کد خبر: ۱۶۸۹۳۴

فیلم| واکنش خانم های مانتویی به هنجارشکنی بی حجاب ها

فیلم| واکنش خانم های مانتویی به هنجارشکنی بی حجاب ها

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از واکنش خانم های مانتویی به هنجارشکنی آشکار بی حجاب ها در سطح شهر بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از گزارش مردمی صداوسیما که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، همزمان با آغاز اجرای طرح برخورد با کشف حجاب و بدن نمایی توسط پلیس، افکار عمومی نیز خواستار برخورد بازدارنده با عوامل هنجارشکن در جامعه شد.

فیلم نظر خانم های مانتویی درباره هنجارشکنی علنی بی حجاب ها که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم واکنش زنان مانتویی به هنجارشکنی بدحجاب ها

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
نظرات شما
پریسا
-
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
هه...هیچ غلطی نمیتونین بکنین...چقدر هم که صدا و سیما نظر (ممممرررردددمممم)رو پخش میکنه...!???
بدبختا تا دیروز حتی تعداد زنهای بی حجاب رو یک درصد هم حساب نمیکردین دیروز یکی از وزیراتون مجبور به اعتراف شد گفت ۲۰ درصد زنان بی حجابن...هنوز تازه مونده که مسئولین به عدد واقعی یعنی هشتاد درصد برسن ولی همینکه تا همینجا هم کمی از حماقت هاشون رو کم کردن جای تشکر داره...دوران شماها به سر رسیده الکی دست و پا نزنین سعی کنین از از این آخرای زندگیتون لذت کافی رو ببرین هر چی میخواین اختلاص کنین برین تو ونزوئلا ویلا لب دریا بخرین که وقتتون داره تموم میشه...??
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
گشت ارشاد پارسال با همین مصاحبه کنندگان برخورد می کرد. یادمان نرفته ماجرای متروی تجریش را.
پاسخ
پونه
-
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
اگر حکومت نتونه انحرافات اخلاقی و جنسی مدیریت کن همین بخش سنتی و مذهبی جامعه خیزش می کنن
پاسخ
پری
-
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
کجا زندگی می کنی؟ چرا اطراف ما شبیه اطراف شما نیست؟نکنه از پولدارهای ولنجک نشین هستی؟
پاسخ
مهدی
-
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
چشمات رو باز کن تا ببینی پری
پاسخ
علی
-
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
وقتی آنقدر عرصه رو به مردم بیچاره تنگ کردید که نتیجه اش شد دستگیری منجر به مرگ مهسا امینی و بعدش هم کشتار مردم بی گناه کف خیابون
حالا بایدهم به چه کنم چه کنم بیوفتید.
چشمانتون رو روی هزا منکر مثل رباخواری بانک ها و اختلاس و زندگی دوگانه و تماما متظاهر مسئولین و بی کفایتی سران کشور بستید ، اقتصاد مملکت رو فلج کردید ، سفره مردم رو خالی کردید . حالا برای زشت جلوه دادن بی حجابی دست به دامن نظرات چند نفر از مردم شدید . دیگه از سیاست به جون هم انداختن مردم هم کلاهی براتون جور نمی شه.
البته که بیشتر نظرات مخالف تون رو درج نمی کنید ولی همین که خودتون بخونید کافیه
پاسخ
پری
-
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
خانواده شما کجا هستن من برم ببینمشون ببینم کجا رو فتح کردن ما نتوستیم بهشون برسیم. مهدی ادرس بده ؟
پاسخ
سعید
-
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
مطمئنم مهریه ، نفقه و دیه و اجرت المثل و...
رو تا قرون آخر می گیرید و از واجب نبودن جهاد برای زنان در اسلام استفاده می کنید و خدمت سربازی و دفاع از کشور فقط بر عهده پسران است تا شما هر چند بار بخوای در کنکور شرکت کنی و با امنیت و آرامش تو خیابون دور دور کنی اما به حجاب که میرسه می خواهید قانون شکنی کنید و با بی بند و باری جامعه رو به جایی شبیه مهمانی های خانوادگیتون تبدیل کنید اما کور خوانده اید دوبار بری دادگاه از مواهب دین مبین اسلام محروم بشی حساب کار دستت میاد. ?
حکومت هم کاری نکنه خود مردم ایران مردم باحیایی هستند چه از نظر تاریخی، چه شرعی، چه عرفی و فرهنگی این مسائل رو بر نمی تابند و اجازه ولنگاری به امثال شما نخواهند داد.
ضمنا در این ۴۵ سال هر کی این آرزو داشت با خودش به گور برد شما که دیگه....
پاسخ
پیمان
-
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
مردم ایران رو به فقر مطلق کشوندن بعدش از قانون و .....صحبت میکنین
قانون کجاست وقتی که همون قانون نویس دزد بیت المال مردم ایران هستش
تمام مسئولان جمهوری اسلامی بلا استثنا دزد سفره مردم هستن.
چرا شما حزب الله یی نمیخاین ببینین وضعیت کشور رو.ببینین اون مُسئول جمهوری اسلامی با خانوادش کجا و چجوری زندگی میکنه و مردم ایران چجوری روزشونو شب میکنن اخر شب هم پیش خانواده شرمنده.
نمیبینین یا نمیخاین ببینین.
پاسخ
پویا
-
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
حجاب اجباری زمانی برداشته میشه که زن ها مهریه و نفقه ، شیربها و نصف اموال مردها رو نگیرند
پاسخ
پویا
-
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
حجاب اجباری زمانی برداشته میشه که زن ها مهریه و نفقه ، شیربها و نصف اموال مردها رو نگیرند
پاسخ
آرش
-
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
افرین دقیقا همینه. مهریه و نفقه و همه چی را میخوان به حجاب که میرسن فاز روشنفکری برمیدارن و دین نشونه عقب موندگی میشه و ازین پرت و پلاها که فقط مغزای معیوب بهش میرسن. همینایی که مخالف دین هستند جلوی اروپایی های مسیحی و جشن کریسمس خودشونو نابود می کنن. اگه دین خوب نیس خب همون مسیحیت هم دین خداست. در کل خودشونم با خودشون نمیدونن چند چند هستند
پاسخ
محبوب
-
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
دیگه اینها کم حجابی و بد حجابی نیست دیگه رسیدن به بی حیایی و لخت بودن اون کسانی که میگن وای چه خوب، ان شاء الله خواهر و همسرشون هم اینجوری بیان مردهای دیگه پیش چشمتوت بیان از خواهر و زنتون کیف ببرن، چطور یه مرد اینقدر آشغال و بی حیا میشه که از لختی زنش پیش مردهای دیگه راضی هست .
پاسخ
احمدی
-
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
اینم رئیس جمهور انقلابی شماها آقای رئیسی این همه وعده داد از سربازی آقایان گرفته تا معضل بیکاری و حجاب و دلار و طلا و سکه حتی بخش نظامی و هوا و فضا یک کدوم محقق نکردن ایشون ما از مجلس می‌خواهیم ورود کنن اگر غیرت دارند آقا رئیسی بخوان نه حجاب نه معضل سربازی نه وضعيت فضایی کشور نه بیکاری نه دلار و تورم و نه جراحی اقتصادی هیچکدام محقق نشده
پاسخ
احمدی
-
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
آفرین سعید . دولت انقلابی باید پاسخگو باشه قرار بود معضل بیکاری معضل سربازی و حجاب و برنامه فضایی و نظامی کشور درست کنه چرا برخور نمیکنه چرا ورود نمیکنه چرا اجازه میده دین هر جایی خواستند به نفع خودشون عمل بشه خوب اگر همچنین من پدرم رزمنده جنگ و آزاده بوده پس ما هم قانون جهاد و حکم خدا اجرا نمی‌کنیم و سربازی و جنگ نمیریم ما جواب می‌خواهیم از آقای رئیسی
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
نرمال نبود، کلا نرمال نیستید ، پروردگارا چند سال پیش آدم نرمال دیدم؟?چرا از نظر من هیچ آدمی نرمال نیست؟! نکنه خودم مشکل دارم، نه شاید من نرمالم آره قطعا همین طوره ?
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
آخی ناراحتین از این وضع؟ (انسان های ملت‌نما) مشکلی نیست که! جمع کنید برید:) عراق، عربستان، سوریه، چین، ونزوئلا....
پاسخ
اردشیر
-
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
ترس کاسبان دین وحجاب ازمردم
44سال باافکارپوسیده ومتعفن ایران وایرانی وازهرنظرنابودکردن!!!
ننگ برشما!!!
پاسخ
احمدی
-
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
من به عنوان یه عضو کوچک جامعه طرحی که میتونم پیشنهاد بدم اینکه اینجور خانم ها را سه بار مهلت‌ بهشون بدید دفعه سوم که اینطوری اومد قوانین اسلام به سخره گرفت برش دارید یک روزه براش دادگاه تشکیل بدید و تمام مواهب اسلام عزیز شامل نفقه و مهریه و اجرت المثل و غیره محرومش کنید نمیخوای مسلمان باشی مهم نیست جزیه بده و از تمام مواهب اسلام هم محروم تمام راهش همین از مجلسی ها و دولت میخوام این طرح بررسی کنن راهش همین به خدا
پاسخ
داریوش
-
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
شما بیخود کردی با گزارشت.اگه گزارشت یک طرفه نیست چطور یک نفر فقط یک نفر با حجابهای آزادانه موافق مصاحبه نشد.اینه که میگم بیخود کردی با گزارشت گزارشگر مفت خور
پاسخ
آریا مهر
-
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
سعيد جان، شاید به نظر جنابعالی و هم فکران شما موضوع این طور به نظر برسه، اما صرفا جهت اطلاع شما ها، باید به عرضتون برسانم که این دفعه ورق برگشته و کاملا متفاوته، هرچند که اينو خودتون هم به خوبی می دونید، اما خب دیگه برای دل‌خوش کردن خودتون میتونین هر جوری که دوست دارید فکر کنید، اما زیاد از واقعیت های جامعه هم دور نشید بهتره نه؟؟!!!
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
???
پاسخ
محمد علی
-
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
اگر منظورت ۸۰ درصد که علاف خیابون گرد هستن قبول دارم ولیاز نظر کل زنا مخالفم باهات تازه ما از قبل اینجا بودیم واخواهیم بود اگر خیلی ناراحتی برو یه لیوان اب بخور ?✋
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
پونه مجازی
لطفأ در موضوعات اقتصادی هم خیزش کنید کمر ملت زیر بار این اوضاع اقتصادی در خرد شدن .. عزیز دل برادر ،، گوشت کیلویی نیم میلیون تومان !!! منتظر خیزش شما هستیم ?
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
لطفأ با سطل ماست خیزش نکنید
ماست خیلی گرون شده از زمانیکه با ماست خیزش کردید
پاسخ
دانش
-
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
اگر عده‌ای چشم دیدن بی حجابی را ندارند. عده‌ای هم چشم دیدن با حجاب ها را ندارند . کسانی که تابع قانون کشورهاهستند . اگر کشورهای غیر اسلامی جهان مسلمانان با حجاب را به کشورشان راه ندهند . و شرط حضور مثلاً بی حجابی باشد شما مسلمان با حجاب اعتراض نخواهید کرد و حجابتان رابر می‌دارید ؟ . شما حتی زنان غیر مسلمان توریست را وادار به حجاب اجباری میکنید . حالا در جهان بی حجابی اجباری شود شما نسبت به قوانین آنها پای بند خواهید بود . یا اعتراض خواهید کرد. من از شما آنقدر دروغ شنیده‌ام که حد ندارد. من جانباز هستم و بی اعتماد به حرفهای دروغ شما . چشم چرانی در توضیح المسائل امام خمینی و دیگران ممنوع است شما مردان مسلمان چشمانتان را درویش کنید. خداوند به انسان اختیار داده است که جهنم یا بهشت را انتخاب کنند . بهشت که اجباری نیست انتخابی ست
پاسخ
پویا
-
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
زمانی حجاب اجباری برداشته میشه که نفقه و مهریه و اجرت المثل ،شیربها و تقسیم اموال مرد به زن بعداز طلاق هم برداشته بشه
پاسخ
امید
-
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
دغدغه عبد الحمید سربلندی ملت ایرانه که یکسری بی هویت سرزمین وسرمایه های این مرز وبوم رو به غارت می‌برند و باوجود این همه نیازمند وفقر ثروت این مردم بدبخت رو به سوریه وفلسطین ولبنان ویمن هدیه می‌کنند. این فرد دلش با مردم ایرانه که با بدترین فقر وبیچارگی دست وپنجه می‌کنند شما همین کشورهای حوزه خلیج رو ببینید جز نفت هیچ ندارند ولی مدیران دلسوز وقانونمند دارند
پاسخ
سالی
-
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
شما جانبازی و از بی حجابی که چه عرض کنم از بی عفتی وضعیت جاری داری دفاع میکنی؟! شما همین الان خودت داری دروغ میگی، چطور دیگران رو متهم به دروغگویی میکنی؟؟!من یک درصد فرض مبگیرم که شما راست بگی که جانباز هستی و باز همچنان چنین افکار ضد دینی داری ، جانبازی که سهله، شما اگر کل هستی ات رو هم بدی ولی هنوز اون معرفت و هنر درک مسأله رعایت دستورات الهی رو نداشته باشی و شما هنوز اینو نفهمی که امام حسین علیه السلام برای همین امر بمعروف و نهی از منکر و زنده نگهداشتن اسلام، زندگی، جون خودش، تمام فرزندانش،همسرش،برادرش ، خانواده اش،بهترین یارانش و حتی طفل شش ماهه اش رو برای همین امر بمعروف و زنده نگهداشتن دستورات الهی داد ، این جانبازی نه تنها در دنیا، که در آخرت هم هیچ بدرد شما نخواهد خورد.....
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
آره اینا همونان که رفتن شمال شهر زندگی میکنن...
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
خیزش با چی بهتره؟ با ماست یا با پستان و عورت؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
واقعا متاسفم واسه دولت رئیسی
پاسخ
حقگو
-
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
جدیدا یه رسم مزخرف مهسا پرستی انگار چو افتاده توی کامنتا ،هر جا رو نگاه می‌کنی یه عده داد مهسا مهسا سر دادن
، مهسا امینی کی بود بجز یه دختر بی حجابی از هزاران دختر بی‌حجاب که تا قبل از مردن، نپریدن لاک سره نوک ناخنش براش مهمتر از بالا تا پایین کل تک تک مردم جامعه هست و پوشیدن مانتو توری پاره براشون مهمتر از رعایت کردن عرف و حقوق بقیه افراد جامعه و حتی سرجایش خودش بموقعش حتی مهمتر از جون کل شهروندان جامعه خودش؟؟که اگر خودش براش مهمتر از بقیه نبود که با تیپی مشابه با دقیقا همون تیپی که دستگیر شده دوباره به پاسگاه و مقر نظامی نمی رفت که این جریانات پیش بیاد ،پس چقدررر منزجر کننده ست این فضای همیشه تکراری مرده پرستی و قدیسه سازی بیهوده ، باز یکی افتاد مرد این مرده پرستا ناگهان شدن داعیه دار اونی که مرده ، حالا اگه برعکس میشد دشمنش میفتاد میمرد، همه مهسا امینی رو ول نمی‌کردن و فقط قصاص مهسارو میخواستن .......
پاسخ
رضا
-
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
زن من مدتیه یاد گرفته سرش و لخت کرده رفته مانتو تنگ و کوتاه جلوباز میپوشه خیلی ناراحتم مهریه خیلی بالاست تا میگم شال سرت کن میگه مهریه رو بده.واقعا علاقه ندارم اینجور بگرده گناه امثال من چیه شبا از ناراحتی خوابم نمی‌بره دولت رئیسی جواب بده لطفا
پاسخ
قاسم
-
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
اونایی که دغدغه حجاب اجباری دارند و آمر به فضولی در زندگی خصوصی مردم هستند ،

چرا نمیرید افغانستان زندگی کنید ، به عمارت اسلامی طالبان ملحق بشید و دست از سر زنان و دختران کشورم بردارید ، مردم ایران 44 سال سلطنت طالبان رو تحمل کرده اند ، دیگه بس است ،
میخواهیم مدرن و غربگرا زندگی کنیم
شماها برید افغانستان تا کشورمون از وجود میکروب هایی چون شماها پاک و تمیز بشه
تا رنگ زیبایی و آزادی بر سرزمینم رخت بندد
پاسخ
پونه
-
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
برای اونم خیزش می کنیم مسیو حتما منحرف جنسی هستی که مخاطب پیام من شدی
پاسخ
پونه
-
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
هرکسی که منحرف جنسی مخاطب اون پیام قبلی من و زیرش کامنت می زاره باتشکر پونه
پاسخ
پونه
-
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
همون منحرف جنسی هستی که مخاطب این پیام شدی
پاسخ
سیستان
-
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
دغدغه ی عبدالحمیدوهابی سربریدن شیعیان وتجزیه ایرانه،عبدالحمیداصلاایرانی نیست که دغدغه داشته باشه،اون یک پاکستانیه که به دستورآل سعوداومده تفرقه بندازه،وتووامثال توبهتره فکرکشورخودتون باشین وبه امورداخلی ایران دخالت نکنین،همینقدتوایران راه میرین کلاتونوبندازین هوا???
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
خیزش فقط با ماست
فقط لطفأ فراموش نکنید پول ماست رو به ماست بند بیچاره پرداخت کنید ..!

? ? ?
پاسخ
سید نوید علوی
-
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
بسم الله الرحمن الرحیم ،ومکرواومکرواالله خیر الماکرین ،خداوندبهترین مکر کنندگان است ،خداوندلعنت کند آنهایی را که خون مردم را به خاطر منافع خودشان توی شیشه کردند واز راه سیاست اهداف خودشان را پیش می برند ،اسلام کاملترین و بهترین دین هاست ،دردین هم اجبار نیست ،هرکس دین اسلام راپذیرفت باید بهترین انسان باشد وبه حقوق دیگران احترام بگذارد ،...حکومتی که ظلم کند خداوند هم ظلم را ازبین خواهد برد حکومتی هم خوب باشد مردم همه رازی هستند ونه ناراضی ،انشاالله صاحب اصل حکومت ظهور و قیام کند و هر نوع ظلمی را ازبین ببرد ،
پاسخ
حمیدرضا
-
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
علی اقا، احسنت حرف حق را زدی.
پاسخ
داوود
-
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
ویران باد مملکتی که دغدغه آن حجابی است که حاکمان آن را دیواری برای پنهان کردن دزدی ها و بی عرضگی خویش قرار داده اند، ریشه فساد در بی حجابی نیست بلکه در فقر هست.

التماس تفکر
پاسخ
آرامش
-
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
با محتسب نگویید اسرار عشق و مستی / تا بی خبر بمیرد در درد خود پرستی این خانم های با حجاب چرا اینقدر تلاش می کنند که ما جامعه ای پاک داشته باشیم ؟ وقتی ما میگیم ما با حجاب ها اکثریت جامعه هستیم یکسری مرد شهوتی مفت خور میان میگن بی حجاب ها و ضعیف الحجاب اکثریت هستن پس شما برای کی دارید تلاش میکنید بگذارید بیفتن تو مضیقه وقتی دیدن جامعه چقدر ناامن شده میرن پتو می پوشن برای مردمی که دامن پاکدامنی رو با فقر گره می زنن فقر دلیل بر بی عفتیه ؟ برای دولتی که لباس های حجاب و چادر رو این قدر گرون کرده و عمریه این مشکلات رو حل نکرده ؟ برای چه کسی کمی فکر کنید
پاسخ
فرزام
-
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
کسی ک تا دوسال قبل چوپون شترا بودع .الان میخاد ..بیاد تو سیاست...ک بشع یکی عین افغانستان
پاسخ
فرزام
-
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
مشکل عز این زنای *** نیس ک اینجوری میچرخن ک ***شونو ملت ببینن....مشکل عز مردای بی غیرتشونه?
پاسخ
یک ایرانی
-
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
قطعا. دغدش صهیونیزمه اگرجمهوری اسلامی نبود الان شماها جز افغانستان یاکستان بودید ودرگیرناامنی وتروریسم
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
هیس دهنت ببند.بااین حرفت جواب خون شهدارابایدبدی.
پاسخ
نرگس
-
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
ایول چقد بحق گفتی .نان پدر شیرمادر حلالت
پاسخ
رضا
-
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
درود ، بر شاهزاده رضا پهلوی
پاسخ
سجاد سلطانی اصل
-
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
خیلی خوب و کامل گفتید
پاسخ
سجاد سلطانی اصل
-
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
جناب آقای احمدی شما احتمالا از نسل بربر های صدر اسلام هستید
خوشبختانه دارید منقرض میشید
پاسخ
سجاد سلطانی اصل
-
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
دمت گرم شیر زنی
پاسخ
سجاد سلطانی اصل
-
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
واقعا برات متاسف هستم ببین حجاب اجباری کی و چه کسی تو ایران قانون کردن بعد بیا حرف بزن آلاف نیستن خواهان حق هستن
پاسخ
جواد امینی
-
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
? حال من به اصل حجاب داشتن، کار ندارم ولی خانمی چه با حجاب باشد و چه بی حجاب، چه فرقی به حال ما می کند که نمی توانیم دست بزنیم؟
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
وقتی که فقط سرتون تو شورت ملت باشد طبیعی است که افکار و کلام آتون هم پستان زنان و عورت مردان باشد ..! آفرین بر شما .. تبریک !!!
پاسخ
جواد امینی
-
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
جناب سعید، عالی می نوازید. ??
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
مانتوییم هستیم ولی فاحشه که نیستیم مثل اونا .اینا دیگه چیزی ندارن واسه دیده شدن لخت میکن مشتریی یابی کنن
پاسخ
علی
-
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
موافقم تازه باید سخت تر هم بگیرن
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
اون موقع معتقد بوده احتمالا زمان عوصش کرده?
پاسخ
حمید
-
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
امان از توهم
پاسخ
رضا
-
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
دوران هممون داره تمام میشه دین وحجاب این شده بی دینی وبی حجابی یه راست سمت ابلیس ودر خاتمه نزول عذاب خودتون میدونید مثل روز برام روشته اگه فساد ادامه پیدا کنه کار همه تمومه اختلاس وگرانی شاید دست منو شما نباشه واز اختیاراتمون تا حدودی خارج باشه ولی بی عفتی و فساد دست خود مردمه وخدا از مردم به قهر خواهد گرفت
پاسخ
محمد
-
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
امروز فتنه در دل قوه قضائیه هست
فتنه ی بی خاصیتی این قوه

باید شعار اژه ای حیا کن قوه قضائیه رو رها کن
به شعار های نماز جمعه افزوده شود
پاسخ
پویا
-
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
آقایونی مثل شما باید کمپین اعتراضی بزارید و خواسته هاتون رو بگید چون هر مردی و زنی که به شیوه اسلامی ازدواج میکنه باید صفر تا صد پایبند باشه
پاسخ
پویا
-
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
آقایان خانم ها قوانین اسلام رو نمیشه گزینشی و برای منافع شخصی اجرا کرد خانمی که میگی آزادی پوشش حق منه تو زمانی آزاد خواهی بود که هیچ مردی نفقه ات رو نده مهریه نگیری ،اجرت المثل نگیری بعد طلاق هم دارایی های شوهرت نصف نشه و هیچ چشم داشتی به اموال مردی نداشته باشی اون موقع میتونی بگی آزاده هستم .این مواردی که گفتم قوانین حقوقی خانواده در جمهوری اسلامی هست
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
این دیگه کیه این که وابسته به ژنتیک اجدادش هست چه دمکراسی میخواد واستون بیاره
پاسخ
امیر رضا
-
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
یکمی عجیب نیست حتی یه نظر مخالف وجود نداشته باشه؟! یعنی یه نفر نیست که حکم حجاب اجباری رو رد کنه؟!
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
وقتی که فقط سرتون تو شورت ملت باشد طبیعی است که افکار و کلام آتون هم پستان زنان و عورت مردان باشد ..! آفرین بر شما .. تبریک !!!
پاسخ
منصور
-
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
امید ناامیدم کردی؟!!!خلیج فارس پشت سر هم بگو تمرین کن خلیج فارس خلییییییییییج فااااااااااااارررس خلیج همیشه فارس راستی یادم رفت بگم تو ایرانی نیستی!!!!
