کد خبر: ۱۹۷۷۵۴

فیلم| عبدالحمید علیه عبدالحمید؛ مکر یا جهل؟

فیلم| عبدالحمید علیه عبدالحمید؛ مکر یا جهل؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از مقایسه سخنرانی های مولوی عبدالحمید درباره فلسطین و مواضع عجیب او در به رسمیت شناختن اسرائیل بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان که پیش تر خواستار جهاد علیه رژیم صهیونیستی بود اکنون مذاکره را راه حل مسئله فلسطین می داند؛ راهی که به گفته خودش یا از روی جهل و نادانی است و یا از مکر و حیله گری!

فیلم عبدالحمید علیه عبدالحمید؛ مکر یا جهل؟ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم مقایسه اظهارات مولوی عبدالحمید درباره مسئله فلسطین

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
نظرات شما
آرامش
-
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
روحانی بودن این آقا من رو یاد روحانی بودن پاپ می اندازد. به نظر این ها مادیات مهم تره یا معنویات؟
پاسخ
الی
-
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
با این حرفا نمیتونین کسیکه خدا بهش عزت داده رو خراب کنید ؛ مولوی عبدالحمید یه انسان شریف و درستکاره ???
پاسخ
علی احمدی
-
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
عزت !!!!!!؟؟ بلکه خفت و خواری ، امثال تو‌ کورند خفت و خواری این مردک را نمی بینید به فرمایش الهی یعنی صم بکم عمی فهم لا یرجعون هستید فقط تاریخ مصرف او تمام نشده است به موقع مثل عزالدین حسینی کردستان و آل شبیر خاقانی خوزستان و شریعتمداری آذربایجان و ...... تاریخ مصرفش تمام خواهد شد و انشالله به درک واصل خواهد شد این مردک بوقلمون ? صفت
پاسخ
رسول
-
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
فعلا‌که‌ایشون‌داره‌عزت‌را‌فدای‌ذلت‌حمایت‌از
اسرائیل‌میکنه‌بر‌فرض‌که‌با‌جمهوری‌اسلامی
سر‌لج‌هستی‌چرا‌رفتار‌اسراییل‌را‌توجیه‌میکنی
نکنه‌اشدا‌علی‌الکفار‌را‌فراموش‌کرده؟!!!!
پاسخ
محمد
-
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
تُعِزُ مَن تَشاء و تُزِلُّ مَن تَشاء
پاسخ
محمد صادق
-
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بله الی خانوم
دقیقاً درست می فرمایید
عزت را خدا میدهد
و خداوند متعال به ایشان هم همین عزت را دادند که در کشور جمهوری اسلامی ایران به حکم نظام امام جمعه اهل سنت زاهدان شدند
ولی وقتی خود طرف نمیخواهد عزتی که خدا بهش داده را حفظ کند و ناشکری میکند و باعث ذلت و خواری خودش می شود خدا چیکار کنه
گر گدا کاهل بود تقصیر صاحب خانه چیست

ایشان الان مدتی هست که ضد و نقیض زیاد حرف میزنند و حتی خیلی از علمای اهل سنت دیگر شهرهای ایران به ایشان انتقاد کردند
یکی از آنها، امام جمعه چابهار مولوی عبدالرحمان چابهاری می باشد که کافیست در گوگل جستجو کنید و خودتان ببینید
و سنگ ایشان را هم به سینه نزنید که برای شما بجز خسرة الدنیا و آلاخرة چیزی نمی ماند
پاسخ
محمد
-
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
فقط خفه شو انکر الاصوات
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
عبدالشیطان یاعبدالفتنه کدام نام براین مولوی صهیونیست می آید????صدالبته عبدالفتنه????مردک ازبس قاطی کرده حرفهای خودش راداره به عن آلوده میکنه،،خودش هم نمیداندکه دلقک یکدعده تجزیه طلب وهابی شده،،قطعاعده ایی فرصت طلب این پیر زوار در رفته رااحاطه کردندوهرآنچه که درافکارشیطانی خود دارندراازدهان این پیرآلزایمرگرفته خارج میکنند،،کسانیکه که عبدالفتنه راکنترل میکنن یک عده وهابی تکفیری هست که بفکرتجزیه ایرانن واین پیرگیج ومنگ رابازیچه قراردادند،،،خداونداگه میدانه این مولوی عتیغه درست بشوهست رادرست کند،اگه درست بشونیست سریعانابودش کند????اون نادونی که کامنت زده خداوندکسی راکه عزت داده کسی نمیتونه بی عزتش کنه بدونه که جوک سال راگفتی???????????عزت درکنارعبدالفتنه مثل یک جوک سمی است????????????????????????????????????????
