کد خبر: ۲۰۴۳۰۲

فیلم| هنجارشکنی دانشجویان بی حجاب مقابل دانشگاه آزاد

فیلم| هنجارشکنی دانشجویان بی حجاب مقابل دانشگاه آزاد

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از هنجارشکنی دانشجویان بی حجاب مقابل دانشگاه آزاد بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، تعدادی از دانشجویان هنجارشکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز روبروی این مرکز آموزشی را با دیسکو و کلاب های منچستر اشتباه گرفته و اقداماتی منافی عفت عمومی از آنها سر می زند.

فیلم هنجارشکنی دانشجویان بی حجاب مقابل دانشگاه آزاد که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم در دانشگاه آزاد تهران مرکز چه می گذرد؟

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
نظرات شما
فتانه اعتمادی
-
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
گشت ارشاد لازم نیست، مستقیم ببرید تیمارستان ، این حجم از خودنمایی و ابتذال، فقط نشانه اختلال روانی جدی در نسل دهه هشتادی هستش...
پاسخ
آرامش
-
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
این ها بچه ثروتمند هستند آخه تو این خرج گرون کی وسعش میرسه بچش رو بگذاره دانشگاه آزاد تهران؟ حالا کی خوشحاله؟ایرانی های خارج کشور ضد انقلاب،دشمنان خارجی مثل آمریکا،اسرائیل،انگلیس، و اصلاح طلب های ضد انقلاب، فکر می کنید این کار ها چه اهمیتی داره؟ برای ما اهمیت نداره برای اون ها اهمیت داره این بچه ثروتمند ها چه میدونن وطن چیه؟ عشق چیه؟ دین چیه؟ خانواده چیه؟ برای بقیه ی قشر های جامعه کلاس می گذارند من نمیگم برای جمع کردن این افتضاح عجله کنید من میگم از فرصت ها استفاده کنید.
پاسخ
محمدرضا حجتی
-
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
خیلی باحال بود بارکلا ب فیلمبردار ک با یه اهنگ درست حرکات معمولی دختران را ب یه کلیپ جذاب تبدیل کرد البته اینجا ایران نیست تهرانه
پاسخ
رضا
-
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
بجای گیر ادادن به حجاب و وطن پرستی دختران زیبا وجسورایرانی که از شماها بیشتر به کشورشان تعهد دارند به فرزندان مسئولین و فرزندان آخوندهای حکومتی گیر بدهید اکثرشون یا در غرب زندگی میکنند
ویا یک جاشون توغربه ویا اینجا زندگی های باکتری وبی دغدغه دارند
پاسخ
رضا
-
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
تیمارستان جای امثال شماست که با پوشش مردم کار ومشکل داریدبس کنید از اینهمه سرک کشیدن تو کار مردم
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
از کی تا حالا هرزگی و ولنگاری شده وطن پرستی !!! تو هم اگه غیرت داری برو خارج ولی تا پات رسید توی هواپیما ... لُخت نشو
پاسخ
فریبا
-
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
مردمی که مورد نظر توعه خودشون لِنگو پاچه و پوشش رو باز کردن تا همه بهشون سرک بکشن.
پاسخ
سیمین
-
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
???? وای چقدر خندیدم ... این حرکات که سر و کله رو تکون بدن تا موهاشون شوریده و گره خرده بشه تا مردهای هرزه بگن به به و چهچه ... حرکات عقده ای و روان پریش و آهنگ مسخره = کلیپ جذاب??
پاسخ
امیر
-
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
واقعاً فکر میکنن با این اَداهها خیلی جذاب میشن ??
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
واقعاً اینا دانشجوهای آینده ی مملکت هستن که بیت المال اسلام رو حروم میکنن؟؟؟ نخبه به اینا میگن ؟??????
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
اسمش روشه دانشگاه آزاد. پول میدن که راحت باشن.
مهار حجاب اجباری از دستتون خارج شده و عمرا بتونید به دوره قبل از مهسا برگردید.
البته بهای اون که خون هزاران جوان و کور شدن صدها نفر بوده پرداخت شده.
الان از بیرون بیشتر مورد تهدید هستید تا داخل کشور پس اجازه بدین خوش باشند.
پاسخ
باران
-
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
واقعا عقده ای بودن رو میشه توی اینا دید یکی بهشون بگه اصلا جذاب نیستن این قدر خودشونو اذیت نکنن
پاسخ
امیر
-
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
زیاد جوش نزن دیلی ساندیس،دیگه از این ببعد همینه.خودتونم جر بدید این نسل دیگه با نسل نادون قدیم فرق داره.شمام جوش اینو میزنیدکه از روی حماقت مردم نمی‌تونید بچاپید وبچریدوبه ریش همون ملت نادون بخندید
پاسخ
امیر
-
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
تيمارستان جای تو وامثال توی احمقه که نون دزدی خوردیدوالان احساس خطر میکنید
پاسخ
رضا
-
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
اینا چ جونورهایی هستند دیگه؟خخخ
پاسخ
امیر
-
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
هرزگی در فکروذهنووشکم شماست. واقعا ترسم داره براتون.نسل داره عوض میشه و مغزای پوسیدتون نمیتونه درکشون کنه.ترس داره براتون چون دیگه دزدی و چپاولاتون به آخرش میرسه وکلکتون کنده میشه
پاسخ
رضا
-
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
*** هستند.
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
پول باباشون رو حروم می کنند .مگه دانشگاه آزاد مجانیه؟
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
با حرکت این دانشجویان موافق نیستم ولی با حرف تو هم موافق نیستم.
در گذشته اینهمه حجاب داشتن و بچه مسجدی و نمازخون بودن چه گلی به سر ما زدن؟؟ همونا مسئولين امروز ما هستن. این اختلاس‌ها کار این جوون‌های غرب‌‌زده‌ست؟؟ مگه خاوری ریش نمیزاشت؟؟ مگه خاوری چفیه دور گردنش نمینداخت؟؟ مگه صف اول نماز نبود؟؟ اون ۹۲۰۰۰ میلیارد چی شد؟؟ تازه الان فکر حروم شدن بیت‌المال افتادی؟؟
برای پیشرفت کشور ، آدم اول از همه باید وطن‌پرست باشه ، بعد باید حلال‌ باشه و یادش باشه همیشه خدا داره بهش نگاه میکنه ،
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
دانشگاهها عملا تبدیل شده به مرکز فتنه گری وفسق وفجور .تناا کا ی که تو این دانشگاهها انجام نمیشه مطاله وتحقیق وعلم اموزیه
الان وقتشه که مثل سال ۵۸ داشگاهها برای چند سال براز انقلاب فرهنگی تعطیل بشن ودانشجوها حتما باید شرط گزینش داشته لاشن نه فقط قبولز در کنکور
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
اره خب جذابن دقیقا بخاطر جذب شماها این حرکاتو میکنن .اینا بدرد فیلم پورن میخورن نه محیط دانشگاه
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
دختران زیبا وجسور ؟؟
پس اینجا دانشگاه نیست نمایشگاهه
همینه که کسی برای دانشجو جماعت تره هم خورد نمیکنه .
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
اون نخبه هایی که هی میگن دارن میرن فرار میکنن حتما اینان دیگه نخبه هرزگی وجلب توجهن البته
پاسخ
رسا
-
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
احتمالا برنامه بعدی اینها راه انداختن جنبش معروف به «می توو» چون خیلی سریع دارن پیشرفت می کنند و انتظار می‌ره که در ابتذال از غربی ها هم جلو بزنند??
پاسخ
امین
-
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
دهاتیای غربتی عقده ای هرزه
پاسخ
علیرضا
-
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
یه مشت عقده ای شپشو، دیگه حتی ننه بزرگ عمه منم از اون سر دنیا فهمیده که متاسفانه در پس پرده یکساله کشف حجاب آزاد گذشته شده ولی برای حفظ ظاهر نمایش رسانه ای و گاهی نمایش تذکر نمایشی دو تا دونه استگاه مترو صرفا برای جلوگیری از خشم خانواده های شهدا و قشر مذهبی اجرا میشه ولی واقعیت عریان همان چیزیه که متاسفانه یکساله در کف خیابانها می بینید و خود این ه ر ز ه های کشف حجابی هم خودشون فهمیدن که دیگه حتی از جلوی پاسگاه نیرو انتظامی هم با تاپ بالای ناف برن دیگه دستگیر نمی شن واقعا تاسف آوره، یعنی حفظ قدرت و مصلحت تا این اندازه مهمه که الزام حجاب حکم خدا در قران یکساله تعطیل بشه!!؟؟؟
پاسخ
آرین
-
۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
نسل نادون جد و آبادته، نسل حروم لقمه بی شرفی، آپارتاید نسلیتی ایجاد کردن متوهمین الکی خوش!آبجیتو اول اینجوری بفرست تا دیگران کیف کنن، این وضع موقته سیرابی توهم نزنی یه وقت، انگار متوهم تا یکسال پیش یادش رفته شل حجاب کت بسته دستگیر و کشون کشون سوار ون می کردن صبر کن یه کم بعد از دماغت این یه سال می زنه بیرون بی شرف امیر سیرابی
پاسخ
عسل
-
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
ناشناس ۲۱،۲۹ متوهم الکی خوش این وضعیت موقته ، وقتی برگشت به قبل مهسا اونوقت سکته رو تو و خونوادت باهم جمعی بزنید ، چون راجع به شورش فمینیستی هم همین توهم رو نی زدی یادته فکر می کردی عنقلاب شده ولی برگشت به آرامش قبل از شهریور حالا کشف حجاب هم عینا همینطور میشه، تا زمانیکه جمهوری اسلامی هست آرزوشو بگور می برر دوزاری مردنمای ماله کش الکی خوش
پاسخ
سیاوش
-
۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
خاک عالم بر سرت رضای بی شرف ، زی زی مفلوک، این فتنه کشف حجاب و فمنیستی هم عین جنبش سبز به تاریخ می پیونده و جمع میشن، این وضع اینجوری نمی مونه، زیبا ندیدی بدبخت ندیدبدید لااقل پات رو یه بار بیرون از کشور بذار تا معنای زیبایی رو درک کنی بدبخت مفلوک، این زنهای دوزاری کشف حجاب ایرانی عقده ای زشت ترین صورت و سیرت دنبیا رو دارن با یه من آرایش و عمل باز هم کریهند
پاسخ
المیرا
-
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
لعنت خدا بر مسببین تعطیلی موقت گشت ارشاد پس از ۴۳ سال، دانایان می گفتن این زنان ایرانی عقده ای ترشیده کشف حجابی جنبه نبود گشت ارشاد رو ندارن حقا دهنشون رو باید طلا گرفت راست می گفتن
پاسخ
پیام
-
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
امیر بچه مزلف انقدر جوش نزن ماله کش ... لیس، سیرابی بی شرف از خود کشف حجابی ها کاسه داغتر از آش شدی ل ج ن ، وقتی جمعتون کردن به غلط کردن افتادی مثل اون سیاهلشکره بازیگره که از پنجره خونه اش از ترسش آویزون شده بود اون موقع قیافت دیدن داره آ ش غ ا ل دوزاری
پاسخ
پیام
-
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
امیر سیرابی بچه مزلف وقتی کشف حجابی های عقده ای جمعشون کردن با مینی بوس بجای ون، و توی حروم لقمه رو پیدات کردن توی گونی ، اونموقع مثل اون بازیگر آویزون از پنجره از ترسش سکته رو زدی به غلط کردن افتادی بچه مزلف ا و ب ی
پاسخ
ناشناس
-
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
میشه خفه شی ل ج ن رضا، حروم لقمه این امیر و رضا هردوشون احتمالا یکی اند وقای به ا ن خوردن افتادی قیافت دیدن داره کاسه داغتراز آش تر از خود این کشف حجابی های دوزاری ترشیده، وقتی دوباره راهی ون شدن و تو بی شرف این یه سال ذوق مرگیت از دماغت زد بیرون می فعمی که حتی سوییس هم ۵ ایالتش قوانین پوشش داره مفنگی دوزاری
پاسخ
شهرام
-
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
دختران!؟ اولا اوزگل این کشف حجابی ها زنان بی حجاب هستند نه دختر، حتی رسانه های اون ور آبی هم می گه زنان بی حجاب، نه دختران، تو ی ا ب و هنوز حتی معنای دختر رو نمی دونی ، این کشف حجابی ها ی ا ب و اصلا بکارت ندارن که دختر باشن اینها زنند ابله، نه دختر
پاسخ
مرتضی
-
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
خدا لعنت کند باعث وبانیشو
دیگه وقتش در دانشگاها را تخته کرد
گشت ارشاد را سریع برگردانید
دیگه هیچ امنیت اخلاقی بجای نیست
اگه نمیتونید لطفا نام جمهوری اسلامی را حذف کنید و بگزارید جمهوری فساد دیگه با کشورهای غربی فرقی نمیکنیم.....خاک برسرمان شد
خدایا امام زمان را برسان چیکار کنیم از دست بی عرضه ها
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
جون بابا?
