منهای فوتبال

فیلم| اینجا قبرس نیست؛ کشف حجاب همسر پژمان جمشیدی در مراسم تشییع جنازه آتیلا پسیانی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از کشف حجاب نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی در مراسم تشییع جنازه آتیلا پسیانی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، گویا نگار فرهمند ایران را با محل تحصیلش قبرس اشتباه گرفته و با بی حرمتی متوفی بدون حجاب در قطعه هنرمندان بهشت زهرا حضور یافت.

فیلم اینجا قبرس نیست؛ کشف حجاب همسر پژمان جمشیدی در مراسم تشییع جنازه آتیلا پسیانی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم بی حجابی نگار فرهمند همسر پژمان جمشیدی در مراسم آتیلا پسیانی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳۰ دیدگاه ها

  1. و در قیامت زنان ولنگار می گویند خدایا اگر تو ما را زیبا نمی آفریدی فریب نمی خوردیم …. خداوند می‌فرماید: مریم را بیاورید آنگاه خطاب به آنان می گوید : شما زیباتر بودید یا مریم ؟!!!! و عذابی سخت در پیش روی دارند

  2. آفرین به شما ملت همیشه در صحنه حالا دیگه موهای زن جمشید شده دغدغه امروز شما اصلا به شما چه گوشت و مرغ امروز چقدر گران شده اصلأ به شما چه پدرها شرمنده بچه‌ها شون هستند اصلأ به شما چه چقدر جوانها بیکارند و برای ازدواج چقدر مشکل دارند. آرامش می‌دونی چقدر بیمار به خاطر گرانی و کمبود دارو با مرگ دست به گریبان شدند آخه حجاب داشتن یا نداشتن یک زن چه دردی از مردم دوا می‌کنه سوار موج بعضی‌ها شدید که نه آنها شمارا میشناسند نه شما آنها را در این کلیپ یک زن از وسط چند مرد عبور کرد و با شوهرش رفت و هیچ اتفاقی نیافتاد چرا ذهنتان را در گیر مسائل الکی میکنید

    1. دغدغه باز بودن سر زنان یه مسئله است ، معیشت یه مسئله دیگر . باز بودن موی زن یه مقوله فرهنگیه که مستقیما به بنیاد خانواده بر می گرده ، گرانی مقوله ای اقتصادی است. حالا چون مشکلات اقتصادی هست ، موی زن اگر باز باشد نباید اهمیت داد و هر کسی هر کار غیر فرهنگی و هنجارشکنانه خواست بکند به اسم مشکلات اقتصادی آزاد است.

      1. عزیز بزرگان دین گفتند فقر بیاد ایمان می‌ره تو خودت اگر فقر بهت فشار بیاره معلوم نیست به چه کارهای نامتعارفی دست بزنی پس اول باید فقر را ریشه کن کنی بعد دنبال فرهنگ بری

        1. بله درست میفرمایید ولی آیا هنرپیشه ها فقیرن. خواننده ها فقیرن. راه دسترسی به موفقیت اقتصادی از مسیر فرهنگ رد میشه. الان خیلی از آدم ها که از نظر اقتصادی قوی هستند مروج بی حجابی و بی بند و باری شدن و دارن همه قیدها رو از سر خودشون باز می کنن. حجب و حیا ربطی به بی پولی نداره . همه ناهنجاری هایی که اساس خانواده رو تهدید میکنه رو نباید به بی پولی ربط داد. البته اوضاع اقتصادی می تونه باعث ناامنی و از بین رفتن ثبات و مخل آرامش بشه که فرهنگ درست میتونه جلوی خیلی از این موارد رو بگیره. من حرفم اینه فرهنگ هم مثل اقتصاد مقوله مهمیه. اقتصاد خوب بدون فرهنگ درست آخرش میشه انحطاط اخلاقی که تو غرب شاهد هستیم و فرهنگ پایین هم میشه ناامنی و مورد سواستفاده قرار گرفتن .