پاسخ
محمد
-
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
چه اشکالی داره که مذاکره و حتی صلح کنند ،مگر امام حسن ع صلح نکرد در صورتیکه امام حسین ع جنگید ؟!هر چقدر جلو کشتار و نابودی گرفته شود به سود همه است !
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
خانم آرامش، آیا به نظر شما در این دنیا کسی هم پیدا می شود که معنویات براش مهم تر از مادیات باشد؟؟؟؟ مطمئنا خیر! حتی اگر هم کسی همچین ادعایی بکند صرفا در حد همان ادعا هست و در واقیعت هیچ وقت هیچ اعتقادی به این مسئله ندارد!!! حتی خود شما هم به جرات می توانم بگویم که فقط به ظاهر همچین ادعایی دارید اما در باطن هیچ وقت بهش اعتقادی ندارید!!! متاسفانه در این زمان در تمام دنیا، مخصوصا در این مملکت ما مادیات حرف اول را می‌زند و معنویات تقریبا در قعر جدول نیاز های مردم قرار گرفته است!! البته به لطف مسئولین بی سواد و اختلاسگری که با تصمیات اشتباه و دزدی های کلانی که کل اقتصاد کشور را فلج کرده‌اند و رشد لحظه ای تورم و گرانی مواد غذایی و در نهایت تعطیلی شرکت ها و کارخانجات تولیدی و به سبب آن فقر و فلاکت و بیکاری روز افزون مردم کشور، عامل اصلی کنار رفتن معنویات هستند!!
پاسخ
امین
-
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
یکی از دوستان از نزدیک عبداحمید مولوی را میشناسه گفت خیلی سرمایه داره و همش نعشه میکنه و یه *** که دومی نداره هزار تا خدمه داره و خودش میگفت که این مردم بلوچستان مثل بز تو دست خودم هستن من هرکاری بخوام اونا مثل بز دنباله رو من هستن.
خیلی بیشرفه
پاسخ
ناشناس
-
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
باشه جناب مخاطب 23:20 اصلا تمام دنیا بد هستند و شما خوبین!!! اصلا شما بشینید جلو! کمربند ایمنی رو هم نبندید!و عینک دودی هم بزنید!!! ظاهرا از نظر شما ها، هرکسی که حرف حق بزنه و از حق و حقوق خودش و مردم دفاع کنه و با شما ها هم عقیده و هم نظر نباشه و به این شرایط اقتصادی و سیاسی و معیشتی و بیکاری و بدبختی های موجود در این مملکت معترض باشه یک آدم بی دین و مذهب و تجزیه طلب و غرب گدا و وطن فروش و خائن هست که به هیچ عنوان حتی حق زندگی کردن رو هم نداره و در صورت امکان باید از کشور اخراج بشه!!!!؟؟ و این دقیقا همان عدالتی هست که ازش دم می‌زنید!!! سوال من اینه که: چطوری میشه که وقتی نیروهای نظامی قسام حماس وقتی که ساعت سه ی صبح به گفته ی خودشون پنج هزار تا موشک رو روی سر مردم بی دفاع شهرک نشین اسرائیلی می‌ریزند و اون همه آدم از پیر و جوان و زن و مرد و بچه هایی در خواب هستند را به کام مرگ می کشانند !! این کارشان جنایت محسوب نمی‌شود؟؟؟؟!! اما نظامیان اسرائیلی وقتی که برای دفاع از مردم و کشور خودشون به این ها حمله می‌کنند، از نظر شما مرتکب جنایت شده اند؟؟؟!! واقعا نمیدونم منطق شما ها چیه؟؟ آیا زنان و کودکان اسرائیلی آدم نیستند و فقط زنان و کودکان فلسطین و غزه آدم هستند؟؟ مگه هردو گروه را یک خدا نیافریده؟؟؟پس چرا یک گروه حق زندگی دارند و یک گروه دیگر حق زندگی ندارند؟؟؟ اگر قرار بود که خداوند اسرائیلی ها رو نابود کنه که دیگه برای چی آفریده اونها رو؟؟؟؟!!! نکنه فکر می کنید که خدا بیکار بوده ؟؟؟؟!!!!
پاسخ
ناشناس
-
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
آقای امین!! هر چی در مورد مردم بلوچستان فکر کردی، خودتی!! کسی که در این حد عبدالحمید رو می‌شناسه ،چجوری با تو رفیقه؟؟؟!!! پس دیدی خ...!خودتی؟؟?
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
محمد جان خب این که مشخصه که، اگر این دو طرف با هم صحبت کنند و صلح برقرار بشه که نون یک عده ای آجر خواهد شد!!! یک عده ای در داخل همین کشور خودمون از این جنگ نون می خورند!! همون کاسبان تحریم ها دوست ندارند حتی یک لحظه بين این دو کشور صلح برقرار باشه که اینها نتونند از حماس و حزب الله لبنان حمایت کنند و در نتیجه به خاطر این حمایت ها از فلسطین و حماس آمریکا هم ایران رو تحریم کنه و این ها هم
تحریم ها رو دست‌مایه‌ی کاسبی خودشون قرار بدن!! اینجوریاست داداشی!!
پاسخ
محمد صادق
-
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
پاسخ با ناشناس ۰۳:۳۷
البته هم احتمالا شما نیازی به پاسخ ندارید و خوب بلدید سفسطه کنید،ولی حداقل خواننده های گرامی توجیه باشند
در این چهل و پنج سال بعد انقلاب اسلامی ،به علت هجمه های فراوان و گوناگون مزدوران داخلی در داخل و ضربه های دشمنان از بیرون که باعث این همه تحریم شده و بخصوص وجود منافقین در لباس تظاهر در موقعیت هایی که مسولیتهایی هم کلیدی در اختیار داشتند و خیانت‌هایی هم که انجام دادند و بسیار کار های دیگری که کاملا مشخص است ،دست به دست هم داده تا باعث بدبینی تعدادی از مردم به نظام و انقلاب اسلامی ایران شود و حتی درسیاست های غلط اکثر دولت ها و عملکرد شخص روسای جمهور
مثل ممد خاتمی و هاشمی رفسنجانی و دوره دوم احمدی نژاد و هر دو دوره حسن روحانی و در بعضی موارد ریل گذاری غلط این دولت هم،همین امر باعث دلسردی مردم شده است ،که دین زده و دین گریز باشند و دیگر تشخیص حق از باطل به سختی انجام گردد،
البته که اگر کسی با این نظام هم عقیده نگردد و اعتراض هم کند ،باز حق زندگی دارد و کسی هم نگفته که آدم بی دین و تجزیه طلب هست
ولی به شرطی که انقادش منصفانه باشد و دست به اغتشاش نزند
ولی در باره حماس و فلسطین و اونی که فرمودید مردم اسراییل چه گناهی دارند و حق زندگی در کشور خودشان را دارند و گفتید حماس اشتباه کرد اول به آنها حمله کرد و آنها را از خانه و کشورشان بیرون کرد ،
در جواب شما باید عرض کنم
یا واقعا جاهل هستید و خواب تشریف دارید یا خودتان را به خواب زده و باید از رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل دفاع کنید که مبادا منافعتان به خط نیوفتند که احتمالا دومی درست باشد
در این هفتاد و پنج سال چرا لال مونی گرفته بودید که وقتی فلسطین اشغال شد و این هم ظلم دید
کجا بودید
از کی مردم اسرائیل مردم عادی هستند
مردم اسرائیل از کودک هفت ساله تا اون پیر مرد نود ساله همه آموزش دیده نظامی محسوب می شوند و ظالمانه کشور فلسطین را اشغال کردند و باید از آنجا خارج شوند
شما چگونه به خودتان اجازه میدهید که بگویید مردم اسرائیل در کشور خودشان هستند ،مگر اسرائیل کشور هست
رژیم جعلی محسوب می‌شود و از هفتاد و پنج سال پیش با زور وارد سرزمین های فلسطین شدند
اصلا حق زندگی در فلسطین را ندارند که چه برسد بخواهند از خودشان دفاع کنند
شما اگر نقشه دنیا در قبل شسصت هفتاد سال قبل را ببینید ،اصلا اسرائیلی وجود نداشت ولی فلسطین از قبل از اسلام موجود بود
فرمودید که مگر اسرائیلی ها را خدا خلق نکرده
پس آنها هم حق زندگی دارند
در جواب این متن شما هم باید گفت
اسرائیلی ها را خدا خلق کرده ،ولی بعد خلقت دیگر بنده خدا نیستند و کلا از ابلیس تبعیت میکنند و عقیده آنها حتی در کتابهایشان این هست که بجز یهود بقیه مردمان دنیا را خدا خلق کرده که در نوکری یهود باشند و باید زیر پای یهود بمیرند و بلکه بدتر از این هایی که گفتم شما یا خودتان اسرائیلی هستید و فارسی زبان
یا جاهل هستید
در هر دو صورت
حرف آخر بنده
خوب توجه کنید و به خاطر بسپارید
در آینده بسیار نزدیک
دیگر اسمی از این کشور جعلی نخواهید دید ،شمارش معکوسش شروع شده و زمانش هم در حال اتمام است
این وعده الهی است و خداوند خلف وعده نمیکند
ما شیعیان تشنه ریختن خون این صهیونیست های. بزدل هستیم و انشاالله به زودی زود نسل آنها را منقرض خواهیم کرد و در مسجدالاقصی به امامت رهبر معظم انقلاب و سیدحسن نصرالله نماز را اقامه خواهیم کرد
مطمن باشید
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ
محمد صادق
-
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
پاسخ با ناشناس ۲:۵۴
فقط آخر مطالب تان را درست گفتید از آنجایی که فرمودید اختلاس تعدادی از مسولین و خیانت‌های آنها به انقلاب وو گرانی لحظه ای باعث بدبینی البته تعدادی از مردم و نه همه به انقلاب شدند
اول که گفتید مگر پیدا میشود کسی مادیات و منافعشان را فدای معنویات بکنند ،بله هستند
قیامت خیلی دیدنی هست
در محکمه الهی کاملا مشاهده خواهید کرد که چه تعداد کثیری از همین مردم که ظلم دیدند ،ولی هیچ وقت حاضر نشدند دینشان را فدای دنیایشان کنند
و زود قضاوت کردید
و این هم ادعا نیست
بنده خودم شاهد بودم ،وقتی برای سر زدن از خانواده شهدا برای منزل یکی از اینها رفتیم
مادر پیر شهید که در یک اتاق مستاجر بود و حتی خودش حاضر نمی شد که از بنیاد شهید حقوق و مزایا بگیرد و می‌گفت من فرزندم را ندادم که در قبالش مزایا بگیرم
آیا در قیامت با متنی که نوشتید و اعتقاد دارید میتوانید جواب همین مادر شهید را بدهید که امثال همین مادران شهدا کم نیستند
کیلویی نظر ندهید
لطفاً کمی تحقیق کنید و دوستان هم تحت تأثیرات غلط آنهایی که مقرضانه نظر میدهند قرار نگیرند

انا فتح نا لک فحا مینا
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
ایشان درست می‌فرمایند. راه حل اصلی مذاکره و صلح است اسرائیل نابود شدنی نیست اگر قرار بود نابود بشه تو این ۷۰ سال نابود میشد پس بهتره جامعه جهانی واسطه شود و بین آنها صلح برقرار کند و هم اسرائیل را به رسمیت بشناسید و هم فلسطین را .ادامه این جنگ جز بدبختی و فلاکت و قربانی شدن کودکان بیگناه سود دیگری ندارد...کودکی که در آن سرزمین متولد شده آنجا را وطن خودش می‌داند چه فلسطینی باشد چه اسرائیلی.
تا کی این کودکان بیگناه باید تاوان سیاست‌های غلط اجداد و پدرانشان را بدهند؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
به نظرتان کسی که در مورد مسئله مردم مظلوم رنجور و هزاران کشته داده دو نظریه ی کاملا متضاد بدهد را بایست چه نامید؟
موضوع جهاد با کفار خصوصا یهودی های افراطی صهیونیستی و بقایای بنی قریظه چه جایگاهی در شریعت مقدس اسلامی دارد؟
پاسخ
میثم
-
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
وهابیت برادر یهودیت هست و این شخص سر دردسته وهابیا در ایران هست. البته اهل سنت هم ادعاشون میشه که جمعیت زیاد دارن در حالی که حامیان فلسطین امروز دولت های شیعه هستن. کلام آخر اینکه پیروان این شخص وهابی از قشر بی سواد و احمق جامعه هستن.
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
این سخنرانی دوم مال سالهاست که فلسطینی ها با سنگ جنگ میکردن و اسرائیل زور میگفت که مولوی گفت باید با اینا جهاد کرد اما 30سال گذشت و دید با جهاد فقط غیر نظامی ها کشته شدن حتی فلسطینی و اسرائیلی در غزه کنار هم زندگی میکردند و از ان سنگ پرانی خبری نبود تا وقتی حماس آمد و کاری کرد هزاران بی گناه کشته شدند و اسرائیل هم برای دفاع همان کار را میکند. پس الان اگر مولوی گفته اینها گفتگو کنند و آتش بس کنن و مثل قبل کنار هم زندگی کنند کجای حرفش غلط است. مگر کسانی که از جنگ و خونریزی نفع و سودی داشته باشند راضی به صلح و آتش بس نیستن و این حرفا رو مسخره میدانند چرا که جنگی نباشد سلاحی فروش نمیرود یا طرف شبه نظامی ها را بگیرند و تحریم ها بیشتر شود که باز هم سود بیشتر ببرند برای ان دسته الان گل و بلبل است حتی به کشورهای دیگه هم توصه میکنن که میانجیگری نکنن و حرف از صلح نزنن. حالا بشین کمی فکر کن تا اصل مطلب را متوجه شوی و بدانی کدام کفه ترازو سنگین تر است.(حماس. حزب الله. وووو)
پاسخ
عبدالرحیم
-
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
مولوی عبدالحمید و سایر بزرگان ایران و اسلام در سراسر ایران چنان تیری به چشمان تمساح‌ها و کومودو های جرار اشغالگر ایران زده اند که تا قیامت از سوزش آن ضربه خواهند سوخت
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
کسی که اینهمه اتفاق رو که حماس انجام داده دیده باشه مگه میتونه آخه دوباره طرفدار حماس باشه،
گروه حماس رسما اعلام میکنم که میخواد غیر نظامی ها رو اعدام کنه،چه ارزشی باشی چه نباشی چه مسلمون نباشی چه با طرف باشی چه بی طرف واقعا مگه میتونید همچین رفتاری رو تایید کنید