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
مشکل اصلی کشور حجاب نیست بلکه مشکل اصلی کشور بی پولی وفقر وبیکاری مملکت و جوانان ماست امثال من متأهل دارای فرزند هستم الان بالغ بر پنج ماه هست که بیکار هستم یه ماشین مدل پایین داشتم باهاش مسافر کشی میکردم که تصادف کردم نابود شد الان پنج ماه هست که یه کیلو گوشت نخوردم به حسین قسم یه کیلو میوه نخوردم تموم قبض های من انباشته شده است پسرم از اول رمضان گفت بابا بامیه میخوام نتونستم بخرم براش گفت حلیم میخوام نداشتم براش بخرم هی گفتم فردا فردا که رمضان تموم شد????باز بگم که حجاب یادتون بره
پاسخ
حمید
-
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
پونه خانم عزیز،، ما از همون بخش سنتی با حجاب بودیم و هستیم و خواهیم بود و خیزشی هم در کار نیست، اگه خیزش باشه برای گرسنگی و ظلم هست و در روز چند نفری بدون روسری میبینیم همانطور که زمان شاه میدیدیم و زمان شاه برعکس الان هم عرق فروشی باز بود وهم مسجد و مسجد بجای تفنگ، پر بود از بچه های کوچک و بزرگ و بزرگترها. جوری که ما هنوز به سن تکلیف نرسیده بودیم ولی روزه میگرفتیم و نماز میخوندیم. عشق ما مسجد محل بود.
حالا خوبه که طرف از دستشویی میاد بیرون و مستقیم و بدون وضو میره تو نماز جماعت اداره که زیرآبش رو نزنند؟
پاسخ
اهورا
-
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
آفرین بر قدیمیان با فکر که فهمیده‌اند تفکر عبادت است و با تعقل گفت: عمر ظلم کوتاه است به خصوص ظلم در حق مردم خود
شما در دنیا فقط دنبال دنیا هستید بدون اینکه به تمام نشانه های آن دقت کنید وای به حال شما که مردم را از خداوند متعال دور کرده اید و آنها را به دنیا پرستی دعوت می کنید آن هم از راه خدا به اسم حجاب اسلامی،
تا وقت است از خداوند متعال بترسید و توبه کنید که قیامت نزدیک است چرا نمی اندیشید
و آنان که باعث و بانی این گمراهی شده اند را بیابید و دستگیر کنید اللخصوص آقای روحانی
پاسخ
تیمور
-
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
در جواب به سیستان.
شما عرضه داری برو دنبال حق آبه هیرمند که سالهاست قطع شده و بی آبی داره بیداد میکنه.
همان حرفی که امثال شما جرآت زدنش رو ندارید داره اون بنده خدا میگه.
پاسخ
سعید رضائی
-
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
دقت کن،آحرش میگه خبرگذاری صدا و سیما،پس چرت اندر چرته،شویی بیش میست،دیدن زورشون نمیریه،میخوان مردم رو بندازن به جون هم،بعد خودشون هر غلطی خواستن بکنن،
پاسخ
حسنی
-
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
در جواب سالی.
اولا به جانباز مملکت توهین نکن چون شما داری ازبر اونها و شهدا نون میخوری.
ثانیا امام حسین علیه السلام در مقابل ظلم ایستاد و بیعت با یزید را نپذیرفت و شهید شد.
اون موقع امر به معروف و نهی از منكر بر سر دین بود و الا لشکر یزید هم پر بود از ادمهایی که مسلمان بودند و حجابشون هم کامل بود.
پاسخ
احسان
-
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اگه بیحجابی هرزگی محسوب میشه باید به نوه بنیانگذار انقلاب بگیم هر....؟ استغفرالله. به نوه‌ها و بچهای مراجع تقلید و امامان جمعه ک اونور آبن چی بگیم؟
پاسخ
حمید
-
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
مشکل تو مهریه سنگینته که از سر نندونم کاری قبول کردی .وقتی باهاش سازش نمیکنی بهتره جدا بشی هر جور شده .وقتی سر یه شال حرف مهریه باشه اون زندگی لای جرز دیوارم نمیخوره .
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
خوشم میاد همه ی مفسدین اقتصادی و دزدان بیت المال بزرگترین دغدغه شون بی حجابی هست! و دزدی از بیت المال و خوردن حق مردم و فساد گسترده واسشون عین ثوابه!!
در جواب این عده از مفسدین زالو صفت و حرام خوار فقط یک جمله میگم؛ «واعظان کین جلوه در محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند!» خدا رو شکر مرتب کلیپ های کثیف کاری و روابط نامشروع شون با هم دیگه توی فضای مجازی منتشر میشه و دستشون واسه همه رو شده! پس بیخود جا نماز آب نکشند واسمون!
به قول همون خانمه که توی صدا سیما گفت: «هر کی دوست نداره پاشه بره از مملکت...»
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
می بخشید ولی شما مشکلت اینکه انتخابت غلط بوده و خانم شما شناگر ماهری بودن و شما باید تو انتخابت دقت می کردی
شما از اون دسته آدم هایی هستی که هر مشکلی برات پیش بیاد به جای اینکه ریشه اشتباهت رو پیدا کنی می نداری گردن دیگران، البته اینو بگم که بنده خودم شخصاً نه رئیسی و نه بعد و قبل این نسل رو ازش خیری ندیدم
پاسخ
ابوالفضل فرهادی
-
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
هر شخصی یکنوع حجاب را انتخاب میکنه هر خانمی یک پوشش را دوست داره.. تا وقتیکه مزاحم کسی نشدی هر طور دوست داری بپوش هر طور دوست داری برو و بیا به کسی ربطی نداره.. خانمی که لختی میگرده به خودش مربوط هست و بعد از چند مدت خودش متوجه میشه که پوشش اندازه داره .. لختی بودن هم اندازه داره.. هیچ قانونی حق نداره بگوید چطوری بپدش چطوری نپوش.. حتی در سوریه رنان پوشش های متفاوت دارند... لختی دارند با حجاب هم دارند.. در کنار یکدیگر با حفظ احترام یکدیگر زندگی می کنند و مانند اینجا نیست که نردم را مقابل مردم قرار بدهند و جنگ داخل شهری بین باحجاب و بی حجاب راه بیندازند.... هر طوری دوست داری لباس بپوش به کسی ربطی نداره..
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
دقیقاً درست می گید فقط از طرفدار حجاب عفاف فیلم گرفتن، همین چندتا خانم هایی هم که طرفدار حجاب هستند و دارن نطق می کنن خودشون چون زیبایی ندارن اینطوری میگن و نگران شوهران چشم چرانشون وگرنه اونا هم موافق هستند ، فقط عادت کردن که اون هیکلای زشت، بوی عرق، موهای کثیفی که ژولیده هم هست و ... خیلی از مسائل دیگه که حوصله رسیدگی بهشون رو ندارن زیر روسری و مانتو و چادر و... قایم کنن همینو بس
پاسخ
هموطن
-
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
به تو چرا از همه طرف فشار میاد، شوهرش هست و دوست داره، همه مردا از زنایی که به خودشون می رسن خوششون میاد و زیبایی ظاهری همسر یا پارتنرشون براشون مفرح هست ، از قدیم گفتن گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه پیف پیف بو میده، احتمالا تا به حال هیچکس رو نداشتی جنس مخالف که افتخار بده بهت، داره اینطوری صدای جلز ولزت از لای جملاتت که توهین می کنی در میاد. در کل حسادت چیز خوبی نیست.
پاسخ
محمد
-
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
2تا جیره خور از خودشونو نشون دادن فکر میکنن ملت خرند گذشت اون زمان که با اراجیفاتون مردمو سرکیسه میکردید و فریب میدادید دیگه مردم با این فیلمای ساختگیتون گول نمیخورن بجای این مسخره بازیاتون اون عوضیهایی که بیت المال و حق ملتو میخورن اون مسعول و وزیر و نماینده مجلس و خیلی کسای دیگه که دارن اختلاص و دزدی میکنن و این کشور رو تاراج کردن و اقازاده های بیشرفشون خارج کشور در حال عیاشی هیتن رو بهشون رسیدگی کنید اینهمه دم از قدرتو نیروی انتظامی و اطلاعاتمون میکنید اما هنوز ماهها از مسموم کردن وشیمیایی فرزندان و دختران دانش اموزمون میگزره اما هنوز شناسایی نشدن عاملینشون و هنوز تموم نشده بعد گیردادین به روسری سر خانمها واقعن که متاسفم براتون با این طرز فکرتون و جالبش اینجاست که تو این ویدیو حتی یکنفر هم مخالف حجاب اجباری نبود پس چرا تو دیدگاهها ونظرات مردم به این ویدیو همه مخالف حجاب اجبارین و تا کی دروغ به خورد ملت میدید کمی شرم کنید هم بد نیست
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
پوشش یه امر شخصی است و نباید تحمیلی باشه، مثل پوشش زنان و مردان تو اکثر کشورهای اسلامی همجوار.
همانطور که نخواندن نماز برای یه فرد مسلمان جرم نیست ، نداشتن روسری و حجاب هم نباید جرم تلقی بشه.
پاسخ
ناشناس
-
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
آقای پویا! حالت خوبه؟؟ فکر نمیکنی که این قوانین که گفتی ، قدیم قدیما واسه برده ها بود؟؟اون زمان که برده داری رونق داشت؟؟ این چرندیات چيه که به هم می بافین؟ مگه شما ها زنها را به کنیزی کنیزی و بردگی می گیرید که میگین؛ زن اگر حجاب رو رعایت نکنه، هیچ حق و حقوقی بهش تعلق نمیگیره؟؟!! پس چرا میگین که در اسلام زن و مرد از حقوق مساوی برخوردارند؟؟ متأسفانه شما ها تکلیفتون با خودتون مشخص نیست، چه برسه با مردم!! البته تمام این مسخره بازی های شما فقط و فقط به خاطر اینه که این گند کاری هاتون رو پشتش قایم کنين وگرنه خودتون هم میدونین که این کار هاتون مانند کوبيدن آب در هاونه!!!
پاسخ
جمشید
-
۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
براوو براوو????
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
????
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
مرگ بربی حجاب.مرگ بریه مشت آدم احمق مرگرمرد بربی غیرت
پاسخ
حسین
-
۰۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
مرک بربی غیرت.مرگ برتو.یه روزی همه میمریم.یه روزی مرگ داری.به سوره نورایه ۳۱رجوع شود.خداوندخودش گفته بینی مردبی غیرت روبه خاک می‌مالد.حالا هی ازگرونی ودزدی بگین.این دومعقوله ازهم جدااست.دوره اخرالزمان شیاطین تمام زورشون رابکارگرفتن تامردم رابی دین کنن
پاسخ
مهستی
-
۰۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
بی غیرتی ازش شکایت کن.پلیس اخلاقی.چوب تواسینش میکنن
پاسخ
آرمان
-
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
احسنت یکی از زیباترین کامنت ها
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
بله در "اسلام حقوق زن و مرد برابره. چی شد رفتین سراغ اسلام دوباره؟مگه بی حجابی رو قبول ندارید؟کسی که بیحجابه از حقوق اسلام محروم میشه. حقوق اسلام مهریه نفقه و برابری زن و مرد و..هست.متوجه شدی؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
خیلی از این کامنتا مثل همین چند کامنت آخرو یه نفر نوشته مشخصه‌.ما هم از وضع بد اقتصاد اذیتیم حالا وضع بد اقتصاد چه دخلی به بیرون انداختن پستان و عورت داره اگه واقعن دنبال حل مشکل اقتصادی هستی؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اولا ما تو مازندران کلی آدم داریم چرا از بلال فروش های شهریار مصاحبه میکرید؟!
دوما مردم بگفته ...‌‌... قدرت تحلیل و طهارت نظر رو ندارند!!
سوما در انتهای کار هستیم ، کاری نکنید مردم یادشون بمونه شما ها چکار کردین!
پاسخ
محمد
-
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
در دین اسلام و قرآن به هیچ وجه حجاب اجباری نیست، اصلاً دین اجباری نیست، این موضوع دستآویزی برای جمهوری اسلامی جهت آزار و اذیت مردم و کاهش سطح مطالبات ملت است.
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
غیرت دارید برا کشورتون خرجش کنید نذارید اب و خاکش رو ذره ذره بفروشن... غیرت فقط مال موی سر نیست
پاسخ
رضا
-
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
خجالت نمی کشید با این عکس های فتوشاپ!یه عده مذهبی های افراطی دزد بیت المال خور اختلاسگر حرام خور رو نگران می کنید.
پاسخ
محسن
-
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
ببند تا بوی تعفن بیرون نیاد
پاسخ
محسن
-
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
?????????????????????