پاسخ
علیرضا
-
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
لعنت بر امثال شما بدبخت های غرب زده بیسواد بیجنبه تازه ب دوران رسیده ک عقده لخت شدن دارید
دانشجو نماهای معلوم الحال
پاسخ
امیر
-
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
حالا حالا ها هیچ کس نمیتونه به مسئولای فعلی برسه اختلاسای هزار هزار میلیاردی
حروم کردن ثروت مردم ایران برای یه مشت عرب نمک نشناس جوری که انگار این ثروت ارث ننشونه همینجوری میبخشن به این و اون
پاسخ
علیرضا
-
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
عقده دیده شدن دارن خاک برسر امثال شما بدبخت های غرب زده بیسواد
پاسخ
امیر
-
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
تو که زندگی نمیکنی منتظری تا یه سوراخ باز بشه سرتو بکنی توش
اون پوشش باز کرده تو چی؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
مثلا آرین : تو با این الفاظ رکیک و زننده ات نگران حال دختران مردمی یا نگران به خطر اسلام و قرآن و خرافات اسلامی و اینجور چیزا هستی،نکنه شاید هم میترسی تحریک بشند یه عده؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
الان حجاب اینها کجاش مشکل داشت که انگار یه عده ارزشی شروع به فحاشی کردند،الان لباس یا کاپشنشون به آرنج پاشون میرسید
چون چند تا موشون بیرونه گیر دادید بهشون؟
بابا اینهمه کشور تو دنیا زندگی میکنند از ژاپن بگیر تا...
الان ژاپن که مثلا چادر نداره به فساد و فحشا کشیده شده کلا؟؟؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
کاری به ترانش ندارم روی صحبتم به ارزشی ها و خرافیون مذهبیه: اگه با دو تا تار مو تحریک میشید برید دکتر برید بیمارستان مشکل از شماست انگار،برید دکتر بگید از خود بیخود میشم،قرصتی شربتی روان درمانی چیزی بهتون پیشنهاد کنه
نه اگه اسلامتون به خطر افتاده،این چه اسلامیه که با دو تا تار مو به خطر می افته
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
اگر رضا شاه و پسرش توانستند کشف حجاب را کاملا عملی کنند، شما هم می‌توانید حجاب اجباری را عملی کنید.
در مراکز زیارتی مثل قدیم چادر در اختیار زائران قرار دهید.
پاسخ
حسنی
-
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
اینها نمی دانند که چه بلایی دارند سر روح و جسم خودشان و مردم می آورند والا سعی می کردند طوری دیگر به کوچه و بازار بیایند. کرامت زن به کشف حجاب نیست این خواست خالق آنهاست اگر بدانند. انشاءالله خودشون متوجه بشوند که راه بدی را انتخاب کرده‌اند..
پاسخ
رضا
-
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
دین سلیقه ای نیست که فقط موی زنان حرام باشد ، در مملکتی که ربا بانک‌ها را ترویج می دهند و رانت واختلاس و هزارو یک کثافت کاری مسئولان را میبیند دیگر به چه چیزی التزام داشته باشند
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
اینها یه مشت دختر و پسر خرابند . چون دیگه خانه های فساد جمع شده میرن اینجا وگرنه که دانشجو اینجور نیست . دانشجو باید فهمیده باشه . اینها پول رخت و لباسشونو از این راه تامین میکنند . از قیافه هاشون و حرکاتشون معلومه ته مانده صدها مرد هستند وگرنه که این بی حیایی از دختر و زن سالم بعید است
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
چه مسخره . مهسا دیگه کی هست که دوره داشته باشه .؟ اینها عقده ای هایی هستن که برا خرید مانتو و قرو فرشون حاضرند هر کاری کنند . قابل توجه دلار بگیرها. یه عده اگه ساندیس میخورن از ایرانشون میخورند .شماها تنتون رو میفروشید که از بهایی ها دلار بگیرید
پاسخ
رادمهر
-
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
دیسکوها و کلاب های منچستر چه جوری اند؟ شما این چیزها رو خوب در غرب بلدید، اما از دموکراسی و آزادی بیان و رسانه در غرب اطلاعی ندارید! خوب این قدر توی منچستر نرید کلاب، برای وجهه اسلام زشته!
پاسخ
سجاد
-
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
ناهنجاری یعنی سالیانه ۲۰هزار نفر در ایران بخاطر این خودرو ها جانشان از دست میدهند و هیچ کسی خودرو ساز را نهی از منکر نمیکند و هیچ مسولی صداش بیرون نمیاد.الان تو غزه ۱۵هزار نفر کشته شده هنوز به کشته های تصادفات ما نرسیده
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
*** جوونای باغیرت ایرانی نمی‌ذارن این وضع ادامه پیدا کنه
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
تا وقتی بی همه چیزایی امثال تو هستند این... ها به کاراشون ادامه میدن
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
حجاب نباشه حرمت بین انسان ها ازبین میره اگه طرف بی‌حجابی هستی پس ناموستو لخت بفرست بیرون
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
دمت گرم
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
تعدادشون زیاد شغالایی که فقط شبا پیداشون میشه
پاسخ
اشکان
-
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
ناشناس۱۲،۲۲ متوهم تا جون از اونجات بزنه بیرون، می تونند با برگشت گشت ارشاد حجاب بقول تو مزدور علینژاد که واژه معصی علینژاد اجباری رو بلغور می کنی رو الزام حجاب اسلامی رو عملی می تونن بکنن اونموقع سکته رو نزنی مزدور کور بودی تا قبل یکسال پیش که ۴۳ سال حجاب اسلامی با وجود گشت بر سرها بود یا فقط نطفه متوهمت این یکسال مماشات مدشدن ویروس کشف حجاب شکل گرفته
پاسخ
اشکان
-
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
ناشناس ۱۲،۴۴متوهم تا جون از اونجات بزنه بیرون، می تونند با برگشت گشت ارشاد حجاب بقول تو مزدور علینژاد که واژه معصی علینژاد اجباری رو بلغور می کنی رو الزام حجاب اسلامی رو عملی می تونن بکنن اونموقع سکته رو نزنی مزدور کور بودی تا قبل یکسال پیش که ۴۳ سال حجاب اسلامی با وجود گشت بر سرها بود یا فقط نطفه متوهمت این یکسال مماشات مدشدن ویروس کشف حجاب شکل گرفته، تو هم بجای توهم که پیشنهاد می دی مثل قدیم چادر در مراکز زیارتی بدن کار به اونجا نتی رسه بزودی کشف حجابین ه ر ز ه و لجاره از سطح خیابانها جمع خواهند شد طبق قانون، چون از مرحله تذکر دیگر عبور شده و تمکین نمیشه
پاسخ
سحر
-
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
ناشناس ۱۱،۱۰ آخه قربتی تازه به دورون رسیده مگه فقط ارزشی یا مذهبی با این ابتذال مشکل دارن کل ملت ایران حتی خانواده های اصیل غیر مذهبی هم مخالف این ابتذال مشتی لجاره کریه سیما و سیرت کشف حجابی هستن آخه قربتی دهاتی فاشیست چرا هرکی مخالف زاویه دیدگاه شما اقلیته انگ ارزشی و مذهبی می زنی غضبیت قربتی
پاسخ
سحر
-
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
ناشناس ۱۱،۲ دوتاش یکی هستی قبلا هم بهت گفتم آخه قربتی تازه به دورون رسیده مگه فقط ارزشی یا مذهبی با این ابتذال مشکل دارن کل ملت ایران حتی خانواده های اصیل غیر مذهبی هم مخالف این ابتذال مشتی لجاره کریه سیما و سیرت کشف حجابی هستن آخه قربتی دهاتی فاشیست چرا هرکی مخالف زاویه دیدگاه شما اقلیته انگ ارزشی و مذهبی می زنی غضبیت قربتی
پاسخ
سمیرا
-
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
ناهنجاری یعنی مفاسد اجتماعی ابله، یعنی هنجارشکنی منکرات اجتماعی ابله
پاسخ
متین
-
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
بعضی از نظرها خیلی جالب به پدران اختلاسگر گیر میدن اما به بچه های خوشگذرانشون که تو دانشگاه به جای تحصیل به تفریح و خوشگذرونی مشغولند حق میدن که پول باباشونه به ما چه، کشور جای عجیبی شده ثروتمندان هر روز با چپاول و غارت ثروت بیشتری کسب میکنن بعد بچه هاشون با همون پول باد آورده چه در داخل چه در خارج دارن خوشگذرونی میکنن بعد مردمی که محتاج نون شب هستن دو دسته شدن یه عده طرفدار پدران مختلس و یه عده طرفدار فرزندان عیاش و خوشگذران مختلسین و شب و روز تو سر هم میزنن خدایا کی قرار این وضعیت درست بشه؟
پاسخ
سمانه
-
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
رضای بی شرف ماله کش سایبر مروج و حامی بی حجابی،اخیرا با این جملات کامنت می ذاری بی شرف سایبر مروج و حامی بی حجابی، اون اسمش ربا نیست مفلس بی سواد اقتصادی ، و شرف داره به بی حجابی و کشف حجاب
پاسخ
اشکان
-
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
بی همه چیز امثال تو بی شرف مروج و حامی ماله کش بی حجابی مرد کثیف بی شرف ماله کش اوف بر تو بی ناموس، که کاسه داغتر از آش تر از این لجاره های کشف حجابی ، حتی خانواده های اصیل غیر مذهبی هم موافق جمع کردن پدیده نوظهور یکساله کشف حجاب و بی حجابی اند ولی توی فاشیست فقط انگ ارزشی یا مذهبی بزن گوشه تفکرات این اقلیت نسل حرام لقمه فقط در همین حده
پاسخ
عاطفه
-
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
سجاد بی سواد ناهنجاری یعنی مفاسد اجتماعی
ناهنجاری یعنی فسق و فجور و زیرپا گذاشته شدن حجاب حکم خود خدا یکسال با مماشات و بازداشت نکردن جرم مشهود و حرام شرعی
ناهنجاری یعنی یکسال ه ر ز ه ها کشف حجاب علنی در خیابان کنند پس از ۴۳ سال تابوی بی حجابی بشکنه و بازداشت نشه جرم مشهود
ناهنجاری یعنی منکرات اجتماعی یعنی هنجارشکنی که از شل حجاب شیفت بشه پس از ۴۳ سال به کشف حجاب علنی
پاسخ
سوگند
-
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
حتی برای من دانشجوی تورنتو نشین هم واقعا حیرت انگیز و باورنکردنیه این حجم از سرعت در ابتذال و بی بندوباری و تابوشکنی کشف حجاب و این حجم از عقده تلمبار شده یه مشت هر ز ه عقده ای جهان سومی تازه به دوران رسیده در ایران ! اسلامی اونم در مثلا دانشگاه!!!! حتی از سرعت بن سلمان هم پیشی گرفته شده لااقل درعربستان بجز ریاض هنوز دوشهر مکه مدینه حجاب الزامیه و بی حجاب هنوز بازداشت میشه ولی گویا در ایران مشهد و قم هم شنیدم از تهران بدتر!! زمانیکه ما ایران بودیم کم حجاب رو کارتش رو می گرفتن می بردن کمیته انظباطی دانشگاه چه برسه به کشف حجاب که اونموقع اصلا کشف حجاب نداشتیم کسی جرئت نداشت کشف حجاب کنه ، ماهایی که سالهای طولانی ایران نبودیم باورمون نمیشه ، کشف حجاب جرم مشهود گویا برای حفظ مصلحت و قدرت گویا آزاد گذاشته شده!!! باهوش ها، براشون جمع کردن کشف حجابین فقط در چند روزه و مثل آب خوردن، ولی گویا ماههاست آزاد گذاشته شده، واقعا حیرت انگیزه
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
آرین می‌ترسه ناموسش تحریک بشه نتونه از خونه بیاد بیرون احتمال داره ناموس کشی هم راه بندازه
پاسخ
عباسعلی
-
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
قابل توجه اونایی که توخیابون ها دور دور میکنند برای سوار لاشی ها و هرزه ها؛ به خودتون زحمت ندید،با گونی ریختند جلو دانشگاه آزاد!
پاسخ
علی
-
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
به سوگند، دروغ نگو و حرف مفت نزن تو همانجایی هستی که خاوریها برای عشق و حال میان اونجا.
پاسخ
محمد
-
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
بنده خانواده خودم محجبه هستند و با اینکه حجاب کامل دارند ولی عقیده دارند که مملکت اسلامی همه چیزش باید اسلامی نه این که فقط به یک مورد اکتفا شود.
اختلاس وفساد در کل دستگاه‌های حکومت اسلامی ریشه دوانده و برخوردی با لواطگر و متجاوز نمی‌شود و باید تمام قوانین اسلام را رعایت کنند.
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
تو اول بگو هیچکدوم نیستی بعد صحبت میکنیم،حتی کلماتتم شبیه ارزشی هاست،
کجاش ابتذاله؟دهاتی فحش نیست کاش دهاتی باشی ولی ارزشی و خرافی مذهبی نه!دم‌تمام روستایی ها و دهاتی ها گرم،
شکر خدا که مردم‌کم‌کم‌دارند دین رو میشناسند
چند تا جوون دیدی نماز برند
با دوتا تار مو از خود بیخود میشی برو دکتر!اینهمه کشور تو دنیا ا حجاب های مختلف هستند باید حتما بیفتین در کنار ما
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
خانم مثلا سحر که میگی ما اکثریتیم فرض کن اصلا اکثریت هستین
یه زمانی هم اکثر مردم بت پرست بودند اکثر مردم در هند حدود 80 درصد هم هندو هستندیعنی راه و رسم آیین شون درسته؟
یعنی بت پرستی درسته!