دیلی فوتبال خواهشا پخش کن
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
داداش مغرضانه نظر نده کفایت میکند شما چهار تا قتل حماس رو می بینی جنایت های اسرائیل نمی بینی دوماً تاریخ رو بخوان ببین فلسطین کجا بوده اسرائیل از کجا پیدا شده و ضمناً مولوی عبدالحمید هم نگاه می کنه ببینه دولت ایران چی میگه یه نه اولش می زاره و عکسشو می گه اگر ایران از اسرائیل حمایت می کرد اون از فلسطین حمایت می کرد
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اشتباه اشتباهه،شما بالفرض این جنایات اسرائیل دلیل میشه روی جنایات حملس سرپوش بزاری!رسما علنا اعلام میکنه میخواد غیر نظامی ها رو اعدام کنه با کمال وقاحت!مگه انسانیت در وجود شما مرده؟میخوای طرفدار اسرائیل باش یا ضدش باش ولی غیر نظامی ها چه گناهی کردن،یا اون دختری که تو وانت نیمه برهنه گردوندن یا افراد و شهروندان خارجی که میگن اسیر و کشته شدن یا افراد در جشنواره؟یا همشون دروغه؟
پاسخ
عبدالله
-
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
وای خدا در تاریخ ۲۷ مهر بعد از اینکه یک بیمارستان و مدرسه توسط رژیم کودک کش و بدنامی به نام اسرائیل نابود شده یک نفر داره این حرفا رو میزنه!!!
فکر کن یک سرزمین رو اشغال کنی سال ها مردمش رو قتل عام کنی بیای جشن برگزار کنی و توقع داشته باشی مردم واقعی اون سرزمین ساکت بشینن. وقاحت تو صحبتای خودته خودت رو بذار جای اون مردم.
تمام دنیا اشغالگری اسرائیل رو قبول دارن. پس اگر کسی چه نظامی چه غیرنظامی وارد این سرزمین بشه داره به اشغالگر کمک میکنه. نتیجه گیری هم بر عهده خودت
پاسخ
عبدالله
-
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
نمی فهمی یا خودت رو زدی به نفهمیدن؟ نمیدونی یا خودت رو زدی به ندونستن؟ اسرائیل تمام تعهدات بین المللی خودش رو نقض کرده. شهرک نشینی ها رو ادامه داده. یعنی اشغالگری و پیشروی در زمین های فلسطینی رو ادامه داده. حالا با چنین قومی میشه زندگی کرد؟ قرار نیست هرچی عبدالحمید گفت درست باشه. جالبه میگی سخنرانی عبدالحمید مال ۳۰ سال پیشه. قدیما شرف مردم آرش داشت به این راحتی نمیفروختنش
پاسخ
علی
-
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
۷۰ سال پیش کشورهای عربی برای نابودی اسرائیل لشکرکشی کردند و شکست خوردند. امروز یک گروه کوچک به نام حماس، حماسه ای خلق کرده که هنوز درد آن در پیکر اسرائیل هست و برای آرام شدنش به بچه کشی روی آورده. اسرائیل رو به نابودی است و روند نزولی آن کاملا پیداست. اگر همان کشورها که ۷۰ سال پیش با او جنگیدند امروز هم کنار ما بجنگند خیلی سریع نام این رژیم کودک کش از جغرافیای زمین حذف خواهد شد. در غیراین صورت این اتفاق خواهد افتاد اما کمی دیرتر.
پاسخ
عبدالله
-
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
میگم داداش شما که ادعا میکنین دین‌تون رو از قرآن گرفتین؛ میشه لطف کنی استناد قرآنی مذاکره و صلح با اسراییل رو هم بدی؟ تمام قرآن رو زیر و رو کنی صلح با اسرائیل از هیچ آیه آن قابل برداشت نیست. پیشنهاد میکنم بیشتر قرآن بخوانی. بعنوان نمونه سوره توبه ایات ۱۴ و ۱۵ به نگاهی بنداز
پاسخ
عبدالله
-
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
به چیزی میگی برای خودت داداش. صلح با کی؟ بعد مگه این راه رو قبلا نرفتن؟ مگه یک بار صلح نکردن؟ اسرائیل پایبند به تعهداتش بود؟ اگه اسرائیل دوباره زد زیرش چی؟ همین الان بیمارستان و مدرسه بمباران میکنه؛ هزار هزار زن و بچه می کشه هیچ سازمان و حقوق بشری جلوش رو نمیگیره. با چنین موجودی صلح معنی میده؟ خودت حاضری با کسی که بچه ات رو کشته صلح کنی که برای بقیه این نسخه رو میپیچی؟ صلح و جنگ هر کدوم به جای خودشه. این طوری نصفه نیمه به تاریخ آدرس بدی نتیجه گیری غلط میشه. اصلا کی گفته ما الان تو شرایط زمان امام حسنیم؟ چرا تو شرایط زمان امام حیسن نیستیم؟

در حال حاضر هیچ راهی جلوی ملت فلسطین نیست جز مقاومت.