پاسخ
سالار
-
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
راحت‌ترین شغل در ایران گیر دادن به زنهای بی دفاع در کوچه و خیابان است یه عده احمق هم مثل تو آب تو آسیاب اینها میریزن فقر از در اومده ایمان رفته عاملش هم مسئولان بیسوادی هستند که توی احمق رأی دادی خدا لعنتت کنه
پاسخ
پویا
-
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
قوانین برابری باید باشه تو حالت خوش نیست قوانین غربی هم این موارد داخلش نیست قوانین برابر هم یعنی زن و مرد با همدیگر کار می کنن بعد از جدایی هم اموال هردو تقسیم میشه هیچی از قوانین مدرن هم نمیدونی
پاسخ
پویا
-
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
قوانین برابر مثل کشورهای اسکاندیناوی یعنی مرد هزینه زندگی زن رو نمیده مهریه نمیده اموالش هم نصف نمیشه بعداز جدایی هم اموال هردو نصف میشه تمام یا اسلام یا غیر اسلامی
پاسخ
پویا
-
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
قوانین اسلامی صفر تا صد اجرا میشه و صفر تا صد برداشته میشه و قوانین جهان برابر اجرا میشه قوانین جهان برابر هم مهریه نفقه و.... داخلش نیست
پاسخ
حسین
-
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
همینه دیگه فقط ۴ نفر از انثال خودشون رو نشون میدن و فکر میکنن که مردم خر هستن و نمیفهمن. شما ها اگه میتونستید قیمت پیاز و سیب زمینی رو حتی ثابت نگه داری بازم میگم شما راست میگی. هیچی تو این کشور ثبات نداره. الان گیر دادن به حجاب اجباری. بسه دیگه انقدر ملت رو خر فرض نکنید و برید جلوی اختلاسگران رو بگیرید. جلوی دزدانی که از خود مسیولین هستن و هیچکس هم نمیتونه حرفی بزنه. چون همشون دستشون تو یه کاسه هستش. برید فقط خجالت بکشید و شرم کنید که مردم از دست امثلل شماها ذله شدند.
پاسخ
آرش
-
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
تو مجبوری نفقه بدی یا شوهرت ؟تو مهریه میدی یا شوهرت ؟تو اجرت المثل میدی یا شوهرت؟ که میگی اسلام دین برابری..بعضی خانم ها واقعا وقیح و نادان هستن
پاسخ
حسین
-
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
البته اگه بتونن از این مملکت برن. چون عزیز جان از کشور هم بخوای خارج بشی بازم پول میخوای. پس اینجا باید حوری زندگی کنی که خودت دوس داری. من اصلا دوس دارم خانوادم یا همسرم بدون روسری باشه. مگه چون حجاب نداره ادم بدی هستش. چرا جلوی این مفسدان اقتصادی و دزدا رو نمیگیرن که دارن پول بیت المال رو میخورن و به تاراج میبرن.پس ملت رو خر فرض نکنید و بحث گرونی و اقتصادی رو با اینچیزا عوض نکنید. مرگ بر دزدان و مفسدان اقتصادی
پاسخ
مهران
-
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اینجا سرزمین شهداست و به همین دلیل هر مغز زنگ زده ای حق ندارد با افکار پوسیده اش برای مردم ، حتی برهنه ها نسخه بپیچد ...این جماعت از بی کفایتی ها دلخورند ...از زندگی بی حاصل، گران و پر دغدغه...
پاسخ
علیرضا
-
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
بسم الله الرحمن الرحیم
علل دین گریزی مردم خصوصا جوانان
۱- دنیا پرست بودن و ریاکاری و دروغگویی و منافق بودن آمران به دینداری ( لم تقولون ما لا تفعلون)
۲_ اقتصاد و فاصله طبقاتی بیش از حد بین فقیر و غنی ( حضرت علی علیه السلام خود کارگری میکرد چاه می کند و .. حتی ۳روز پشت سر هم افطاریشان را به کنیز و فقیر بخشیدند )
۳_ الگو پذیری جوانان از فرزندان آمران به دینداری و الگو پذیری از بازیگران و هنرمندان تلویزیون و سینمای خودی و فوتبالیست ها که در تلویزیون با حجاب و خارج از مرز بی حجابند
۴_ دنیا پرستی و تجمل گرایی هر چند این مقوله نیز تاثیر سه گزینه بالاست
خیلیا مدعی هستند که اقتصاد به دینداری و حجاب ارتباطی ندارد و اقتصاد و دینداری و حجاب مقوله جدا از هم می باشند منکر آیات قرآن و روایات اسلامی هستند زیرا: الفقر کاد الکفر / فقر به کفر نزدیک است اگر از دری فقر اید ایمان از دری دیگر بیرون می رود/ همیشه کسیکه اقتصاد بهتری داشته فرهنگشون در دیگران نفوذ بیشتری داشته قبل از رنسانس علمی در غرب / آرزوی یک اروپایی زندگی و دیدن دار الاسلام بوده ولی بعد از آن دار الاسلام از نظر اقتصادی عقب ماند و تفرقه و نفاق بین مسلمین ایجاد شد و نفوذ فرهنگ برهنگی روز بروز بر ما بیشتر میشود / خیانت و ضرری که منافقان به اسلام و مسلمانان زدند دشمنان اسلام در ۱۰۰۰ سال نتوانستند بزنند /
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
فکر نکنم اینا بی غیرت باشن چون پوشش شخصی شونه اما امثال تو بسیجی نما خیلی بی غیرتین که چند میلیون افغانی رو گذاشتین تو ایران آزاد باشن و راست راست بچرخن و هر جنایتی دلشون خواست بکنن ،دهه هفتاد همین افغانی ها و طالبان تو منطقه ما جولان میدادن اما با ورود ارتش و کمک مردم همه شون تار و مار شدن و شاهد بودم که مردم خونه هایی رو که افغانی ها سکونت داشتن رو به آتیش کشیدن تا بالاخره نسلشون از منطقه منقرض شد ،شماها بی غیرتین که پشت افغانی ها و طالبان دراومدین اگه غیرت دارین و ادعای دینداری و مذهب دارین این داعشی های افغانی و طالبان رو از ایران بیرون کنید تا مردم در آسایش باشن ،.وگرنه همون بی غیرتی که بودین هستین و خواهید بود
پاسخ
مریم
-
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
حجاب توهین به شخصیت خانومهاست
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
احمق این چرندیات چیه میگی از کدوم پارک جنس میگیری بدبخت داعشی
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اون چادریا چقد شبیه جیره خورا هستن تا مردم عادی
پاسخ
امیر
-
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اینایی که میگن پوشش یه چیز شخصیه کاملا درست میگن، مردی که زنشو لخت میفرسته بیرون ینی حراجش کرده، مادر و دختری که لخت میان بیرون ینی بدنشون ویترینه، کاریشون نداشته باشین ، اینا اول و آخرش همینن فقط قبلنا نمیتونستن زیاد خودشون رو نشون بدن، استاد ما میگف یکی با علمش خودنمایی میکنه یکی با هنرش یکی با حراج تنش ??
پاسخ
پوریا
-
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
نمیتونید بازور تحمیل کنید ملت حجاب داشته باشن حریفم نمیشید
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اگر سیستان حق آبه رو خودشون مصرف کنند..از سرشون هم زیاده..رفتید که واسه زاهدان آب بیارید .لادیز.خاش.زاهدان که همین مولویشون .بزرگشون تو زاهدان بود..آب ندادند..حالا اگر مردم سیستان آب قطع کنند. که چهار روز آب نداشته باشیم.اینجوری .جفتک نمی اندازید.
پاسخ
زهرا
-
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
نماز از حجاب مهم تره و فرد بی نماز کافر هست ولی حجاب اثر اجتماعی داره .
ما قطعی نمی تونیم بگیم یک فرد بی نماز هست یا نه .
پاسخ
حیا رستگاری
-
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
میدانیداین قضایاازکجاشروع شد؟!اززمانیکه حسن فریدون روحانی نمای متظاهرآمدسرکاروباآزادی بی حجابی وماهواره ونیزانتخاب یکسری معون ووزیرسرمایه دارولی دزد که علنی وآشکارحتی تاخرانه مملکتی ازارز وطلا رابه گفته خودهمتی دزدترازخودشون،خالی کردندواینگونه سنگ بنای ایجادفسادوفحشاشروع شدوباادمه اش به اینجارسید،حالا یک مشت شهوتران ،بی غیرت وبی شرف که بجای فرمانبری ازخداوندوقرآن مجید،پیامبراکرم واهل الببت(س)،سرشون توفصای مجازی وشبکه های ماهواره ای پرگناه وپرفساده وحتماًزن وبچه وخانوادشون هم مثل خودشون بی حجاب وبی حیایند وباترویج فرهنگ فسادزای غرب میخواهندایران اسلامی رامتوهمانه به فحشا،همجنسبازی و...بکشانندوچندنفرمثل خودشون رادرخیابان وفامیلشان دیده اندفکرمیکنند،چه خبره.به تمام شماهاکه اینگونه باتفکرات شیطانی نظرمیدهیدکه به کسی ربطی نداردکه هرگونه لباس بپوشیدبه کسی ربطی نداره و...ومفتخوری یکسری مسؤول نمای خائن رابهونه میکنیدکه به بی غیرتی،بی حیایی وبی ححابی خودتون ادامه بدیدمیگوییم،اولاًکه خداوندفرموده بایدبا بی حجابی وفسق وفسادورفتارهای فسادزامقابله کنیدوگرنه جامعه ای رابه فسادمیکشانند وبعداینکه به خداوندخداکافیست اشاره ای شودبرای جمع آوریتان،آنموقع کاری میکنیم که بفهمیدقطره قطره خون جوانان شهیدوطن که بابت حفظ ذره ذره خاک وطن ،واابته خدادین وامنیت ایران وایرانیان داده اند،یعنی چه.کسیکه به دین خدا،قران،پیامبرومعصومین(س)،به ایران وایرانی خیانت میکند،تکلیفش مشخص است چه درجایگاه مسؤول نماها باشدوچه عموم مردم.اینکه تابحال جامعه رابه نحوی دیده ایدکه درمقابل بدحجابان وبی حیاهاواکنشی نشان داده نشده به دلیل صبریست که خداونددرقرآن درمقابله باابن روندتوصیه نموده.ازقدیم الایام ایرانیهاخداپرست،باحیا وباپوششهای اصیل وشرافتمتدبوده اندواکنون نیزباتبعیت ازدین خداوندنیربایدچنین باشدواینگونه خواهدشدودرآخربازبه هموطنان توصیه میشودبه حیا،حجاب وغیرت بندگی برگردیم وبی غیرتی راترک کنید.
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
موافقین و مخالفین فعلا به سرو کله هم بپرید..چنانچه جهان کفر و استکبار جهانی بر شما تسلط پیدا کنند..تو سرو کله هر دو ما خواهد زد..و جلوی چشمان شما به خواهر و مادر و زنت تجاوز خواهد شد. برید سرگذشت کشورههای جنگ زده بررسی کنید...اگر کشور در حال طی کردن یک مسیر بود و دشمن ناراحت بود اون مسیر درست است..و اگر از طی اون مسیر دشمن خوشحال شد بدانیم که اون مسیر تهش پرتگاه بدی است.مثل همین بدحجابی و اختلاف بین مردم...البته ته این بی حجابی از بین رفتن کانون گرم خانواده. و همچنین دختران و زنانی میشن.کالا و برده جنسی..برای یک سری مردان هوسباز..اقتصاد و اختلاس و دزدی و گناه کردن خودمون به گردن بقیه انداختن کار درستی نیست..ما خوب بودن باید اول از خودمون شروع کنیم..