آخرین آماری خبرگزاری شرق منتشر کرد حدود80 درصد مخالف حجاب اجباری بودند پس اینقدر اکثرست اکثریت نکن
به خاطر همین نظرسنجی هم به دادگاه یا دا سرا تشریف بردن
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
ناموس خودتو لخت کنند خوشت میاد تا یاد بگیری به حجاب بقیه گیر ندی
وسط،خیابون به شلوارت به پیرهنت گیر بدن خوشت میاد پس مثل آدم حرف بزن
اگه به حجاب ناموست گیر بدن ناراحت میشی؟پس چیکار به پوشش مردم داری
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
طبق آخرین نظرسنجی سایت شرق که بعضی اوقات بسیار هم تندرو هست بیش از 80 درصد مردم مخالف حجاب اجباری هستند‌،پس اون ارزشی هایی که میگند ما اکثریتیم دقیقا کوشند؟
درضمن بقیه ی 20 درصد هم همگی موافق حجاب اجباری نیستند.
به خاطر این نظرسنجی هم مسئول شرق به دادگاه و دادسرا احضار شد‌.
این از این،ولی اونایی که میگحد قانونه،قانون نماینده ای که 15 درصد رای داره چقدر ارزش و مشروعیت داره!
و اما رسیدیم به اسلام،یکی از اصلی ترین مشکلات مر م ایران،فتنه 57به خاطر همین دین و حجاب و..شکل گرفت
ولی مردم کم کم دارند دین رو میشناسن انگار
یکی از فواید رژیم این بود که چهره ی اسلام رو به مردم نشون داد.هم رژیم هم دین دیگه بین ما هیچ جایگاهی نداره
پاسخ
مصطفی
-
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
خداوکیلی اینجا حجله خونه است یا دانشگاه، فاحشه ها کل ایران را گرفتند چند روز دیگه جفتگیری خیابونی هم میبینیم این یارو بود که کردنش تو گونی چند روز پیش آزاد شد قبلاً می‌گفت فرار کنید راست می‌گفت بنده خدا. من که میرم ونزوئلا خخخخخ?نه اول میرم دانشگاه یه گوشت به سیخ میزنم شنبه میرم
پاسخ
جواد
-
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
یادش بخیر عینا شهر نوهای دهه پنجاه می ماند‌ . یک مشت فاحشه هرزه حشری خیابانی ...حیف از نام دانشگاه .....
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
متاسفانه حرفایی که اینجا بعضی از ارزشی ها و.. میزنند شبیه امثال طالبان و..هست..
بوی دردسر و تفرقه میدی
این سوره قران هست وقتی دین شما همچین برخوردی با ما بی دینها داره انتظار چه پاسخی دارین؟
تفسیر آیه 50 سوره مدّثر مختصر
گویی در رویگردانی و فرار از قرآن، گورخرانی بسیار رمنده هستند
تفسیر نور (مصطفی خرم‌دل)
پاسخ
سحر
-
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
اون نظرسنجی شرق رو که از رویاهای متوهم ذهن نویسندشه رو بذار برای جهازیه خواهر یازده ماه کشف حجاب کرده ات بلکه از ترشیدگی دربیاد و فرجی بشه چون حتی با کشف حجاب چندین ماهه هم کسی نگرفتش
حتی خانواده های اصیل بدون هیچ اعتقاد مذهبی هم با پدیده منحوس و نوظهور یکساله مماشات با کشف حجاب مخالفند و طبق نظرسنجی های دانشکده اجتماعی دانشگاه تهران و همشهری ۸۰ درصد مردم ایران با کشف حجاب مخالفند ولی چون ذهن تفکر فاشیستی تو فقط بسط می ده به یه عده بقول تو ارزشی ، بحث کردن با ماله کش بی حجابی مثل تو میخ در هاون کردنه ابله ماله کش بی حجابی جهان سومی که رویات فقط دیدن شپشهای زنان ترشیده تعداد زیاد و خارج از توازن جمعیتی کشورت هست این یکسال کمبودهات و عقده هات برطرف نشد از دیدن کشف حجابی ها ندیدبدید حقیر!؟ بهت قول می دم موقت بود و جمع میشن
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
دروغ توی بی شرف حامی کشف حجاب کاربر .. لیس بی حجاب علی ۱۸،۴۵ دوزاری عقب مونده که تابحال چون خود حقیرت جایی جز اون کشورت نذاشتی و برات انگار رویاست فکر می کنی دانشجوهای اون ور دنیا هم مثل خود حقیرت تابحال پاشون رو از کشورت بیرون نذاشن و فکر می کنی دروغ می گم!؟ دروغ توی بی مصرف و هیکل بی وجودته که بود و نبودت فرقی واسه والدینت نداره پس بمیر و ماله کشیت رو بکن برای این ه ر ز ه های بی حجاب هرچند که همینها هم پ ه ن هم بارت نمی کنن
پاسخ
اشکان
-
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
آخه عمله ناشناس بی وجود که حتی اسمت رو می ترسی حتی مستعار بنویسی، آخه ان چوچک قربتی دهاتی عقب مونده ، من که سالهاست اصلا ایران نیستم ارزشی هم بابا ننته، گفتم که تفکر فاشیست یعنی هرکی مخالف نظرشه بلافاصله انگ یه گروه رو بزنن ، خاک بر سر ماله کش ندید بدیدت کنن حالا خوبه همین جماعت ه ر ز ه بی حجاب حتی پهن هم بارت نمی کنن که توی بی شرف چون تاحالا وجود بی مصرفت رو خارج از کشورت نذاشتی برات عقده شده
پاسخ
جواد
-
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
جوان یعنی همین شادی اظهار وجود و.....
پاسخ
سحر
-
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
من با تو لجن مردنمای او ب ی همکلام نمیشم خب دهاتی هستی دیگه بدبخت ندید بدید وقتی رویات اومدن به تهران باشه از دهات و دیدن کشف حجابی های ترشیده زشت ، چرا باید یه خانم شل حجاب که حتی درخارج هم شل حجاب مونده و جوگیر کشف حجاب نشده با تو یابوی دهاتی هم کلام بشه همون جناب محترم اشکان جواب تو یابو بقول ایشون ماله کش بی حجابها رو دادن کافیه، ممنون آقا اشکان، منم مثل شما ایران نیستم ولی شنیدم یابوهای مردنمایی در ایران پدیدار شدن عین پدیدار شدن یکساله کشف حجاب که از خود کشف حجابیها کاسه داغتر از آش شدن با اینکه اسمش رو هم می ترسه یا مرد بودن یا زن بودنش ولی حدس می زنم از همون مردنماهای اوبی حامی بی حجابها باشه به اسم ناشناس ، نمی خوام با این مرد بی شرف دهاتی حامی بی حجابها هم کلام بشم
پاسخ
کیا
-
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
اینها دانشجو هستند یا از شهر نوبرای بازار کار جذب دانشگاه شدند قیافه های شان انگاره از جنده خونه اومده اند سر از زایشگاه در اوردند نه دانشگاه اگر کشور ودانشگاه قانون داشته باشد ما ملت خواهان برخورد شدید با این گونه حیوانات بی بند وبار می باشیم وحتی حاضریم با مسولین برای نظم وقانون دانشگاه هم همکاری کنیم
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
اولا من اصلا ایران نیستم اون نظرسنجی شرق از حزب لیبرال یا چه می دونم توی ایران بهش می گن اصلاحچی رو که از رویاهای متوهم ذهن نویسندشه رو بذار برای جهازیه خواهر یازده ماه کشف حجاب کرده ات بلکه از ترشیدگی دربیاد و فرجی بشه چون حتی با کشف حجاب چندین ماهه هم کسی نگرفتش
حتی خانواده های اصیل بدون هیچ اعتقاد مذهبی هم با پدیده منحوس و نوظهور یکساله مماشات با کشف حجاب مخالفند و طبق نظرسنجی های دانشکده اجتماعی دانشگاه تهران و همشهری ۸۰ درصد مردم ایران با کشف حجاب مخالفند ولی چون ذهن تفکر فاشیستی تو فقط بسط می ده به یه عده بقول تو ارزشی ، بحث کردن با ماله کش بی حجابی مثل تو میخ در هاون کردنه ابله ماله کش بی حجابی جهان سومی که ریات فقط دیدن شپشهای زنان ترشیده تعداد زیاد و خارج از توازن جمعیتی کشورت هست
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
مواظب باش به خانوادت بگو زیاد درس نخونن یه وقت دانشگاه نرند برن حوضه
پاسخ
علی
-
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
یاد گمرک جمشید افتادم ،این روشنفکری نیست
پاسخ
حسین
-
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
تحلیل جالبی بود.
پاسخ
احمد
-
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
هرچه بگندد،نمکش می زنیم.وای به روزی که بگندد نمک......
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
اولا سایت شرق یکی از هواداران بی غیرتی و بی حیایی هست که هیچ جایگاهی بین مردم ندارد،و نظرسنجی آن هم ریالی ارزش ندارد اما عقده گشایی شما از انقلاب و اسلام هم بر میگردد به شرافتی و بی دینی و احیانآ منافق بودن یا سلطنت طلب بودن شما.تشییع پیکر پاک حاج قاسم و ۲۲ بهمن و روز قدس و ۹ دی نشان از عشق مردم به انقلاب و اسلام دارد. اما جبهه فاسد اصلاحات و سلطنت طلب و منافق، پر سر و صدا هستند و با حمایت رسانه های وطن فروش فارسی زبان سعی در جهت گیری افکار عمومی را دارند.که مکرشان به لطف خدا و حضور امام جامعه و مردم وفادار به اسلام و انقلاب به خودشان بر خواهد گشت. صل الله علیک یا رسول الله
پاسخ
محمد صادق
-
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
این هرزه ها را که می‌بینید با این همه بی بنده و باری و کثافت کاری که حال خیلی ها داره بهم میخوره با این حال فقط یک تاثیر مثبت دارند
و آن هم اینه که اینها و تمام کشف حجاب کرده ها در این یک سال بعد مرگ نهسا امینی سلیته ،یک خدمت بزرگ به کشور کردند که انشاالله در اسفند ماه همین امسال رو میشه
اینها باعث می شود که مردم دیگر به این نمایندگان دوزاری مجلس که فقط اسم انقلابی بودن را یدک می‌کشند و آن اسم را هم مقام معظم رهبری به مجلس این دوره اضافه کردند که اگر این اسم را هم نداشتند خدا می‌دونه چه افتضاحی به بار می‌آوردند و حداقل این اسم باعث شد کمی ظاهر قضیه را حفظ کنند ،البته بلانسبت آن دسته از نمایندگان دلسوز و مومن و ولایی که اندک هستند
دیگر این دوره مطمئن باشند جایگاهی در مجلس نخواهند داشت و مردم مومن و ولایت مدار ایران زمین به آنها رای نخواهند داد
این نمایندگان کنونی مجلس به خاطر رای آوردن و حفظ کرسی های مجلس عرضه نشان ندادند و گشت ارشاد را جمع کردند و درست حسابی رای بر جمع کردن کشف حجاب شده ها و لایحه حجاب و عفاف ندادند و آن قدر کش دادند که عادی سازی بشه
ولی مطمن باشند که اولا همین کشف حجاب کرده ها یک درصد هم پای صندوق رای در هیچ انتخابات حضور نداشته و اینها در اصل مخالف اصل نظام هستند ،چه برسد به اینکه در پای صندوق رای حاضر شوند و به این نمایندگان رای بدهند
پس مردم ولایت مدار و مومن و خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان و خانواده های مذهبی هم هوشیار شدند و دیگر به این نمایندگان لیبرال مسلک رای نخواهند داد
و باید نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی بفرستیم که عرضه حفظ از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب را داشته باشند
و انشاالله هم همینگونه خواهد شد
والسلام
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
دانشگاه محل تحصیل ودانشجوبرای کسب دانش به دانشگاه هدایت میشود اکثراین شغالهاوکفتارهاروی زمین لم داده چون لاشخورها پهن میشوندروزانه بیش ازدوبسته چهل نخ سیگارمیکشند نبایدبه این فاصلابهااجازه ورود به دا نشگاه راداد،احتمالافرزندان ونوه های اقدس مهوش پری شهنازوووهستنددا نشگاه شهرنونیست،بایدچون دهه ۶۰ مجدداباگزینش پذیرفته شونداینهانوه پری هرزه هم اخراج کنیددانشگاه محل کاسبی مادرشان نیست"
پاسخ
ناشناس
-
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
کشوری که سرانش دزدن و هیچ ارزشی برای مردمش قائل نیست حق نظر دادن درباره مسائل شخصی کسیو ندارم.