پاسخ
عبدالله
-
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
باشه داداش فقط آیه رو درست بنویس. یه آیه یاد گرفتین اونم اشتباه می‌نویسین
پاسخ
عبدالله
-
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
ما که حرفی نزدیم خودش داره خراب میکنه ???
فکر کن بعد این همه سال بیای حرفی بزنی که اسرائیل دوست داره ?
پاسخ
علی
-
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
یک سوال از جناب عبدالحمید اسماعیل زهی
چگونه میتوان با رژیمی صلح کرد که قوانین بین المللی و حقوق بشر را با افتخار زیر پا می گذارد؟ مدرسه و بیمارستان را میزند و ابتدا اعلام میکند؛ اما پس از آن گردن دیگران می‌اندازد؟ بیمارستان را منطقه امن اعلام میکند اما آن را هدف قرار میدهد؟
از نظر شما صلح با چنین رژیمی اعتبار دارد؟
بر مزدور و منافق لعنت
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
کجا گفته غیر نظامی ها رو میخواد اعدام کنه؟متاسفانه امروز اسراییل با تسلط رسانه ای مطالب را وارونه جلوه داده ومردم را میفریبد .هم جنایت عملی وهم روانی.
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اینایی ا اینجا دارن ب این آقا توهین میکنن خیالشون راحته ک حکومت کاریشون نداره ، اگه وجود دارین برین شهر سنی نشین مثل زاهدان و یه توهین کوچیک بکنن خخخخخخ یا همین چرت و پرت هارو تو اینستا بگن که فوش کششون کنن. موضوع فلسطین هیچ ربطی ب ما نداره تا وقتی کودکان کار ما تعدادشون از کل فلسطین بیشتره. مردم ما از فلسطین دلخور هستن چون این حکومت سرمایه مردم رو خرج سلاح واسه اونا میکنه ، طرف اسرائیل رو میگیرن چون میگن دشمن دشمن من دوسته منه ، پس همه این اتفاقا باعث وبانیش این حکومته
پاسخ
علی
-
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
آقای ناشناس مگه آزادی بیان نبود جی شد پَ؟ آها آزادی بیان مال شماست؛ هر حرفی راجع به هر مساله ای دوست دارید بزنید...
یه چیز دیگه دلاور! رژیم اسرائیل با شاهنشاه محبوبت چرا اختلاف داشت؟ بزرگترین جشن های یهودیان برای چیه؟ یه تحقیقی بکن میبینی که مشکل اسرائیل با ایرانی جماعته. حالا تو برا خودت قصه بباف و دنبال باعث و بانی باش.
پاسخ
منصور
-
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
دربیایند تو زاهدان روزی که مردمو به رگبار بستن بیمارستانها رو بستن و مردمو راه نمیدان فرق دو حکومت چیه لعنت ب ظالم چه اسرائیل چه جمهوری اسلامی و هواداراش
پاسخ
الی
-
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
تو داری درست میگیا ، اصل کلامت درسته ولی خب میدونی چیه؟ وقتی تو میدونی که بیمارستانه امنه برای چی اونجا رو انبار مهمات میکنی؟! پس توام مثل طرف مقابلت اصول بین‌المللی رو گذاشتی زیر پات..اصلا اسراییل غاصب و زورگو ؛چرا بهانه جنگ بهش میدین؟وقتی تو نمیتونی از جون شهروندات دفاع کنی مگه مرض داری بدون اعلان جنگ توی ساعاتی که طرف مقابل نمیتونن از خودشون دفاع کنن اونها رو میگیری زیر خمپاره و موشک ؟! اسراییل هم برای مقابله و پاسخ به حملات شما از هیچ جنایتی کوتاهی نمیکنه
اسراییل غاصب و بی رحم هست ولی حماس از اون کثافت ترو آشغال تره و جون شهروندانش اصلا براش مهم نیست مث ج.ا
پاسخ
محمد صادق
-
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
الی خانم شما اصلا از عقاید رژیم صهیونسیتی خبر دارید یا کیلویی نظر میدهید .یا اینکه خودتان هم از بهاییان هستید و دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران
پس لطفاً بخوانید عقاید آنها را ?????