پاسخ
بهنام
-
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
با یه مصاحبه انتخابی و کات شده که نمیشه گفت خواسته همه هست منم بشخصه با بدحجابی مخالفم ولی شعورم میرسه به حریم شخصی افراد وارد نشم طرف اختیار لباس خودشو داره هرچی خواست بپوشه نپوشه شما هم خجالت بکش که میگی اذیت میشی اینقدر سست ایمان نباش پس اگر پزشک بودی چکار میکردی اون خانمایی هم که به حجاب دیگر خانمها پیله کردن دست بردارن دیگه این حرفا تو دنیا خریداری نداره نگاه کنین عرف جامعه و جهانی که هست چی میگه نه بخاطر اعتقاد یا محدودیتهای خودتون دیگران رو قضاوت نکنین
پاسخ
آرمان
-
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
خیلی بی تربیتی
پاسخ
حیا رستگاری
-
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
دیدیدکه پاسخ دربافت خواهیدنمود،نه عمونگاه به انزک تعدادخوزتان نکنیدکه گمراه شده اید،یک ایران و....راهمین جوانان مؤمن مخلص،باغیرت،باحیا،باحجاب وباشرف مدیریت ونگهبانی میکند..متوهمانه چندنفردورهم جمع شده اید درشبکه های اینترنتی وبرخلاف نظر،خواست وامر قران الهی،هرطورکه هوای نفستان ودل خدانشناستان میخواهدنظرمیدهیدکه هرجوردوست داری بگرد! بروبیـرون!!! وبه کسی ربطی نداره!؟!ویاوه گویی های دیگر.نخیرعزیزجان اینگونه نیست که با بابادکردن رگ گردن متوهمانه خیالبافی میکنید.هرچه خداوندمیفرمایدبپوش دراین مملکت بایدرعایت شود،حال خداوندفرموده بایدصبوری کنیدچراکه بهضی ازاین فاسقین وفاسدین آگاهی ندارندکه بایدمتوجه شوندوآنان که نیزمیدانندوبازلجبازی میکنندهم بایدفرصت توبه وپشیمانی یابندکه همانطووکه میبینید،اینگونه عمل میشود ،ولی درادامه خداونددرقرآن عظیم وحکیم میفرماید:بایدباآن فاسقان وفاسدان مقابله نماییدوبساط فسق وفجورشان رابرچینیدکه درغیراینصورت جامعه‌ای رابه گناه وفسادمیکشانند.بنابراین زمانش که فرارسدخواهیددیدکه این بساط چگونه جمع خواهدشد،چراکه خداوندمیفرماید:اساس این آفرینش واحکام قرآن به شوخی وبازیچه نیست وبابت ذره ذره اعمال نیک وبدتان مؤواخذه،محاسبه وپاداش وکیفرعذاب خواهیدشد.بنابرابن ازبندگان خداوندوپیروقران واهل البیت(س)جز ایمان،تقوا،حیا،حجابی،غیرت،جوانمردی،شرف،تواضع،شجاعت ورفتارهای مرردانه وعزتمندانه ،انتطاروتوقع نمیرودوهرکس غیرازاین کنددنیاوعقبی خودراتباه ساخته ودرضمن چگونه میشودجمعی بانافرمانی خداوندوجهالت محض اشتباه ،گناه،فسادوضابع نمودن بیت المال مسؤول نمایی رامجوز ترویج وگسترش بی حیایی،بیحجابی وبی غیرتی بداند؟!این چه تفکرشیطانیست که چون آن مسؤول گناه میکندمن هم بی حیایی ،بی غیرتی وبی شرفی انجام میدم؟!؟!باخداوند سرلجبازی درگناه ودشمنی دارید؟!نه اشتباه نکنیدبه تخلف انان دستگاه قضایی رسیدگی مینمایدکه تاآنجاکه مشخص شده،بازداشت ومحکوم شده اندو ازدیگرسو تاآنجاهم که دستوربه برخوردبابی حجابی وبی حیایی زاده شده عمل شزه،مطمئن باشیدخداوندهم مستقیم وهم بصورت غیرمستقیم،بندگانی مخلص وباحیادارد که توسط آنها شرایط بحرانی رامدیریت میفرماید،پس خواهشاًصبورباشیم ودرراه خداوند،قران الهی واهل البیت(س)حرکت نماییم.باتشکر
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اوستا اگه اذیت میشی روتو برگردون مثل اون وقتی که آدم های زیادی رو میبینی که زباله گردی میکنن یا رباه خواری بانک ها یا دروغگویی مسعولین اسلامی تون یا ..بازم بگم
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
طرف تو مصاحبه داره میگه : من خوشم نمیاد از بی حجابی
خب تو خوشت نمیاد حجابتو داشته باش، چرا میخوای عقایدتو فرو کنی تو کله ی بقیه .. به حجاب بقیه چیکار داری!؟تو زندگیه خودتو کن و سرتو از کون بقیه درار
اونیکی میگه : من بعنوان یک مرد نمیتونم بی حجابا و زنایی با این نوع پوشش رو نگاه کنم
داری شخصیت و ادبی که از خانوادت یاد گرفتیم نشون میدی با این حرفت،یعنی رو خودت و چشمات کنترل نداری پس خاک تو سر تو . مجبورت نکردیم زل بزنی به بدن بقیه که!!خوشت نمیاد زل نزن .
چون تو کنترلت دست خودت نیست،ما باید طوری زندگی کنیم که تو میخوای؟؟
و در جواب اون خانمی که گفت : ما باید به قوانین کشورمون احترام بزاریم
آره قبول دارم اینو، ولی این قوانین رو هم مسئولین گذاشتن و قوانین باید اصلاح بشن.
وقتی مردم یه کشور با قوانین اون کشور راحت نیستن، قانون باید اصلاح بشه . چندین قرن پیش، مردمی با تفکر و عقاید متفاوت این قوانین رو قبول کردن .
قانون باید هر چند سال حداقل یکبار تغییر کنه!اینطور فکر نمیکنین؟؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
نماز یک واجب شرعی است که تبعات و سود یا ضررش به شخص خودش مربوط میشود ولی حجاب و برهنگی به اجتماع هم اثر می‌گذارد و شکستن این قانون جرم بزرگی است
پاسخ
شاهرخ
-
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
خودتون هم می دونید این گزارش سانسور شده هست چون فقط نظر مخالف ها پخش میشه حکومت نباید نظر خودش را به اکثریت تحمیل کنه باید یه همه پرسی گذاشت و به نظر اکثریت احترام گذاشت قانونی که مال چهل سال پیش هست بدون نظر خواهی از مردم دیگه اعتبار نداره
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
این مصاحبه های ساخته شده توسط صدا و سیمای میلی هیچ ارزشی نداره و مطابقتی با واقعیت جامعه نداره.
واقعیت در همین کف خیابان توسط مردم مشخصه...
حالا زامبی های تندرو مذهبی هرچقدر بخوان بزنند تو سر خودشون واقعیت همینه باید قبول کنند.
پاسخ
مهدی
-
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
دمت گرم
پاسخ
بهاره
-
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
غلطیه که خودت کردی. ببخشد ها یمی اینکه باید اندازه جیب و سپرده بانکیت مهریه تعیین میکردی و دوم اینکه انتخابت از یه خانواده اصیل باشه نه بدبخت بیچاره هایی که دهناشون برای مهریه بازه. دولت چیکار ست این وسط؟ مگه گفته برو فلان دخترو بگیر که خوبه؟
پاسخ
بهاره
-
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
غلطیه که خودت کردی. ببخشید ها یکی اینکه باید اندازه جیب و سپرده بانکیت مهریه تعیین میکردی و دوم اینکه انتخابت از یه خانواده اصیل باشه نه بدبخت بیچاره هایی که دهناشون برای مهریه بازه. دولت چیکار ست این وسط؟ مگه گفته برو فلان دخترو بگیر که خوبه؟
پاسخ
میثم مرادی
-
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
آفرین وقیقا
پاسخ
فاطمه
-
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اولانیاپشت سراینواون حرف نزن وقتی اززندگی کسی خبرنداری بعدم مگه زیبایی فقط به چهرس که چرت وپرت میگی توخودتوتوآینه بندازببین چه شکلی هسی بعدبیابالای منبر،کسی که باغبون باشه باغچه ی خودشوبیل میزنه
مسائل شخصی هرکس به خودش ربط داره پس بجای اینکه بیایی اینجاحرفایی که عقده شده رودلت وکامنت بزاری بروبه زندگیت برس وقضاوتم نکن راجب زندگی دیگران
اون خداس که قضاوت میکنه وازذات دیگران خبرداره
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
هر کسی بی حجابه ؛ نوه یا بنیان گذار انقلاب باشه یا نوه ی پیامبر خدا باشه یا نوه ی یه مشت عقده ای که ماهواره زده شدند و میخواهند ادای هرزه های غربی را در ایران در بیاورند باید بفهمند که ایران جای این کثافتکاریها نیست . استغفرالله اسم خدا و پیغمبر خدا و مرجع تقلید و ... را نام بردم تا جواب هر حرام زاده ای که این روزها هر غلطی خودش می‌خورد و به دیگران نسبت می‌دهد را داده باشم
پاسخ
الهام
-
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
سطح جامعه مال همه ست و کسی حق نداره سلیقه ی شخصیش رو در مورد پوشش به بقیه ی مردم تحمیل کنه . جامعه برای داشتن آرامش به قانونی احتیاج داره که حق بقیه درش ضایع نشه .شما برهنگیتون رو به اجبار تو چشم بقیه میکنید و اهمیت نمی‌دید که بقیه چه حسی پیدا میکنن .
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
شما هر جور که دوست داری زندگی کن تو مگه خرج طرفو میدی بیشرف که میگی بی غیرت ان موقع که اختلاس میشه صدات میره اونجات حالا امدی وز وز کنی
پاسخ
ماه
-
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
‌واقعا دیگه یک سری هاز خانما از این موقعیت دارن سواستفاده میکنن و با یک حجاب های زننده تو جامعه حاضر میشن که همین ها باعث میشه حتی خانواده های معمولی ام نخوان حجاب آزاد بشه .والا کشورهای آزادهم انقدی ک زن های ما خودشونو ول میکنن نیستن.هرپوششی جای خاص خودشو داره
کاش بدونیم دلیل اصلی اعتراضات چی بود . بی بند و باری نیست ریشه کن شدن فساد و فقر و بیکاریه .
پاسخ
رحیم
-
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
شما مگه خرج طرفو میدی بیشرف.که میگی بی غیرت ان موقع که اختلاس میشه صدات میره اونجات الان امدی وز وز کنی نفهم
پاسخ
رحیم
-
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
شما ادم نیستی مگه خرج طرفو میدی بیشرف مگه.که میگی بی غیرت ان موقع که اختلاس میشه صدات میره اونجات الان امدی وز وز کنی نفهم
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
همه ی مسلمانان قبول دارند که نماز ستون دین است .
و در هیچ جای دنیا نخواندن نماز جرم نیست حتی با آنهمه ارزشی که نزد مسلمانان دارد و مسلمانان آن را ستون دین خود می دادند.
اما نداشتن حجاب اجباری ، امروزه جرم محسوب می شود !!
کمی فکر کنید آیا این درست است؟!
پاسخ
حسین
-
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
میشه اول دیکته کلمه " از " رو یاد بگیری این کلمه اول ابتدایی است .
پاسخ
الیاس
-
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
آقای پوریا چه جوری میتونی این قدر چرت و پرت بگی و کوتاه فکر باشی . قبل از مسائل حجاب باید وجود آدم هایی مثل شما از صفحه روزگار محو بشه .
پاسخ
زیبا
-
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
ماشاالله مسئولین راحت گرفتن بگیرن آقا میگن شورش میفته نه بیفته نهایت اونایی که بیرون اعتراض میان میمیرم ما ازاین وضعیت ناراضی هستیم من به عنوان یه خانوم کم حجاب اونارو میبینم کپ میکنم وازته قلبم ناراحت میشم این بی حجابی نیست اینا درکشوراسلامی فاشحگی هستش نه بی حجابی نیست
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
تو لیاقتت همونه که برهنه های بی در و پیکر اینتر نشنال و ..... چرت رو باور کنی
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
وای بر انسان‌هایی که بو سیله ی خدا و احکامش مردم را به شیطان پرستی دعوت می‌کنند و خود را عاقل و خدا پرستان را دیندار می نامند
پاسخ
یاسین
-
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
دمت گرم
پاسخ
محسن
-
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
درود
من با اجباری بودنش موافق نیستم ولی اینجوریشم درست نیست.بالاتراز شهری نیستیم که خونه خدا درش هست و اونجا حجاب اجباری نیست ولی خود مردم رعایت میکنن و نهایت جدیدا روسری نزنن.ولی موندم چرا مردم حاظرن مرغ کیلویی یک میلیون بخرن همچیز گرون باشه ولی پوشش آزاد باشه!چرا گرانی و اختلاس و بیسوادی مسولین و رد کردن سن بازنشستگی مسولین و بیکار بودن جوانان باسواد تازه نفس و نبودشون در دولت براشون مهم نیست
پاسخ
احمد
-
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
خب همین افکار خنده دار و مفرح امثال تو باعث میشه نادان بمونید.مگه میشه کسی که دنبال کار زشت بره یکی واسش پیدا نشه.میگه هیچ کس و نداشتی "...بده بهت.چقد بیچاره و ذلیل هستی‌
پاسخ
جلال
-
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
خیلیم قشنگه با چادر انگار ی مثلث متساوی الساقین مشکی میشن
پاسخ
مسیحا
-
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
با درود
بجا این مصاحبه یه نظر سنگی بزار.