پاسخ
لیلا
-
۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
خودت جواب خودتو میدی !!احمق اون برای اینکه وسط خیابون نگاهش نکنن و مسخره نشه نمیذاره ناموسش ولنگار باشه !! میگه کسی که طرفدار بی حجابیه بی غیرت ناموسشه و میذاره لخت بیاد بیرون ..... بفهم
پاسخ
یلدا
-
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
امیر تو چی؟؟ از اینکه ناموست لُخت شدن احساس آرامش میکنی ¡؟؟
پاسخ
سودابه
-
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
حرف حق جواب نداره
پاسخ
ماندانا
-
۰۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
برای چی آرین نگران هرزه های شما باشه ... اون و مردم ایران از خون شهیدانی که جان دادند تا هرزه ها و بی ناموس هایی مثل تو این سزگرزمین رو به کثافت بکشن ناراحته ‌ وگرنه شما ولگردای بی دین ارزش نگرانی ندارید
پاسخ
الهه
-
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
کشوری که سران و حکومتش و مردمش تابع اسلام هست عده ای بی دین و هرزه حق دشمنی با دین مردم مسلمون رو ندارن و نمیتونن قانون شکنی کنن.که در این صورت دشمن مردم هستند و نابود میشن
پاسخ
شیرین
-
۰۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
این اَداهها و کثافتکاریها اظهار وجود و شادی نیس. اسمش فحاشه گی هست
پاسخ
نسرین
-
۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
یعنی باور کنند که تو از گروه بی دین ها هستی و مفسر آیات قرآن !!! ????? گفته بودند دشمنان خدا احمق هستن
پاسخ
دنیا
-
۰۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
ولی اینجا ارزشی نیست . اینجا همه ناقص مسلمون هایی هستن که تا رسیدن به دین کامل اسلام فرسنگ ها فاصله دارن ولی نمیذارن دین اسلام توسط کافرها و هرزه ها از این بیشتر زیان ببینه
پاسخ
الهام
-
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
باشه شیخ محمد اجرای دین اسلام رو از نابودی هرزگی و ولنگاری شروع میکنیم و به بقیه موارد می‌رسیم.. خانواده محجبه شما حتما خوشحال میشن
پاسخ
مینا
-
۰۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
اینجا که دیگه دانشگاه برا درس خوندن نیس. فحاشه خونه اس
پاسخ
ناشناس
-
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
مرگ بر پدر و مادری که با دانشگاه کردن بچه هاشون دانشگاه رو کردن فحاشه خونه .. پولتون حرومه یا لقمه تون
پاسخ
ناشناس
-
۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
سجاد یعنی انقدر ***ای که یکسال کشته ی تصادف ۹۰ ملیون ایرانی رو با ۴۵ روز شهید ۲ ملیون فلسطینی در غزه مقایسه میکنی ... خدا گفته ***ها احمق هستن
پاسخ
امیر
-
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
ایران از ایجاد اسلام مردمش مسلمان بودن و خواهند بود شما که سختته مثل آدم زندگی کنی برو کشورهایی که برای تنت، بهت دلار میدن
پاسخ
امیر
-
۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
دانشگاه تهران نیست. کاباره تهرانه
پاسخ
مهناز
-
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
اول چادر کنار میره بعد دکمه مانتو باز میشه بعد دو تار مو بیرون میاد بعد کلا موها باید باز باشه تا خیابونا زیبا بشن ? بعد دخترای حامله و زنای طلاق گرفته که زیاد شدن میگن کی بود کی بود ? میگن اسلام بود? این بود اسلامی که گفتید ? حالا فهمیدی برای چی باید اسلام نابودتون کنه
پاسخ
مریم
-
۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
اینجا ژاپن نیست .. جمهوری اسلامی ایرانه . شما مشکل داری برو ژاپن
پاسخ
لیلا
-
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
ربا و رانت و لواط و هر کوفتی به خودتون ضرر میرسونه. فحاشگی و هرزه گی به مردم و جوون‌ها و جامعه
پاسخ
امین
-
۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
ایناهمشون یه مشت دهاتی غربتی هستن که ازدهات یا شهرستانای کوچیک اومدن وبه دانشگاه رسیدن،این بدبختای غربتی عقده ای فکر میکنن با هرزگیو کثافت کاری باکلاس میشن،اگه یه سر به خانوادهای این بدردنخورا بزنین خودتون متوجه میشین،باباهه بیسوادوکارگرکه به زورخرج خانوادشو میده، مادره هم بیسواد، فقرو بدبختی ازدرو دیوارزندگیشون میباره،حالااین هرزه پلشت بخاطرهزینه دانشگاه همه جور هرزگیو کثافت کاری میکنه،وهرروز بایکیه تاپول دربیاره،بین تمام این هرزهای لاشی حتی یه دانشجوی پیدا نمیشه که بچه همون شهر باشه،فقط یه روز برین جلوی دانشگاه بپرسین چندتاازاین زبالها مال همون شهرن،زن زندگی جنگی
پاسخ
مینا
-
۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
خُب برید تو پارتی های شبانه پول بدید و پول بگیرید ... دانشگاه جای هرزه ها نیس
پاسخ
یلدا
-
۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
امیر هرزه ی آتش پرست بر اساس بهانه های تو بدون هرزه ها و بی ناموس ها هم میشه چاپید... نیازی به هرزه و ولنگار نیست ... پس کمتر دروغ به هم بباف
پاسخ
ستایش
-
۰۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
۲۳:۱۰. از کی تا حالا فحاشی و هرزگی و بی غیرتی و بی دینی شده وطن پرستی ؟؟؟؟؟
پاسخ
سهیلا
-
۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
حالا حالاها هیچ کس نمیتونه به هرزه های تمدن کوروشی غرب زده برسه فحاشی های میلیونی و ثروت های باد آورده .. بی آبرو کردن حیثیت و شرف مردم ایران انگار که ایران هرزه خونه اس
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
این که اینجا بنام امیر طرفدار فاحشه ها هست مرد نیست یه زنه
پاسخ
ناشناس
-
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
به عنوان. یه بیطرف از نظرات مشخصه که مردم ایران با هر نوع اعتقادی طرفدار خداپرستی و اسلام و پوشش و عفت هستن . فقط یک نفر با دو نام مختلف همه جا حرفهای تکراری به طرفداری از هرزه ها نوشته .
پاسخ
کوروش
-
۰۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
مگه دانشگاهی هست که مسئولینش اونجا رو به فاحشه خونه تبدیل کنن؟؟؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
تا سالها این نظام در قلب عموم مردم جای داشت و مردم در جبهه و پشت جبهه جنگ با عراق ایثار کردند ودر هر راهپیمایی حضور داشتند ولی افسوس که با گذشت زمان و حوادث تلخی که تجربه کردند کم کم فهمیدند که چه خبره و نظامی که دوستش داشتند دیگر جایی در قلبها نداشت و فقط در چشمان مردم حضور داشت. روزی خواهد رسید که دیگر در چشمان ما هم نخواهند بود و عاقلان و نخبگان وطن دوست جای آنها را خواهند گرفت.
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
چه مسخره اینکه سیگار می کشند و در ملاء عام با ارویج بی حجابی و مد و آرایش و رنگ مو رو ترویج می کنند شادیه ؟ اشتباه نکن اینا اصلا "شاد نیستند که اینا یک مشت بیچاره و غمزده هستند و عقده های روانی دارند .
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
مردها و پسرهای ما لاشی و بی غیرت شده اند که این افتضاح بار اومده همین دخترها هم اگه بابای با غیرتی داشتند این طور نمی شد یا اگه شوهرها به دنبال دوست دختر و چند زنی نمی رفتند دخترهاشون هم هرزه نمی شدند اینها خانواده های آشفته دارند در یک کلاس مدرسه به ندرت دو یا سه نفر هستند که پدر و مادر بالا سرشونه و طلاق نگرفته اند .
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
چه مسخره اینکه سیگار می کشند و در ملاء عام با ارویج بی حجابی و مد و آرایش و رنگ مو رو ترویج می کنند شادیه ؟ اشتباه نکن اینا اصلا "شاد نیستند که اینا یک مشت بیچاره و غمزده هستند و عقده های روانی دارند .
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
اینجا اصلا دانشگاه مرکز نیست و شماله تقریبا دو محله اون طرفتر از ماست و من می خواستم اونجا برای خونه اقدام کنم ولی به علت وجود همین دانشگاه منصرف شدم چون بچه های دانشگاه ۹۰ درصد بی حجاب و افتضاح اونجا ول هستند و البته به نظر من این پسرها هستند که برای رسیدن به لذت باعث این هنجارشکنی و اشاعه ی اون می شوند و از دخترها سوء استفاده می کنند و اینجا هم مقابل دانشگاه یک مرکز خریده اونجا جمع شده اند لطفا درست گزارش کنید .
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
نه بی‌طرف جان که حرفت با ادعات متغیره مثل پیام من که ثبت نمیشه پیام مخالفا کلا ثبت نمیشه ویکی دوتا شو برا تزئین دمکراسی میذارن
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
دیلی فوتبال جوری یک قضیه رو پوشش میده که انگار یک جریان بزرگ است!عده این دانشجویان در کل دانشگاهها به هزار نفر هم نمی رسد.نظام دارد منطقی رفتار میکند مانند دهه هشتاد آنها را آزاد میگذارد تا مثل سال 88 از یک خط و مرز نظام عبور کنند.آنوقت نظام با شدت با آنها برخورد. میکند و افکار عمومی هم مانند 88 با نظام همراهی میکند.چون می بیند نظام با یک حرکت ضدعرف جامعه برخورد کرده است.
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
من دانشجو بودم و حرف شما را قبول دارم.اکثرقریب به اتفاق اینها از مناطق پرت و خانواده های بیسواد آمده اند که حتی در خانواده خود حق نداشته اند بدون اجازه خانواده آب بخورند.به دانشگاه تهران که می آیند مانند جنابی که چمن دیده ،از خود بیخود میشوند.اکثر دختران که از این مناطق و خانواده ها آمده اند اینجا را جایی برای خالی کردن عقده و تقلید کردن از تبلیغات ماهواره‌ای غرب می بینند.اکثرشون هم در دانشگاه به تن‌فروشی و....شهره اند.
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
اولا سایت منهای فوتبال رو چه به کارهای اطلاعاتی و پخش هنجار شکنی! دوما: پدیده ای که ۴۵ ساله غالب شده و کسی برخلافش رفتار کنه هنجار شکنی نمیگن ! ۴۵ سال پیش هنجار شکنی شد !!!!! و هنجاربازهایی مثل شما هنوز نفهمیدن که یکی از جوان ترین کشورهای دنیارو جوانهاش رو نشد با دعای کمیل و هر روز از تریبون های مختلف گریه و نوحه و زاری کردن پخش کردین نمیشه با اینمسائل به خیل عظیم جوان با ذائقه های ‌مختلف و یه شخصیت کنجکاو و پویا رو وادار به خمودگی و افسردگی و رعایت هر دقیقه ی احکام بعضا بی خاصیت مذهبی کرد نتیجش این میشه از روزنه های مختلف به نحوی منفجر میشه وحالا یه سایت سیاسی بیاد از فوتبال بنویسه اول صدای شما بلند میشه به تمسخرش بهتربود اسم سایتتون رو مینوشتین منهای فوتبال باضافه اطلاعات وقدری آدم فروشی من مطمئنم پیام منو چاپ نمیکنین واینارو گفتم حداقل خودتون بخونین
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
سایت منهای فوتبال باضافه اطلاعات مساوی با آدم فروشی
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
یه چند نفر میان ۱۰۰ کامنت یک‌جور و یکفرم به طرفداری حکومت میدن دوبرابر وایرال و آگراندیسمان میکنین اما پیام مخالفین رو شرط تایید میذارین!!!!! جالبه به این میگن مطبوعات بی طرف عزیزان بر موافق جریان آب شنا کردن هنر نیست هنر برخلافش شنا کردنه عمله قدرت بودن خطری نداره ولی بسیار پرسوده
پاسخ
آرین برنا
-
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
ریشه را درمادرشان جستجوکنید
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
بیچاره شمایین که همه چیزو واسه خودتون میخواین و مجیز گوی عمله قدرت و پولین وبر حسب وظیفه محوله این کامنتارو میذارین
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
خوب با عرض پوزش از دوستان . اینان یک جایی شون خارش داره . باید فکری برای خارششون کرد موقعه تحویل مدرک تحصیلی مدرکشون رو ندید تا بسوزند بعد از خارش لازمه سوزش برایشون.
. باز از دوستان عذر خواهی میکنم .
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
ناشناس، چند وقته دیگه انتخابات داریم وخواهی دید که مردم چقدر از نظام حمایت می‌کنند. مراسم روز قدس که کسی نبود حتی برای جنگ غزه هم کمترین تظاهرات در کشور ما بود چون مردم ما طرفدار تررو3 نیستند و از نه از اسرائیل حمایت کردند و نه از حزب اله.
جمله قشنگی هست که میگه :العاقل الاشاره.
یعنی خودتون باید جایگاه خودتون رو بدونید.
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
اخرت معلوم میشه کیا میرن جهنم و کیا میرن بهشت .کاش زودتر برسه ببینیم اونایی که دم از حجاب میزدند اونها ایا واقعا اعمالشون پسندیده بوده؟دزدی.غارت.ظلم .که همه دارن در بدبختی زندگی میکنن اینا هرزه گیه .کاش ایران ما در تعادل بود کاش .نه بی حجاب نه با ححابی که باعث آزار مردم بشی
پاسخ
محمد
-
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
به الهام، اول آدم از خودش باید شروع کنه و بعد بدنبال کسانی باید گشت که باعث و بانی این وضعیت شدند. چهل و پنج ساله مشکل حجاب نداشتیم ولی در مقابل فساد هیچ عکس العملی نداشتید ولی در یک سال اخیر ی دفعه خواهان اجرای قانون شدید؟ چرا قبلا اعتراضات معیشتی بازنشستگان و کارگران و معلمان را طبق قانون خودتان جوابگو نبودید و با گاز اشک آور و باتوم و زندان جواب دادید؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
حرف حق جواب نداره??? این بی بندوبارها دنبال شهرت هستن، بی خاصیتها
پاسخ
ابراهیم زمانی
-
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
درود به شما دوست عزیز
احسنت به شما! گل گفتید!