  3. من خودم چند روز پیش گورستان بودم و دهها نفر رو بدون حجاب دیدم و برامون عادی شده و کسی به اونها خیره نمیشه، آخه در قبرستان و طرفی که عزاداره یا بین جمعیت با خانواده اش هست رو میخوای چی بهش بگید، اینجا پارک و سینما و مترو نیست که؟

  4. انگار این جمشیدی عقب مانده هست یعنی چی که زنت رو ببری مراسم ختم سر زردشو به مرد های دیگه نشون بده دستمالیشم بکنند؟!!!! اون دیگه زن تو نیست زن مردمه صورتشم که جذابیتی نداره مفتش گرونه. واقعا مراسم های ختم مرده های فامیلمون که در شهر ما برگزار میشه از چهره ها معلومه عزادارند و واقعا حرمت مرده و خانوادش حفظ میشه اگه با هم دشمن باشند در مراسم عزا درست رفتار میکنند ولی بعضی از شهر ها و خانواده ها که من مراسم ختمشون رفتم خانم ها سر زردشون رو نشون میدن آرایش می کنند طلا هاشون رو نشون میدن پُز میدن این رفتار ها درست نیست در مراسم های ختم شهر ما، اگر کمتر از یک ساعت شرکت کنی پشت سرت بهت می خندند چه برسه که مثل مجلس عروسی بیای خودت رو به همه نشان بدهی.

    1. چون در تهران و بعضی شهرهای بزرگ دیدن باسن و مو و اندام زنشون از افتخار بعضی سیب زمینی هاشون هست 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  5. خب بیشعور تو همون اروپا مردمش فقط سر مزار و تشیع جنازه روسری مشکی سر میکنن.اونم بخاطر احترام به درگذشتگان.درسته ازقبرس آمدی ولی هنوز آدم هستی به اون درجه از خریت نرسیدی.

  6. این یه دستورالعمل جهانیه. برای تغییر فرهنگ یه کشور فقط از طریق فیلم ، هنرپیشه های سینما ، موسیقی، خوانندگان و نوازندگان می شود اقدام نمود و جواب هم داده . پس نباید زیاد از این حرکت های هنرپیشه ها و صاحبان فیلم سینما و خوانندگان تعجب کرد. اینا دارن کار تغییر فرهنگ رو پیش میبرن . تا مردم این رو نفهمن، اینا راحت تر مقاصدشان رو جلو میبرن .

    1. در یکی از مراسمِ هم نوع هاشون بجای عزادرای، تریبون میگرفتن و بجای فاتحه و طلب آمرزش، برای مُرده ، به هم آموزش میدادن که هنرمندا هوای همدیگه رو داشته باشن و پول بیت المال رو بجای کمک به مردم عادی برای هم خرج کنند تا قوی باشند تا هر قانون شکنی کردن کسی مانع شون نشه کافرهای بیشرف

    1. مرگ بر بی حجاب.فکر کرده حالا چون خر از قبرس می‌آورند گفته منم خودم رو بزنم قاطی خرها که کسی به من چیزی نگن .فکر کنن منم آره. ،😃

    2. واقعا نمیدونم چطور خانواده ای باعث میشه که یک خانم اینجوری صحبت کنه و چنین کلماتی که لایق خودش و خانوادشه از دهنش دربیاد. شماها مردم رو از دین بیزار کردین خدا نگذره ازتون که لامذهب واقعی شمایید

  7. اوه اینم آدم شد!!
    پس معلومه حسابش پر شده که ترسی از بایکوت نداره
    وقتی زیادی یکی رو بولد کنن سرش گیج میره و احتمالا برای مهاجرت باید کاری کنه که اونوریا خوششون بیاد
    فقط موندم بعضی‌ها تا یخورده معروف میشن چرا شرف و غیرت رو به حراج میذارن…!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *