فیلم| اگه حجاب نبود…
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از سخنان حسن رحیم پور ازغدی درباره حجاب اسلامی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، حسن رحیم پور ازغدی به بررسی پشت پرده اصرار برخی جریان ها به آزادی پوشش و اختیاری شدن حجاب می پردازد.
- بیشتر ببینید:
- بحرانی که تن رهبری را لرزاند!
فیلم اگه حجاب نبود… که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم سخنان رحیم پور ازغدی درباره حجاب
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
ناشناس

۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
امروز یه داف سرکوچه ما خورد به تیربرق ، افسر اومد عاشق دختره شد ، کروکی کشید تیربرق رو مقصر اعلام کرد
ناشناس

۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
دمت گرم خیلی قشنگ گفتی??واقعا حجاب خیلی خوبه
الان که میری تو خیابون از خارج هم پوشش بعضی زن ها بدتره
نمیدونم انگار عقده دارن که یهویی اینطوری لباس میپوشن
مردا خوب کیف میکنن با این اوضاع ، اگر حجاب باشه خیلی از فساد ها هم کم میشه
البته دولت هم خودش اشتباه کرده بره ببینه تو مانتو فروشی ها چی میفروشن !!!
یه مشت مانتو تیکه پاره کوتاه و تنگ آخه اینم شد مانتو!!
بعد میگن چرا مردم اینطورین نصفه اینا گردن خود دولتهههه
الان که میری تو خیابون از خارج هم پوشش بعضی زن ها بدتره
نمیدونم انگار عقده دارن که یهویی اینطوری لباس میپوشن
مردا خوب کیف میکنن با این اوضاع ، اگر حجاب باشه خیلی از فساد ها هم کم میشه
البته دولت هم خودش اشتباه کرده بره ببینه تو مانتو فروشی ها چی میفروشن !!!
یه مشت مانتو تیکه پاره کوتاه و تنگ آخه اینم شد مانتو!!
بعد میگن چرا مردم اینطورین نصفه اینا گردن خود دولتهههه
حاج مهدی

۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
بهترین حجابو من تو زنای دااعشی دیدم ، و امن ترین نگاه هارو لب ساحل اسپانیا
ناشناس

۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
نظر آقای ازغدی در مورد صیغه خونه ها چیه؟ اون جا خانم ها به آقایون چی می گن؟ می گن اگه زن داری نیا اینجا؟
ناشناس

۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
مردم دوست دارن این طوری باشن به تو چه؟ الان منم می خوام تو کار تو دخالت کنم بگم خودتو اذیت می کنی که موت رو می پوشونی آزار میدی این کارت مریض رو تغییر نمیده لباس مناسب رو هر آدمی باید داشته باشه ولی به نظر من پوشش موی زنان مسخرس خود آزاریه فردا پس فردا منم فکرم رو بهت بگم نمیگی به تو چه اعتقاد منه؟ پس تو ام دخالت نکن تو کار جماعت ۸۵ میلیون نفره می خوای باهاشون در بیفتی تا اعتقاد تو رو داشته باشن و چیزی که می خوای رو رعایت کنن؟ دوست نداری برو افغانستان اونجا قوانینش حتی بهتر از اون چیزی که تو می خوای? تازشم طالبان رو خود مردم شون نمی خوان ولی امثال شما عاشق شونید یا لااقل امثال شون رو دوست دارید?
آرامش

۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
حرفای آقای ازغدی مربوط به روانشناسی بود من دراین باره مطالعه داشتم آقایون به طور ذاتی شکارچی و نگهبان هستند خانه و اعضای خانه رو مثل قلمرو خودشون میدونن و فکر میکنن باید محافظت کنن اگر مردی این وظیفه رو در خودش نبینه ناقص هست اگر به یک مردی زیاد بچسبی و همش جلوی چشمش باشی او ازت زده میشه او به طور ذاتی شکارچیه یعنی دوست داره خانم رو شکار کنه برای بدست آوردنش سختی بکشه و بدستش بیاره او هر ماه در حالت عادی یا در اثر استرس و ناراحتی دچار فاصله روحی ازهمسرش یا خانواده می شود وبعد یک هفته یا بیشتر با خانواده یا همسرش دوباره صمیمی میشه محققان روی مرد های غارنشین تحقیق کردن از روی شواهد به جای مانده متوجه شدن اونها هم دچار این خصلت ها بودن بله اون ها هم دچار فاصله عاطفی میشدن و همین دو وظیفه نامبرده رو در خودشون حس میکردن نباید درمدت این فاصله ازشون بپرسی چت شده؟سرخ پوست ها بر این عقیده هستن که مردها در این دوره به غاری میرن که اژدهایی پشت در غار نشسته اگر به غار نزدیک بشی اژدها آتیشت میزنه
ناشناس

۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
مردای ایرانی خرابن زنامونم خراب ترن تواین جامعه ی *** چه باید کرد
حمید

۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
خودتو با کی جمع کردی که شدید ۸۵ میلیون؟
تو خیلی ناراحتی برو تایلند اونجا تقاضا برای تمثال تو زیاده
تو خیلی ناراحتی برو تایلند اونجا تقاضا برای تمثال تو زیاده
محمدحسین

۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
اینکه استدلال آقای رحیم پور که ظاهرا متفکر و سخنور تفکر حزب اللهی، اینقدر سخیف و بچه گانه است و شدیدا نگاه جنسیتی و ابزاری به زن داره، نشون میده الزام به رعایت حجاب هیچ دلیل عقلانی و منطقی نداره و صرفا ابزاری شده دست حکومت برای فرافکنی و پرت کردن حواس مردم از خواسته های اصلی. و سرپوش گذاشتن بر بی کفایتی ها و خیانت ها و....
ناشناس

۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
عجججببب؟؟؟!!!!اون مرد بخاد از نظر اخلاقی اقتصادی تامین کنه مگه پشتوانه نمیخاد کدوم اوضا اقتصادی درسته ک توقع این چیزارو دارین به فرزند اوری رو اوردین تبلیغ میکنین با کدوم معیشته درست ؟؟!!فاتحه مملکت رو با سیاست های کاملا اشتباه توی حوزه اقتصاد و سیاست خارجی دارین پیش میبرین توقع چیزهای پیش پا افتاده هم دارین؟؟بابا اسلام فقط ایران نیست عربستان عراق سوریه لبنان فلسطین نیجریه اندونزی یا خیلی جاها دیگم دارن این دین رو چرا انقدر مثل شماها مغزشون نگندیده
ناشناس

۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
شما بیا اسم سایتتونو عوض کنید. دیلی فوتباله ولی از تنها چیزی حرف نمی زنید فوتباله.
ناشناس

۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
جالبه همه چیز در مورد خانما رو مردها تصمیم میگیرن ، دخالت میکنن ، اجبار میکنن ، تغییر میدن ، منع میکنن ، انتخاب میکنن ... کلا این جماعت زن رو برای مرد خلاصه میکنن ، با مرد ازدواج کنه ، برای مرد غذا بپزه ، برای مرد بچه بیاره ، برای نگاه نکردن مرد بهش حجاب داشته باشه ، با مرد حرف نزنه ، کار نکنه ( چون کار رو مربوط به مرد میدونن ) .... ولی برعکس این قضیه هیچ صحبتی نیست
ناشناس

۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
اقا حمید اینقد اینقد بی منطقی که اصلا نفهمیدی منظورش چیه ، مگه گفت لخت بشو یا لختی خوبه ؟ داره به امثال شماها میگه اگه بخوای تو کار دیگران اینهمه با اصرار و اجبار دخالت کنی ، کسی خوشش نمیاد ، همونجور که اگه درمورد پوشش جنابعالی کسی بخواد برات تعیین تکلیف کنه میگی به تو چه ! امثال شما اگه توی یه کشور اروپایی بزرگ شده بودن با این منطق الان دلشتید کسانی که حجاب داشتن رو مواخذه میکردید و گیر بهشون میدادید چون اساسا غیر از خودتون کسی و چیزی رو قبول ندارید ... یا حق
ناشناس

۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
ناشناس نمیدونم اونا عقده دارن یا نه ولی مطمئن تو داری میترکی و عقده کردی !!
لیلا

۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
آخه یا باید همه باحجاب بشن مثل عربستان نمیشه شوهر من تو خیابون به بی حجابا نگا کنه بعد من حرص بخورم فک میکنه من کمترم منم مجبورم چادرمو بزارم کنار یکم ب خودم برسم تا وقتی میریم بیرون شوهرم حواسش به اینور اونور نباشه ب زیبایی من نگاه کنه اعصاب منم آروم باشه با دل خوش بگردیم اگه همه باحجاب بشن خوبه ولی اینطوری خعلی بده یه سری بی حجاب تعداد کمی باحجاب ک اونم فقط اعصابشون خورد میشه والا من نمیتونم
ناشناس

۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
چرا مانتو دیگه نیس؟ همه ش شومیزه؟! مانتو های تنگ کوتاه جلوباز هم که بدرد نمیخورد جای خودشو ن و به شومیز و الیته کت کوتاه دادن کت که زیرش نیم تنه ست اگه اینا کار دولت نیست کار کیه؟ نمیتونیم واسه خوانواده مون یک عدد مانتوی معمولی تا زانو جلوست بخریم!!!
ناشناس

۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
زن چیه به نظرتو نگاه کثیف مردها نباید بهشون بیافته مرد ها گ ... میخورن زن ها رو به چشم حیوون میبینن، مردهای ایران باید بستری بشن انقدر جلوشونو گرفتن ،هول شدن مرد اگر هر روز زن لخت ببینه دیگه حیوون صفت نمیشه.زن ها از مردان مذهبی باید بترسن که ندید بدیدن و هر ثانیه منتظر زنن.نمیدونم چرا تقاص تنبلیه زنای مذهبی که حال رسیدگی به خودشونو ندارن و یه چادر میندازن سرشون رو باید زنای بی حجاب پس بدن.
مریم

۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
بقولتون چطوری شد که زنها یهویی اینجوری شدن ؟ آیا بخاطر سالها محدودیت نبوده ؟ بخاطر سالها محروم کردن زنها از حضور در ورزشگاهها نبوده ؟ بخاطر سالها محروم کردن زنها از موتورسواری و دوچرخه سواری نبوده ؟ اون چیزی که من در فیلمها و مستندها ی خارجی دیدم مردمی که در خیابان راه میروند نه آرایش آنچنانی دارند و نه لباسهای آنچنانی ، و لباسهای بیرونشان بسیار ساده و معمولیه ، کلا حرفهای ازغدی چندان برام قابل قبول نبود
مریم

۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
واقعا بجا و درست گفتی پوشش موی سر ، آدم مریض رو تغییر نمیده ، چون بارها به چشم خودم دیده ام که مزاحم زنان چادری شدهاند ، بنظر میاد دیگه دوره چنین پوششی گذشته چون هیچ تاثیری نداره ولی پوشش عرفی برای بدن رو همه جای دنیا قبول دارند
ناشناس

۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
کاش می شد فرهنگ حجاب رو از طریق فرهنگ سازی در مردم نهادینه کرد
وگرنه با اجبار کاری درست نمیشه
البته همیشه افرادی هستند که تا خودشون سرشون به سنگ نخوره متوجه نمی شوند
وگرنه با اجبار کاری درست نمیشه
البته همیشه افرادی هستند که تا خودشون سرشون به سنگ نخوره متوجه نمی شوند
ناشناس

۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
راه آزادی از آزادی پوشش (حجاب آزاد) میگذره .. و درک همچین حرفی خیلی عقلانیت میخواد
اردشیر

۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
جناب حنانه همه بیصبرانه منتظرند شما نقصش و بگید اتفاقا گفتگو خوبه چه اشکال داره؟ شاید شما دلیلی داشته باشی و تبادل نظر میشه.
علی

۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
خب بهش اعتراض میکردی چرا شما رو مقصر اعلام کرده. بگو دوره و زمانه اینجور شده خود دختره آمده سراغت و لب و لچه ش و دیدی و برقی شدی?
حالا اینکه با سرعت برق به هم خوردید هم یه قضیه ست?
حالا اینکه با سرعت برق به هم خوردید هم یه قضیه ست?
ریحان

۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
من اگه روسری ندارم عقده ای نیستم. هرجور که بخوام میپوشم چون خودم دوست دارم. موهام رو باز میزارم چون خودم ازش لذت میبرم، ارایش میکنم چون باعث میشه بیشتر خودمو دوست داشته باشم و روحیم رو عوض میکنه و قصدم جلب توجه نیست. و به کسایی که حجاب دارن احترام میزارم و به نظرم واقعا قابل احترام هستن و تیپ قشنگی دارن و حجاب از نظر من زشت و مزخرف یا خز نیست اتفاقا جذاب و قشنگه امل انتخاب من نیست، من به عنوان یک انسان متولد شدم تا تو این عمر ناچیزم هرجور که میخوام زندگی کنم. من به خودم و بقیه دخترای سرزمینم میگم شجاع چون هیچ وقت زیر بار زور نمیریم و بخاطر عقیده های خودمون میجنگیم. اگر با حرف های من مخالفی من به نظرت احترام میزارم تو هم انسانی ولی هیچ حقی برای گرفتن آزادی و شادی که حق هر انسانه نداری!
ناشناس

۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
چرا بخاطر نمادتون دارین ظلم میکنید ؟؟! آخه شما کی هستنین ؟!! خوب میدونید با اونهمه شهوترانیهاتون باصیغه ساعتی تا بلندمدت ثوابه و مجوز دادن خیانت به شوهر و ازدواج کودک با پیر مرد و.... نمیتونه بهانه خوبی واسه کرامت ومحافظت زن باشه حالا بخاطر مو!!!؟؟؟!!! اینهمه ظلم؟؟!!! روسری فقط نماد بردگی شماست همییییننن??
ناشناس

۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
پس چرا خارجیها که همشون بیحجابی اینطوری نیستند ؟؟؟؟؟اونا هم همیشه مردها از زنها خواستگاری میکنن .این طبیعت زن و مرد هست مگر در چند مورد خیلی کم هست که زن دنبال مرد باسه .نمیگم نیست ولی کم ابراز میشه
حسین

۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
خوبه بازم الان نه اقتصادی مونده نه مسکن نه توانمندی فرزند آوری و... چه توقعی دارید مردم حجاب رو رعایت کنن فرد میگه مسئولین نیاز های ما مردم رو برطرف نمیکنن منم خواسته های اونها رو گوش نمیکنم
بخواین نخواین قوانین اجتماعی اسلام تو کشور ما رعایت نمیشه اگر رعایت میشد وضع اقتصاد و حجاب اینجور نبود
بخواین نخواین قوانین اجتماعی اسلام تو کشور ما رعایت نمیشه اگر رعایت میشد وضع اقتصاد و حجاب اینجور نبود
قاسم

۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
خدا این مغزهای زنگ زده کی میخوان دست از سر مردم ایران بردارند ، همین الانش مردها جرات زن گرفتن ندارند ، اکثر دخترها هم موندن ترشیدن ، در ثانی اینکه خانوما خودشونا خوشگل کنند و مورد انتخاب مردها قرار بگیرند مگه بده ، بعدشم هر کی میخواد چادر بپوشه خب بپوشه ، بی حجابی که اجباری نیست
ناشناس

۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
جناب ناشناس می گویید اگر حجاب باشه!!!!؟ مگر در ۴۰ سال گذشته حجاب نبوده؟
سجاد

۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
چقدر بدبخت و حقیرین که به زنا میگین خودتون رو خوشگل نکنین به خودتون نرسید شپشو باشین تا کسی نگاتون نکنه و پاکی رو توی زشت بودن میبینین آلان اروپا همه چیزش بی قانونه شما خوبین
به خداوندی خدا قسم این مملکت رو یه مشت بی سواد با حرف های چرت که فک میکنن خیلی حرف گنده ای زدن نابود میکنن
مرد در هر حالتی متعهد به یه سری قوانینه ولی خب داخل این مملکت مذهب حاکمع نه قانون
به خداوندی خدا قسم این مملکت رو یه مشت بی سواد با حرف های چرت که فک میکنن خیلی حرف گنده ای زدن نابود میکنن
مرد در هر حالتی متعهد به یه سری قوانینه ولی خب داخل این مملکت مذهب حاکمع نه قانون
مریم

۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
اگه اینطوره پس فقط باید زنان مجرد با آرایش و پوشش نامناسب بدنبال جذب مردان باشند ، در حالی که تمایل به زیبایی جزء فطرت زن هست ، اگه اینطور باشه که میگید پس چرا زنان متاهل هم بدنبال آرایش و حتی انجام عمل های زیبایی هستند ؟ این مردانی که شماها بهشون اشاره کردید در صورت رضایت داشتن از زندگی خانوادگی ، صدها زن بزک کرده هم متزلزلشون نمیکنه ، چنین مردان بیماری که بهشون اشاره کردید مطمئنا در همه کشورهای دنیا آمار قابل توجهی نداره ، علت اینکه زندگی مشترک خانوادگی در شرق و غرب زود از هم میپاشه و دوام زیادی نداره باید دلیلی غیر از حجاب داشته باشه وگرنه در همه جای دنیا هم زنها تنوع طلب شدن و هم مردها
ناشناس

۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
جمع نبند عزیزم ناشناس جان به قول دوستمون تویک نفری چرا جمع می بندی..قانون کشور ماحجاب است .ولی امثال شماها دارید قانون شکنی می کنید.
بله درسته دراینده زنها برای رقابت وشوهر کردن بدتر می کنند .وگاهیم بی بندباری پیشه می گیرند ..اگر همینطور پیش برویم هرج مرج بیداد می کنه ودراینده دیگه خانه وخانواده مشترکی وجود نداره
بله درسته دراینده زنها برای رقابت وشوهر کردن بدتر می کنند .وگاهیم بی بندباری پیشه می گیرند ..اگر همینطور پیش برویم هرج مرج بیداد می کنه ودراینده دیگه خانه وخانواده مشترکی وجود نداره
تیمور

۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
ناشناس. به قول مخبر همینه که هست.
اینجا که زندان نیست میتونی بری یه کشور دیگه.
اینجا که زندان نیست میتونی بری یه کشور دیگه.
ناشناس

۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
خفه شید چی میگی واسه خودت. ۴۰ ساله حجاب هست بدتر شده ولی قبلش که اختیاری بود هیچ فسادی نبود.
اونایی هم که کیف میکنن امثال شمان چون واقعا هیزید
اونایی هم که کیف میکنن امثال شمان چون واقعا هیزید
رضا

۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
جیگرتو بخورم تو کجا بودی بااین طرز فکر??
کشورهای اروپایی غربی از بس دم و دستگاه ...دیدن دیگ ارضاع نمیشن با امثال تو رفتن سراغ حیوون
بیا پیشم ی حالی بده بعدم برم سراغ حیوونا??
کشورهای اروپایی غربی از بس دم و دستگاه ...دیدن دیگ ارضاع نمیشن با امثال تو رفتن سراغ حیوون
بیا پیشم ی حالی بده بعدم برم سراغ حیوونا??
رضا

۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
جیگرتو بخورم تو کجا بودی روشنفکر??
زنای اروپایی از بس خودشونو جلو مردا گذاشتن مردا ازشون سیرشدن ولشون کردن رفتن سراغ همجنس بازی،یا سراغ حیوونا،بیا ی حالی بده بعد بدمت دست رفیقام بعدم دست سگم،ی دور اساسی انسان دوستی کن برامون??
زنای اروپایی از بس خودشونو جلو مردا گذاشتن مردا ازشون سیرشدن ولشون کردن رفتن سراغ همجنس بازی،یا سراغ حیوونا،بیا ی حالی بده بعد بدمت دست رفیقام بعدم دست سگم،ی دور اساسی انسان دوستی کن برامون??
پریسا

۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
آره با همین حرفای مسخره ای که میزنی سعی کن بیشتر مردم رو تحریک کنی...مردم دین رو از زندگیشون دارن حذف میکنن تو دنبال حجاب اجباری هستی...???
مرتضی

۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
دنبال هر مردی برند مطمئن باشید دنبال شما نمیان به این خاطر میسوزید
امیر کرمی فر

۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
زر مفت نزن!!هیچم مرد ها بهشون نگفتند برو بگو نه به حجاب اجباری.خودشون خواستند. من خودم قبول دارم که زن نباید همش آرایش کنه ولی طرف از آرایش کردن خوشش میاد بذار آرایش کنه.تو خوشت نمیاد به زنت بگو آرایش نکنه!چرا همش می خواین مردم رو به زور به بهشت ببرید؟همه مردم عقاید یکسانی ندارند.از طرفی من الان کلاهم رو از سرم برداشته ام؛به کسی آسیبی وارد کردم؟!
احمدی

۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
لطفا حرف بیجا نگو از تو ما مرد ها هم بکشید بیرون مشکل حجاب به ما مرد ها مربوط نیست این زنک بازی هاتون جای دیگر بین خودتون حل کنید ما مرد ها مشکلات بزرگ تری داریم مثل شماها بیکار و علاف نیستیم
احمدی

۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
حاجی به خدا خودتون مسخره یه عده دخترک کردید خجالت بکشید دیگه ابهت مرد زیر سوال نبرید مسئله حجاب باید به زنان مومن واگذار کرد و رفت کنار
مهدی

۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
زن مقایسه میکنه با کالا،خوشکل بودن که ملاک اصلی یه مرد واسه ازدواج نیست
فرهاد

۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
بابا شما چقدر فیلسوفی؟
یعنی مانتو توی مغازه هم دولت بگه چجوری باشه؟میخوای اصلا دولت بجای تو زندگی کنه فیلسوف؟
یعنی مانتو توی مغازه هم دولت بگه چجوری باشه؟میخوای اصلا دولت بجای تو زندگی کنه فیلسوف؟
فرهاد

۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
با من و کلی آدم مثل من
چرا اون بره تایلند تو برو افغانستان
پس ببین چقدر تحمیل نظر حودت روی بقیه زور داره
چرا اون بره تایلند تو برو افغانستان
پس ببین چقدر تحمیل نظر حودت روی بقیه زور داره
فرهاد

۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
۱.شما زن را کالا میبینی که نگاه عرضه و تقاضا روش داری در صورتی که زن کالا نیست که عرضه بشه،زن هم یه موجوده مثل مرد
۲.اگر اینطور باشه همه جای دنیا زنان باید نیم ساعت جلوی آینه باشند در صورتی که این اتفاق فقط تو ایرانه همه جای دنیا زنان مثل مردان در جامعه حضور دارن
حرفات کاملا نشون میده شما زن را فقط یه کالا میبینی برای شوهر
واقعا شرم آوره
۲.اگر اینطور باشه همه جای دنیا زنان باید نیم ساعت جلوی آینه باشند در صورتی که این اتفاق فقط تو ایرانه همه جای دنیا زنان مثل مردان در جامعه حضور دارن
حرفات کاملا نشون میده شما زن را فقط یه کالا میبینی برای شوهر
واقعا شرم آوره
ع.ن

۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
امثال شماها عقب مانده های فکری که کورکورانه دنباله رو جهان وحشی غرب که در لجنزار فساد و اخلاقی غرق شده اند هستید ؟ از هرزه گی و بی بندو باری و همانند حیوانات لخت و عور باشید چه لذتی میبرید ؟ یعنی از انسان بودن خسته شده اید و دوست دارید حیوان شوید؟ جل الخالق از شما جانوران
حسین

۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
دولت بیکار و غیرمتخصص هرزگاهی به یه چیز بی ارزشی گیرمیده و میلیاردها دلار هزینه بیمورد میکنه و مردم رو اذیت میکنه و چندین نفر رو هم میکشه، یه زمانی ویدئو، یه زمانی ماهواره، یه زمانی حجاب و... بجای زوم کردن بیمورد و بی نتیجه به حجاب تورم کمرشکن رو کنترلش کنید
سعید

۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
در تمام کشور های دنیا به غیر از ایران و افغانستان و یک استان از اندونزی حجاب آزاده، یعنی در تمام این کشور ها زن ها افتادن دنبال مرد ها و با این حجم از مشکلات مختلف سر و کله میزنن؟ و فقط ایران و افغانستان بدون مشکلن؟
ناشناس

۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
خوبه دیگه گرونی و بیکاری اصلا مهم نیست
با اینا فقط یه عده سرگرم میشن مخالف و موافق
با اینا فقط یه عده سرگرم میشن مخالف و موافق
مصطفی

۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
مگه شما مجبوری نگاه کنی.هرکسی هرجور دوست داشته باشه باید زندگی کنه.و ما ملت ایران باید سرمون تو کار خودمون باشه ن دیگران چی میپوشه یا چی میخوره.
ناشناس

۰۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
"مردم دین را دارند حذف میکنند؟!!! خدا را از زندگیشون حذف مبکنن؟!!افکار پوسیده خودت و به دیگران تعمیم نده . لابد گاو پرستی چیزی شدی.
حمیدرضا

۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
رحیم پور ازغدی همکلاس رائفی پور بوده و اینا میخوان ادای شریعتی رو دربیارن.
شریعتی هم زنش بی حجاب بود و درد دین داشت و دانشجویان رو فرستاد جلوی گلوله.
ازغدی و رائفی پور سواد درستی هم ندارند و نمیدونند که کلاهشون بین مردم پشم نداره.
شریعتی هم زنش بی حجاب بود و درد دین داشت و دانشجویان رو فرستاد جلوی گلوله.
ازغدی و رائفی پور سواد درستی هم ندارند و نمیدونند که کلاهشون بین مردم پشم نداره.
ناشناس

۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
خانم هایی که تو ایران به دنیا اومدن و بزرگ شدن و زندگی میکنن بخاطر محدودیت هاییکه شما حکومتی ها براشون درست کردید ۹۰ درصد عقده ای و عشق جلب توجه و دیده شدن دارند ...بخاطر همین حجاب رو ورمیدارن ...من کاسب کفش زنونه ام اینو از صدها خانم پرسیدم همه متفق القول همینو گفتند . وسلام
شقایق

۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
مردمی که دین رو از زندگیشون حذف کردن به همراه پریسا،همگی درجایی موسوم به مستراح و فاضلاب جهنم گردآمده و پذیرایی خواهندشد
بصیر

۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
کسی که با این حرفهای استاد ازغدی مخالفه یا خودش مبتلاست و یا در خانوادش از اینگونه زنها موجوده وگرنه چه دلیلی داره مخالف باشه
پارسا

۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
پریسا درست میگه بهشت که زوری نمیشه، شاید دوست داشته باشن تو فاضلاب و مستراح جهنم ازشون پذیرایی کنن خوش بگذره
مهدی

۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
طالبان لاتی شو پر کرده ، داره خودشو آماده میکنه برای حمله،اونوقت آقایون مسئول و غیره و شماها هر روز دنبال این هستید چطور قانون حجاب اجباری بزاریم ،چطور به زور حجاب سر مردم کنید ،کلیپ بزارید ،بنر بزنید تو شهر مسئولان تو خواب هستن با مغزهای پوسیده ،فقط به سوال چرا ایران یه کشور با حجاب هست تو مصرف لوازم آرایش نفر اول و دومه ،بعد اینکه پس چرا تو آمریکا و اروپا انقد کمتر از لوازم آرایش استفاده میکنند، چرا مردها دنباله زن ها هستند اونجا،
سعید

۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
پریسا تو به فکر شب اول قبرت باش و جهنمی که قرار توش بسوزی،بدبخت روزگارسیاه
ناشناس

۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
اتفاقا همین دوتا کشور نابودترینان ولی به این باورن که چون ما اسلامی هستیم و حجاب داریم ده هیچ از بقیه جلوییم ??
ناشناس

۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
خاک تو سرت پریسا،چقدر عقده ای هستی دختربدبخت،حتماخواستگار هم نداری موندی رو دست خانواده ات داری میترشی
ناشناس

۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
تو جامعه ای که پسرها امکان ازدواج ندارن و دخترها دارن تبدیل به ترشیجات چهار فصل میشن و شایدهم فسیل،باچه امید و انگیزه ای میشه زندگی کرد
ناشناس

۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
به نظرم چرت وپرت میگه واین حجم از خود شیفتگی مخصوص امثال شماست،زن ها آرایش می کنندکه....!!!؟ مگر جامعه هرزه خونه است که زن ها برای جلب رضایت نرها ،آرایش کنند؟ ضمنا اگرهم رقابتی بر سر شوهر باشه اتفاقا تو خونواده های مذهبی بیشتره اون ها هستند که سعی می کنند هر چه زودتر دخترانشون رو شوهر بدهند.
طاها

۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
از مردی که به دنبال آزادی زنان است و برای این آزادی یقه پاره می کند مثل یه سگ هار ازش بترسید
انگار میگه چرا نگهبان با اسلحه برای بانک می ذارید ؟مگه ما دزدیم ؟ دارید به ما تهمت می زنید ؟
می دونید چرا زن متاهل آرایش می کنه ؟ چون اهل خیانت به همسرشه وگرنه چه دلیلی داره خودشو مثل سگ زرد کنه بیاد بیرون سیب و گوجه بخره؟
مثل آدم بیا بیرون کارتو انجام بده ، حتما باید با مغازه دار لاس بزنی
اون مردی که به زنش اجازه بی حجابی می ده چون همین اجازه رو از زنش می خواد که تو هم به من شک نکن ! همانطور که تو خواهر همه مردان هستی ، منم برادر همه ی خواهران هستم عزیز ساده لوح من !
انگار میگه چرا نگهبان با اسلحه برای بانک می ذارید ؟مگه ما دزدیم ؟ دارید به ما تهمت می زنید ؟
می دونید چرا زن متاهل آرایش می کنه ؟ چون اهل خیانت به همسرشه وگرنه چه دلیلی داره خودشو مثل سگ زرد کنه بیاد بیرون سیب و گوجه بخره؟
مثل آدم بیا بیرون کارتو انجام بده ، حتما باید با مغازه دار لاس بزنی
اون مردی که به زنش اجازه بی حجابی می ده چون همین اجازه رو از زنش می خواد که تو هم به من شک نکن ! همانطور که تو خواهر همه مردان هستی ، منم برادر همه ی خواهران هستم عزیز ساده لوح من !
ناشناس

۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
فکر کنم بعضی ها فیلم ترکی زیاد می بینند رقابت برای شوهر؟ ولی تو خودِ همون فیلم ترکی هم در اصل رقابت بر سر خودِ مرد نیست بلکه به خاطر پولِ مرد است .یک طوری حرف می زند انگار که ملاک یک مرد برای زندگی مشترک فقط زیبایی چهره زن است و توانایی های دیگر زن ملاک نیست،اصلا بیایید فکر کنیم که آقای ازغدی درست می گوید و زن ها بر سر داشتن شوهر رقابت می کنند،باز هم این تقصیر خودِ دولت است.دولتی که ناتوان در ایجاد شغل و زندگی نرمال برای مردم است و جامعه با انبوهی از جوانان بیکار و یا کم درآمد مواجه شده جوانانی که توانایی تامین هزینه های مسکن ،خوراک وپوشاک و...را ندارند در نتیجه نمی توانند تشکیل خانواده دهند. در این جامعه خیلی طبیعی است که خانواده ها نگران بالا رفتن سن دختران شوند و برای به دست همسر مناسب برای دخترشان با دیگر خانواده ها رقابت کنند، در این وضعیت سخت معیشتی رقابت بر سر نرها نیست بلکه رقابت بر سر مرد زندگی است ،پس جناب آقای ازغدی لطفا از دولت بخواهید که وضع اقتصاد را درست کند که این رقابت ها بر سر ( به قول خودتون) شوهر کم ، و در نتیجه بی حجابی بر طرف شود.
ناشناس

۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
اینقدر حرف مفت نزن مردیکه،، من دوره شاه بی حجاب بودم،، اون روز ها فقط مردها دنبال زنها بودن،، الان با وجود حجاب اجباری تون با چشم خودم دیدم همه دخترها بیشتر دنبال پسرها بودن،، اصلا هم حاضر به ازدواج با دختر های بيچاره نیست ن،، ما بی حجاب بودیم با 10تا خواستگار،،
امیر

۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
چه خوب حرف زدی....حالا بزار مردم درباره اش تصمیم بگیرن...اگه مسئله منطقیه...،چرا زور و اجبارش کردین
ناشناس

۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
دقیقا داره جواب همینو میده
چون جامعه داره به سمتی میره که زن مجبور باشه هرروز به خودش برسه تا مبادا همسرش نگاه به افرادی بکنه که توی خیابون از اون بهترن! اگر اون زنها هم حد خودشونو بدونن لازم نیست هیچ زن و مردی به سختی بیوفتن
چون جامعه داره به سمتی میره که زن مجبور باشه هرروز به خودش برسه تا مبادا همسرش نگاه به افرادی بکنه که توی خیابون از اون بهترن! اگر اون زنها هم حد خودشونو بدونن لازم نیست هیچ زن و مردی به سختی بیوفتن
نیما

۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
لختیا یکم پیرو فمینست باشید? مگه فمینیست نمیگه زنا ارایش نکنید پشماتون نزنید؟
ناشناس

۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
آممم اینجا کشور ماست
و مال ایرانی هاست
و ما جایی نمیریم تا آخرش هستیم کشورمون رو پس میگیریم
اینجا یا مای ماست یا جای ما
اگر زیبایی ی خانم اذیتت میکنه برو
اگر آزادی یک پسر و اذیتت میکنه برو
اگر تلاش مردم برای پس گرفتم کشور اذیتت میکنه برو
اگر تحمل این همه همبستگی و زیبایی و نداری
ببین برووووو خب کسی هم نیست جلوت و بگیره دست خانواده ت و بگیر برو
اینجا ایران ماعه ?✌️
و مال ایرانی هاست
و ما جایی نمیریم تا آخرش هستیم کشورمون رو پس میگیریم
اینجا یا مای ماست یا جای ما
اگر زیبایی ی خانم اذیتت میکنه برو
اگر آزادی یک پسر و اذیتت میکنه برو
اگر تلاش مردم برای پس گرفتم کشور اذیتت میکنه برو
اگر تحمل این همه همبستگی و زیبایی و نداری
ببین برووووو خب کسی هم نیست جلوت و بگیره دست خانواده ت و بگیر برو
اینجا ایران ماعه ?✌️
ن.م

۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
واسه همینه خود اسپانیا تو اخبارش از قربانی های تجاوز میگه که روزانه چقدر زیاد شده؟! اخه شما ها چقدر بدبخت و حقیرین که نه سواد دنبال کردن اخبارو دارین نه علمشو و فقط یه مشت چرت و پرتی که منو تو و چمیدونم این کارشناسای اسکل تر از خودتون میگن و گوش میدین
یه سر به خارج بزن ببین چند چندیم بابا چرت نگو اینقدر??
یه سر به خارج بزن ببین چند چندیم بابا چرت نگو اینقدر??
ایلین

۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
افرین پس اگه کالا نیست چرا باید ابزار نگاه نجس یکسری مرد بشه؟! اتفاقا این شمایی که اونو کالا میبینی که از ساده نگریش سواستفاده میکنی و دلت نمیسوزه که داره راه اشتباه رو میره چون دقیقا خودتم از این راه نونتو میخوری
درمورد جمله های بعدیم که زنان ایران جزو بالا ترین امار حضور در جامعه و حوضه های اجتماعی رو دارن میتونی بری سرچ کنی و این نشون میده میتونی با حجاب تو جامعه باشی چه بسا ایمن تر
درمورد جمله های بعدیم که زنان ایران جزو بالا ترین امار حضور در جامعه و حوضه های اجتماعی رو دارن میتونی بری سرچ کنی و این نشون میده میتونی با حجاب تو جامعه باشی چه بسا ایمن تر
ناشناس

۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
برادر منننننن
خواهر مننننننن
فساد بخاطر گرونی کالا هاست
بخاطر کم عقلی مسئولینه
بخاطر نداشتن دانش کافیه
چهارتا گدا که درمورد امامان و روز عاشورا تاسوعا میدونن و آوردن کردن وزیر کشور
رئیس جمهور کشور وقتی هیچی از کشور داری نمیدونن همین میشه. میلیارد ها میلیارد پول نفت و معادن ایرانی خرج الکی میشه
فسادی که تو میگی فساد عقلیه میفهمی چی میگم
شما عقده هستین که میایین اینطوری از مردم میگین
خواهر مننننننن
فساد بخاطر گرونی کالا هاست
بخاطر کم عقلی مسئولینه
بخاطر نداشتن دانش کافیه
چهارتا گدا که درمورد امامان و روز عاشورا تاسوعا میدونن و آوردن کردن وزیر کشور
رئیس جمهور کشور وقتی هیچی از کشور داری نمیدونن همین میشه. میلیارد ها میلیارد پول نفت و معادن ایرانی خرج الکی میشه
فسادی که تو میگی فساد عقلیه میفهمی چی میگم
شما عقده هستین که میایین اینطوری از مردم میگین
ناشناس

۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
کاملا درست
مشکل اینا اینه که هرچی بهشون بگن نوشخوار فکری میکنن میدن بیرون
نه تاحالا خارج رفتن و نه اصلا از اوضاع وخیم جامعه غرب میدونن و نه حتی یک کتاب جامعه شناسی خوندن
دیدم که میگم
ولی حتما باید نظر بدن?
اینه مشکل ما
هرکسی از راه میرسه فاز علوم اجتماعی میگیره و یچی در میده
مشکل اینا اینه که هرچی بهشون بگن نوشخوار فکری میکنن میدن بیرون
نه تاحالا خارج رفتن و نه اصلا از اوضاع وخیم جامعه غرب میدونن و نه حتی یک کتاب جامعه شناسی خوندن
دیدم که میگم
ولی حتما باید نظر بدن?
اینه مشکل ما
هرکسی از راه میرسه فاز علوم اجتماعی میگیره و یچی در میده
ناشناس

۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
امنیت زنان برای شما یه چیز بی ارزشه نه؟!/: پس استاد کاملا درست میفرمایند
ناشناس

۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
آره ایران فقط و فقط برای مال ما ایرانی هاست نه کثافت هایی مثل شما اوکی؟؟
سارا

۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
?تموم شد؟ افرین حالا برگرد تو باکست
چیچیو رقابت میشه سر شوهر? انقدر افکارتون پوسیدس که فکر می کنین ملت واسه جذب شوهر میخوان حجاب نداشته باشن نخیر جناب کور خوندی. هیچ مردی به جز خودیاتون اینشکلی فکر نمیکنه که بریم دید بزنیم میگی نه؟ خودت نگاه کن تو این چندماه هیچ مردی چپ نگاه نمیکنه احساس راحتی می کنی جز خوداتون که زل میزنین به ادم . میگی ارایش؟ نگاه کن ببین تو این چند ماه چقدر میزان ارایشا کمتر شده بالاخره خانوم ها دارن با چهره و در واقع خود اصلیشون کنار میان. شماها اینو انداختید تو سرمون که فلان کنین تا خوشگل شین نخیر این اشتباهه مردم دارم با خودشون کنار میان هرچقدرم انکارش میکنین بکنین چون به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد
حق نمیگم؟؟
چیچیو رقابت میشه سر شوهر? انقدر افکارتون پوسیدس که فکر می کنین ملت واسه جذب شوهر میخوان حجاب نداشته باشن نخیر جناب کور خوندی. هیچ مردی به جز خودیاتون اینشکلی فکر نمیکنه که بریم دید بزنیم میگی نه؟ خودت نگاه کن تو این چندماه هیچ مردی چپ نگاه نمیکنه احساس راحتی می کنی جز خوداتون که زل میزنین به ادم . میگی ارایش؟ نگاه کن ببین تو این چند ماه چقدر میزان ارایشا کمتر شده بالاخره خانوم ها دارن با چهره و در واقع خود اصلیشون کنار میان. شماها اینو انداختید تو سرمون که فلان کنین تا خوشگل شین نخیر این اشتباهه مردم دارم با خودشون کنار میان هرچقدرم انکارش میکنین بکنین چون به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد
حق نمیگم؟؟
ناشناس

۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
تو ایران هم اسمشو گذاشتن حجاب اجباری اگر نه متاسفانه خیلی هم بی حجابی و بی عفتی زیاد شده یکی از بیشترین کشورهایی که لوازم آرایشی رو میزنن توی صورتشون و میان بیرون همین ایران خودمونه حتی توی اروپا هم که حجاب اجباری نیست اینقدر لوازم آرایشی استفاده نمیکنند پس ایران و با افغانستان مقایسه نکن
حیدر

۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
الانم حجابی نیست اون یک تیکه پارچه ای که فقط یک پنجم مو رو بپوشونه و بقیه اندام زن بزنه بیرون که اسمش حجاب نیست
امید

۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
اونی که میگه حجاب دوست نداری برو،باید بگیم تو هم حجاب اجباری دوست داری گمشو برو پیش طالبان،اینطوری خوبه،با دوتا تار مو تحریک میشی بدبخت برو دکتر خوب،
چون توی آدم هیز تحریک میشی زنان زیبای ایرانی نباید به خودشون برسند!
خدا زیباست و زیبایی رو دوست دارد،نگاه به خوبرویان باعث ورود به بهشت است.کم چرت بگیم!
خوبه ما هم بیایم بگیم هر کی چادر و روسری سرش کنه باید کتکش بزنیم و از سرش بندازیم روسری و چادرش رو؟؟؟
چون توی آدم هیز تحریک میشی زنان زیبای ایرانی نباید به خودشون برسند!
خدا زیباست و زیبایی رو دوست دارد،نگاه به خوبرویان باعث ورود به بهشت است.کم چرت بگیم!
خوبه ما هم بیایم بگیم هر کی چادر و روسری سرش کنه باید کتکش بزنیم و از سرش بندازیم روسری و چادرش رو؟؟؟
ناشناس

۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
فساد دولت چی ،همه ی کارارو انجام میدن ناموس مردم رو میزنند ،،توهین میکنند،هر کاری دوست دارند انجام ميدند، پاپوش برای زنا درست میکنند اینها رو چی میگی من دیدم دختر بد حجاب تو خیابون یه نگاه بد به مردا نمیندازه،ولی زن چادری و حجاب دار هر کاری دوست داره زیر چادرش انجام میده
آریا

۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
اگه بی حجابی فساد و بدبختی میاورد الان باید کشورهای امثال ژاپن در بدبختی میبودن با پرونده های بیشمار تجاوز و..ولی ژاپن بی حجاب ایران مثلا با حجاب کجا!
اونی که میگی قانونه کدوم قانون؟قانون نماینده ی ۱۵ درصدی؟این نماینده حتی مشرکعیت کافی رو هم نداره نظرشم اصلا برامون مهم نیست،
قانون اسلامتم که پا اعتقاد نداریم...
کم بدبختی نکشیدیم ازش
اونی که میگی قانونه کدوم قانون؟قانون نماینده ی ۱۵ درصدی؟این نماینده حتی مشرکعیت کافی رو هم نداره نظرشم اصلا برامون مهم نیست،
قانون اسلامتم که پا اعتقاد نداریم...
کم بدبختی نکشیدیم ازش
پدرام

۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
واقعاً من تا حالا از این بعد به حجاب نگاه نکرده بودم استاد رحیم پور چقدر قشنگ صحبت میکنه ،??????
حسین

۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
سالهاست که اینان زنان را برده مردها میبیند وفکرشون به همین جا بیشتر نمیرسه درصورتی که در کشورهای دیگه که آزادی حجاب هست زنان اینقدر آرایش نمیکنند مگه در حکومت قبل که آزادی حجاب بود اینقدر به اندازه حالا که بقول آقایان قانون کشور هست وحجاب اجباریه فساد نبود .
ای کاش وقتی که حکومت سر این چرت وپرتها میکرد صرف بهبود وضعیت اقتصادی مردم میکرد
ای کاش وقتی که حکومت سر این چرت وپرتها میکرد صرف بهبود وضعیت اقتصادی مردم میکرد
محمد

۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
کاش ما نبودیم و همه دنیا مردان نبودند یعنی مرد بدنیا نمیومد دیگه چه کنیم تمام مسول و دولت و ... همه مرد هستن چه برسه به این
آتوسا

۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
دقیقا
اگر حجاب اختیاری بود مردم همو بهتر درک میکردن
به جای این که نقابل هم باشند پشت هم بودند کاش تسل اخوند منقرض بشه یه دنیا نفس راحت بکشند?
اگر حجاب اختیاری بود مردم همو بهتر درک میکردن
به جای این که نقابل هم باشند پشت هم بودند کاش تسل اخوند منقرض بشه یه دنیا نفس راحت بکشند?
ناشناس

۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
جناب حمید دیگ به دیگ میگه روت سیاه؟آخه خودی ها هم خودشون رو کلِ ملت می دونند و قوانین مورد علاقه خودشون رو با نام ملتِ ایران تصویب می کنند،بالاخره این بچه ها از بعضی کارهای خودی ها الگو برداری کردند
ناشناس

۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
جناب ناشناس اگر ایشان یک نفر هستند پس این همه وامصیبتا برای چیست؟ شما از همین یک نفر به تکاپو افتادید؟ یعنی کل کشور و قوه قضائیه و نیروی انتظامی و مجلس بر علیه همین یک نفر متحد شدید؟ اما قبل از اینکه اینها را به خاطر قانون شکنی سرزنش کنی باید کسانی را سرزنش می کردی که می دانم یا آنقدر شجاع نیستی که این کار را بکنی و یا از خودشونی چون بعضی ها بالاتر از قانونند
آرمان

۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
تا وقتی که زنان ایرانی برای زندگی مشترک با یک مرد درخواست پول(مهریه)میکنند،پس ما مردها هم حق داریم آنهارا به چشم کالا ببینیم
علی

۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
آن چیزی که به بنیان خانواده و ارزش و اعتبار زن و مرد بیشترین آسیب رسانده فقر و بیکاری بوده و اختلاس و رانت و پارتی بازی بوده.
ناشناس

۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
میبینمکه بعضیا از شنیدنحقیقت بدجوری سوختن پماد سوختگی بزنید سریعا
حرف حقیقت تلخه
حرف حقیقت تلخه
زیبا

۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
حجاب به توی مرد چه ربطی داره اقای ازغدی واقعا راست میگه پشت اینا مردای هیزی مث تو هستن
فاطمه

۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
از اینکه ادم میبینه یه مرد مث تو طرفدار بی حجابی دختراس باید بیشتر به لزوم حجاب برای درامان موندن از ادمای هیزی مث تو پی ببره
ناشناس

۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
آره داداش راست میگی زن باید فقط ۴ کلمه با نامحرم حرف بزنه مثلا وقتی میره مغازه باید بگه :سلام(یک کلمه) آقا(۲کلمه)این لباس (۳)چنده (۴) و تمام دیگه بیشتر حرف بزنه فروشنده تحریک می شه
بعد آقایی که می گی حجاب نبود ،داداش فکر کنم خیلی زدی یجوری میگی باید مسئولیت اینو قبول کنی اونو قبول کنی انگار وضع اقتصادی کشوری که درست کردی خیلی خوبه ، در ضمن اون عقیده مال همون ۱۴۰۰ سال پیش بود که زن دنبال یه شوهر میگشت الان دخترا نمی خوان روی پسرا رو ببینن چه برسه زنش بشن
بعد آقایی که می گی حجاب نبود ،داداش فکر کنم خیلی زدی یجوری میگی باید مسئولیت اینو قبول کنی اونو قبول کنی انگار وضع اقتصادی کشوری که درست کردی خیلی خوبه ، در ضمن اون عقیده مال همون ۱۴۰۰ سال پیش بود که زن دنبال یه شوهر میگشت الان دخترا نمی خوان روی پسرا رو ببینن چه برسه زنش بشن
ناشناس

۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
جناب آرمان خانواده های مذهبی از آقایون مهریه سنگین طلب نمی کنند ،دختران این خانواده ها هم قانع وهم صبور هستند و دیگر مشکلی به نام حجاب با آن ها نخواهید داشت شما اگر قصد ازدواج دارید می توانید به یکی از این خانواده ها مراجعه کنید ،البته یادتون نره که باید اهل نماز و روزه و لقمه ی حلال و چشم پاک و مهربان باشید ،سیگار
و مشروب و پارتی و گناه ممنوع بالاخره هر که طاووس می خواهد باید از جنس طاووس باشد.
و مشروب و پارتی و گناه ممنوع بالاخره هر که طاووس می خواهد باید از جنس طاووس باشد.
ناشناس

۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
می دونید مشکل کجاست؟ مشکل این جاست که حجاب رو سیاسی کردند،الان آدم وقتی یک دختر چادری میبینه میگه این طرفدار حکومته و اگر بی حجاب ببینه میگه این معترضه
در حالی که حجاب ربطی به حکومت نداره و یک واجب شرعی است ،فقط حکومت اون رو مصادره کرده،مصادره کرده چون اگر این نباشه چطور می خواهد نشان بدهد که یک حکومت اسلامی است؟ داعش و طالبان هم همینطور ،یعنی هر کسی که خواست نشون بده که حکومتش اسلامیه اول به حجاب زن ها گیر داد،و اِلّا تمام جوامع اسلامی حجاب اجباری ندارند.به نظرم درد این نیست که اگر حجاب نباشه فساد میشه چون ما الان انواع و اقسام فساد رو در همه ی سطوح جامعه داریم چه کسی می تواند انکار کند؟
در حالی که حجاب ربطی به حکومت نداره و یک واجب شرعی است ،فقط حکومت اون رو مصادره کرده،مصادره کرده چون اگر این نباشه چطور می خواهد نشان بدهد که یک حکومت اسلامی است؟ داعش و طالبان هم همینطور ،یعنی هر کسی که خواست نشون بده که حکومتش اسلامیه اول به حجاب زن ها گیر داد،و اِلّا تمام جوامع اسلامی حجاب اجباری ندارند.به نظرم درد این نیست که اگر حجاب نباشه فساد میشه چون ما الان انواع و اقسام فساد رو در همه ی سطوح جامعه داریم چه کسی می تواند انکار کند؟
ناشناس

۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
چند سال پیش پسرم دانشجو بود،او عضو بسیج دانشجویی شده بود و در بعضی کارها کمک می کرد،مثل رفتن به روستا و انجام کارهای جهادی،تا اینکه بسیجیان دانشگاه رو از سراسر کشور بردند قم و براشون انواع برنامه ها رو ترتیب دادند بعد از اینکه پسرم برگشت از بسیج دانشجویی انصراف داد و اومد بیرون،هر چی گفتم چرا اومدی بیرون ؟ فردا پس فردا به درد کسری خدمتت می خوره قبول نکرد که برگرده.بعدها تو صحبت هاش فهمیدم که زمانی که رفته بودند قم به اون ها صیغه خونه معرفی کرده بودندکه اگر می خواهند بروند آنجا ،پسرم خیلی بدش آمده بود و قید بسیج را زد ،.گفت من خودم نر فتم ولی از بقیه خبر ندارم،وقتی این رو شنیدم خیلی ناراحت شدم من اعتماد کرده بودم،اصلا فکرش را هم نمی کردم که....الان آقای ازغدی دارد از رقابت بر سر شوهر می گوید و....!!!؟
ناشناس

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
لیلا جان من هم مثل شما محجبه هستم منتها زیبا نیستم شاید از نظر بعضی ها زشت هم باشم ولی به خدا قسم حتی یک بار فکر نکردم که همسرم الان منو مقایسه می کنه،اصلا و ابدا آرایش نمی کنم ،نه اینکه فکر کنی مخالف آرایشم نه من خودم رو این طوری دوست دارم،چون بدون آرایش احساس می کنم خودمم،با تمام این حرف ها همسرم منو خیلی دوست داره،همیشه وقتی میاد خونه میگه هیچی نمی خوام فقط کنارم بشین تا آروم بشم و...می خواستم بگم اگر همسرت چشمش پاک باشه اگه مومن باشه چرا نگرانی؟ مطمئن باش تو رو از بین خیلی های دیگه انتخاب کرده،ازبین خیلی های دیگه تو رو پسندیده .زیبایی یک چیز نسبی است کسی رو که شما زیبا می بینی ممکنه همسرت اون رو زشت ببینه،اگر بخواهی این طور فکر کنی اون وقت موقعی که همسرت فیلم نگاه میکنه هم باید حرص بخوری،فکرت رو عوض کن ،شما بهترینی و همسرت از بین بهترین ها و زیباترین ها شما رو انتخاب کرده، برای همسرت تکی ،یک دونه ای،این رو مطمئن باش،می دونی من فکر می کنم باید خیلی زیبا باشی چون دوستی داشتم که شاید شبیه فرشته ها بود ولی نمی دونم چرا اعتماد به نفس نداشت و دائم مجبور بودم زیباییش رو بهش یاد آوری کنم و بگویم یعنی دیگه می خوای چقدر خوشکل باشی؟
ناشناس

۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
پریسا جان ، دین هیچگاه حذف نمیشه ،چون خدا اجازه نمیده خدا وعده داده که یک روزی تمام جهان پر از عدل میشه.خدا شناسی توی فطرت آدم هاست،زمانی که آدم توی سختی گرفتار میشه وکسی نیست که اون رو نجات بده اون وقت خدا رو صدا می زنه اون وقت میگه خدایا کمکم کن ،اون موقع دوست داره یک قدرتی مافوق قدرت بشر ،یک معجزه اون رو نجات بده،این جاست که فطرت خودش رو نشون میده،پریسا جان اگر همه به دین عمل می کردند الان ما هیچ مشکلی نداشتیم،مشکل ما مُتدَیّن نماها هستند حساب اون ها رو از حساب دین جدا کن
میلاد

۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
بله ، درسته
ولی ای کاش حجاب نبود?
والا الان جدیدا دختر ها و زن ها قدرت انتخاب دارند
ما پسرا و مرد ها فقط باید حمایت کنیم از آنها و باید از عصبی شدنشون و درخواست طلاق دادنشون واقعا باید ترسید
اگر حجاب نبود همه چی برعکس میشد
برای همین طرفدار های نه به حجاب اجباری بیشتر مرد ها هستند
اگر حجاب نبود ، قوانین ازدواج اسلامی رو کلا باید جمع میکردند
وقتی زنی که اسلام رو قبول نداشته باشه ، حق ندارد از مهریه حرف بزنه
مثل غربی ها ، زن ها و دختر ها میشوند برده و سگ مرد ها
دین اسلام هست که ارزش زن رو برده بالا
ولی ای کاش حجاب نبود?
والا الان جدیدا دختر ها و زن ها قدرت انتخاب دارند
ما پسرا و مرد ها فقط باید حمایت کنیم از آنها و باید از عصبی شدنشون و درخواست طلاق دادنشون واقعا باید ترسید
اگر حجاب نبود همه چی برعکس میشد
برای همین طرفدار های نه به حجاب اجباری بیشتر مرد ها هستند
اگر حجاب نبود ، قوانین ازدواج اسلامی رو کلا باید جمع میکردند
وقتی زنی که اسلام رو قبول نداشته باشه ، حق ندارد از مهریه حرف بزنه
مثل غربی ها ، زن ها و دختر ها میشوند برده و سگ مرد ها
دین اسلام هست که ارزش زن رو برده بالا
ناشناس

۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
جناب ناشناس یعنی شما می گویید امنیت در ایران برای زنان بیشتر از کشورهای دیگر است؟
دختر بابایی

۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
تو خیلی نجاست میخوری به جنسیت مرد توهین میکنی کثافت هرزه بی حیا، مگه بابای خودت مرد نیست جرات داری جلوش اینجوری حرف بزن تا دهنت رو خورد کنه
حسنی

۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
بجای بحث و جدل طبق قانون ج ا رفراندم بزارید برای حجاب اجباری. البته زیر نظر سازمان ملل بعد از اون معلوم میشه چند درصد موافق حجاب اجباری هستند، این بگیر وببند و شکنجه و کشتن جواب نمیده، ازادی انتخاب پوشش حق مسلم هر انسانی است.
ناشناس

۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
دخترکان زیبارو غنچه های نوشکفته،شکوفه های بهاری و گل های رنگارنگ هستند
ناشناس

۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
گرگ ،گرگو میشناسه عزیزم
داره به چوپون میگه ک حوات به بره هات باشه ک تنها گیرشون نیاره
ک بعدش تیکه پارمیشه ?
بره جون حواست به خودت باشه
داره به چوپون میگه ک حوات به بره هات باشه ک تنها گیرشون نیاره
ک بعدش تیکه پارمیشه ?
بره جون حواست به خودت باشه
ناشناس

۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
گرگ ،گرگو میشناسه عزیزم
داره به چوپون میگه ک حوات به بره هات باشه ک تنها گیرشون نیاره
ک بعدش تیکه پارمیشه ?
بره جون حواست به خودت باشه
داره به چوپون میگه ک حوات به بره هات باشه ک تنها گیرشون نیاره
ک بعدش تیکه پارمیشه ?
بره جون حواست به خودت باشه
ناشناس

۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
کاملا درس و متین میفرماید
بعضی از این به ظاهر زیبا پسندان هستن ک فکر میکنن تا همیشه هستن وهمیشه میتونن عین افتاب پرست رنگ عوض کنن وهر روز با یکی
مردم جاهل مردمی ک فکرشان غربهست در دنیایی تاریک قرار دارن ک تنها هدف زندگیشان سالم بودن بدن و لذت های دنیوی هست
حیف خدا ک همچین موجودی رو خلق کرد... قربونش برم کاش اسم ادم رو بعضی ها نمیزاشت
بعضی از این به ظاهر زیبا پسندان هستن ک فکر میکنن تا همیشه هستن وهمیشه میتونن عین افتاب پرست رنگ عوض کنن وهر روز با یکی
مردم جاهل مردمی ک فکرشان غربهست در دنیایی تاریک قرار دارن ک تنها هدف زندگیشان سالم بودن بدن و لذت های دنیوی هست
حیف خدا ک همچین موجودی رو خلق کرد... قربونش برم کاش اسم ادم رو بعضی ها نمیزاشت
ناشناس

۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
اتفاقا کسانی که حجاب ندارن اکثرا سادن فکر کردید چه چیز عجیبیه موی زن...والا کشورهای دیگه حجاب ندارن زن میخواد بره بیرون یه دقیقه موهاشو میبنده میره بیرون همین الان مصرف لوازم آرایش تو ایران خیلی بیشتر از بقیه کشوراس...بنیان خانواده با فقر و بیکاری داره نابود میشه طرف برای اینکه بتونه زندگی کنه جلو بچه هاش شرمنده نباشه هزارتا کارخلاف میکنه بعد میاین ایت چرت و پرتارا میگید خجالت داره خیلی رو دارید جلو مردمی که دارن هر روز زجر میکشن میاین این مزخرفات را میگید
بهشتی

۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
همش چسبیدید به زندگی دو روزه دنیا؟به فکر حوری های زیبای بهشت جاودانه باشید که مدهوش کننده هستند
ناشناس

۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
آقا میلاد چه کسی به شما گفته که توی غرب زن برده و سگِ مرد است؟ اتفاقا زن های آنجا دارای اعتماد به نفس بسیار بالایی هستند،حق حضانت فرزند را دارند ولی مرد تا ۱۸ سالگی باید خرج آن بچه را بدهد حتی اگر ازدواج قانونی نکرده باشند ،زن می تواند مرد را از خانه بیرون کند واگر مرد مزاحمتی ایجاد کرد اگر خانه را در مرکز یک دایره فرض کنیم به شعاع...کیلومتر مرد حق نزدیک شدن به منزل را ندارد.من طرفدار غرب و یا بی حجابی نیستم ولی آدم نباید فقط با دید منفی نگاه کند،شما الان ببینید که بعضی از زنان در ایران چقدر از سوی همسرانشان آزار می بینند،مثلا همین مهریه ای که می گویید نباید مطالبه کند،تنها کارت برنده زن برای جدایی از همسر معتاد و یا....است.می خواهم بگویم هر قانونی که وضع شود آدم هایی که اهل سوءاستفاده باشند از آن قانون سوء استفاده خواهند کرد و اگر مهریه در اسلام وجود دارد کشورهای دیگر هم برای جدایی قوانین خاص خودشان را دارند
مسئله بعدی اینکه چه کسی گفته زنان بی حجاب اسلام را قبول ندارند؟ و اگر حجاب نبود قوانین ازدواج اسلامی را باید جمع می کردند؟ مثلا زمان شاه که بعضی ها بی حجاب بودند عقد نمی کردند؟ چرا مردی که نماز نمی خواند، مشروب می خورد،دزدی می کند ویا حتی نعوظ بالله زنا می کند را نمی گویید اسلام را قبول ندارد . جناب میلاد شما حتما قرآن خوانده اید آیا می دانید که چقدر خداوند بر خواندن نماز تاکید کرده ؟ آیا می دانید که هر جا نامی از نماز آورده بلافاصله کنارش زکات را هم گفته ؟ الان چه تعداد اهل نماز و زکاتند؟ آیا می توانی بگویی کسی که نماز را که از واجبات است نمی خواند اسلام را قبول ندارد؟همه ما مسلمانیم با درجات ایمانی متفاوت، بهتر است همدیگر را قضاوت نکنیم و کار قضاوت را به خداوند بسپاریم
مسئله بعدی اینکه چه کسی گفته زنان بی حجاب اسلام را قبول ندارند؟ و اگر حجاب نبود قوانین ازدواج اسلامی را باید جمع می کردند؟ مثلا زمان شاه که بعضی ها بی حجاب بودند عقد نمی کردند؟ چرا مردی که نماز نمی خواند، مشروب می خورد،دزدی می کند ویا حتی نعوظ بالله زنا می کند را نمی گویید اسلام را قبول ندارد . جناب میلاد شما حتما قرآن خوانده اید آیا می دانید که چقدر خداوند بر خواندن نماز تاکید کرده ؟ آیا می دانید که هر جا نامی از نماز آورده بلافاصله کنارش زکات را هم گفته ؟ الان چه تعداد اهل نماز و زکاتند؟ آیا می توانی بگویی کسی که نماز را که از واجبات است نمی خواند اسلام را قبول ندارد؟همه ما مسلمانیم با درجات ایمانی متفاوت، بهتر است همدیگر را قضاوت نکنیم و کار قضاوت را به خداوند بسپاریم
پریسا

۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
تعهد و مسئولیت داشتن هیچ ارتباطی با اینکه زن ها در جامعه ای با حجاب و یا بی حجاب باشن نداره
یه سوال پیش میاد آیا تو اروپا مرد متعهد نیست؟
پوشش یک زن به خود شخص شخیصش مربوط میشه
هیچکس دنبال برهنه شدن نیست چون ما انسان هستیم و باید تا حدودی خودمون رو بپوشونیم و یکی از فرق های ما با حیوانات در همین موضوع زن و مرد هم نداره
مرد و یا زنی که همسر داره و یا با فردی ارتباط عاطفی داره باید متعهد باشه به اون فرد و باز اگر متعهد نباشه باز هم فرقی با یک حیوان نداره چرا که در حیوانات تعهد و مسئولیت نیست
پس اشتباه و بی مسئولیتی و بی ریشه بودن فردی رو گردن آدم دیگه ای نندازیم...
یه سوال پیش میاد آیا تو اروپا مرد متعهد نیست؟
پوشش یک زن به خود شخص شخیصش مربوط میشه
هیچکس دنبال برهنه شدن نیست چون ما انسان هستیم و باید تا حدودی خودمون رو بپوشونیم و یکی از فرق های ما با حیوانات در همین موضوع زن و مرد هم نداره
مرد و یا زنی که همسر داره و یا با فردی ارتباط عاطفی داره باید متعهد باشه به اون فرد و باز اگر متعهد نباشه باز هم فرقی با یک حیوان نداره چرا که در حیوانات تعهد و مسئولیت نیست
پس اشتباه و بی مسئولیتی و بی ریشه بودن فردی رو گردن آدم دیگه ای نندازیم...
احمد

۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
باز یه عرزشی بیسواد حرف زد
تو قوانین غرب بعد از طلاق نصف دارایی مرد مال زن میشه محض اطلاعت
تو قوانین غرب بعد از طلاق نصف دارایی مرد مال زن میشه محض اطلاعت
ناشناس

۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
خانم های ایرانی یه جورایی بعضی هاشون عقده ای جلب توجه شدن بخواطر همین انقدر آرایش میکنن بعدم اگه اینا زنان رو برده مرد ها میدونستم انقدر تاکید نداشتن تو کشور های خارجی بجای سگ زن رو...
ناشناس

۰۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
خانم های ایرانی یه جورایی بعضی هاشون عقده ای جلب توجه شدن بخواطر همین انقدر آرایش میکنن بعدم اگه اینا زنان رو برده مرد ها میدونستم انقدر تاکید نداشتن تو کشور های خارجی بجای سگ زن رو...
منم همجنس خودت اگه لوازم آرایشی کم شده بجاش عمل ها زیبایی زید شده همه مردم پلاستیکی شدن
منم همجنس خودت اگه لوازم آرایشی کم شده بجاش عمل ها زیبایی زید شده همه مردم پلاستیکی شدن
ناشناس

۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
چقدر زیبا پاسخ دادید ... فارغ از هر عقده و کمبودی درست برعکس بعضی ها که توهین کردن .. انسانهایی که دیگران را به دین با محبت تشویق میکنند مثل شما بیش باد ... سپاس
ناشناس

۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
جناب ناشناس چرا جمله خود را تمام نکردی؟ به جای سگ....اگر منظور شما زن را شبیه سگ، قلاده بسته بودند،برای مرد هم همین کار را انجام داده بودند ولی شما نمی توانی کار بعضی از قاچاقچیانِ انسان را به همه تامیم دهی ،مگر همین داعش با نام اسلام زنان را به عنوان برده نمی فروخت؟ مگر طالبان و امثال طالبان با نام اسلام انواع ظلم ها را به زن ومرد نکردند ؟ آیا ما اسلام را زیر سوال بردیم؟ خیلی ها کارهای ضد انسانی وشیطانی خود را با نام اسلام ویا آزادی انجام می دهند ولی انسانِ با هوش کسی است که کورکورانه دستپخت دیگران را نخورد،خداوند به ماعقل داده که فکر کنیم ،درست است که بعضی از دختران آرایش می کنند ولی اینکه عقده جلب توجه دارند را نمی پذیرم ،انسان فطرتا دوست دارد زیبا باشد،فطرتا دوست دارد زیبا دیده شود واین ربطی به زن ویا مرد بودن ندارد.فقط شکل ظاهری آن فرق دارد ،زنان به وسیله آرایش خود را زیبا می کنند و مردان هم به وسیله ته ریش یا اصلاح کامل صورت و یا اصلاح موی متنوع ویا پوشیدن کت وشلوارها و لباس های شیک و برند ویا با زدن کروات ویا پوشیدن ساعت های مارک و گران ویا عطر زدن و سشوار کشیدن مو وژل زدن یا با سوار شدن بر ماشین های گران قیمت و...می بینی مردان هم دوست دارند زیبا شوند ولی هیچ مردی به این خاطر سرزنش نمی شود و به او بر چسب عقده ای بودن نمی زنند.آرایش کردنِ دختران یک دوره خاصی دارد وبعد از آن تمام می شود. این قدر خودتان را در گیر این مسئله نکنید.
محمد

۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
حرف حساب جواب نداره.
مشکل ما اینه که کسانی دم از حجاب میزنند که هیزترین مردان جامعه هستند و همین مردها از پشت چادر ،زنها رو میخورند.
بعد نسخه برای همه میپیچند.
حجاب خوبه و ازادی خوبه،به شرطی که هیچکدوم اجباری نباشه.
مشکل ما اینه که کسانی دم از حجاب میزنند که هیزترین مردان جامعه هستند و همین مردها از پشت چادر ،زنها رو میخورند.
بعد نسخه برای همه میپیچند.
حجاب خوبه و ازادی خوبه،به شرطی که هیچکدوم اجباری نباشه.
بهزاد

۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
تو غرب زندگی کردی وقتی زندگی کردی میتونی نظر بدی بیست و دوسال فرانسه زندگی میکنم بیشتر آزار و اذیت و تعرض جنسی به زنانی که پوشش مناسب ندارندبرای مثال زدن همیشه غرب الگوی امثالهم شما نباشه بسیاری از مردان مخصوصا مردان ایرانی برای انتخاب همسر اکثراشون دنبال دخترانی هستند که کمتر در دسترس و راحت الوصول بودن هستند
بهزاد

۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
نگران نباش اگر زنها و دخترها تو ایران بخواند انتخاب شون پوشش غربی باشه میرسه اون زمان که دختران باید دنبال پسرها باشند از خیلی از دوستان که در ایران هستند و ازدواج نکردند و تعهد اخلاقی و مذهبی چندانی ندارند وقتی میپرسم چرا ازدواج نمیکنی نهایت پاسخ شون اینکه وقتی این همه دختر و زن راحت الوصول و در دسترس هستند بیکار هستم خودم رو در چاه بندازم مشکلم که حل میشه خانواده ام هم برام آشپزی و خانه داری میکنند غذا آماده و لباسها تمیز و شسته شده الان حق انتخاب با پسرها و مردها شده و دیر نیست دخترها و زنها بدنبال شوهر باشند
علی

۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
من که میچسبم یه حوریان زمینی از کجا معلوم حوریان بهشتی مدهوش کننده باشن؟ اصلا بهشت همینجاست. چون خدا وعده حوری بهشتی داده و وعده های معنوی بالاتری نداده)اصلن وعده حوری بهشتی بخاطر درک بهتر توسط ما که خیلی دنبال این چیزاییم نیست !!! بضاعت بهشت در همین حده !!!!، پس چرا همینجا از حوری زمینی بهره نبریم؟! ?
ناشناس

۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
طوری نوشتی"اگر مهریه در اسلام وجود دارد کشورهای دیگر هم قوانین خودشان را دارند" انگار دین اسلام( که خدا فرموده بوسیله آن حجت بر همه تمام میشود و کاملترین دین است و با آمدنش ادیان دیگر معنایی ندارندو مختص زمان قبل از اسلام بوده اند) و قوانین سرزمین غربی ها در حد هم هستن و برابری میکنند!!!!!
خدا همه حرفها ش و تو قرآن زده. از خودتون بدعت سازی نکنید لطفا!!!
اگه تو ایران که هزاران سال قدمت داره و قوانین دین خدا درآن اجرا میشه، مردی به زنش ظلم کرد( و در واقع به قانون خدا و اسلام پشت پا زد) به اسلام چه ربطی داره؟! اصلا ی گفته از اول انقلاب قانون خدا بطور کامل تو ایران اجرا شده بت اینهمه مسئول بیکفایت که یر کار آمد؟! با وضعیت بانکها که غربی هستن؟ با ضعف تبلیغاتی در حیطه اسلام و معرفی دین خدا؟ اینکه به آدمها فهماند جهنم نتیجه کارهایی که خودتون انجام مبدبد و خیلی جزئیات دیگه.اینکه خدا در کنار عزاداری برای امامان شادی و سرور را هم الزامی دونسته. چرا از اسلام چهره خشن و خشک برداشت میکنن چرا نگفتیم در کنار اینکه خدا جبار است و منتقم،بسیار رئوف و مهربان و توبه پذیر است چرا به مردم تفهیم نکردند که خدا اتفاقا انسان خوشرو را که همیشه لبخند بر لب دارد دوست دارد در کنار حق الناس که خدا خیلی روی آن تاکید کرده. امت اگر مسئولی حق مردم را خورد منشا اون آیا اسلا م و دین پیامبر خداست؟!!!!!!
اگر مسئولی که زمان شاه خودش و به دربار شاه میچسباند و بعد انقلاب هم خودش و تو مسئولان جاداد، به اسلام چه ربطی داره؟ که در این صورت اسلام زیر سوال بره و قوانین غربی که هیچ رد پایی از اسلام در آن نبوده و نیست و بزک کرده و ازش تعریف کنی جناب؟ نه شما هم غربزده ای. دیلی فوتبال لطفا این پیام و بزار.
خدا همه حرفها ش و تو قرآن زده. از خودتون بدعت سازی نکنید لطفا!!!
اگه تو ایران که هزاران سال قدمت داره و قوانین دین خدا درآن اجرا میشه، مردی به زنش ظلم کرد( و در واقع به قانون خدا و اسلام پشت پا زد) به اسلام چه ربطی داره؟! اصلا ی گفته از اول انقلاب قانون خدا بطور کامل تو ایران اجرا شده بت اینهمه مسئول بیکفایت که یر کار آمد؟! با وضعیت بانکها که غربی هستن؟ با ضعف تبلیغاتی در حیطه اسلام و معرفی دین خدا؟ اینکه به آدمها فهماند جهنم نتیجه کارهایی که خودتون انجام مبدبد و خیلی جزئیات دیگه.اینکه خدا در کنار عزاداری برای امامان شادی و سرور را هم الزامی دونسته. چرا از اسلام چهره خشن و خشک برداشت میکنن چرا نگفتیم در کنار اینکه خدا جبار است و منتقم،بسیار رئوف و مهربان و توبه پذیر است چرا به مردم تفهیم نکردند که خدا اتفاقا انسان خوشرو را که همیشه لبخند بر لب دارد دوست دارد در کنار حق الناس که خدا خیلی روی آن تاکید کرده. امت اگر مسئولی حق مردم را خورد منشا اون آیا اسلا م و دین پیامبر خداست؟!!!!!!
اگر مسئولی که زمان شاه خودش و به دربار شاه میچسباند و بعد انقلاب هم خودش و تو مسئولان جاداد، به اسلام چه ربطی داره؟ که در این صورت اسلام زیر سوال بره و قوانین غربی که هیچ رد پایی از اسلام در آن نبوده و نیست و بزک کرده و ازش تعریف کنی جناب؟ نه شما هم غربزده ای. دیلی فوتبال لطفا این پیام و بزار.
حمید

۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
یه چیز بدون پریسا خانوم من نه بسیجیم نه مذهبی اما تو اروپا خیانت و فرزند زنا اینقدر زیاده که نگو
حمید

۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
کدوم سازمان ملل همونی که قتل نامه جنگ ایران و عراق بعد ۸ سال امضا میکنه و جنگ عراق و کویت ۳ روزه
یا چشم رو قتل امریکا بر مردم عراق میبنده یا جنگ عربستان بروی یمن
الان همشون شدند ضد روسیه
یا چشم رو قتل امریکا بر مردم عراق میبنده یا جنگ عربستان بروی یمن
الان همشون شدند ضد روسیه
ناشناس

۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
سگ هم به طور ذاتی گاز ، میگیره ، ولی کار صاحبش آروم و وفا داره .
اهورا

۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
اقتصاد و مسکن و دیگر مسائل چه ربطی به حجاب زنان دارد یک جمله ی بزرگ وجود دارد به نام عدالت و اگر مردان همانند عربها لباس بپوشند زنان هم باید حجاب بپوشند در غیر این صورت آنها باید مثل مردها آزاد باشند تا عدالت برقرار باشد.
اقتصاد و مسکن و مشکلات مملکت را باید مسئولان کشور برایش راه چاره بیابند ، توبه کنید و گناهان خود را به گردن خانمهای بی حجاب نیندازید
اقتصاد و مسکن و مشکلات مملکت را باید مسئولان کشور برایش راه چاره بیابند ، توبه کنید و گناهان خود را به گردن خانمهای بی حجاب نیندازید
حمید

۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
در جواب بهشتی.
اولا عاقل نقد رو ول نمیکنه و نسیه رو بچسبه و تا لذت حلال هست باید استفاده کنه.
ثانیا وقتی ادم وقتی میبینه اونهایی که ی عمر درسشون خدا شناسی بوده، بیشتر از همه به دنیا چنگ میزنند، آدم شک میکنه به این حرفها.
سوما خودت میبینی بیشتر اینهایی که حج میروند انگار بدتر میشن و همون دو زار ایمانی هم که داشتند از دست میدهند.
چهارم این که در تورات و انجیل اسمی از حوریان بهشتی برده نشده.
اولا عاقل نقد رو ول نمیکنه و نسیه رو بچسبه و تا لذت حلال هست باید استفاده کنه.
ثانیا وقتی ادم وقتی میبینه اونهایی که ی عمر درسشون خدا شناسی بوده، بیشتر از همه به دنیا چنگ میزنند، آدم شک میکنه به این حرفها.
سوما خودت میبینی بیشتر اینهایی که حج میروند انگار بدتر میشن و همون دو زار ایمانی هم که داشتند از دست میدهند.
چهارم این که در تورات و انجیل اسمی از حوریان بهشتی برده نشده.
ناشناس

۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
مردها به وسیله ته ریش خودشون و زیبا میکنن و کت شلوار؟!?مردها با اصلاح زیبا میشن و زنها با آرایش و بزک. خب پس مرد چیزی به خودش اضافه نمیکنه و جذابه ولی زن آرایش میکنه که جذاب بشه.البته اگه زن سبیل و موهای صورت و بعضا ریش هاش و هم نزنه که دیگه هیچی
ناشناس

۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
دیروز عینکی شدم دوستم بهم گفت چقدر شبیه رحیم پور شدی.گفتم کدوم رحیم پور؟! گفت رعنا رحیم پور!! خب رحیم پور ازغدی دیگه! کلی ذوق کردم
آرامش

۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
مرد ها سگ نیستن قصد من توهین نبود شما هم توهین نکنید این فقط یک مطلب از روانشناسیه
ناشناس

۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
بازیگرای خارجی هر سال با یکی هستن اگه خدای نکرده بی حجابی عادی بشه اینجا هم همینطور میشه و نامشروع و شراب و خیانت یه امر عادی میشه مثل گوگوش که با دهها نفر رابطه داشت حتی شاه مثل خود شاه مثل فرح مثل پسر شاه مثل بازیگرای خارجی مثل بازیگرای ترکیه ای
حامد

۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
سلام احمد آقا دقیقا برای همین قضیه هم هست که کمتر کسی توی غرب و آمریکا تن به ازدواج قانونی در کلیسا میده و اکثراً اهل ازدواج سفید هستند مثلاً أولاند رئيس جمهور فرانسه با زنش بیست سال بدون ازدواج قانونی زندگی کرده و بعد جدا شده رفت با یک دختر جوان
برای همین هست که توی فیلم هاشون وقتی یک مرد از زن درخواست ازدواج می کند زنها اینقدر خوشحال می شوند، چونکه طبق قانون بعد از طلاق باید مجموع اموال زن و مرد تقسیم شود بطور مساوی که از نظر مالی به نفع زن و به ضرر مرد است چرا که معمولا مردها ثروتمندتر هستند
برای همین هست که توی فیلم هاشون وقتی یک مرد از زن درخواست ازدواج می کند زنها اینقدر خوشحال می شوند، چونکه طبق قانون بعد از طلاق باید مجموع اموال زن و مرد تقسیم شود بطور مساوی که از نظر مالی به نفع زن و به ضرر مرد است چرا که معمولا مردها ثروتمندتر هستند