اینها هستند که دردشون،درد مملکت نیست، درد مردم نیست؛ برای.امام حسین و امر به معروف و ..‌ سینه چاک نمی کنند. اینها همون هایی هستند که از "دین"، به نونش چسبیدن و خوب می خورند! اگر یک ماه اون حقوق و رانت و مزایایی که دریافت می کنند، بهشون نرسه، اون وقت معلوم میشه به فکر نظام ... یا دین هستند یا دغدغه خون شهدا رو دارند یا نه.
منتها مثل بالاسری هاشون، عین کبک سرشون رو کرده اند توی برف، فکر می کنند مردم نمی فهمند!
دم جوان هایی که این کار رو روبروی دانشگاه تهران انجام داده اند، گرم! خدا خیرشون بدهد!
پاسخ
حسین
-
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
این دانشجویان را باید از شیطان پرستی نجات بدهیم.....
پاسخ
ابراهیم زمانی
-
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
سلام. درست گفتی، حق با شما و ما مردم ایرانه!
این آقایان حاکم همون هایی هستند که یک زمانی می گفتند عکس امام توی ماه دیده میشه! ملت می رفتند شبها به ماه نگاه می کردند!
چقدر نوجوان ها و جوان ها توی جنگ جان دادند که مردم راحت و آزاد و سالم زندگی کنند. الان نه جمهوریتی هست، نه اسلامی باقی مانده. گناه بزرگ، حق الناسه که.آقایان راحت ۴۳ ساله خورده اند و یه آب هم روش! اگر ایرادی در حرکت این جوان ها می بینید، عینکتون ر عوض کنید. به خودتان بیایید که چه بر سر این مردم آورده اید که حالا خود مردها به همراه خانم هاشون راضی و راحت بدون حجاب اجباری می آیند توی خیابان. اگر نگرانی خانواده ها از پرونده سازی و بگیر و ببند جمهوری اسلامی نبود، این صحنه ها بیشتر میشد. جای اینکارها.توی خیابان نیست، آفرین! اما کجای اسلام و قرآن نوشته که شما به مردمتون ظلم کنید؟ کجا نوشته شده که مردم باید از روی ناچاری، دو سه جا کار کنند.و حاکمان در کاخ زندگی کنند و در رفاه و آسایش کامل باشند؟ از اسلام فقط اسمش توی کشور ملاها مانده و حجاب عین نقش ایوان است که خواجه نگران آن است وگرنه همه چیز این‌کشور نابود شده یا نزدیک به نابودیه!
به امید روزهای خوشی و آزادی ملت ایران!
پاسخ
جعفر
-
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
خیلی آدم پستی هستی بدبخت این چ طرز صحبت کردنه دهاتی.
پاسخ
فرزانه
-
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
اینها بدبخت ترین آدم های روی زمین اند خود کم بینی دارند فرزندان کسانی هستند که با مال حرام زندگی کرده اند و یا فرزندان زنا هستند اگر می فهمیدندچه گوهری را پای مال می کنند خودشان را به این روز نمی انداختند و فریب شیاطین را نمی خوردند این ها نه شاد هستند نه خوش بلکه تظاهر به خوشی می کنند اینها نتیجه غرب زدگی است یک روز هم از خودشان خسته می شوند و چون ایمان خود را هم از دست داده اند خودکشی می کنند کوران و کرانی هستند که نمی خواهند از خواب غفلت بیدار شوند هدایت پذیر هم نیستند
پاسخ
ناشناس
-
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
واقعا عجیبه برام محیطی که باید جای علم آموزی و پرورش نیرو برای پیشرفت کشور باشه و جوانانی که مشغول تحصیل در این مکان هستند باید دغدغه اونا پیشرفت دادن ایران در برابر دیگر کشورها باشه تا آنقدر کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی ما رو جهان سومی تصور نکنن اینگونه با بی اعتنایی به وضعیت کشور و راه باز گذاشتن برای مسئولان بی کفایت باعث تباهی و به قهقرا رفتن کشور عزیزمان می‌شوند و وقتی که صحبت از وضعیت اقتصادی می‌شوند می گویند مسئولان برای ما فرصت شغلی ایجاد نکرده و ما بیکار مانده ایم و همه این حرفا در حالی گفته میشه که خود ابن فارغ التحصیلان کاری انجام ندادن و منتظر هلو برو تو گلو هستند
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
با عرض پوزش اینا دختران زنا زائیده هستن یا لقمه حروم خور هستن

مردشور هیکلت پدر و مادراشون رو ببره لا این افریطه ها که تحویل جامعه دادن
پاسخ
ناشناس
-
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
جوش نخور شیرت خوش میشع تازه داره ملکت درست میشه
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
باز دوباره یه مشت بی سواد عقده ای بدبخت بدن نما اومدن دور هم جمع شدن به یه مشت پسر *** تر از خودشون ک.ون بدن خاک تو سرشون که نمیدونن این پسرا دارن سو استفاده میکنن من خودم پسرم و میدونم که چه اتفاقی تو ذهن این پسرای منحرف عوضی و *** هست
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
این ساندیس خورا چقدر دارن میسوزن خخخخ آخ چه حالی میده دیگه حرفتون خریدار نداره حجاب اجباری جمع شده همه داخل خیابون میبینیم خخخخ شماها فقط میسوزید خخخخ هرکی دمبال حجاب و روسری اجباری میگرده میتونه ازایران بره افغانستان ،اونجا طالبان هستن دقیقا عین ۴۰سال پیش خخخخ
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
امثال شما تفکر سیهونیستهایی رو دارید که با تغییر فرهنگ اسلامی به غربی غیرت مرد و حیا زن ها رو نشانه گرفتن، تا فردا روزی جنگ شد کسی نگوید مردها مگر غیرت ندارید؟! آنها در جواب بگویند زنان دیگر حیا ندارند که تا معنی تجاوز به خاک و ناموس را از هم ندانیم، حیف از اینهمه سال که درس خوانده اند، به قران اندازه یک نوجوان بسیجی که چند ماه در بسیج بصیرت آموخته، نمی‌دانند، ایکاش معلم و استاد خوب تربیت میکردیم تا....
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
خدا ریشه منافق امثال شنا اسرائیلی صفت رو خشگ کنه، که گرگی در لباس میش دارید افکار جوانان ساده کم بصیرت را مسموم میکنید، انشاالله به وقتش به داد شما ابلیس سیرت های شیاطین انسی هم خواهند رسید، تا کسی در این کامنت ها به شیز مردان خدا توهین نکند، بنده تا سیگل سواد دارم ولی با چهل سال سن فرق حق و باطل رو خوب میدانم، انشاالله امثال شما هرچه زودتر به تیر غیب الهی گرفتار شوید
پاسخ
مهناز
-
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
????
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
اولین تشابهی که از این کلیپ هر فرد بیدار دلی متوجه خواهد شد، شباهت شان شبیح جوانان و سربازان اسرائیلی ایست!! ایا این برای شما سؤال ندارد؟! تا کی سر خودتان را در برف فرو خواهید برد؟! زمانی که شکارچی دشمن از دم هایتان همانند کپک خواهد گرفت، و سر از تنتان جدا یا اسیر تفکرات آنان خواهید شد، پس دستورات و نهی الهی چه خواهد شد؟ برای چه آفریده شده ایم؟
پاسخ
مسعود
-
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
پدر تجربه بسوزه،
خورده میداند ناخورده چه میداند؟؟؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
همچنین افرادی که دم آزادی می زنند..روزی رو تصور کنند که ازدواج کردن و میان خونشون میبینند زنشون یا دخترشون زیر یک مرد بیگانه خوابیده .اگر طاقت داری ادامه بده ..یا واسه اون خانومی هم صدق می کنه که بعد از ازدواج شوهرش هرزگی کنه هر روز سوار یکی باشه .با همین فرمون برید جلو..مردی که هوس باز باشه بدش نمی یاد هر روز از یک کیس جدید سواری بگیر.خانمهای باید هواسشون بیشتر باشه که نمی تونند مثل الاغ به هر کس و ناکسی سواری بدن.
پاسخ
احمد
-
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
ی مشت تازه به دوران رسیدهای بی بند بار ک عشقشون فحشا هست
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
به ناشناس، این وضعیت که میگی دهها ساله که وجود داره و فیلم فقر و فحشا و ویدئو های مرتبط سالهاست که اعلام خطر کردند.
خواب بودی تا حالا؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
به اشکان، اسمم رو میزارم ناشناس چون غیرتم اجازه نمیده با اسامی دختران نظر بدم، همون کاری که امثال شما انجام میدن. دهتی بودن عیب نیست ولی بچه خود تهرانم. سفر خارج از کشور هم داشتم و از آنجا هم خبر دارم. نون بازوم رو میخورم و خدا رو شکر میکنم که جیره خور کسی نیستم. تعجب می‌کنم که دخترانی از خارج کشور بیان اینجا نظر تند و آتیشی بدن.
پاسخ
ناشناس
-
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
هنجار رو کی تعیین میکنه؟ وقتی ۹۰ درصد جامعه خواستار ازادی پوشش هستند اینها هنجار شکنی نیست.الان حجاب ناهنجاریه.
پاسخ
محمد
-
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
والا من از اول به فکر زن های آزادی بودم یعنی دوست دارم آزاد باشه ولی بعد ها دیگه پشیمان شدم چرا چون فهمیدم که اگه خود مرد بره پیش دخترا بگه عجب چیزیه خب فکر می‌کنه طرف مستقیم میاد پیشت ولی نه باید با اون ازدواج کنی تا دوست شی بعد اگر ازدواج کنی دیگه جرات نگاه کردن کسی دیگه نداری من خودمم دیپلم معدل ۱۹.۴۵ آوردم برق ساختمان خدا شاهده میگم ساندیس خور هم نیستم مفت خور نیستم والا سرکار میرم دانشگاه نرفتم چون حوصله درس خواندن دیگه ندارم می‌دونم آنهایی که دانشگاه رفتن فقط به خاطر نگاه کردن دخترا و دوست شدن هست کسخل والا اون کت و شلواری که پوشیده دانشگاه هم می‌ره بهش کسخل میگم ولی درکل من خودمم چیزهایی دارم حتی ماشین ولی دوست ندارم ماشین بردارم برم بیرون که بگم او من ماشین دارم مدل بالا اون فلانی ندارد و و و.. ماشینی که آوردی بیرون میخوای باهم دوست شی؟ آره ؟ خب جامیگیره بزاری داخل؟ نمیشه که عزیز اول شخصیت و حیا خودت رو تشخیص بده والا من بازم تکرار میکنم خودمم طرفدار بسیجی و مفت خور و اینا نیستم تازه دارم به شما میگم گفته باشم.
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
قابل توجه اونایی که میگن آزادی پوشش!
من خودم یکی از کسایی هستم که میگم هرکی دلش میخواد چادر بپوشه هرکی نمیخواد نپوشه موهاش معلوم باشه و اینا
ولی اگه یکم دقت کنید میتونید متوجه شید این دیگه آزادی پوشش نیست رسما اومدن سیزده بدر دارن جوجه میزنن انگار??
خداوکیلی به این میگین آزادی پوشش؟؟؟؟؟موهاشو رنگارنگی کرده داره مثل بلاگرا لباشو غنچه میکنه و ..... اونم جلو دانشگاه !!!!!تو اروپا هم اینا قفله حاجی??