همین آیی که مصاحبه گرفتی شاید یک نفرش به حرفش اعتقاد داره باقی میترسن حقیقت و بگن.
معلوم نیست چکار دارید میکنید.
جمع کنید بابا. این مسخره بازیا رو.
بعد اون چادری مگه تو فقط دماغت بیرون نیست منم از این تیپ بدم نمیاد. آیا میام بهت حرفی بزنم نه
پس تو هم دماغ درازنو از زندگی دختران بکش بیرون اصلا به شما ربطی نداره چرا حد خودتونو نمی‌بینید ‌
پاسخ
رضا
-
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
کمی بیا پایین سرمون درد گرفت
پاسخ
علی
-
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
بی حجابی بد هست ولی علل دین گریزی مردم خصوصا جوانان بررسی باید گردد.
۱_ ریاکاری و دروغگویی و منافق بودن و دنیا پرست بودن منادیان دینداری ( لم تقولون ما لا تفعلون)
۲_ اقتصاد و فاصله طبقاتی بیش از حد فقیر و غنی _ یکی نان نداره بخوره ان وقت یکی میتونه کل یک شهر بزرگ را بخره . حضرت علی علیه السلام خودش کارگری میکرد چاه می کند ...
الفقر کاد الکفر فقر به کفر نزدیک است و اگر فقر از دری بیاید داخل . ایمان از دری دیگر بیرون می رود
۳_ الگو پذیری جوانان از فرزندان بزرگان و منادیان دین و بازیگران تلویزیون و سینما و فوتبالیست ها که متاسفانه در داخل دم از اسلام و حجاب می زنند ولی بیرون مرز ها ....
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
آره، به تو ربطی نداره. دوست دارن اصلا فاحشه باشن .
تو هم دوست نداری میتونی سرت رو بکوبی به دیوار.
با این انگ زدن ها دیگه کار به جایی نمیبری عزیزم.
پاسخ
علی آبی
-
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
زر نزن سرت تو کار خودت باشه هر کسی زندگی خصوصیه خوشو باید داشته باشه
پاسخ
علی آبی
-
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اونی که افکار شبیه تو داره حتما دورورش از این راه به دنیا اومدن???
هر چی تو زندگی خصوصیت میبینی به کل ربط نده باشه عمو جون???
پاسخ
علی آبی
-
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
خدا تو رو هم درست میکنه دلتو سیاه نکن با مرگ فرستادن به مردم دنیا. خودتو درست کن بزار الگو باشی نه همه ازت فراری باشن
پاسخ
علی آبی
-
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اون موقع هم خیلیا جو گید بودن و خیلی از این آمار وروغ بوده
پاسخ
پویا
-
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
خاک برسر الیاس کم هوش که لایق زندگی برابر نیست البته احتمالا زنی هستی از ترس اینکه شوهرت پرتت کنه بیرون از زندگی انگل وارت... چون بجز بی حجابی و عشوه گری هنر دیگری نداری
پاسخ
پویا
-
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
داعش این قوانین مهریه و نفقه وحجاب رو تایید می کنه پس تو داعشی هستی
پاسخ
هما
-
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
ما از این مصاحبه های این مدلی زیاد دیدیم که از طرف ج ا و رسانه های وابسته گرفته میشه اگر راست و درستش رو بخواهید اینه که به نظر همه ی مردم از هر طیفی باید احترام گذاشته بشه .حجاب اجباری چیزی جز اذیت کردن آدم‌ها نیست .این همان نظر طالبانی و آخوندی هست که همه رو به زور می خواهند به یک شکل درآورند .و فکر می کنند اینطوری همه را به بهشت می برند .بهتر است فشار رو از روی مردم بردارند و اجازه ی انتخاب داده شودکاش این سختگیری در اختصاص پول بیت المال هم انجام می گرفت که این همه فقیر و ندار ‌وکم دار نداشتیم .
پاسخ
کامبیز
-
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
قانون جامعه باید طبق خواست اکثریت باشه وطی رفراندم واقعی بررسی و نوشته بشه حجاب مسئله شخصی هست و ربطی به قوانین کشوری نباید داشته باشد ناتوانی حاکمان در اداره کشور ومعیشت سبب ایجاد اختلاف بین مردم میشود تا بهانه کنترل حجاب فرصتی باشد برای پرکردن برنامه های تلویزیونی و...یادمان نرود نان شب نداریم پول پیش خانه و اجاره خانه و ایجاد توروم وفقر توسط همین پرچم داران حجاب بوجود آمده حالا گندهای خودشان را پشت حجاب مخفی میکنند تا راحتتر چپاول کنند
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اصلا نظر تو و امثال تو در برابر نظر خدا اهمیتی نداره بفهم اینو
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
ناهنجاری امثال تو اینه که قانون گریز هستید
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
اقا مگه خدا همه ی انسان هارو یکسان افریده؟
پس چرا توقع دارید عقایدشون هم یکی باشه؟
یکی مثل خود من مسلمونه یکی دیگه اسلام قبول نداره دوتاشون هم قابل احترامن
خود خدا هم تو قران میگه :هیچ اجباری در دین نیست
اونوقت شما میخواین به زور مردم رو با حجاب کنید
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
بیشتر کسایی که دنبال آزادی پوشش هستند افراد مرفه هستند که هیچ مشکلی به جز خود نمایی در جامعه ندارن البته یکسری افراد هم هستند که مشکل اقتصادی دارن و فکر میکنن اگه پوشش آزاد بشه مشکلات اقتصادی اون ها هم حل میشه ولی این افراد باید بدونن اگه آزادی داده بشه دیگه اون افراد مرفه کاری به کار مشکلات اقتصادی ندارن در اصل کسایی که مشکل اقتصادی دارن پلی هستن برای پولدارهای کشور که فقط یک مشکل دارن اونم به رخ کشیدن ثروتشون و زیبایی ظاهریشون و فخر فروشی به دیگران اتفاقا بعضی مسؤلين هم يه جورایی راضین آزادی بدن چون اینجوری مردمی که فقط مشکل اقتصادی دارن تنها میشن و صداشون هم به جایی نمیرسه ولی خب به خاطر شعارهایی که این همه سال دادن و به خاطر ترس از موضع گیریه افراد مذهبی نمی خوان یهو اعلام بشه این کارا هم همش نمایشه
وقتی آزادی داده بشه افراد فقیر تو جو ایجاد شده دیگه اصلا دیده نمیشن
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
قانون اساسی کشورمون ۱۷۷ اصل داره که هیچکدوم راجع به حجاب نیست .. من نمیدونم این قانون حجاب اجباری کجاس ک همه میگن به قانون احترام بذارید
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
به ناشناس
تویی که میگی زنهای چادری زشتن و بوی عرق میدن.دماغشون گنده ست و چرندیات دیگه. چه تجربه تلخی داشتی اما اگه یه نفر اینطور بوده به دیگران تعمیم نده. از الان امثال تو به محجبه ها دارن فحاشی میکنن اونوقت دم از این میزنی که بی‌حجاب و باحجاب به هم کاری ندارن . تو بیماری. یه بیمار که یکسره به زنان محجبه توهین میکنه.زنان محجبه ای دیدم تو اطرافیان خودم خیلی خوشگل و خوشتیپ که امثال تو یا رفقات دربرابر همچین .زنهایی که تو خونه شیکترین لباسارو میپوشن و بهترین عطرهارو استفاده میکنن هیچ هستید..اما تو محیط اجتماع دوس ندارن به اون شکل دیده بشن. پس وقتی میرن تو اجتماع،آرایش نمیکنن و خودشون و می‌پوشونن.تانگاههای هوس آلود نتونه روشون زوم کنه و بررسی کنه که فلان و بهمان هستن یا نه.در ضمن شاید بعضیا بخوان مثل سابق چهره نچرال خودشون و داشته باشن. دوس ندارن دماغ عمل کنن و صدتا کار دیگه که الان همه بلدن.این و فرو کن تو گوشات.الان راحت امثال شماها و اونایی که میپسندی و کل جامعه بلدن موهاشونو با روشای مختلف لخت کنن ورنگ کنن و بیرون بریزن.عمل جراحی انجام بدن.کانتور بینی وگریم و...انجام بدن و یه لباس جذب یا شلوار جذب بپوشن و بزنن بیرون.اونایی که اینکاررو نمیکنن دلیل دارن واسش.جناب تازه به دوران رسیده.
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
به کرات دیدم کسایی که موهاشون و حالت دادن و رنگ کردن و بیروسری اومدن بیرون و رو سرشون خودم شپش دیدم. چون بیخیال و با خیال با کلاس بودن سرشون و همه جا میزارن.شال که سرت باشه، تو تاکسی راحتی ولی وقتی سرت لخته چطور میتونه به صندلی تاکسی تکیه یدی؟ چطور میتونی بری رو تخت سرم بهت وسیله و کرونا گرفتی سر لخت بزاری رو تخت ؟اینا رو دیدم که میگم. کسی که سرش و هر جایی تکیه میده تمیزه آیا یا کسی که براش این مسئله یه دغدغه س؟ حتی اگه ظاهر بینم بودی باید اینا رو میفهمیدی که البته از درک نکات بسیار مهم و ظریف عاجزی.
پاسخ
حیدر
-
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
کشور ما از غرب زدگی رنج میبرد و داره از اسلام محمدی دور میشود. نگاه کنید چگونه ازدواج سفید و روابط نامشروع بین دختران و پسران رواج پیدا میکند. حرف هم بزنیم میگن شما ارزشی و ساندیسی هستید. چقدر دختران جوان در اینستاگرام لایو لختی میگیرند و به عورت نمایی و واژن نمایی و پستان نمایی و باسن نمایی میپردازند میدونید با این کار چندتا جوان از راه به در میشوند. خدا رو شکر که اینستاگرام فیلتر شده و بخشی از فساد جنسی از بین رفت. چه بسیار دخترانی که برای مردان نامحرم کلیپ لختی و عکس لختی میفرستند. چقدر دختران با چنین کارهایی زندگی ها مردان و زنان متاهل را خراب کرده اند. کشور ما داره روز به روز از اسلام محمدی دور تر میشه و به غرب نزدیک میشه. آمار سقط جنین ماه به ماه افزایشی هست چون دختران جوان فریب خورده بعد رابطه نامشروع و حامله شدن مجبور میشوند سقط جنین کنند. چقدر دختران و پسران دچار دچار بیماری اچ پی وی و زگیل تناسلی شدند. دخترانی که دچار زگیل واژن و مقعد و دهان شدند کم نیستند. پسرانی که دچار زگیل آلت و دهان شدند کم نیستند. باز خدا رو شکر بخش بزرگ جامعه هنوز به بکارت دختر اعتقاد دارند و رابطه واژنی قبل از ازدواج کمتر هست ولی روابط غیر واژنی مانند رابطه مقعدی و غیره شیوع پیدا کرده و باز به دختران و پسران آسیب میزند. روابط نامشروع مقعدی که بلای جون دختران جوان شده لذتش یک لحظه هست ولی مصیبتش یک عمر هست. پسران جوانی که بخاطر واژن لیسی و واژن خوری دچار زگیل تناسلی دهانی و بعضا دچار سرطان دهان شدند. دختران جوانی که بخاطر آلت خوری دچار زگیل تناسلی دهانی و سرطان دهان شدند. دخترانی که بخاطر رابطه مقعدی دچار زگیل تناسلی مقعدی و سرطان مقعد شدند. شما اگه میخوای این روابط را داشته باشی با همسرت داشته باش حداقل از سلامت همسرت با خبری ولی وقتی با یک غریبه که از شرایط سلامتیش بی خبری این روابط جنسی را داشته باشه قطعا به بیماری ختم میشود. تو از کجا میدونی دوست پسرت یا دوست دخترت قبل تو با کسی نبود. ماست فروش که نمیگه ماست من ترشه . به جوانیت رحم کن. شما چرا از خواب غفلت بیدار نمیشید‌. غربی ها میخوان نسل شیعیان را منقرض کنند. اونا اگه روابط نامشروع دارند ولی همین روابط را برای خودشونو امن کردن و چندین دوز واکسن میزنند که بیماری های مقاربتی گریبان گیرشون نشه. ولی تو ایران این شرایط وجود ندارد. الان امریکایی ها به خودشون دارند میان الان سقط جنین در چندین ایالت آمریکا ممنوع شده و خیلیا از روابط جنسی نامشروع و آزادی های جنسی شاکی هستند و اهمیت ازدواج که سالم ترین راه برای رابطه هست پی میبرند. الان همون غربی ها دارند به وجود پوشش مناسب برای زن و مرد پی میبرند. بدن نمایی حتی برای هم جنس خودت هم عیب داره چع برسه برای جنس مخالف که باعث فساد بیشتر میشه. در قران امده که مردان و زنان مومن باید پوشش خود را حفظ کنند. این حرف خداست نه حرف بنده خدا. خدا یک چیزی میدونسته که اینو گفته. شما میخوای برهنه باشی پیش همسرت برهنه باش چرا میخوای فساد را وارد جامعه کنی. تویی که لایو لختی میذاری ده ها جوان را از راه به در میکنی. تویی که برای پسر مردم فیلم و عکس لختی از خودت میفرستی. تویی که جلوی پسر مردم خود ارضایی و واژن مالی میکنی. تویی که با پسر مردم قرار رابطه نامشروع میذاری. به خودت بیا. از خدا بترس. از آخرتت بترس. این لذت ها همیشگی نیستند باید آخرش تاوان پس بدی. شما ببینید آفریقا منبع ایدز هست. آمار ها داره میگه در کشور های اسلامی آفریقایی مثل مصر و سومالی و سنگال امار ایدز به شدت پایینه ولی در کشور های غیر اسلامی مثل آفریقا جنوبی و زامبیا و زیمباوه و کنگو امار ایدز به شدت بالاست. اسلام باعث شده میلیون آفریقایی از خطر ایدز محفوظ بمانند چون روابط نامشروع در اسلام ممنوع هست. برهنگی چه برای مرد و چه برای زن در اسلام ممنوع هست ولی در خیلی از قبایل افریقایی غیر مسلمان برهنگی رواج دارد و مرد و زن پیش هم لخت مادرزاد هستند. حجاب باید باشد تا کشور به فساد نیفتد. بله کشور مشکلات فراوانی دارد ولی حذف حجاب چاره حل مشکل نیست.
