو لعبی و حتی تجمل گرایی ( ک همه انسان ها تجمل گرا هستن )ازشون دیده نشه ! حتما بخاطر دزدی و لذت از زندگی در آستانه ۱۰۰ سالگی :/ دستور خدا(شیعه ) رو یک نفر انجام میده مردم بهش میگن دزد هیچ حرفی ندارم
تو قرآن درباره این نوشته ک "مبادا پولدار بودن و خوشی های زندگی کافران شما را به شک بیندازد"
ولی الان متاسفانه الان ما نسل جدیدیا خیلی دنبال الگو برداری از کافران هستیم .
آخوند اگه میخواست دزد و آدم بدی باشه اینقدر ب دین اهمیت نمیداد (الا اندکی انسان نما ) و با توجه به شرایط دین از لهو و لعب دوری نمیکرد . مگر بعضی انسان های شکاک نمیگن ک زندگی آخوندا همش گریه هست ؟ چرا باید کسی ۸۰ سال
تلاش کنه برای دزدی اما ن خودش ن طایفش کمترین لهو لعبی و حتی تجمل گرایی ( ک همه انسان ها تجمل گرا هستن )ازشون دیده نشه ! حتما بخاطر دزدی و لذت از زندگی در آستانه ۱۰۰ سالگی :/ دستور خدا(شیعه ) رو یک نفر انجام میده مردم بهش میگن دزد هیچ حرفی ندارم
تو قرآن درباره این نوشته ک "مبادا پولدار بودن و خوشی های زندگی کافران شما را به شک بیندازد"
ولی الان متاسفانه الان ما نسل جدیدیا خیلی دنبال الگو برداری از کافران هستیم .
مهسا

۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
اکثریت؟؟
دقیقا با چه رأی گیری این اکثریت مشخص شد که این آمران معروف هرسری میگن؟؟
صحبت کردن با یه عده عین یاسین تو گوش خر خوندنه نوع پوشش یه امر کاملا شخصیه کاملاااااااااا شخصیییییی
چیزی نیست که بگین چون اکثریت موافقن(که نیستن) باید همه حجاب کنن
عزیزان بیایین آدم باشیم و به اعتقادات هم احترام بزاریم
دقیقا با چه رأی گیری این اکثریت مشخص شد که این آمران معروف هرسری میگن؟؟
صحبت کردن با یه عده عین یاسین تو گوش خر خوندنه نوع پوشش یه امر کاملا شخصیه کاملاااااااااا شخصیییییی
چیزی نیست که بگین چون اکثریت موافقن(که نیستن) باید همه حجاب کنن
عزیزان بیایین آدم باشیم و به اعتقادات هم احترام بزاریم
سحر

۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
مردم عادی الان دغدغه نون اوردن سر سفره خانوادشون دارن و هیچ وقت به خودشون احازه نمیدن تو چیزی که هیچ تاثیری تو زندگیش ندارن دخالت کنن و گستاخ نیستن شما خودتونم میدونید مردم عادی نیستید احتمالا نون خوردنتونم با گستاخی به دست میاد،درود بر خانم فاطمه معتمدآریا ما از نسل عرب ها نیستیم اگه بخوایم به عکس بسنده کنیم لطفا همون شتر رو سوار شید تو عکس ها خیلی دیدم
افشین

۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
برای رد گم کردن در مورد مشکلات کشور حالا گیر دادن به مسخره ترین چیز یعنی حجاب تو دنیا فقط دو کشور حجاب اجباری دارن ایران و افغانستان...اگر راست میگن جلوی تورم و گرانی افسار گسیخته رو بگیرن به شما چه ربطی داره که مردم چه پوششی میخوان داشته باشن..البته تنها موردی که نیاز به هیچ تخصصی ندارد همین بحث حجاب است که به شدت مورد علاقه دولت قرار دارد
حسین

۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خدالعنت کند روحانی واصلاح طلبها که این دهه هشتادی ها پروش زمان ریاست جمهوری روحانی وفاسد طلبهاست. والان یکسری جوان که دنبال سواستفاده زن ودخترهای مردم هستند دنبال لختی وبی حجابی هستند
رضا

۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
حجاب جامعه اسلامی باید حفظ بشه. به این نگاه نکنید که فقط روسری را برداشتند اگر جلو این سلبریتی های بیشرف و برخی افراد نادان گرفته نشود از سال بعد باید شاهد لخت گردی همین زنان و دختران باشیم. از ستاد عفاف و حجاب عاجزانه تقاضا مندیم جلو پیشروی بیحجابی را بگیرند.
نسترن

۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
کجا خوندی کوروش گفته زن یه چیزی سرش باشه????
کجای حرف خدا گفته حجاب اجباریه آخه خود خدا هم که گفته لا اکراه فی الذین?????
خواهشن وقتی صنعتی سنتی رو باهم میزنید از گوشی فاصله بگیرید
کجای حرف خدا گفته حجاب اجباریه آخه خود خدا هم که گفته لا اکراه فی الذین?????
خواهشن وقتی صنعتی سنتی رو باهم میزنید از گوشی فاصله بگیرید
ناشناس

۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
چطور اگر توی یک کشور اروپایی داشتن حجاب ممنوع بشه اونجا کسی حق نداره بگه لعنت به حامیان بی حجابی اجباری؟ اونجا همتون میگید این قانون اون کشوره و باید رعایت بشه اما اینجا که بی حجابی هم از لحاظ قانونی هم از لحاظ دینی ممنوعه اشکالی نداره بر خلاف قانون عمل بشه و حکومت هم حق هیچ واکنشی نداره!
حجابی که حتی قبل از اسلام هم در ایران وجود داشته.
حجابی که حتی قبل از اسلام هم در ایران وجود داشته.
رضا

۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
حجاب جامعه اسلامی باید حفظ بشه. به این نگاه نکنید که فقط روسری را برداشتند اگر جلو این سلبریتی های بیشرف و برخی افراد نادان گرفته نشود از سال بعد باید شاهد لخت گردی همین زنان و دختران باشیم. از ستاد عفاف و حجاب عاجزانه تقاضا مندیم جلو پیشروی بیحجابی را بگیرند.
ناشناس

۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
آخه بگو مارمولک تو قیافه داری که حجاب بر می داری اسکار،،،خاک تو سرت حتما مرد با غیرت تو خونهنداری وگرنه حالیت میکرد
حیدر

۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تو به فکر زندگی خصوصی مردم نیستی تو به فکر چشم چرانی و عیاشی خودت هستی ومیترسی که بساط بی حجاب ها جمع شه شما یک مشت بی دین و مذهب هستید
حمید

۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
ممکن است پوشش یک امر شخصی باشد ولی حجاب هم امر دین است و هم قانون.پس ...
امیر

۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تف به ذات هر چی سلبریتی فاسد و فاسقه حرومزاده ها ملت خسته شدن از بی حیایی شما مفسده
شماهارو مثل سگ باید بندازنتون بیرون چقدر بی شرفی
شماهارو مثل سگ باید بندازنتون بیرون چقدر بی شرفی
حمید

۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
سامی جان ! گفتن این حرف ها فقط یک حالت دارد و آن این است که خیلی گیجی. وحالت دیگری هم ندارد.
آصف

۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
*** مهسا امینی ک از زمان همون همه زنان و دختران هار شدن اخه قبل این اتفاقم لخت بودید نه در این حد بدبختا حجاب نداشته باشین بلندتون میکنن میبرنتون اون پشتا هزارتا کار میکنن باهاتون باز میاین دست به دامن پلیس و همین دولت ک به ما تجاوز شده اسگلا وقتی قانون یه کشوری همینه و همین بوده دیگ باید با سازش برقصی نه اینکه بخاین عوضش کنید دخترای بحجاب فک میکنن خشگل و جذابن ولی اینطور نیس زشت ترین ادمان یا حس شاخی بهشون دست میده بی وجودها
امین

۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
منم دلم می خواد زباله هام رو بذارم دم در شما. چراغ قرمز هم رد کنم. چون یه کار شخصیه شما هم باید به اعتقادات من احترام بذاری.
این حرف شد اخه ؟! هر فعالیتی که در اجتماع صورت می گیره، تا زمانی شخصی به حساب میاد که به جامعه آسیب نرسونه.
این حرف شد اخه ؟! هر فعالیتی که در اجتماع صورت می گیره، تا زمانی شخصی به حساب میاد که به جامعه آسیب نرسونه.
امین

۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
درسته که کسی با موی سر تحریک نمیشه، اما عین ناخونک زدن به کیک می مونه. یعنی اگر روسری آزاد بشه چهار روز بعد، تی شرت و شورت هم آزاد میشه. جدا از این، حکومتی که به نام اسلام و با قوانین اسلامی پایه گذاری شده، باید نسبت به حجابی که در قرآن اومده مسئول باشه. خدا یه حدی برای پوشش تعیین کرده. هر کس که قرآن رو قبول داره که از سوی خداست، باید مطیع فرمانش باشه
ناشناس

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
هر آدم بی سوادو بیکاری ب خودش اجازه میده برا ناموس مردم مزاحمت ایجادکنه۰شما واسه ی دقیقه با واقعیت وجود خودت خلوت کن ببین خودت بیشتر ب ارشاد نیاز داری
امین

۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
بله، لعنت بر فضولان زندگی خصوصی مردم. حالا زندگی خصوصی کجاست؟ در ملک شخصی یا در اجتماع ؟!
هر کسی نمی تونه هر کاری دلش خواست در مجمع عمومی انجام بده.
درضمن، همین که انقدر راحت پیامت رو میذارن تو سایت، نشون دهنده اینه که هم کمید و هم نمی تونی کلمه دیکتاتور رو بکار ببری. آزادی بیان یعنی همین
هر کسی نمی تونه هر کاری دلش خواست در مجمع عمومی انجام بده.
درضمن، همین که انقدر راحت پیامت رو میذارن تو سایت، نشون دهنده اینه که هم کمید و هم نمی تونی کلمه دیکتاتور رو بکار ببری. آزادی بیان یعنی همین
حجاب و عفاف

۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
بنده به عنوان یک شهروند خانم ایرانی از ریاست محترم ستاد امربه معروف و نهی از منکر خواهشمندم مصوبه حجاب و عفاف را هر چه سریع تر اجرایی کنند، ما مردم ایران تا روز قیامت و تا قیام قیامت مخالف بی حجابی ها و بد حجابی ها هستیم و اجازه نخواهیم داد که خون شهدای اسلام و قرآن پایمال شود.
ناشناس

۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
من دهه هشتادیم و موافق قانون ی بودن عفاف و حجاب، و امورش اون تو مدارس هستم. چون دلم نمی خواد کشورم تبدیل به فاحشه خونه بشه
فرید

۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
سلام متری شیش نیم دیدن که همتون قاضی ازش پرسید رفتی زندان چرا دوباره شروع کردی گفت چشم دلم سیر نشده بود ماها ایرانی ها چشم دل سیر باید باشیم نه یه موشت عقده ای گند کشیدین مملکت خاک تو سرتون اجبار چی دارین مملکت فرهنگش عوض کردین چرا آخه اگه میتونستم کاری بکونم حتما میکنم زنده باد شیر علی مردان خان بختیاری
مهرگان

۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
عزیزم22بهمن روز قدس 13آبان
همه اینارو ببین بعد نظر بده خواهشا
تو هرجای دنیا بری قانون پوششو دارن
درهرحال باید ی چیزیتو بپوشونی بدبخت عقده ای
اینحا باغ وحش نیس مث میمون لخت بچرخی
همه اینارو ببین بعد نظر بده خواهشا
تو هرجای دنیا بری قانون پوششو دارن
درهرحال باید ی چیزیتو بپوشونی بدبخت عقده ای
اینحا باغ وحش نیس مث میمون لخت بچرخی
امیرعلی

۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
لعنت به هرچی سلبریتی دوزاری ،،،، هرچی بدبختی میکشیم تو کشور از گور این جماعت به درد نخور ،،،،
کی باشه شرشون کم بشه از کشور اسلامی ایران ????????????????
کی باشه شرشون کم بشه از کشور اسلامی ایران ????????????????
ناشناس

۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
اسم خودتو میزاری باحجاب؟!
تحت تاثیر قرار گرفتم وااو
اسلام میدونی چیه؟
خدا کیه؟
قرآن چی گفته؟
حرف کیه؟
اینم بگو ک مجبوری حجاب کنی
اسم اسلحه رو پیش ما نیار ک خندمون میگیره
نظامیای مظلوم ما فقط کتکخورن
همینو بس!
وقتی دوروز اسرائیلو تگزاس زندگی کنی میفهمی اسلحه چیه عشقم^^
تحت تاثیر قرار گرفتم وااو
اسلام میدونی چیه؟
خدا کیه؟
قرآن چی گفته؟
حرف کیه؟
اینم بگو ک مجبوری حجاب کنی
اسم اسلحه رو پیش ما نیار ک خندمون میگیره
نظامیای مظلوم ما فقط کتکخورن
همینو بس!
وقتی دوروز اسرائیلو تگزاس زندگی کنی میفهمی اسلحه چیه عشقم^^
کیوان

۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
حساب و کتاب و سابقه و عملکرد این خانم و اوباش مزدور هم پیاله این خانم در جامعه سینمایی کشورمون اگر تا دیروز پنهان بوده ، امروز روشن شده و فردا روشن تر هم خواهد شد
(منظورم رسوایی کامل است )..
اگر عقل سالم داشته باشه، این آخر عمری با ظاهر سازی هم که شده یک گوشه آروم زندگی میکنه یا فرار میکنه میره یک جهنم دره ای توی غربت میمیره ، تا فردا که روشن شد چی به چیه و با چه جریانی دم خور بوده و . . . ماجرا با بدنامی و مجازات حداکثری تموم نشه
(منظورم رسوایی کامل است )..
اگر عقل سالم داشته باشه، این آخر عمری با ظاهر سازی هم که شده یک گوشه آروم زندگی میکنه یا فرار میکنه میره یک جهنم دره ای توی غربت میمیره ، تا فردا که روشن شد چی به چیه و با چه جریانی دم خور بوده و . . . ماجرا با بدنامی و مجازات حداکثری تموم نشه
یه نفر

۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
فعلا ک عنقلابتون بر پایع برهنگیو آزادی بی حجابی صورت گرفته
پس کم زر زر کنید خواهشا سرمون رفت
مشکلت گرونیو تورمه واسه اون اعتراض کنید بریزید بیرون ن لخت شید
با لخت شدنو هرزگی راه ب جایی نمیبرید
پس کم زر زر کنید خواهشا سرمون رفت
مشکلت گرونیو تورمه واسه اون اعتراض کنید بریزید بیرون ن لخت شید
با لخت شدنو هرزگی راه ب جایی نمیبرید
یه نفر

۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
درجواب ب اکثریت...
یک کلمه
13آبان
22بهمن
روز قدس
ب اندازه کافی روشن هس
یک کلمه
13آبان
22بهمن
روز قدس
ب اندازه کافی روشن هس
ناشناس

۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
کاملا درسته. مشکلات اصلی کشور مشکلات اقتصادیه. ولی این عدهای که طرفدار بیحجابی هستند و درصد زیادیشون جزء گروه مرفهین بیدردن و یه عدهشون هم ادای ادنها رو درمیارن و در جهت رفاه اونها پادویی میکنن، نمیذارن درد مردم ایران شنیده بشه! انگاری تو این مدت هرچه کشته دادیم واسه این بوده که یه عده معلومالحال به خواستههای شهوانیشون برسن
ناشناس

۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خنگ خوشگلم
تو ک اطلاعات نداری تو تاریخ نظر ندع
درضمن
اینجا کجاس؟
جمهوری اسلامی ایران
این حکومت باید قوانین اسلام ک یکیش حجابه رو ترویج بده
و جدای از اون این پوشش اجباری قانون کشوره و باید رعایت شه
چطوریه ک وقتی کشورای دیگه قانون بی حجابی اجباری میزارن نه نمیگین شما؟
قانون قانونه
هرجای دنیا قانون خودشو داره وگرنه اونجا با باغ وحش فرقی نداره
تو ک اطلاعات نداری تو تاریخ نظر ندع
درضمن
اینجا کجاس؟
جمهوری اسلامی ایران
این حکومت باید قوانین اسلام ک یکیش حجابه رو ترویج بده
و جدای از اون این پوشش اجباری قانون کشوره و باید رعایت شه
چطوریه ک وقتی کشورای دیگه قانون بی حجابی اجباری میزارن نه نمیگین شما؟
قانون قانونه
هرجای دنیا قانون خودشو داره وگرنه اونجا با باغ وحش فرقی نداره
مهرداد

۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
برو مطالعه بدون تعصب کن میفهمی بی سواد که حجاب امری اجتماعی و پوشش هر فرد باید متناسب با ارزش های همون جامعه باشه، در ظاهر مربوط به شخص میشه ولی این شخص در اجتماع حضور داره: اگر دوتا جمله یا حتی دوتا پاراگراف سواد داشتی ، ادای روشن فکران رو در نمی آوردی
امین

۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
طبق اثار به جا مونده جز فرهنگ ایرانی هست
در قرآن که کتاب دین اسلام و سخن خداست صریح از حجاب گفته شده. در احادیث هم با تمام جزئیات هست. این سخن شماست که من درآوردیه.
دفعه بعد لااقل یه سرچ بکن ببین چیزی که میگی صحت داره یا نه. این که تو این فضا دروغ می گی و اعتقادات مردم رو ضعیف می کنی اون دنیا باید جواب پس بدی
درضمن کی مسئله حجاب اجباری باعث حواس پرتی کسی شده ؟ اگر شخصی براش پیش اومده بگه
در قرآن که کتاب دین اسلام و سخن خداست صریح از حجاب گفته شده. در احادیث هم با تمام جزئیات هست. این سخن شماست که من درآوردیه.
دفعه بعد لااقل یه سرچ بکن ببین چیزی که میگی صحت داره یا نه. این که تو این فضا دروغ می گی و اعتقادات مردم رو ضعیف می کنی اون دنیا باید جواب پس بدی
درضمن کی مسئله حجاب اجباری باعث حواس پرتی کسی شده ؟ اگر شخصی براش پیش اومده بگه
حسین

۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
سلام
حداقل ی کم پوشش داشته باش که صورت زشت بد ترکیبت کمتر دیده بشه
بخدا دیگه پیر شدی جونیت هم زشت بودی وای به حال الانت
حداقل ی کم پوشش داشته باش که صورت زشت بد ترکیبت کمتر دیده بشه
بخدا دیگه پیر شدی جونیت هم زشت بودی وای به حال الانت
سعید

۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
کارها و حرفهای معتمد آریا از سر عقده است. عقده زشتی قیافه !
از بس بد ترکیب و زشت است عقده کرده بدبخت. خداوند الاغ رو دیده بهش شاخ نداده !
از بس بد ترکیب و زشت است عقده کرده بدبخت. خداوند الاغ رو دیده بهش شاخ نداده !
مهدی از مشهد

۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
امثال این سیلیبریتی های بی غیرت و بی شرف هستند که مملکت جمهوری اسلامی رو به فساد و فحشا کشیده اند
بس که مال بیت المال خوردند رو نمیدونم چطور زنده گی کنند
بس که مال بیت المال خوردند رو نمیدونم چطور زنده گی کنند
مهسا موگویی

۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
يقينا تا هستند کسایی که دوست دارند اجبار بالای سرشان باشد کشور میشه باغ وحش در تخت جمشید هم تصویرش هست همون گاوی که داره با شیر میجنگه. اگر اکثریت به اقلیت احترام نزاره نباید توقع داشته باشه اقلیت بهش احترام بزاره
مهسا موگویی

۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
يقينا تا هستند کسایی که دوست دارند اجبار بالای سرشان باشد کشور میشه باغ وحش در تخت جمشید هم تصویرش هست همون گاوی که داره با شیر میجنگه.
اگر اکثریت به اقلیت احترام نزاره نباید توقع داشته باشه اقلیت بهش احترام بزاره
اگر اکثریت به اقلیت احترام نزاره نباید توقع داشته باشه اقلیت بهش احترام بزاره
مهسا موگویی

۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
مومن کسیه که دیگران از دست و زبانش در امان باشند مومن آنقدر صفت و بد اخلاق نوبره واللا
ابوالفضل فرهادی

۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
حجاب در حدی لاید باشد که فرهنگ هر شخص و قوم و ایل هست حجاب و پوشش هر زن و مرد به ایل و قوم ش برمیگرده نمی توان همه را با کت شلوار و یا مانتو اجبار مرد هر کسی به سلیقه اقوام و تاریخش لباس و پوشش دارد... از اینکه جنگ داخلی راه انداختید متشکریم.. گرانی و تورم و تحریم و جنگ شمال غربی و جنوب شرقی را کم داشتیم.. حنگ داخلی را هم اضافه کنید. از آسایشی که برای مردم شهید داده ایران اسلامی تهیه می کنید متشکریم.. یوم البدتر الحمدلله.... جنگ داخلی بر دولت و ملت و نیروی گشت ارشاد و انتظامی مبارم باد.. سال 402 سال جنگ داخلی و خارجی هست.. منتظریم تا ببینیم چه گلی می کارید با این بدعت جدید در دین اسلام و اجرای جدید... ماشالله لا قوه الا بالله
ناشناس

۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
استاد بزرگوار! حتما این آیهای رو که بهش اشاره فرمودید، کامل مطالعه بفرمایید که خدای نکرده در کلام خداوند، بدعتی صورت نگیره. البته تا حدودی با بخشهایی از فرمایشاتتون موافقم. ولی یه سوال! اینها رو جلوی خانم معتمدآریا هم میتونید بیان کنید؟! چون بعید میدونم خودشون به افزایش سنشون اعتقادی داشته باشن?
علی قاسمی

۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
این هاهمش یک بازیه ویک سرگرمی برای ملت....یک روزنان گران میشه یک روزپیازوسیب زمینی یک روزبنزین یک روزخاوری روسرعلم می کنند ودیروزمیگفتندهنگام تحویل خودرو۳۴درصدبایدبیشترپرداخت کنید..اینها همش برای دویدن وگمراه کردن ماست..وگرنه فکرمی کنید۴لاخ شویدبرای اینها خیلی مهمه..اصلانگاه کنیدببیندسره دخترها مویی مونده همه مثل حسن کچل شدن..ازحرص وجوش کچل شدن آخه سره کچل دیدن داره..
علی قاسمی

۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
تواگرقاضی می شدی حکم می دادی همه روگردن بزنند..آخه بدبخت یک لاقبا به توچه سیاست..توبروبه نجاستت برس...شیعه ی علی ع روببین
ناشناس

۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
تمام بد یختی این مملکت از همین مرفعان بی درد شروع میشه قدیمی ها راست گفتن اب که سر بالا بره قورباقه ابوعطا میخونه
علی

۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
از ستاد امر به معروف تقاضا دارم حجاب را اجبار کنند و سر ناموس ساندیسی ها گونی کنند، احمق ها با این گرانی ها به فکر حجاب هستید
محمد

۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
لطفا مردم مردم نفرمایید و اینقدر از طرف مردم صحبت نفرمایید شما در حد تشخیض ذهن همه نیستید دنیا و اطرافتو فقط از طریق زاییده ذهن خودت نبین نازنین
محمد

۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
تمام این ادا بازی ها میدونین برا چیه ؟ این پیری بچش اونطرفه براکه پرتش نکنن بیرون و خودش و شوهرش هم بتونه راهی به اونطرف پیدا کنه و این مسخرا بازی ها رو در میاره یه سناریویه کاملا تکراری از افراد مثلا مشهور که اتصالی به اونبر دارند
خاک بر سر بیمقدارت
وگر نه خیلی ها هستند که هم مورد احترامند و باعزت دارند زندگی میکنن و نظرات و ایده هاشون هم قابل احترامه ولی اینطور تابلو بازی در نمیارند
خاک بر سر بیمقدارت
وگر نه خیلی ها هستند که هم مورد احترامند و باعزت دارند زندگی میکنن و نظرات و ایده هاشون هم قابل احترامه ولی اینطور تابلو بازی در نمیارند
ع.ق

۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
باید جلو امثال این خانم بشدت گرفته شود ساده انگاریهای مسئولین و دولت اختیار تربیت فرزندان ما را از ما گرفته است و کسی نمی تواند فرزندانش را دینی و میهن دوست تربیت کند
مریم

۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
با چه معیار میگین کاملا شخشی هس اگه اینطوره فردا لخت بیان بیرون ک شخصی هس مگه نوع پوشش در قران نیس و کدوم زن زمان گوروش ک سنگش به سینه میزنن اینجور بیحجاب بودن نکنه کشورای خارجی دلشون سوخته ک دارنوبی حجابی رو تبلیغ میکنن و ببینید اذربایجان چطور شده الان اندکی فکر
مریم

۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
رفراندوم خخخخ یعنی میخوای ایه قران رو عوض کنی سوره احزاب هس بخون بله با دزد و اختلاس و...باید برخورد بشه هر چیزی در جایگاه خودش
مریم

۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
شتر در خواب......برو نگاه کن تجاوز به بی حجابی ها که خجالت میکشن بعدش به خانواده شون بگن. من خودم چادر ندارم ولی پوشش مناسب دارم خانمه روسری نداره و ارایش غلیظ مانتو باز کوتاه و شلوار تنگ کوتاه و تاب پوشیده زده توی شلوار و یقه تا سینه باز یا تاب تا ناف حجابی از این بالاتر؟ تو خونه فقط مانتو کوتاه نداره ک واسه اقاش دلبری میکنه
علی

۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
چه چرندیاتی می بافه ؟
به خاطر احترام به اکثریت !
زنان دوره هخامنشی هم حجاب داشتند !
اول این که از کجا آمار گرفته که اکثریت خواهان حجاب هستند ؟ اینکه حجاب اجباری باشد و مردم رعایت کنند به معنی اراده و خواست شون نیست .
دوم ، آیا همه باید طبق خواست امثریت رفتار کنند و افلیتی وجود نداشته باشد. مثلا ذر این کشور اگر دین اکثریت اسلام است همه باید مسلمان شوند ؟
سوم. اینکه در کتیبه های تاریخی زنان حجاب داشته اند یعنی زنان آن دوره با حجای بوده اند و کسی حق نداشته بدون سرپوش باشد؟!
یه سری آدم بی سواد فضول راه میوفتند تو خیابون و سرشون رو می کنند تو زندگی مردم
دم خانم معتمدآریا گرم .
به خاطر احترام به اکثریت !
زنان دوره هخامنشی هم حجاب داشتند !
اول این که از کجا آمار گرفته که اکثریت خواهان حجاب هستند ؟ اینکه حجاب اجباری باشد و مردم رعایت کنند به معنی اراده و خواست شون نیست .
دوم ، آیا همه باید طبق خواست امثریت رفتار کنند و افلیتی وجود نداشته باشد. مثلا ذر این کشور اگر دین اکثریت اسلام است همه باید مسلمان شوند ؟
سوم. اینکه در کتیبه های تاریخی زنان حجاب داشته اند یعنی زنان آن دوره با حجای بوده اند و کسی حق نداشته بدون سرپوش باشد؟!
یه سری آدم بی سواد فضول راه میوفتند تو خیابون و سرشون رو می کنند تو زندگی مردم
دم خانم معتمدآریا گرم .
مریم

۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
نسترن خانم میگم دو ایه قبل و بعدش بخونید یا در مورد عیسی به دینش....ببینید کجا گفته شده در چ موردی هس یعنی در قران سوره احزاب نوع پوشش گفته و بعدش گفته اختیاری دکتر دارو میده ک بخوری خوب بشی بعدش میگه اختیاری هس نخوری هم خوب میشی؟خخخخخ مطالعه مطالعه پس هیج نیومده ایه نزدیکی حتما بایدتنها باشن زن و شوهر بیارن وسط پارک و مکان عمومی خخخ
الیما

۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
ولی متاسفانه تن فروشها از سر فقر وبدبختی که مسئول مستقیم آن حکومت وسیاست های ناکار آمد ونا عادلانه آن است اکثرا از قشر فقیر ولی با حجاب هستند سری ب محله زینبیه اصفهان بزنید اکثرا با حجاب ولی فقیر و این قشر مرفه که شما میگید همیشه همینطور بوده اند وبا پول وپارتی همه چیز براشون مهیاست مهسا امینی اگر از قشر مرفه وآقا زاده حکومتی بود هیچ وقت اون اتفاق براش نمی افتاد یک بام ودو هوا مردم عاصی کرده وگرنه هیچ کس از بی عفتی استقبال نمیکنه هر چند موی سر کسی دلیل بر بی عفتی اون نیست چ بسا اون شخص عاقبت بخیر تر از بقیه باشه
سعید

۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
الان تو همین دو خط پیام شما، هم توهین بود و هم تهمت و هم غیبت
هر کدومش هم به تنهایی گناه کبیره است.
دم افطار شبکه چهار رو نگاه کنی بد نیستا
هر کدومش هم به تنهایی گناه کبیره است.
دم افطار شبکه چهار رو نگاه کنی بد نیستا
گلنوش

۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
امثال تو و فاطمه معتمد آریا
با اون نفس وحشی تون
دوست دارین فساد و فحشا علنی بشه و به اوج خودش برسه
شهوت پرستای بی دین
با اون نفس وحشی تون
دوست دارین فساد و فحشا علنی بشه و به اوج خودش برسه
شهوت پرستای بی دین
ناشناس

۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
متاسفم برای آدمهای بی ادب و بی تربیت و بی شعور ! یعنی آنقدر بیکار و بی عارید که تو فضای عمومی اینترنت به هم انقدر بد و بیراه میگید و ذره ای شرم و حیا ندارید ؟! و همه هم قضاوت می کنند؟؟!!! تمام دیدگاه ها و افکار شما مردم ایران مال ۱۰۰ سال پیش است یکم درست فکر کنید آنقدر با کلمات زشت به همدیگر بی احترامی نکنید...
نوید

۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
تمام مشکلات مملکت از افرادیه که برای پوشوندن فساد سیستماتیکشون موضوع حجاب رو علم کردن ... موضوع بیشتر حجاب بر فساده اقتصادیه
ناشناس

۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
عزیزمن گل بی عیب فقط خداهست این مسائل جنبه سیاسی داره شایدخودت خیلی معایب داشته باشی سعی کن یانظرنده یااگه نظرمیدی درک این روداشته باش که انسان روخداافریده وهمه انسانهاازنظرخدازیباهستند
ناشناس

۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
نتونست جوابی بده و کم آورد.
این پیر زن ۶۰- ۷۰ ساله هدفش از بی حجابی چیه؟
این پیر زن ۶۰- ۷۰ ساله هدفش از بی حجابی چیه؟
زهرا

۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
این پیر زن عقده ای دنبال چه چیزی هست، حالا خوبه که جوان نیست.
آخه کی به این پیر زن نگاه میکنه؟
شوهرش هم دیگه نگاهش نمیکنه.
الان ۷۰ ساله اش است.
آخه کی به این پیر زن نگاه میکنه؟
شوهرش هم دیگه نگاهش نمیکنه.
الان ۷۰ ساله اش است.
آشنا

۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
مهسا موگویی چرا گذاشتن اسمتو با این تحلیل
دراز گوش منگول بهت خیلی میاد ????
دراز گوش منگول بهت خیلی میاد ????
ناشناس

۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
سلام _ ۱. حجاب فقط مختص به زن نیست که گیر دادید به بانوان ۲. چشم چرانی مردان و زنان باید جمع شود ولی با برخورد قضایی۳. حجاب بخشی از فرهنگ افراد است که بر اساس نوع فرهنگ حدود و نوع آن تغییر میابد پس باید به این تفاوت احترام گذاشت ۴ . هیچ حکومتی حقی به چنین موضوعی ندارد وظیفه یک حکومت رسیدگی تمام کمال به امور دینی و اعتقادی یا مومن بودن مردم نیست! اگر یک حکومت اسلامی باشد باز هم باید اعتدال داشت و افراد عقاید شان را خودشان انتخاب کنند حتی اکثریت هم حق اجبار ندارند. این واقعا چیزی مشخص و عادلانس
مثل این می مونه که از فردا رستوران ها تعطیل بشه چون زنان و مردان با هم روبه رو میشن! یا چون مردم دیگر کشور های حجاب ندارند ما هم نباید با آنها در ارتباط باشیم و در بین سایر ملت ها برویم! و از این مثال متوجه مسخره بودن زور میشید ! اگه برید تو یه کشور دیگه می خواین بیست و چهار ساعته سرتون پایین باشه؟ بعد دوتا ، تار مو ببینید تحریک شید و هزار و یک فکر دیگه؟
لطفا فکر مثبت داشتن هم مثه حجاب تبلیغ و فرهنگ سازی کنید نه زور!
مثل این می مونه که از فردا رستوران ها تعطیل بشه چون زنان و مردان با هم روبه رو میشن! یا چون مردم دیگر کشور های حجاب ندارند ما هم نباید با آنها در ارتباط باشیم و در بین سایر ملت ها برویم! و از این مثال متوجه مسخره بودن زور میشید ! اگه برید تو یه کشور دیگه می خواین بیست و چهار ساعته سرتون پایین باشه؟ بعد دوتا ، تار مو ببینید تحریک شید و هزار و یک فکر دیگه؟
لطفا فکر مثبت داشتن هم مثه حجاب تبلیغ و فرهنگ سازی کنید نه زور!
پریسا

۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
اینم از دینتون که به کسی که اعتقادی به حجاب نداره هم میخواید با زور پوشش بر سرش بذارید امر به معروف تا کجا آخه ??? بعد ادعای جهان اولی رو هم دارید برای همینه که ما جهان سومیم چون تو دنیایی که از اروپا گرفته تا آمریکا به فکر پیشرفت تکنولوژی هستن ما بند چهارتا تار مو هستیم حالا انگار چی هست
رونیکا

۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
واقعا خجالت آوره که اینقد به هم فحش میدید اونایی که فحش میدین حقی ندارید راجب حقوق مردم نظر بدید چون حق دیگه رو نقض کردید و مسلمون بودن تونم دروغه.
بانوان آزادی عقیده و فرهنگ و سبک زندگی دارند.درست مثل آقایون که اونها هم این حق رو دارند.
این خانم به نظر من حجاب داره ولی اون طور که تو اسلام گفته شده و مورد قبول برخی غیر صاحب نظران هست! حجابش رو رعایت نکرده.
یه چیزی مثل طالبان، تو سخنان امامان گفته شده یادگیری دانش لازم است و تو قرآن و اسلام گفته شده بانوان مسئولیت شون با آقایون فرق داره، طالبانیا به دلیل مومن بودن زیاد زنان رو از تحصیل محروم می کنن تا به دلایل شرعی با مردان نامحرم رو به رو نشند و خانه دار بشن! چیزی که من اصلا قبول ندارم و نمونه پیش و پا افتاده ترش حجاب اجباری است! که بازم قبول ندارم.
نه به حجاب اجباری #
ولنگار و لختیم خودتونید با اون وضع ایمان تون و دهن و ذهن تون!???
بانوان آزادی عقیده و فرهنگ و سبک زندگی دارند.درست مثل آقایون که اونها هم این حق رو دارند.
این خانم به نظر من حجاب داره ولی اون طور که تو اسلام گفته شده و مورد قبول برخی غیر صاحب نظران هست! حجابش رو رعایت نکرده.
یه چیزی مثل طالبان، تو سخنان امامان گفته شده یادگیری دانش لازم است و تو قرآن و اسلام گفته شده بانوان مسئولیت شون با آقایون فرق داره، طالبانیا به دلیل مومن بودن زیاد زنان رو از تحصیل محروم می کنن تا به دلایل شرعی با مردان نامحرم رو به رو نشند و خانه دار بشن! چیزی که من اصلا قبول ندارم و نمونه پیش و پا افتاده ترش حجاب اجباری است! که بازم قبول ندارم.
نه به حجاب اجباری #
ولنگار و لختیم خودتونید با اون وضع ایمان تون و دهن و ذهن تون!???
محمد علیپور

۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
بدبختی مملکت از مسئولین بی لیاقتشه نه از هنرمند عزیز خانم معتمد آریا بدبختی مملکت از جهل و سادگی و بی مخیه بعضیاست
سمیرا

۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
قانون باید مورد تایید اکثریت جامعه باشه وقتی اکثریت مردم چیزی را قبول ندارند اجبار یا قانونی شدنش تاثیری به حال جامعه نداره و باعث میشه آن قانون بی اعتبار بشه و مشروعیت مقنن هم زیر سوال بره. اگر این قانون بخواد با زور اعمال بشه شرایط وخیم تر هم میشه. مثلا زمان پهلوی طبق قانون حمایت از خانواده ازدواج زیر ۱۸ سال ممنوع شد ولی چندان عملی نبود چون مردم بسیاری از شهرستان ها و روستاها عادت داشتند پسر را در ۱۵ تا ۱۶ سالگی زن بدهند و دختر را در ۱۰ تا ۱۳ سالگی شوهر بدهند ولی الان شرایط تغییر کرده و مردم کمتری حاضرند فرزندشون در سنین زیر ۱۸ سال ازدواج کند و مردم نسبت به ازدواج افراد ۱۰ تا ۱۵ ساله واکنش نشان میدهند. یا جامعه ما نسبت به چند همسری یا صیغه واکنش نشان میدهد هرچند این امری شرعی هست. حتی از نظر شرع و اجماع فقه ها دختر میتواند بدون اجازه ولی ازدواج کند ولی چون جامعه ایران پذیرا این موضوع نبود در قانون عصر پهلوی ذکر شده که دختر با اجازه ولی باید ازدواج کند که هنوزم پا برجاست. قانون ممنوعیت تجهیزات دریافت از ماهواره در دهه هفتاد مقنن شد و تا دهه نود سعی میشد اجرا شود و هر از گاهی میرختند پشت بام و دیش ها را جمع میکردند ولی نهایته متروکه ماند چون مردم باز میرفتند دیش تهیه میکردند و الان دیگه کسی نمیتونه جلوی ماهواره را بگیره نه به مصلحت کشور هست و نه عملی هست. در گذشته استفاده از ویدیو ممنوع بود و حتی زمان پهلوی اول دوره ای استفاده رادیو ممنوع بود ولی در نهایت حاکمین متوجه شدند نمیتوانند با ممنوعیت جلوی جامعه را بگیرند. در گدشته مدتی نشان دادن مسابقات کشتی از تلویزیون ممنوع بود بعد از دور مسابقه پخش میشد و بعد آمدن پخش کردن و گفتن زنان مسابقات کشتی را تماشا نکنند. در گذشته حتی آستین کوتاه برای مردان ممنوع بود یا مانتو کوتاه برای زنان ممنوع بود ولی الان جامعه مشکلی با این نوع پوشش ندارد و حتی مانتو باز و حتی عدم پوشش مانتو هم جا افتاده. این اجبار فقط هزینه دست کشور میذاره و نهایتش اینه که تا ۱۰ سال دیگه خود دولت هم قبول میکنه که باید با این وضعیت کنار بیاد چون اکثریت مردم با این موضوع مشکلی ندارند. یک عده میگن چرا حجاب در فلان کشور حجاب ممنوع هست اصلا شرایط کشور های دیگه به مردم ایران مربوط نیست ما ایرانی هستیم و فقط میتونیم راجب قوانین کشور خودمون نظر بدیم مشکلات بقیه کشور ها مربوط به خودشان هست چون در یک کشور دزدی یا قاچاق مواد مخدر هست دلیل نمیشه در کشور ما هم دزدی یا قاچاق مواد مخدر باشد. یک عده میگن اگه قانون را رعایت نمیکنید پس ما هم فلان قانون را رعایت نمیکنم یا چراغ قرمز را رد میکنم اولا باید دید یک قانون را جامعه قبول دارد یا نه مثلا قانون بشه از فردا کسی حق نداره تو خیابون رفت و امد کند یا قانون بشه خوردن گوشت ممنوع هست خوب این عملی نیست و مشروعیت مقنن را زیر سوال میبرد ولی برخی قوانین را اکثریت جامعه قبول دارند مانند مبارزه با تامین مالی تروریسم و چراغ قرمز هم با مسئله امنیت جانی مردم کار داره و در تمام دنیا پذیرفته شده هست شما چراغ قرمز را رد کن از بغل یک ماشین میزنه بهت چراغ قرمز باعث میشه یک دقیقه تو از چهار راه رد بشی یک دقیقه فلان راننده از چهار راه رد بشه تا امنیت جانیتون تضمین بشه ولی حجاب اصلا چنین شرایطی نداره. کشف حجاب اجباری اشتباست حجاب اجباری هم اشتباست با اجبار مردم بیشتر دین گریز میشوند. بقول رشیدپور این مردم همان کسانی اند که محرم عزاداری هم میکنند ماه رمضان افطاری هم میدهند و کریسمس هم جشن میگیرند و روز کوروش هم به آرامگاه کوروش میروند بنابراین مخالفان دیر یا زود با این شرایط کنار خواهند آمد. امروز بسیاری با چند همسری یا صیغه مخالفند ولی بخشی کوچکی از جامعه قبولش دارند و نه اجباری در چند همسری داریم نه اجباری در عدم چند همسری داریم و جامعه با این وضع کنار آمده و به تصمیم بقیه احترام میدارند هرچند ممکن است مخالفش باشند. حجاب هم نباید اجباری توش باشه کسی خواست حجاب میکنه کسی نخواست حجاب نمیکنه. منظور ما از حجاب پوشش سر هست وگرنه پوشش عورتین برای زن و مرد در تمام جوامع پذیرفته شده است و موی سر و صورت و دست و پا جز عورتین نیست و عورتین اعضانی جنسی انسان هست. به هر حال باید با این وضع کنار آمد و با اجبار نمیشه حجاب را نهادینه کرد و بیشتر مردم روز به روز از آن دور تر میشوند.
اصغر

۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
ایکاش این آمرین به معروف و ناهیان از منکر در اداره جات هم همین حساسیت رو داشته باشن، امر به معروف و نهی از منکر فقط برای حجاب نیست، اکثر اداره جات متاسفانه کار مردم رو راه نمی اندازن و هیچ برخوردی با کارمندای رشوه بگیر نمیشه، تا جائیکه میتونن کارهای قانونی که برای کشور مفیده رو چوب لای چرخشون میزارن و از این اداره به اون اداره سرگردون میکنن، اگه اینقدر که روی حجاب حساسیت دارن که متأسفانه نتیجه عکس داشته روی قوانین دیگه هم اینقدر حساسیت باشه عالیه، همه اداره جات دارای بسیج هستن و فقط کارشون تبلیغ و فشار برای شرکت در راهپیمایی و غیره هست، و هیچ کاری دیگه ای نمیکنن، تو همین اداره جات متأسفانه کارمندای با حجاب زیادی هستن که روابط نامشروع دارن و فقط بخاطر اینکه چادری هستن همه کار میکنن. فعلا یک عده افتادن تو جامعه که به مردم عادی گیر بدن و نارضایتی ایجاد کنن و مردم رو به بهانه حجاب به جون هم انداختن. من خودم شخصا با حجاب موافقم اما حجاب اجباری نتیجه اش همین شده که میبینید
مونا

۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
چرا دمش گرم؟ چون هیچ پاسخ قانع کننده ای نداشت و با بی احترامی جواب داد؟ پس فرق یک آدم یک لاقبا با یک فرد شناخته شده مشهور در چیه اگر قراره هردو بی ادب باشن؟
امین

۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
شما اگر تاریخ معاصر امریکا و اروپا رو مطالعه می کردی، متوجه میشدی که اونجا هم از همین چهارتا مو شروع شد و الان رسیده به هزارتا فحشا خونه و...
سحر

۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
بدبختی مملکت از اونایی که هی میگن مملکت بدبخته ما بدختیم ما داریم میمیریم اینجا جهنمه دقیقا همین ها هستن که تو یه پست و مقام و منصبی باشن دزدی میکنن و فساد به را میندازن کار مردم رو راه نمیدازن حالا شاید خودشون متدین هم جا بزنن و بعد هی میگن ما بدبختیم افتاد چی شد تا وقتی که عده ای غرب پرست بیگانه پرست بیزار از هویت واقعی انسانی و ایرانی و اسلامی که ادعای عقل و شعور و فکری روشن دارن هستن و خودشون دزدی میکنن و بعد هم هی میزنن تو سر مردم و حکومت و همه چی رو تو
رسانه هاشون سیاه جلوه میدن که آی چرا جلو فساد رو نمیگیرن وای چقدر اون وری ها خوشبختن با فرهنگ ان ما چرا اِلیم چرا بِلیم چرا جیبلیم ، همینه که هست بعد هم مدیران و مسئولین از دو تا منظومه اون ورتر نیمدن از همین مردم ان و این هنرمندان عزیز خودپرست وطن فروش که برا خودشون شدن نفوذی دشمنان درنده خارجی و کار چاق کن دشمنان موذی داخلی این مملکت ، دقیقا کی عزیز شدن که ما خبر نداریم آره عزیزن ولی برا غرب پرستان بی وجدان مثل خودشون بعد هم یکی از دلایل اصلی مثلا خوشبختی غربی ها اینه که رسانه هایی ضد ملی و تروریستی ای ندارن که از ۲۴ ساعت خدا ۳۰ ساعت برن رو مخ مخاطبش که حکومت شما جنایتکاره بچه کشه کوفته زهر ماره فرهنگ اصیل مردمش رو زیر سوال ببرن و چرندگویی کنن و بعد بگن وای مردم شورش کنید کشورتون رو پس بگیرید و خودتون رو آزاد کنید? به والله قسم اگه مردم آمریکا و اروپا و استرالیا فقط یه من و تو داشتن دیگه به بقیشون اینترنشنال و ... کار ندارم هر سال دوبار حکومتشون چنچ میشد اصلا دیگه آروم و قرار براشون باقی میموند دیگه وجود نداشتن فکرش رو کنید تو شلوغیای فرانسه سلبریتی هاشون مثل هنرمندان عزیز وطن فروشِ مریض ما حمله میکردن و پست میذاشتن و چرند گویی میکردن از اون ور هم رسانه های داخلی و خارجی همراهیشون میکردن
شما رو به خدا بگید الان فرانسه ای وجود داشت به خدا اگه یکی از سلبریتی هاشون چرت و پرت گویی کنه ۱۰ سال میندازنش گوشه انفرادی
هر کس دیگه ای هم حرف میزد اون هم میرفت سلول بغلی همون ولی خب اینجا ایرانه هر کی هر چی دلش بخواد میگه تازه طلب هم داره یک از تفاوت های اصلی ایرا ن با دیگر ممالک همینه کلا قانون نداریم وقتی هم میخوان یه قانونی بذارن چرندیات غرب پرستان بلند میشه دشمن های دریده هم که ۴۳ ساله دارن از سر و کول این سرزمین میرن بالا خدا وکیلی جز خود خدا این ایران رو کس دیگه ای نگه داشته بعد میگن خدا وجود نداره اون بیچاره هایی که تو شک ان شک نکنند که خدا هست چون ایران هست این رو که دیگه قبول دارین دروغ میگم بگو دروغ میگی البته میدونم اونایی که آمریکا رو مبدا و خالق جهان هستی میدونن فکرمیکنند این آمریکاست که ایران و این حکومت رو نگه داشته? البته با کمک روسیه و چین به هر حال آمریکا درسته خیلی خداس ولی تکی نمیتونه آخه ایران خیلی بزرگه ?? یعنی اینقدر این ادم ها ی ندانم گرا روشنفکر غرب پرست عاقل و فرزانه و دانا هستن و به حقیقت دست یافتن و ما که فرهنگ اسلامی ایرانیمون رو دوست داریم توانایی درک و شهود این بزرگواران رو نداریم? آه چه حیف ما چقدر نفهمیم و اون ها چقدر میفهمن
رسانه هاشون سیاه جلوه میدن که آی چرا جلو فساد رو نمیگیرن وای چقدر اون وری ها خوشبختن با فرهنگ ان ما چرا اِلیم چرا بِلیم چرا جیبلیم ، همینه که هست بعد هم مدیران و مسئولین از دو تا منظومه اون ورتر نیمدن از همین مردم ان و این هنرمندان عزیز خودپرست وطن فروش که برا خودشون شدن نفوذی دشمنان درنده خارجی و کار چاق کن دشمنان موذی داخلی این مملکت ، دقیقا کی عزیز شدن که ما خبر نداریم آره عزیزن ولی برا غرب پرستان بی وجدان مثل خودشون بعد هم یکی از دلایل اصلی مثلا خوشبختی غربی ها اینه که رسانه هایی ضد ملی و تروریستی ای ندارن که از ۲۴ ساعت خدا ۳۰ ساعت برن رو مخ مخاطبش که حکومت شما جنایتکاره بچه کشه کوفته زهر ماره فرهنگ اصیل مردمش رو زیر سوال ببرن و چرندگویی کنن و بعد بگن وای مردم شورش کنید کشورتون رو پس بگیرید و خودتون رو آزاد کنید? به والله قسم اگه مردم آمریکا و اروپا و استرالیا فقط یه من و تو داشتن دیگه به بقیشون اینترنشنال و ... کار ندارم هر سال دوبار حکومتشون چنچ میشد اصلا دیگه آروم و قرار براشون باقی میموند دیگه وجود نداشتن فکرش رو کنید تو شلوغیای فرانسه سلبریتی هاشون مثل هنرمندان عزیز وطن فروشِ مریض ما حمله میکردن و پست میذاشتن و چرند گویی میکردن از اون ور هم رسانه های داخلی و خارجی همراهیشون میکردن
شما رو به خدا بگید الان فرانسه ای وجود داشت به خدا اگه یکی از سلبریتی هاشون چرت و پرت گویی کنه ۱۰ سال میندازنش گوشه انفرادی
هر کس دیگه ای هم حرف میزد اون هم میرفت سلول بغلی همون ولی خب اینجا ایرانه هر کی هر چی دلش بخواد میگه تازه طلب هم داره یک از تفاوت های اصلی ایرا ن با دیگر ممالک همینه کلا قانون نداریم وقتی هم میخوان یه قانونی بذارن چرندیات غرب پرستان بلند میشه دشمن های دریده هم که ۴۳ ساله دارن از سر و کول این سرزمین میرن بالا خدا وکیلی جز خود خدا این ایران رو کس دیگه ای نگه داشته بعد میگن خدا وجود نداره اون بیچاره هایی که تو شک ان شک نکنند که خدا هست چون ایران هست این رو که دیگه قبول دارین دروغ میگم بگو دروغ میگی البته میدونم اونایی که آمریکا رو مبدا و خالق جهان هستی میدونن فکرمیکنند این آمریکاست که ایران و این حکومت رو نگه داشته? البته با کمک روسیه و چین به هر حال آمریکا درسته خیلی خداس ولی تکی نمیتونه آخه ایران خیلی بزرگه ?? یعنی اینقدر این ادم ها ی ندانم گرا روشنفکر غرب پرست عاقل و فرزانه و دانا هستن و به حقیقت دست یافتن و ما که فرهنگ اسلامی ایرانیمون رو دوست داریم توانایی درک و شهود این بزرگواران رو نداریم? آه چه حیف ما چقدر نفهمیم و اون ها چقدر میفهمن
منزوی

۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
گلنوش خانم عصبی شدند! ما کافر های بی دین خدانشناس و لات و وحشی را خوب شناختند! که عفاف جامعه را بر هم می ریزیم! پس وقتی خانما هفت قلم آرایش می کنن چی؟ وسایل آرایشم تحریم کنید! اونو دیگه از دست هیچ خانمی نمی تونید بگیرید! پس روسری چه فایده ای داره????
پروردگارا چقد جامعه متنوعس چطور اینارو من تحمل کنم! زیر بیستم ولی یه بار نزدیک بود سکته بزنم ، برم منزوی شم راحت??
طول عمرم بیشتر میشه?? از کرونا عادت کردم قبل اونم منزوی بودم بعد خواستم جوش بگیرم فهمیدم آدما کلا به درد نخورن بیشتر اعصابمو خورد می کنن ، من فقط شهروند مثبتم??
پروردگارا چقد جامعه متنوعس چطور اینارو من تحمل کنم! زیر بیستم ولی یه بار نزدیک بود سکته بزنم ، برم منزوی شم راحت??
طول عمرم بیشتر میشه?? از کرونا عادت کردم قبل اونم منزوی بودم بعد خواستم جوش بگیرم فهمیدم آدما کلا به درد نخورن بیشتر اعصابمو خورد می کنن ، من فقط شهروند مثبتم??
محسن

۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
جواب داشت اما جوابی برای آنهایی که ... نداشت، اگر قرار باشه جواب بده که فردا باید روی صندلی داغ بشینه و حبس و بعد هم...
ناشناس

۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
خب بازهم به همون نتیجه ی پایین متن میرسیم که وقتی حرفتو زدی بستگی به اون فرد داره که قبول کنه یا قبول نکنه..
مطمئن باش که خدا فقط درگیر یه تار مو یه چند تار مو نیست..
مطمئن باش که خدا فقط درگیر یه تار مو یه چند تار مو نیست..
فاطمه

۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
منم نظرم همین هست. من به حجاب موی سر هیچ اعتقادی ندارم ولی به پوشش بقیه جاهای بدن معتقد هستم.
پریسا

۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
مثلاً تو ایران فاحشه خونه نداریم?این حرفا رو نزنید آقا بهتون میخندن یا شما نمیدونی تو ایران همه چی زیر آبیه و به اصطلاح مثلاً پنهانه یا خیلی به جنس خودتون اعتماد دارید البته بحث توهین به جنس مرد نیست که یه سری ها واقعا انسانیت دارن
شما اول به اصلاح کودک همسری بیوفت بعد نگران احتمال مثلاااااا ایجاد فاحشه خونه با چهارتا تار مو باش
شما اول به اصلاح کودک همسری بیوفت بعد نگران احتمال مثلاااااا ایجاد فاحشه خونه با چهارتا تار مو باش