پاسخ
بهزاد
-
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
ببینید این براتون قابل فهم هست یا نمیشه چیزی قانون کرد و بگی مبناش دین منه اگه به آقایون بود برده داری هم مجاز میکردن چون در دینشون هست اینو بفهمید دین شما پین ما نیست هر کس مجارها هر دینی داشته باشه ولی نمیشه بگی دین من گفته پس تو انجام بده
پاسخ
علیرضا امینی
-
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
بعضی ازجوانان ایرانی بلانسبت اونایکه بافرهنگ وخانواده دارند بعضیاشون فرقی نمیکنه چه دخترباشندچه پسر جنبه آزادی روندارند آزادی روباترویج دادن فحشایکی میدونند وهرغلطی دلشون بخوادبایدانجام بدندچون آزادی رومیخواند دخترای این قشر که دیگه زدندرودست پسراتوی بی بندوباری واسه همینه که دولتم نمیخوادکوتاه بیاد توی مسله حجاب میشناسه چقدربی جنبه هستندحجاب روآزادکنه میدونه فردا کاباره ودانسینگ وفاحشه خونه هم به خواسته این قبیل بی جنبه اضافه میشه ببینیدهرگوهی غربیها میخورند فردای همون روز بی جنبه ها میمون واریاطوطی وارانجامش میدند فکرمیکنند تقلیداز غربیها کارشاقیه اگه غربیهاآزادی دادند قانونشونم سختگیرانه است یه دخترغربی دیده شده تاحالا باآرایش غلظ بیادتوی خیابون بجزفاحشه هاورقاصهاشون آرایش غلظ نشونه فاحشه بودن طرفه توی کشورهای غربی بعد دخترای ماآرایش غلظ میکنند چون غرب گداو بی سوادند ازانجام کارشون هیچ دانش واطلاعی ندارند وفقط انجامش میدنداینجوریه آزادیشون بی جنبه های ایران
پاسخ
مینا
-
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
اگه جرات دارید حجاب بان های خودجوش متروهارو هدایت کنید سمت این دانشگاه تا به وظایف خودشون برسند اما این حجاب بانها فقط در مکان هایی که مردم های عادی پایین شهر میشینند می ایستن و گیر میدهند نمیدونم چرا این خود جوشان سمت دانشگاه و بالا شهر ها جوش نمیزنند ؟ بذارید ی چیز بگم این مسولان همش با ی سری برنامه ها مثل زنان تاثیرگذار و امثال این برنامه عا راه می اندازند تا به دنیا بگویند در جامعه ما بی حجاب نداریم و تمام زنان ما طرفدار حجاب هستند و ما مردم مومن های با خدا البته بخصوص مسولانمان ی ارادت خاصی به مومنیت دارند و خودشون رو انتخاب شده پیامبران میدانند و این انقلابیون فوق مومن روزهای شهادت انقدر پر شور مراسم اجرا میکنند تا دنیا بداند که مردم مومن هستیم در کلیپی دیدم خانم فلسطینی که با انها انقدر خود را نزدیک و حامی میدانیم اما اونها از این حامی بودن واین نوع دیدگاه که ما تمام فلسطینی هارو میشناسیم اما انها اصلا نمیدانند ما یعنی ایران مسلمان است حالا چه برسه که بخواهند مارا حامی ما بدانند مثلا ما عراق رو میشناسیم سوریه رو میشناسیم مردمان این کشورها هم مارو میشناسند اما فلسطینی ها فکر میکنند ما کافر هستیم حالا شما هی حجاب حجاب راه بیاندازید
پاسخ
علیرضا امینی
-
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
خواهرو مادرتم بفرست *** جلو دانشگاه تااینقدر دم توم گرم بشه که بسوزه ازحرارات ???
پاسخ
علیرضا امینی
-
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
توهنوز نفرستادی خانواده رو جلوی دانشگاه تادمتوم گرم بشه ???
پاسخ
علیرضا امینی
-
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
زمانی خانواده روهنوزنفرستادی جلوی دانشگاه تادم توم همچین گرم بشه که دمت بسوزه ازگرماش
پاسخ
علیرضا امینی
-
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
آفرین احسنت همین ساحل غزه روفیلمش قبل از جنگ زن ومرد لخت تودریاشنامیکنند بعدغزه غزه درآوردند
پاسخ
علیرضا امینی
-
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
خاک تو سرت کنم که اینقدر *** که احترام مرده رو هم نگه نمیداری وهر *** دلت میخواد میخوری اسم خودتم گذاشتی مومن وبسیجی اماحتی اندازه یه بزم حالیت نیست اونیکه دستش ازدنیاکوتاه شده رو پشت سرش گوهخوری نکنی آشغال عوضی امثال تو منافق خراب کردند مملکت رو
پاسخ
حسن یوسفی
-
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
روزی که دانشگاه آزاد تاسیس شد باید فکر اینجا رو میکردن... بچه پولدار ها رو دور هم جمع کرد و هدف دانشجوشون مدرک گرفتن بود وبا پول مدرک خریدن و اسم مهندس و دکتر روشون اومد اما نود درصدشان بیسواد.بازم با پول و پارتی جای بچه های باسواد دولتی رو گرفتن تو همه جا.هم به علم و پیشرفت مملکت آسیب زدن و هم هنجارشکنی..
پاسخ
پریسا
-
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
اخه به توچه؟؟ اون موهاشو رنگ کرده دلش خواسته گذاشته بیرون تورو سننه ? وقتی به تو آسیبی نمیزنه پس چرت نگو ممنون
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
آخه ان شاءالله خدایه کم شعوربه اینها بده. هرجایی قانونی داره مثل این می مونه بری عروسی صدای آهنگران رابذاری. هرجایی قانونی داره خیلی مسخره است. اینها ازحدخودشون فراتررفتن. خداشاهد من چندروزپیش داشتم قوانین بعضی دانشگاههای امریکا وانگلیس و... رامی خوندم، یکه خوردم. فکرکردم قوانین حوزه علمیه قمه. خیلی قشنگ دانشجو به قانون هم احترام میذاشت. اصلا جرات نمی کنن خارج ازقانون کاری انجام بدن. واقعا بعضی تواین مملکت هارشدن شورشو درآوردن. بقیه هم حق دارن کلی پول دادن بچه شون را جای سالم باتوجه به قوانین ومصوبات و... دانشگاه فرستادن. همچین چیزهایی که تواون قراردادها نبوده. پس این افرادهنجارشکن درواقع به اون خانواده ها توهین کرده وحق اونها وفرزندانشون رازیرپاله کردن. یکیش من خودم دوست ندارم بااین همه هزینه ای که کردم اصلا چشمم به همچین چیزهایی بخوره. من یکی شکایت دارم ازاین اوضاع ومطالبه حق می کنم
پاسخ
سالار
-
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
شما با اون قوانین زندگی کن. سرتو هم تو هیچ جای بقیه فرو نکن
پاسخ
نرگس حیدری
-
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
ششما یه تصویری میبینی و باور میکنی که ادعا شده ساحل غزه هست!!! اما کوری و نمی بینی جنازه های دهها هزار کودک چطور زیر آوار بمب‌های صهیونیستی قطعه قطعه شدند!! وضعیت بیمارستانها رو آیا ندیدی!؟!
پاسخ
علی
-
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
درسته تو دانشگاه آزاد آمدن فقط مدرک بگیرن.مجبور نیستن تلاش کنند. واقعا این صحنه ها چند درصد شبیه محیط دانشگاهیه؟ بیشتر شبیه پارتیه . چرا مثل غرب فرهنگ این و ندارن که قوانین کشورشون و رعایت کنن. چرا فکر میکنن غرب در لختی و عیاشی خلاصه میشه؟ به دانشمندان زن غربی دقت کنید تقریبا میشه گفت آرایش نمیکنن لباس ساده ای میپوشن و غرق تحقیقات و پیشرفت علمی خودشون هستن. اگرم حجاب ندارن جزیی از فرهنگ و قانون‌ اونهاست. بخدا مردم عادیش خیلی سنگین هستن نسبت به شما دانشجو نماها. با سخت کوشی چسبیدن به زندگیشون.
ندید بدید ها آخه فکر میکنین اینجوری ینی باکلاسی و پیشرفت کردید ؟ بخدا غربی‌ها ایتطور نبوده که اول اول حجاب نداشته باشند و و بعد تازه ب دوران رسیده بشن و حجاب و همه جوره حذف کنن!! اونا فرهنگشون این بوده و یه جای دیگه دنیا با یه فرهنگ دیگه زندگی میکنن. همه فهمیدن بعضی ایرانیا چقدر طوطی هستن. فقط تقلید فقط ادا درآوردن اونم تو مسخره ترین و راحت ترین کارها. نه پیشرفت نه سخت کوشی.
راس میگید چرا ازشون یاد نمی‌گیرید نخبه بشید باعث سربلندی کشورتون بشید ‌ باید دانشگاه‌های ما خیلی‌هاشون مکانی بشه برای جفت گیری؟؟ و سطل آشغالها مملو از جنین های سقط شده این دانشجوها ؟ اونوقت تازه ب دوران رسیده ها میگن میخایم آزاد باشیم!! منظورتون از آزادی همینه دیگه ؟
مسئول محترم بوقت اذیت نشی پرحرفی کردیم. برو بخواب.
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
زمانی، لابد بهت خیری رسوندن ک انقد ازشون تشکر میکنی.
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
ناشناس۴:۲۳
???
پاسخ
ناشناس
-
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
پاکی و خرابی افراد ربطی به نوع پوششان ندارد اتفاقا سخت گیری ها بیجا بدتره امثال شما زنان حیوان و زیر دست می دانید و همه فاسد حساب می کنید بدبختی مملکت از مغزهای پوسیده شماست.
پاسخ
مریم
-
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
بزارین ملتمون راحت باشن و شاد. با زور چیزی درست نشده تابحال
پاسخ
امین
-
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
نمی‌دونم کی متوجه میشید که این مسئولین هستند که نمایند آمریکا و اسرائیل هستند که کمر به نابودی کشورمان بستند ، نه مردم ایران که هر روز سختی های زیادی رو تحمل می‌کنند حالا یک چند تا دانشجو تیپ بزنن و به خودشون برسند به شما چه ربطی داره ؟ چرا خوشی مردم باید شما رو ناراحت کنه واقعا تاسف آوره
پاسخ
امین
-
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
باور کن این بیچاره ها اصلا فکرشون مثل تو نیست که همش بگن فساد و....
متأسفانه ذهن بعضی از مردم انقد بسته است که تا کسی متفاوت از اون ها رفتار کنه تحمل ندارند و بهش تهمت فساد و غیره میزنند
این ها اصلا فکرشون این نیست که شما میگید. من گفتگوی نزدیک با این افراد داشتم اتفاقاً ذهن های پاکی دارند این بلایی هست که این رژیم آخوندی سر مردم آورده ، شما پای گفت‌وگوی یکی از همین آخوند ها بشین که همش درباره پایین تنه حرف میزنند باور کن حرف هایی میزنند که من ۲۵ ساله خجالت میکشم از صحبت هاشون و تعجب که چطور این الفاظ رو بیان میشه کرد
پاسخ
امین
-
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
واقعاً حق گفتید ، زور و اجبار فقط باعث عقده ای شدن یک جامعه نسبت به یک موضوع میشه
پاسخ
امین
-
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
چرا داری قیمه ها رو قاطی ماست ها می‌کنی لحنت هم شبیه همین افرادی است که پول گرفتند بین مردم تفرقه بندازند
پاسخ
ناشناس
-
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
پاسخ به ناشناس ۰۰:۱۰ :انقلاب فرهنگی یک فاجعه فرهنگی بود که استادان و معلمانی که مثل شما ها فکر نمی کردند رو اخراج کردند. انگار نه انگار همه انسان ها با هم فرق دارند. این کار قطعاً یک دیکتاتوری بود. تو روزنامه اطلاعات در تاریخ خرداد ماه ۵۸ شعار انقلابیون لغو شکنجه بود ولی ما ها خوب می بینیم که شکنجه های وحشتناک تر از ساواک در اوین و دیگر زندان ها در حال انجامه. راستی اگر بخواهی به شرایط ورود به دانشگاه گزینشی هم اضافه کنی و نصف دانشجویان رو کم کنی؟آینده کشور به نابودی میره که رفته! اقتصاد دستوری از یک طرف جلو توسعه کشور رو گرفته،تحریم و سختگیری های قانونی و اجتماعی هم طرف دیگه. دوره زمانه دیگه عوض شده! همین ۹ سال پیش بود که بد حجابی عادی شد! قدم زدن دختر پسر هم دیگه عادی شده و کسی به این کارا اهمیت نمیده.
پاسخ
براتعلی آبرین
-
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
همه آقایان و خانم هایی که میگن آموزش وپرورش فرزندانمان را در طراز ادعایی انقلاب اسلامی تربیت میکند سخت در اشتباه وانحرافند .
دانشگاه محل تربیت نیست .
به آموزش وپرورش بپردازید که انقلاب ما وخون شهدا در دستان لرزان آموزش وپرورش است .
پاسخ
هادی
-
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
دشمن پیروزی مردم فلسطین وحمایت بی نظیر ملتها از غزه را دیدند وخوب فهمیدند که ملتها از جمهوری اسلامی ایران جدا نیستند . حالا دشمن می خواهد با چهارتا بی حجاب ساده لوح و بی آبرو عظمت ملت ایران را کم رنگ کند .چیز عجیب وغریبی نیست
پاسخ
رضا
-
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
رنگ کردن موها و غیره یک امر شخصی هست اما این وضعیت که توی دانشگاه آزاد همه یا دارن سیگار میشن یا انگار اومدن پیکنیک و اصلا به فکر تحصیل نیستن مشکل داره
پاسخ
ناشناس
-
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
حکایت جالب، روزی پدر خانواده ای در روستا به قتل رسید و قاتل موذن مسجد بود که که از نفوذش استفاده کرد و تبرئه شد.
هر روز ظهر همان موذن به بالای منار مسجد میرفت و اذان میگفت و رن و بچه مقتول که در حال صرف نهار بودند عصبانی می‌شدند.
روزی پسرک از مادرش پرسید خداوند چرا او را مجازات نمی‌کند و مادرش گفت صبر کوچک خداوند چهل ساله و مطمئن باش تقاص جنایاتش را پس می‌دهد. ند روز گذشت و مادر و فرزند در حال صرف نهار بودند که مادر گفت امروز چرا موذن ملعون اذان نمی‌گوید؟ پسر در جواب گفت شاید خداوند چهل سال بتواند صبر کند ولی من نتوانستم و او را از بالای منار به پایین انداختم.
حالا مردم ما هم منتظر انتقام الهی نمی‌مانند و مطمئن باشید شما را از این آب وخاک بیرون خواهند کرد.