پاسخ
حمید
-
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
یکی هم زرزر کردن و دخالت در امور شخصی دیگران
پاسخ
مریم
-
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
آقا مگه خدا نگفته در دوره آخر الزمان فساد همه جا رو میگیره خب چه اسراری دارید که جلوشو بگیرید ولش کنید تا فساد همه جا رو بگیره
پاسخ
سعید
-
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
آدم گرسنه بیشتر به فکر شکمش میباشد همین همسایه‌مان عراق پوشش آزاده هیچ مشکلی پیش نیومده چونکه اعتقادشون ازما نسبت به دین بیشتر است.
پاسخ
زهرا
-
۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
اگر فساد همه جا را فرا بگیره امام زمان هم ظهور پیدا میکنه. البته اگه امام زمان ظهور پیدا کنه همین مسئولین ایران سعی میکنند امام زمان را بکشند چون حاضر نیستند از قدرت کنار بروند و دو جبهه را خواهیم داشت که خود را اهل حق مینامند در حالی یک جبهه حق هست و جبهه دیگری شر هست.
پاسخ
سعید
-
۰۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
باحجاب به کسانی میگن فقط صورتشون دیده میشه آنهایی که سه چهارم موهاش بیرونه با مانتو کوتاه واز جلو بازاین همان بی حجابی است که نود درصد خانم ها این شکلی هستندواون تکه پارچه بیست سانتی کجای حجابه من کسی هستم که تا حالا موهای دخترم را داخل منزل بطور کامل ندیدم من یک بلوچ هستم اگر زن بلوچ را بگی شما آزادی حجابت را بردار من به شما قول شرف میدم نود ونه درصد حجاب از سرشون بر نمیدارن چونکه اعتقاد دینی شون کامله ایمان به به خدا کاری به گرسنگی وزندگی لاکچری ندارد.
پاسخ
سیاووش
-
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
زیاد فیلم میبینی جناب حیدر، کلمات ناملموس چیه بکار بردی، متاسفم. فقط امثال شماها تحریک میشین با موی زن. کجای قرآن اسمی از حجاب آورده. یه مثال بزن. تا من صد تا از روایات، اصول ورسالت رو واستون باز کنم. یه جا هست میگه ای کسانی که ایمان اورده ید الکی ایمان نیاورید ایمان درست بخدا را بیاورید. واینکه تمام مشکلات جامعه گل وبلبل، به به چه چه. فقط این حجاب مشکل ماست. اینا می‌ترسند از اینکه کرسی ریاست رو از دست بدن و جاشون متزلزل بشه. یعنی تا بود از زمان قاجار مشروطه و بعد اول بزور چادر ها رو از سر زنان کشیدن. داشت یواش یواش کشور رو به یک آزادی کلی هرکی حجاب داشت مشکلی نبود کسی ام نبود. مشخص بود. مسجدی میرفت مسجد. مشرب خور میرفت بار، یعنی مشخص بود کی چکاره است. ایمان و رسالت نسبتن معلوم بود سست عنصر نبودن. تا دوباره اجبار حجاب. اصل رسالت یکتا پرستی است. ظواهر فریبنده است. اصل گفتار کردار پندار که کلیت انسانیت رو میرسونه. هیچ کشوری بدون مشکل نیست. ولی گاهی مشکل پشت مشکل. مشکلات عدیده بوجود میاد. خیلیا از آب گل آلود ماهی نهنگ میگیرن. ملت بیشتر آسیب میبینن. من یک جوانم که به آزادی کلی در چار چوب نه در بند چار دیواری معتقدم. چشم ها را باید شست، دل ها را باید جست
عقل ها را باید باز، نگاه‌ها باید درست. باشد. نه عقده نه منزوی
پاسخ
امین
-
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
حیدر بیا پایین سرمون درد گرفت. چرا فکر کردی این همه اراجیف رو کسی میخونه
پاسخ
محمد
-
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
نمی‌دونستم نظر خداست ?
یعنی خدا از ابتدا دچار تردید بوده؟ تو یه دین میگه حجاب مشکلی نداره تو یه دین میگه حتما حجاب داشته باشی تو یه دین دیگه صحبتی از پوشش نیست.
پاسخ
علی
-
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
واقعا میفهمید قانون چیه ؟؟ پس لطفا موقع رانندگی اگه کسی بهت خسارت زد شاکی نشو چون خیلیا دوست دارند ماشین بقیه رو داغون کنند و به مقررات احترام نزارند
پاسخ
علیرضا
-
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
درود بر حیدر عزیز. واقعا حرف دل ملت ایران را زدید. ما ملت ایران از ازدواج سفید و بی بند و باری متنفریم. ما ملت ایران از کشف حجاب متنفریم. درود بر شرفت. من دانشجوی پزشکی هستم و به خوبی خبر دارم که چرا بیماری های مقاربتی این همه در کشور شیوع پیدا کرده است. علتش یک چیزه اونم روابط نامشروع و مراقبت نشده است.
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
زیر گل بره اون هیکلتون‌ که پر از عقده هستید .بدبختای هیچی ندار بی خانواده .
پاسخ
سید
-
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
زاویه از اونجایی شروع شد که کسایی که عمری درحجره ها قرآن سرمیگرفتن و نمازهای طولانی میخوندن مفسداقتصادی از آب دراومدن..شما درست میگید مردم بایستی دین و قوانین را رعایت کنن اما دیگه هیچکس این دین وقانون شماهارونمیخوان...چیجوری بایستی بهتون گفت که بامردم خودتون بخاطره دلار خیلی خیلی بد کردید..خداوند از گنهکاران نمیگذرد حتی اگه شمایی باشی که قدرت کورت کرده و بنام دین جوونهارو آزارمیدی اما جوون خودت با استریج توی کانادا میادبیرون..حرف مفت و اینگونه شوهای تلویزیونی رو تموم کنید..این مردم همون دریایی هستن که درزمان نعمت وارزونی انقلاب کردن الان که فقط منتظره یه جرقه هستن.
پاسخ
نادی
-
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
احسنت ، همانطور که اختلاس و دزدی رایج شده و در دوره آخرالزمان مردم دست در جیب هم می کنند ، تا امام زمان ظهور می کند ، پس بگذارید فساد پر شود تا بلکه امام زمان بیاید ،
پاسخ
امیر
-
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
برادر من این دری وریایی که میگیو از کجات در میاری ازدواج سفید امارش زیاده چون وقتی یخچال شده ۳۰۰ ملیون وقتی قیمت اجناس سر به فلک میکشه وقتی مردم قدرت تامین مایحتاج زندگی رو ندارن چی کار کنن شما توقع خود ارضایی داری بعد این امار زگیل تناسلیو از کجا اوردی رفیق شما راهکارتون چیه بعد ؟؟ سردیجات ملت بخورن با خودشون ور برن؟ یکم عقل خوبه عزیزم یکم دیدتو درست کن جای نشستن پای منبر یکم عقل خودتم به کار بندازی بد نیست
پاسخ
نادی
-
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
لایک داری هزارتا
پاسخ
سارا
-
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
این حرفا چیه سیاووش اسم حجاب میاری میگی حجاب در اسلام نیست بابا در اسلام به صراحت از تمکین عام و خاص زن از مرد اومده و اگر زنی تمکین نکنه از شوهرش ناشزه میشود ناشزه به زنی گفته میشه که نفقه بهش تعلق نمیگیره زنی که حجابشو رعایت نکنه شوهرش میتونه اجازه خروج از منزل حتی با حجاب رو بهش نده .توی قرآن با صراحت اومده رجال اقوامون النسا
پاسخ
ماهک
-
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
نماز یک فریضه است تکلیف برای خدا اما قوانین خانواده در ایران اسلامی باید قوانین کاملا سکولار باشه یا کاملا اسلامی
پاسخ
آرمان
-
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
?????????
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
جناب سعید من چند روز پیش عراق بودم تمام خانم های عرب چادری هستن اونجا اصلا ازادی حجاب معنی نداره اگه تو شنیدی عراق حجاب ازاده من به چشم دیدم که نیست و حتی مانتویی هم ندارن?
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
بحث دین نیست
عزیز دین گفته گردی صورت و دست ها تا مچ
قانون میگه لخت نشو بحث قانونه که بعضی از افراد تازه ب دوران رسیده عقده دارن قانون شکنی کنن و برهنه بیان بیرون
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
با دین کاری نداریم بحث قانونه
قانون میگه توی ایران وقتی لختی نیا توی جامعه یه لباس بپوش تنت ولی بعضیا عقده دارن همه اونایی ک لخت میشن رو باید جمع کنن چه مرد چه زن
پاسخ
محسن
-
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
حیدربیاپایین سرمون دردگرفت..اینجامنبرنیست
پاسخ
علی
-
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
مثل اینکه دولت جوابگوی این بی‌حجاب بدحجابان نه که نمی‌شود.بلکه اهمیت نمی‌دهد.چون حجاب نجب حیا اصالت یک شخص است. نه بخاطر دیگران. بنابراین امسال 402 خود مردم باحیا وغیور تصمیم گرفتند.جواب بدحجاب بی‌حجاب بخصوص مردان عیاش بی‌غیرت دست زنشو باشلوارک به خیابان می‌آورد. با تیرکمان کش شلور یا با تیوب لاستیک بافشنگ هسته میوه درست جاهای بدنشون دردید قرارگرفته شلیک شود.نه خون خونریزی دارد. نه فلج شدن دارد ونه خطر جانی است بلکه یک تهدید مرموزی است. انگار یک زنبور نیش می‌زند.فقط به فقط هرجای بدن بیرون باشد قرارتیرکمان اثابت می‌شود.
پاسخ
شیرین
-
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
اعتراضات یک سری روسری سوزان بود که حکومت هم داره روی همون مانور میده
پاسخ
مینا
-
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
امثال تو چی آقای ناشناس شما تابع قانون هستی پس چرا صدات در نمیاد وقتی اینهمه کودک کشی تجاوز تو زندان ها و فقر اختلاس فساد مالی رو میبینی و صدات در نمیاد اینجاها قانون مدار نیستید نه ؟یا نمیصرفه براتون صداتون در بیاد تو این چهل سال اینهمه بی قانونی دیدی کدوم گوری بودی؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
البته خوب بودسال ۵۳و۵۴ به جایی رسیده بودکه به مامانت توخیابون والله انگشت میکردندوخانمت متلک باران میشدوتوبی خبربودی،ماشینهاصدتابوق برای خانمت میز دندوتوخوش خیال بودی ووواره ازادی بود اگرحجاب داشت اماشغل بهش نمیدادند کسی منشی میشدکه به رییس علناهال دهد ووو
پاسخ
عاطفه
-
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
خاک بر سر تو پویا با این طرز حرف زدنت
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
اینوبه باباترامپت هم میگفتی ،محتکرک،،چرا عربیهاتوقع دارندهمه طبق میلشان باشنداگر طبق میل انهانباشندتحریم حتی ازدارو ووا کسن هم محروم میکنندچرایکطرفه قصاوت میکنید؟خب این هم حق حکومت هست کسا نی که ازقانون پیروی نمیکنندازخدمات اجتما عی انهارامحروم کند،خدمات بانکی،وکالت با نکی،بلیط هواپیماکشتی قطارکدهای ملی افرا دیکه سکس سکس میکنندبادامن وبی جورا ب ترددمیکنندتذکرداده،وباردوم ازخدمات ا جتماعی محروم انگاه خواهندفهمیدنداشتن کارت بانکی چگونه ادم رازجرکش میکندخب این راه چاره امااسلام افرادراتحت هیچ شرا یطی ازخدمات بیمارستان وبهداشت وشکم ممنوع نمیکندبایدبین ملت جهان بایانکیهای وحشی بی انصاف تفاوتی اساسی باشد... چگونه هست تحریمهازورگویی واجحاف نمی باشنداما محرومیت خدمات رفاهی جهت افرا دی که تمردازقانون میکنندزورمحسوب میشو د!!!؟
پاسخ
امیر کرمی فر
-
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
شما ها که حامی حجاب هستید تعدادتون خیلی کمه.وگرنه تو شاه عبدالعظیم که۳۶زن به بد حجابی تظاهرات کردند؛یکی از مسئولان نوشت:فقط ۳۶ نفر!!!یعنی تو شهر ری از هر۱۰۰۰۰نفر فقط دو سه نفر حامی حجاب اجباری اند!!!شما ها تو خیابان ها برو نگاه کن.این همه دختر بدون روسری هستند که کسی کاری به کار کسی نداره!اندکی افکارتون رو به سمت چپ گرایش بدید.به قول محمد خاتمی(رئیس‌جمهور سابق):اگر اسلام و آزادی مقابل هم قرار بگیرند و اسلام آزادی ها را محدود کند در حالی که خیلی ها طرفدار آزادی هستند؛در حقیقت این اسلام است که باید محدود شود نه آزادی.ای ***های چادری و ای سایت دیلی امر به معروف! چرا همش میخواین مردم رو به زور به بهشت ببرید؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
اینوبه باباترامپت هم میگفتی ،محتکرک،،چرا عربیهاتوقع دارندهمه طبق میلشان باشنداگر طبق میل انهانباشندتحریم حتی ازدارو ووا کسن هم محروم میکنندچرایکطرفه قصاوت میکنید؟خب این هم حق حکومت هست کسا نی که ازقانون پیروی نمیکنندازخدمات اجتما عی انهارامحروم کند،خدمات بانکی،وکالت با نکی،بلیط هواپیماکشتی قطارکدهای ملی افرا دیکه سکس سکس میکنندبادامن وبی جورا ب ترددمیکنندتذکرداده،وباردوم ازخدمات ا جتماعی محروم انگاه خواهندفهمیدنداشتن کارت بانکی چگونه ادم رازجرکش میکندخب این راه چاره امااسلام افرادراتحت هیچ شرا یطی ازخدمات بیمارستان وبهداشت وشکم ممنوع نمیکندبایدبین ملت جهان بایانکیهای وحشی بی انصاف تفاوتی اساسی باشد... چگونه هست تحریمهازورگویی واجحاف نمی باشنداما محرومیت خدمات رفاهی جهت افرا دی که تمردازقانون میکنندزورمحسوب میشو د!!!؟
پاسخ
محسن
-
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
برادر عزیز این آمارهایی که از فساد و بیماریهای تناسلی و افزایش اون گفتید منبعی هم دارید آیا؟!و اگه افزایش پیدا کرده تو این چند ماه اخیر بوده که خانمها کمی جرات پیدا کردن یه کم باز بگردن؟ فکر نمیکنید افزایش فساد جنسی اگر هم باشه به دلیل عدم توانایی جوونها در ازدواج باشه که اون هم به دلیل سیاستهای غلط مسئولین و دزدیها و رانت خواریهاست.
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
خفه شومردک لجن،نطرش میگه بی تربیت مامان جونت زرنزندکه اشعال لجنی چون توبچه فاحشه ترببت کردکه بی ادبی ،طر یقه حرف زدن بلدنیستی رذل عوضی بایک خانم مودب صحبت کن،درایران حتی همان دهه ۴۰و۵۰هم *** بیرون نمی امدند مرد م پیاپی انگستشان میکردندادبشان میکردند روسری برداشتن زیاداهمیت ندارداما *** ودامن پوشیدن سرپیچی ازقانون وبایدباید ازخدمات اجتماعی محروم شونددولت این امربه معروف وووبردارد ***ها شناسایی و ازخدمات اجتماعی محروم شونددولت اقتد ارش نشان دهد.کامبیزهاپرروشدند
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
خفه شومردک لجن،نطرش میگه بی تربیت مامان جونت زرنزندکه اشعال لجنی چون توبچه فاحشه ترببت کردکه بی ادبی ،طر یقه حرف زدن بلدنیستی رذل عوضی بایک خانم مودب صحبت کن،درایران حتی همان دهه ۴۰و۵۰هم *** بیرون نمی امدند مرد م پیاپی انگستشان میکردندادبشان میکردند روسری برداشتن زیاداهمیت ندارداما *** ودامن پوشیدن سرپیچی ازقانون وبایدباید ازخدمات اجتماعی محروم شونددولت این امربه معروف وووبردارد***هاشناسایی و ازخدمات اجتماعی محروم شونددولت اقتد ارش نشان دهد.کامبیزهاپرروشدند
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
اینه که میکن حجاب خوب خودش زیر حجاب کارها می کن
پاسخ
محمد
-
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
دوست عزیز
قانون رو که نمیشه به رفراندوم گذاشت
قانون حقوقه که باید حقوق دان یا توجه به شرایط جامعه بذاره و اگر نه حقوق اقلیت جامعه زیر پا گذاشته میشه البته گوش زد کنم حجاب یه ارزشه مثل نماز یا روزه و اجباریش
هیچ ارزشی ندارد
حجاب زمانی ارزشه که شخص به اون اعتقاد داشته باشه
ولی در کل قانون چیزی نیست که بخواد تغییر کنه
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
خودت میگی خصوصی *** اینا تو ملا عام ***
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
کاش به همه مسائل مثل حجاب نگاه میکردن?
پاسخ
نرگس
-
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
حیدر خان علتش چیه؟ ازدواج سفید از نظر من بهترین راه برای زندگی مشترک هست. با این وضعیت اقتصادی و این رسم و رسومات زمین گیر کسی نمیتونه ازدواج کنه ضمنا من واکسن اچ پی وی گارداسیل چهارگانه ام را زدم شما نگران ما نباش!
پوشش هرکسی به خودش ربط داره نماز و روز هرکسی به خودش ربط داره هرکسیو تو گور خودش میخوابانند شما نگران آخرت خودت باش نمیخواد غصه دار بقیه مردم باشی. آفرین
پاسخ
بردیا
-
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
پورن نبین
پاسخ
پویا
-
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
خاک بر سر عاطفه انگل ،انگل هم موجودی که از میزبانش تغذیه می کنه
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
حتما اینایی که مث هرزه ها لباس میپوشن بیشتر درنظرتون پسند شدن اگه هم وطن واقعی باشی دوس نداری کشورت فساد بیشتر بشه اگه هم نیستی که معلومه برا چی اینا رو میخواید
شما بخاطر سودیه که میبرین وگرنه مخالف بودید یکم ناموس سرتون بشه
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
تو گور شماشاید
کسی که دوس داره فساد و هرزه گری زیاد بشه و به چیزای دیگه ربط میده معلومه فکرش چیه
پاسخ
رضا
-
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
اولش زن بدی نبود.خیلی احمقه جوگیره
پاسخ
رامین
-
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
خدایی بجای حجاب برن دزدهاومدیرهای دزدوبگیرن پول مملکتوانقدرضعیف کردن ادم ازخونوادش خجالت میکشه من ازدیدن زن بیحجاب خجالت نمیکشم ازجیب خالی ونداشتن خجالت میکشم حداقل این 36نفرحتمازن همین مدیرهاین شکمشون سیربچه هاشونم خارج ازکشورن اینادغدغه پستاشونودارن نه مردمو
پاسخ
سورنا
-
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
کاش یکم تمرکز رو معطوف میکردید ب گرانی و تورم...با حجاب یا بی حجاب شکم ادم سیر نمیشه!!!حاشیه رو ول کنید الان مشکل مملکت دزدی و اختلاس و اقازاده بازی و حق کشیه
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
ببین خانم محترم مرد که هرز باشه چه حجاب داشته باشن خانما جه نداشته باشن حتی زیبا ترین زنه دنیا کنارش باشه خیانت می کنه منم یک خانمم ولی ترسی از حجاب نداشته دخترا زنا ندارم مردی که می خواد گول بخوره همون بهتره بره چون عاشقت نیست دست بردارین ازاین حرفا ترکیه سوریه حتی همون لبنان خانما همه باحجاب نیستن چقدر بیچاره این که زندگی تونو فکر می کنید با زندانی کردن دیگران می تونید حفط کنید
پاسخ
سالی
-
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
در جواب حسنی : اولا من به جانبازان محترم توهین نکردم، ایشون هم _ادعا_ کرده جانبازه(!) حالا بماند که کسی و با چنین افکاری و ادعای جانبازی(؟!) نکنه شما با چند جمله کارت جانبازی ایشون رو دیدی و ما خبر نداریم؟! دوما در خصوص اینکه امام حسین علیه السلام برای چه چیزی کشته شد، نظر شما رو به حدیثی معتبر و مشهور از خوده شخص این امام بزرگوار جلب میکنم :
...همانا من براى اصلاح اوضاع امّت جدّم قیام کردم، و می‏خواهم «امر به‏ معروف‏» و «نهى از منکر» کنم، و به روش جدّم و پدرم على بن ابى طالب (علیه السلام) عمل کنم .....
و در آخر سوال اینکه, آیا اگر امام حسین (ع) وضعیت کنونی جامعه رو می‌دیدن آیا سکوت میکردند یا با بی حجابی مبارزه می‌کردند !؟ آیا فریضه حجاب از مصادیق بسیار مبرهن و واضح «امر بمعروف و نهی از منکر» نیست؟! ...اون روش ذکر شده جد و پدر بزرگوار ایشان چه چیز می‌تونه باشه ، بجز زنده نگهداشتن اسلام و برپایی همه احکام و دستورات الهی ؟؟!!!
پاسخ
سالی
-
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
اتفاقا برعکس کسیکه برای خاطر رضای خدا رفته باشه جبهه جنگ ، گرونی که سهله هزار تا بدترین اتفاق هم در جامعه اش بیفته هیچوقت نظر الهی و خداییشو تغییر نمیده ، مگر اینکه طرف یا اصلن برای خدا نرفته برای مال دنیا رفته که با یه اتفاق نا امید شده باشه ،یا اینکه طرف اصلن جانباز نیست...
پاسخ
سالی
-
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
امام حسین علیه السلام:....من از روى سبکسرى و گردنکشى، و نیز براى ایجاد فساد و ستمگرى دست به این قیام نزدم، بلکه براى اصلاح اوضاع امّت جدّم قیام کردم، و مى‏خواهم «امر به‏ معروف‏» و «نهى از منکر» کنم، و به روش جدّم و پدرم على بن ابى طالب علیه السلام عمل کنم.
لشکر یزید مسلمان بودن اما اسما مسلمان ولی از هزار کافر بدتر، وگرنه چرا باید امام حسین چرا باهاشون بجنگه؟؟! حجابشون کامل بوده؟؟لشکری که کل جمعیتش مردها ! هستند دیگه چه حجاب کاملی میتونن داشته باشن؟؟!
پاسخ