?جـلادهـای شـیـطـان‌پـرسـت
➖بخشی از احکام صهیونیست‌های جلاد از کتاب تلمود??

▪️شرح و تفسیرهای گوناگونی بر تورات نوشته شده که همه آنها جمع آوری شده و به اضافه چند کتاب دیگر در کتاب مخوفی به نام «تلمود» یعنی تعلیم دیانت و آداب یهود، جمع آوری شده‌اند که برای یهود، هم ردیف تورات یا بالاتر از آن است.

احکام ضدبشری زیر، از تلمود است?

➖هر چه غیر یهودی دیدید به اندازه‌ای که در توان شماست به قتل برسانید اگرچنین امری در توان یک یهودی باشد و انجام ندهد مرتکب خلاف شده است.
➖به قتل رساندن مسیحی ثواب دارد حال اگرکسی نمی‌تواند او را بکشد حداقل مقدمات قتل او را فراهم کند.
➖چون یهود مساوی با عزّت الهیه هستند، تمامی دنیا و مافیها ملک آنان بوده و حق تسلط کامل بر آن را دارند.

➖تعدّی کردن به ناموس غیر یهودی بلامانع است زیرا کُفار مانند حیوانات هستند و حیوانات را زناشویی نیست یهودی حق دارد زنان غیرمؤمنه (زنان غیریهودی) را به غصب برباید و زنا و لواط با غیریهودی عقاب و کیفری ندارد.
➖دزدی از یهودی حرام و از غیر یهودی جایز است همچنان که انسان برحیوانات فضیلت دارد، یهود بر اقوام دیگر فضیلت دارد.
➖نطفه‌ای که از غیریهودی منعقد می‌شود نطفه اسب است.
➖خانه‌های غیریهودی به منزله طویله است.
➖هرگاه یهودی و اجنبی شکایت داشته باشند باید حق را به جانب یهودی داد اگرچه بر باطل باشد.
➖ربودن اموال دیگران به وسیله ربا مانعی ندارد زیرا خداوند شما را به رباگرفتن از غیریهودی امر می‌فرماید. 
➖به کسانی که یهودی نیستند قرض ندهید مگر آن که نزول بگیرید در غیر این صورت قرض دادن به غیر یهودی جایز نیست.
➖ما ملّت برگزیده خداوند هستیم و بدین سبب برای ما حیواناتی انسانی خلق کرده است زیرا خدا می‌دانست که ما نیاز به دو نوع حیوان داریم؛ یکی حیوانات بی‌شعور و غیر ناطقه مانند چهارپایان و دیگری حیوانات ناطقه و با شعور مانند مسیحیان و مسلمانان و بودائیان.
➖بر یهود لازم است، که املاک دیگران را خریدارى کند تا آنها صاحب ملک نباشند و همیشه سلطه اقتصادى براى یهود باشد پیش از آن که یهود نفوذ و سلطه کامل خود را بدست آورند.
➖کشتن مسیحى از واجبات مذهبى ما است و پیمان بستن با او، یهودى را ملتزم به اداء نمی‌کند.
➖همچنان که انسان بر حیوانات فضیلت دارد، یهود بر اقوام دیگر فضیلت دارند.
➖سگ افضل از غیر یهودى است، زیرا در اعیاد باید به سگ نان و گوشت داد، ولى نان دادن به اجنبى حرام است. 
➖اجانب، دشمن خدا و مثل خنزیر و قتلشان مباح است.
➖اجانب براى خدمت کردن یهود به صورت انسان خلق شده ‏اند.
➖دزدى از یهودى حرام است و از غیر یهودى جایز می‌باشد.
➖براى شما جایز است که مأمورین گمرگ را غش بنمائید و براى او قسم دروغ خورید از خاخام (صموئیل) یاد بگیرید.
➖حیات و زندگانى دیگران ملک یهود است، چه رسد به اموال آنها هرگاه غیر یهودى احتیاج به پول داشته باشد آن قدر باید از او (ربا) و نزول گرفت که تمام دارائى خود را از دست بدهد.
➖غیر یهودى هرچند صالح و نیکوکار باشد، او را باید کشت.
➖حرام است غیر یهودى را نجات بدهید، حتى اگر در چاهى بیفتد باید فورا سنگى بر در آن گذاشت.
➖اگر یکى از اجانب را بکشیم مثل این است که در راه خدا قربانى کرده‏‌ایم اگر یک نفر یهودى کمکى به غیر یهودى بکند گناهى نابخشودنى مرتکب شده است. 
➖اگر غیر یهود در دریا در حال غرق شدن است، نباید نجاتش بدهی.
➖بر یهود واجب است روزى سه مرتبه مسیحیان را لعن کنند و دعا کنند تا خداوند آنها را نابود سازد بر ما لازم است که با نصارى، مانند حیوانات معامله کنیم.
#جلادهای_صهیونیست
#بهائیت کثیف نطفه حرام صهیونیست

منبع: کتاب تلمود
پاسخ
علی
-
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
سرکار خانم یک حمله از سوی اسرائیل مثال بزنید که به مناطق نظامی باشه. اصلا فرض کنیم حرف شما درست؛ بیمارستان رو کردن انبار مهمات. چرا بیمارستانی که میدونی انبار مهمات هست رو محل امن اعلام میکنی؟ از بیمارستان بگذریم چرا مدرسه رو میزنی. از همه اینا بگذریم قطع کردن آب رو چطور میخواین توجیه کنین؟ ظلم بزرگتر از این؟ دارو نرساندن رو چطور توجیه میکنین؟
پاسخ
علی
-
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
خیلی جالبه از اعلان جنگ صحبت کردین. تو جنگ حلوا خیرات میکنن؟ اصل غافلگیری نظامی چی شد پس؟ تو هفتاد سال اسرائیل به چی پایبند بوده که حالا ما بخوایم پایبند باشیم؟
حماس شرف داشته رفته چشم تو چشم با نیروهای نظامی دشمن درگیر شده. اسرائیل اگه شرف داره زمینی بیاد به نبرد حماس؛ چرا زن و بچه رو میکشه؟ بیاد نیروهای حماس رو دستگیر کنه ببره اگه شرف داره. نداره نداره نداره.
بحث بهانه جنگ دادن به اسرائیل هم خیلی استدلال سست و بی پایه ای هست. شما دارین اونا رو با خودمون مقایسه میکنین. هر روز سر شهرک سازی جنگ و دعواست اونجا.
پاسخ
الی
-
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
به محمدصادق:
شرمنده نمیتونم هیچکدوم از این نوشته ها رو قبول کنم ، تا خودم بهش نرسیده باشم و تجربش نکرده باشم نمیتونم چشم بسته تایید کنم! نمونش همون بهایی که مثال زدی ، من سال های سال در کنار بهاییانی زندگی کردم که جز شرافت و اخلاق و احترام چیزی ازشون ندیدم .. میدونی مشکل ما چیه؟! اینه که همه چیو براساس دین و مذهب و عقیده طرف میسنجیم ؛ من اصلا این نوع نگاه رو دوست نداشتم و ندارم ..دین مثل شرمگاه هر انسانی باید از دید بقیه مخفی بمونه ..
مهم انسانیته
پاسخ
محمد صادق
-
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
الی خانم
شگرد بهاییان اینه که با محبت و مهربانی جذب کنند و بعد هر بلایی که دوست دارند سر طرف مقابل بیارن
لطفاً یک تحقیق ساده در گوگل می‌تونه شمارا روشن کنه
در باره این نوشته ها هم بنده از خودم چیزی اضافه نکردم و همش از کتاب تلمود خود یهودیان هست ،دیکه این و که نمیتونی منکر بشی
یا اینکه واقعا خودتو به خواب زدی که دیگه اون موقع کسی نمیتونه بیدارت کنه
تنها راه بیدار شدن تو و امثال تو اینه که روزی گیر این یهودیان صهیونیست بیوفتی و حالش و ببرید
اون موقع متوجه میشی
البته. روزی متوجه خواهی شد که خیلی خیلی دیره و فایده ندارد
و یک مطلب آخر هم اینه که الان متوجه میشم چرا سنگ بهاییت را به سینه میزنی
چون خودت گفتی عمری با اونا زندگی کردی و آن بی شرف ها را نماد شرف می‌دونی ،
قطعا لقمه های حرام و نجس. آنها در افکار و عقاید شما تاثیر زیادی گذاشته و جوری که احتمال دادم خودتان هم بهایی محسوب می‌شوید
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
اسراییل بعنوان یک کشور از سوی سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است گرچه باید به مرزهای ۱۹۶۷ برگردد ولی این مستئل به ما ارتباطی نداره اگر حکومت بیل زنه برود قسمتهای جدا شده ایران که با زور جدا شده است را پس بگیرد
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
بله همانطور که قرار بود حتی کمونیستها و سلطنت طلبها در مملکت ازاد باشند
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
وقتی کسی زورش نمیرسه غلط میکنه کاری میکنه که مردم بیگناه کشته بشن ! تو که میدونی اسرائیل ظالمه و منم میگم صد در صد ظالم و جانیه پس بیخود میکنی بیمارستان رو میکنی انبار مهمات ، پس تو بیشرفی چون میدونی اون ظالم اگه بفهمه انبار مهماته رحم و مروت حالیش نیست و میزنه ، پس تویه بیشرف اینکارو نکن و وقتی دانسته جان هزاران انسان بیگناه رو در معرض خطر قرار میدی تو هم انسانیتی در وجودت نیست
پاسخ