پاسخ
غلامعلی
-
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
اون اول مرد نیست که بره جلو دخترمردم مریض جنسی باید خودش و به روانپزشک معرفی کنه حجاب سلیقه شخصی حالا طرف مریض جنسی باید به روانپزشک معرفی بشه
پاسخ
کیوان
-
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
آقای سالاد! حتی اگر به کنایه هم که شده ادب را رعایت کن و تربیت داشته باش. این بنده خدا مگه چی گفته که مستحق این بی ادبی باشه!؟ تو همونی هستی که به مخاطبت می گفتی« من بازوهام از رونهای تو کلفت تره و سرت داد بزنم خودتو خراب می کنی ...» درسته ؟؟؟ بله، بازوهات کلفته ولی مغزت کوچیکه.
پاسخ
حدیدی
-
۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
ی مشت هرزه دور هم جم شدن
برا خودشون دانشجو شدن
??
پول بده مدرک بگیر
مفت خورای جامعه
پاسخ
کیوان
-
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
آقای ناشناس ۱۴:۴۶ تورو خدا برو یه جراح ببیندت اون استخون گلوت کار دستت میده هی خخخخخ میکنی یه روز خفه میشی. در ضمن فرمودید« حجاب اجباری جمع شده» خُب مبارکتون باشه که دیگه خواهر بی خواهر، مادر بی مادر، ناموس بی ناموس ، برید آزاد باشید . والا حیوانات که در مقام خلقت بسیار پست تر از انسان هستند اینقدر بی حیا و بی بندوبار و هرزه نیستند.
پاسخ
میترا
-
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
ولی من حرف شما رو قبول ندارم دانشگاه آزاد اونم تهران مرکز اکثرا بچه پولدار های تهرانی هستند من خودم دانشجو دانشگاه آزاد تهران شمال بودم سال ۹۸ که حراست به قد مانتو ما گیر می دادند و اصلا کسی تو حیاط و ساختمون دانشگاه سیگار نمی کشید روز دانشجو برای جشن دعوت شدیم واحد تهران مرکز و منم جزو دعوت شده ها بودم وقتی رفتیم فقط با دهن باز وضعیت پوشش و رفتار بچه های اونجا رو نگاه می کردیم که دختر و پسر دست در دست هم سیگار می کشیدند و اکثرا هودی و شلوار تنشون بود و مانتو ای ما ندیدیم سال ۴۰۱ هم من ترم آخر بودم زمان فراخوان بچه هایی فریاد آزادی سر می دادن که ماشین میلیاردی تو پارکینگ دانشگاه پارک کرده بودن من و دوستام خودمون اونجا بودیم که یهو حمله کردن با قمه به جمعیت دانشگاه که نمی دونم عزاداری فاطمیه بود یا چی برگزار کرده بودن و اجازه ندادن درست و حسابی نماز جماعت تموم بشه با سنگ و چوب و میله پرچم و قمه افتادن به جون نمازگزار ها و دسته عزاداری جالب اینجا بود شب برگشتم خونه ماهواره می گفت بسیجی ها با تفنگ به معترضین شلیک کردن ? اگر ما بودیم که بچه پولدار های دانشگاه آزادی بودن که از صندوق عقب ماشین هاشون سنگ و قمه در آوردن به بسیجی ها حمله کردن حتی به قبر شهدای گمنام دفن شده تو حیاط هم رحم نکردن کدوم بچه شهرستان اگر ما دانشگاه آزاد رفتیم نه تنها شهرستانی نیستیم با اجازتون وضعیت مالی خیلی خوبی هم داریم. دانشگاه دولتی شاید بچه های شهرستان زیاد باشن ولی دانشگاه آزاد اکثرا بچه های همون شهر و حتی همون منطقه هستند و نهایتاً یک یا دو نفر از ورودی های هر ترم و هر رشته از شهرستان باشن ما تو کل چهار سال یدونه دانشجوی شهرستانی داشتیم اونم یه پسر خیلی با ادب و بی حاشیه بود .
پاسخ
سحر یوسفی
-
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
اینجا دانشگاه تهران شمال واقع در حکیمیه نیست اتفاقاً و درست اطراف دانشگاه یکم بی حجابی زیاد ولی در کل خود محله حکیمیه جای خوبی هست برای زندگی و اشتباه کردید نیومدین همه جا با حجاب و بی حجاب هست ولی در کل حکیمیه محله آروم و خوبی هست و اکثرا هم معلم و استاد دانشگاه و نظامی و ... هستند و شکر خدا ما ۱۸ سال با آرامش تو این محله زندگی کردیم از سال ۹۸ تا ۴۰۱ هم دانشجوی تهران شمال بودم و سطح علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد تهران شمال به مراتب خیییییلی بهتر از تهران مرکز بود و سال ۹۹ هم با استقبال خیییییلی خوب دانشجو ها چند شهید گمنام در حیاط دانشگاه تهران شمال دفن شد که زمان فراخوان ها و ... یکم بچه ها مخصوصا ورودی های مهر ۴۰۱ جوگیر شدن به مزار شهدا حمله کردن (اینجا ما فهمیدیم راه رو اشتباه اومدیم و تصمیم گرفتیم بی طرفی رو انتخاب کنیم) ولی در کل نسبت به تهران مرکز مخصوصاً دانشکده هنرش وضعیت تهران شمال بهتر و حکیمیه فقط یک دانشگاه نداره و نمیشه همه بی حجابی و هر مشکلی هست انداخت گردن بچه های دانشگاه آزادی
پاسخ
مسعود
-
۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
چرا از رو هوا برای خودت عدد میسازی؟؟۹۰ درصد جامعه؟
اولا کسانی که ادعای آزادی پوشش دارن فقط دنبال هرزگی و فاحشگی هستند و دنبال عادی سازی این موارد
دوما اینجا ایران است کشور اصالتداران و حلال زاده ها. اگه میخوای فرهنگ کثیف و بی غیرتی غربی هارو داشته باشی و به جوان ها و نوجوان و کودکان هرزگی یاد بدی جای امسال تو اینجا نیست
پاسخ
سارا
-
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
مهم نظر اکثر مردمه که بی حجابی رو هنجار شکن ببینن یا نه نه چند تا آدم مذهبی افراطی که دوست دارن همه به زور مثل خودشون زندگی کنن فقط زورشون به مردم ایران می رسد حتی نصف زنان فلسطین هم بی حجاب هستن و کل دنیا فقط ایران و افغانستان این چه حجابی هست که فقط باید به این دو کشور فقط تحمیل بشه ؟به قولی طالبان نفهمه سپاه و بسیج هم خودشو زده به نفهمی چرا
پاسخ
ناشناس
-
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
جناب سارا میگه مهم نظر اکثر مردمه که بی بندوباری هرزگی و به لجن کشیدن دیگران و انتخاب میکنن !!!!! آخه بدبخت کجا اکثر مردم نظرشون اینه؟اکثر مردم که ما می‌بینیم از این اقلیت متنفرن. کجا اکثر مردم بدن نمایی میکنن؟ حتی تعدادی از نوجوانانی هم که سرشون و برهنه میکنن هنوز تحت تاثیر جو یه عده ای هستن. بعدشم هیچ وقت دلت و به اینجور رفتارای ضد اخلاقی و غیر انسانی خوش نکن.
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
لعنت به بهایی ها و صهیونیست و بی دین ها و اعوان و انصارشون که مروج چنین وضعیتی هستن و لعنت به حرام خورها که که این وضعیت نتیجه لقمه ی حرام آنهاست
پاسخ
ناشناس
-
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
جناب ناشناس ،آیا لواط و اختلاس و ارتشا هنجار شکنی نیست؟ پس چرا دستگاه عریض و طویل قوه قضائیه و آقایونی مثل جنابعالی چشمات.ن رو کلا اونجاها بسته نگه میدارید!!!
پاسخ
سعید نایبی راد
-
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
دمت گرم
پاسخ
سعید نایبی راد
-
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
تو از کجا می‌دونی اکثر مردم من از کجا نظر سنجی کردی مشکل جای دیگ
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
شایدم تو هرزه ای که به جوونا مردم تهمت میزنی تو که خیلی اسلام را قبول داری تهمت زدن به یه قشری گناهش خیلی بیشتر
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
آفرین
پاسخ
رحیم
-
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
من طرفدار بی حجابی نیستم. اما متاسفانه واقعیت جامعه ما اینه که جمعیت حزب الهی اقلیت شدن تو کشور. واکثریت دیگه خیلی پایبندی دینی ندارن
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
سارا وقتی رفتی توگونی اون موقع متوجه می‌شوی که سپاه و بسیج خودشو زدن به نفهمی
اون موقع نگی اعصابم خورد بود و مشکل روحی روانی داشتم
بشین تماشا کن
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
چی شد تا کجا سوختی .سناریوی شما جواب نداد نه
آبجیتو. قربانی کردید با اون کوموله ها تا نظام و برانداز کنید
تیرهاتون به سنگ خورد
فکر نمی‌کردید این مدلی بشه
میبینم که فامیلتون هست
خاک بر سرت
و عذاب الهی تو قبر اون سلیته با اون پدر حروم لقمه اش
اینجا ایران هست
زر زیادی بزنی رفتی تو گونی
عنقلابتون هم که به گوه نشست
سالگرد این سلیته هم کسی براتون تره خورد نکرد
حالا اولشه
دونه دونه شماها شکار میشوید
صبر کن
آسیاب به نوبت
پاسخ
علیرضا
-
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
خیلی بایددرکت بالا باشه تااسلام روبفهمی چیه ...امام حسین بااون همه مظلومیتواعتبارمردم دقیقه 90تنهاش گذاشتن خالاشمامیگیدماازاون بالااینارومیندازیم پایین من ی آدم عادیم مردحسابی این اخونداجزراهنمایی ماچیزدیگه ازمانخاستن ی کم فکرکن حرف بزن لذت این دنیا هیچ هیچ ...ی زمانی این دنیاروترک میکنیم میگیم ای وای 80سال عمرمردیم ی بارسرتعظیم پایین نیاوردم همون نمازرونیگم وای برماوای چ زوددیرمیشه.....
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
به ناشناس، ی رفراندم طبق قانون اساسی بزارید تا نتیجه معلوم شه دوتا گزینه داره، 1_با حجاب اجباری موافقید، بله یا خیر. بع نشین بهانه بیار که فلان و بهمان فقط تقلب ممنوع.
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
اینجا شبیه هر جاست جز دانشگاه. پس اون بخشنامه چی بود که باید مانتو تاثیر زانو و مقنعه بلند باشه؟ تو داروخانه ها هم همین بخشنامه آمده بود که مقنعه و پوشش مناسب داشته باشن. الکی بود؟ والا آدم تو بعضی داروخانه ها میره فکر میکنه فاحشه خونه ست.
پاسخ
علی
-
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
آنچه اهمیت دارد عفاف است تو که می گویی پوشاندن موی سر اصل است مو جزو اندام خصوصی زن محسوب نمی شود کارایی موی سر برای مردان وزنان یکسان است بیرون بودن مو برهنگی نیست مگر از دید بیماران جنسی امثال تو باعث تنفر مردم از دین شده‌اید
پاسخ
علی
-
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
خانم محترم کمک به برادر مومن که در اسلام آمده منظور از جیب خودتان است نه از جیب دیگران !شماهر کاری که دوست دارید میتوانید انجام دهید ولی حق ندارید با این لحن از دیگران توقع کنید
من که برادرم در جبهه شهید شد هرگز نه عراق نه حماس کمترین اهمیتی برام ندارد از خودت مایه بذار
پاسخ
گلستانی
-
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
سارا خانم حجاب حکم خداست و در فرهنگ قرآن اکثریت هیچگاه دلیل بر بر حق بودن نیست و برعکس در بسیاری موارد خداوند متعال اقلیت را که فرامین الهی را پیروی کرده اند ستایش کرده است
پاسخ
علی
-
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
سلام قبل انقلاب آزادی بود زنان با حجاب وبی حجاب به هم احترام می‌گذاشتند کسی اجازه نداشت به دیگری توهین کند اینکه شما به خود اجازه میدهید به شریف ترین دختران ایران به دلیل نپوشاندن موی سر که در جهان امروز وحتی دنیای اسلام از بدیهیات ومسلمات حقوق زنان است بدترین دشنام ها را به آنها بدهید به خاطر رضایت خدا وند نیست اختیار خود را به شیطان وهوای نفس سپردهابد
پاسخ
حسین
-
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
برخورد قاطع با قانون شکنان
پاسخ
محمد
-
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
اینا مشتی خوش گذران و الکی خوش هستن و اصلا برای تحصیل نیومدن دانشگاه ...بعد دانشگاه آزاد ک از همه بدتر .... این دانشگاه آزاد بایستی منحل بشه و هر کسی که تلاش بیشتر و زحمت بیشتری کشید برود دانشگاه .... البته همین ها مدرک میخرن و با پارتی میرن شاغل میشن در بهترین ادارات کشور ..... اگر دانشگاه آزاد نبود این افراد تو خواب هم نمیدیدن برن دانشگاه .... حتی کشورهای اروپایی و غربی هم اینطوری در عموم با این شکل و شمایل نمیان بیرون یا دانشگاه .... ما ایرانی ها یا افراط میکنیم یا تفریط در کارهایمان
پاسخ
محمد
-
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
اینا مشتی خوش گذران و الکی خوش هستن و اصلا برای تحصیل نیومدن دانشگاه ...بعد دانشگاه آزاد ک از همه بدتر .... این دانشگاه آزاد بایستی منحل بشه و هر کسی که تلاش بیشتر و زحمت بیشتری کشید برود دانشگاه .... البته همین ها مدرک میخرن و با پارتی میرن شاغل میشن در بهترین ادارات کشور ..... اگر دانشگاه آزاد نبود این افراد تو خواب هم نمیدیدن برن دانشگاه .... حتی کشورهای اروپایی و غربی هم اینطوری در عموم با این شکل و شمایل نمیان بیرون یا دانشگاه .... ما ایرانی ها یا افراط میکنیم یا تفریط در کارهایمان
پاسخ
ابراهیم
-
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
تو هم که جیره خوری جور دیگه مفتخوری
پاسخ
محمد زارعی
-
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
اینا اومدن دانشگاه یا پارتی .... کجای دنیا دانشگاه رو با هرزه گری یکی میدونن .... برو دانشگاه های اروپایی ببین همشون سرشون تو تحقیق و پژوهش هستش نه ولگردی
پاسخ
محمد زارعی
-
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
آفرین این افراد هر کدومشون ب نوعی به لحاظ روانشناسی خلا هایی تو زندگیشون داشتن و طبق روانشناسان این افراد برای جلب توجه دست به هر کاری میزنن .... مثلا بعضی از این افراد هیستریک بودن رو دنبال میکنن
پاسخ
سعید
-
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
زنده باد ???
پاسخ
فرهاد
-
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
مفت خور والله تو هستی که حتی شعور وفرهنگ حرف زدن هم بلد نیستی
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
ای بدبختی، دانشگاه که نیست، فاحشه خانه س که یه عده عملیه هرزه به اسم دانشجو ریختن توش
پاسخ
سینا
-
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
این ارزشی ها زورشون به بچه پولدارا و سرمایه دارها نمیرسه،یقه ی بی حجابهای ندار و بی چیز رو میگیرن اگه راست میگن گشت حجاب و عفاف رو توی اندرزگو و مناطق بالاشهر که پاتوق بچه پولدارای بی درد و بی قید و بند هست راه بندازن.
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
نخواستن روسری یعنی خواست فاحشگی؟؟؟پس لبنان سوریه فلسطین غیره که بدون حجابن اونا چی میخوان؟؟؟فاحشه مدل های زیادی داره ....
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
کذب محض این تصاویر به هیچ وجه نه دانشگاه نه اطرافش اینا هرکاری میکنم دنبال پیاده کردن خواست اقلیت هستند وگرنه از انتخابات رفراندوم نمی‌ترسیدن و قانون اجرا میکردند.نبود روسری میشه حجاب و عفاف؟؟؟؟این صفحه به علت دروغ‌پراکنی جهت دار انفالو میشه باشرف کامنت حذف نکن
پاسخ
نگار
-
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
ناشناس ۱۷،۱۳ بی شرف یادمه وقتی ایران بودیم البته اون موقع اپیدمی کشف حجاب هنوز مد نشده بود یعنی کسی جرئت نداشت یادمه به روسری می گفتن حجاب، نمی دونم یابو مردی یا نامردی ولی خیلی بی شرفی ندیدبدید عقده کشف شیپیش ، این دوران یکساله جوگیری اپیدمی کشف روسریتون هم تموم میشه تا وقتی این سیستم هست‌
پاسخ
غزاله
-
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
ناشناس متوهم ۱۷،۱۳ چی باعث شده توهم بزنی اقلیت توی بی وجود حامی بی حجاب و یه مشت لجاره ه ر ز ه عقده ای نیستین متوهم خود اکثریت پندار، حتی خونواده های غیر مذهبی هم خدا خدا می کنن این پروسه ویروس کشف حجاب این اقلیت ترشیده یکساله رو از خیابونها جمع کنن
پاسخ
نسیم
-
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
سارای متوهم نادان خود اکثریت پندار حتی ماهایی که خانوادمون اصلا مذهبی نیست حالمون از دیدن این لجاره های یکسال اپیدمی مدشده کشف حجاب حامون بهم می خوره و خدا خدا می کنیم بساط یکساله کشف حجاب این هرزه های عقده ای ترشیده از اماکن عمومی و معابر جمع بشه، به همه عزیزانمون قسم هیچ کدوم هم مذهبی نیستیم بیشتر ملت ایران سوای حکومت که اصلا یکساله تابلو در پس پرده آزاد گذاشته براشون کشف حجاب هنجارشکنیه، نمی دونم کم سوادی یا نه ولی در علم جامعه شنناسی به پدیده ای که فقط در عرض یک ماه پس از یک شورش ایجاد بشه می گن هنجارشکنی و عرف شکنی در جامعه، و به پدیده ای که طی سالیان دراز تدریجی مثلا بیست سال به مرور ایجاد بشه مثل شل حجابی یا مانتو جلوباز می گن عرف
پاسخ
نسیم
-
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
سارای متوهم نادان خود اکثریت پندار حتی ماهایی که خانوادمون اصلا مذهبی نیست حالمون از دیدن این لجاره های یکسال اپیدمی مدشده کشف حجاب حامون بهم می خوره و خدا خدا می کنیم بساط یکساله کشف حجاب این هرزه های عقده ای ترشیده از اماکن عمومی و معابر جمع بشه، به همه عزیزانمون قسم هیچ کدوم هم مذهبی نیستیم بیشتر ملت ایران سوای حکومت که اصلا یکساله تابلو در پس پرده آزاد گذاشته براشون کشف حجاب هنجارشکنیه، نمی دونم کم سوادی یا نه ولی در علم جامعه شنناسی به پدیده ای که فقط در عرض یک ماه پس از یک شورش ایجاد بشه می گن هنجارشکنی و عرف شکنی در جامعه، و به پدیده ای که طی سالیان دراز تدریجی مثلا بیست سال به مرور ایجاد بشه مثل شل حجابی یا مانتو جلوباز می گن عرف ، ضمنا اگه تاحالا توی عمرت خارج از کشورت نرفتی عربستان مکه مدینه بی حجاب هنوز دستگیر میشه ، اندونزی، یمن، وتمام کشورهای حوزه خلیج فارس حتی امارات و قطر وارد فرودگاهشون بشی تمام پلیس های زن حجاب الزامیه بجز توریستهای خارجی و غیر مسلمانها
پاسخ
آرش
-
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
ناشناس ۹،۱۰ آخه کودن ابله تا وقتی نظام جمهوری اسلامی پسوند اسلامی داره و حجاب توی قانون اساسیشه حجاب اسلامی الزامیه مگر در صورت تغییر سییتم با پسوند سکولار ، بنابراین رفراندوم غیر ممکنه ابله کودن
پاسخ
سمیرا
-
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
علی بی شرف حرام لقمه، پوشش موی سر الزام در قران و حکومت اسلامی کشورته ، بنیانگزارش حجاب الزامی در قانون این کشور هست، ابله کودن
پاسخ
امیر علی
-
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
علی ماله کش بی حجابی ، از اسمت شرم کن ، حجاب و عفاف باهم و جزو جدانشدنی از هم هست و بی حجاب کشف حجاب طبی قانون کشورت جرم مشهود و حتی قدیمی ها می گفتن با سر لخت این ه ر ز ه می ره تو خیابون به بی حجاب قدیمی ها و غیر مذهبی ها می گفتن سر لخت و هیچ فرقی با برهنگی نداره کودن، تا زمانیکه پسوند اسلامی کشور ایرانه تو آرزوت رو بگور می بری این وضع کشف حجاب یکساله ادامه پیدا کنه ، مگر سکولار بشه و تغییر سیستم
پاسخ
سامان
-
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
آنچه اهمیت دارد حجاب است مردیکه پ ف ی و ذ بی شرف علی ۱۰،۵۰
پاسخ
نسیم
-
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
سارای متوهم نادان خود اکثریت پندار حتی ماهایی که خانوادمون اصلا مذهبی نیست حالمون از دیدن این لجاره های یکسال اپیدمی مدشده کشف حجاب حامون بهم می خوره و خدا خدا می کنیم بساط یکساله کشف حجاب این هرزه های عقده ای ترشیده از اماکن عمومی و معابر جمع بشه، به همه عزیزانمون قسم هیچ کدوم هم مذهبی نیستیم بیشتر ملت ایران سوای حکومت که اصلا یکساله تابلو در پس پرده آزاد گذاشته براشون کشف حجاب هنجارشکنیه، نمی دونم کم سوادی یا نه ولی در علم جامعه شنناسی به پدیده ای که فقط در عرض یک ماه پس از یک شورش ایجاد بشه می گن هنجارشکنی و عرف شکنی در جامعه، و به پدیده ای که طی سالیان دراز تدریجی مثلا بیست سال به مرور ایجاد بشه مثل شل حجابی یا مانتو جلوباز می گن عرف، فهمیدی بی سواد جوگیر متوهم ترشیده عقده ای کشف حجابی، بزودی جمع میشین از سطح خیابون
پاسخ
نسیم
-
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
ناشناس ماله کش چه لقمه حرومی خوردب که به هرزه که همه جای دنیا به این تیپ لجاره ها می گن هرزه ولی به مومنین میگی هرزه ، لعنت بر اون ترببت کننده هات ، فراتهمت توی بی شرف
پاسخ
نسیم
-
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
ناشناس ۸،۱۹ ای ملعون که ناشناس نوشتی و حتی جنسیتت رو بی وجود ننوشتی که احتمالا مرد ماله کش یا از همون هرزه های کشف حجاب کرده ای، توی همه جای دنیا به این لجاره های فاحشه کشف حجاب کرده می گن هرزه در هیچ دانشگاهی در دنیا جز ایران این فاحشه ها اینکارا رو نمی کنن بجز جهان سوم و زنان زشت سیمای ایرانی
پاسخ
آرش
-
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
۱۰،۵۰ آنچه اهمیت دارد در حکومت اسلامی حجاب است ابله
پاسخ
سمیرا
-
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
امثال تو بی غیرت و بی شرف علی باعث تنفر زنان از مرد اوباش بی غیرتی چون تو ماله کش بی حجابی جرم مشهود و گناه کبیره طبق قران
پاسخ
سحر
-
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
آخه اوزگلناشناس ۸،۱۹ ماله کش بی حجابی مگه فقط مذهبی ها قشر حجابند حتی خانواده های غیر مذ۶بی هم خواهان جمع کردن این هرزه های کشف حجابی از خیابانهان
پاسخ
اشکان
-
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
خفه شو سالار بچه مزلف ماله کش .. لیس بی وجود آبجیتو بفرست بی حجاب تا بقیا کیف کنن اگه قانون کشورت کتف چپته پ ف ی و ذ
پاسخ
آرش
-
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
لعنت خدا بر توی ماله کش بی حجابی بی وجود علی ، آخه الدنگ الان ۴۴ ساله سیستم پسوندش اسلامیه ، سکولار وقتی بشه حرف تو درسته نه الان ابله حجاب قانون کشورته، و حکم خدا در قران و بیدحجابی این یکساله موقتیه اینو شک نکن
پاسخ
سما
-
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
تا یه موضوع بی حجابی که این یه سال توی این کشور جهان سوم ندید بدید عقده ای مد شده توسط یه مشت ه ر ز ه عقده ای و مردان ج ا کش سرخوش از این وضعیت یکساله آزاد گذاشته شدن بی حجابی غیر رسمی و زیرپوستی بیه مطلب گذاشته میشه پونصدتا کامنت گذاشته میشه و عجیب که این مردنماهای ا و ب ی کاسه داغتر از آش تر از خود این ه ر ز ه های بی حجاب ببین چه بال بالی می زنن و چه جوی گرفته این یه سال ویروس بی حجابی و گویا هنوز عقده هاشون برطرف نشده ولی مطمئنم این دوران موقتیه و جمع میشن
پاسخ
هستی
-
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
عقده بی حجابی سیزده ماهتون هنوز نخوابیده زنان زشت سیما و زشت سیرت ترشیده ایرانی!؟ چرا حکومت اسلامی دیگه جمعتون نمی کنه؟ تا پارسال همین موقع روسری دارنصفه نیمه هم حتی جمع میشد چی شده چرا اعلام نمی کنید مثل بن سلمان !؟ شترسواری که دولا دولا نمیشه
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
در جواب ناشناس ۷:۵۴
جدیدا کلمه لواط و هم به فرهنگ لغت بی‌سرو ته تون اضافه کردید؟ دایره لغات امثال تو: وضعیت اقتصاد = لخت شدن
لخت نشدن زنها= بعضی مردا دارن لواط میکنن(این به اون در!!!!!)
خرابکاریامون= کارخودشونه
بی‌بندوباری و اشتباه غرب + پیشرفت در علم و تکنولوژی = نه مرسی ما همون بی‌بندوباریشون و انتخاب میکنیم ‌ علم میل نداریم‌
حالا چون عده ای از مردا به دلایل معلوم ، رفتن سراغ لواط و موًوع جدیدی نیست . شما هم میخای زنها رو لخت ببینی. خب برو یواشکی لواط کن فک کنم بهتره.
گناهی که در حضور دیگران و در اجتماع انجام بشه خیلی گناهش بیشتره. تا پارسال هر کی هر کاری میکرد یواشکی بود فوقش بعضی وقتا ترک موتور طرف می‌نشست و گاز میداد و غیب میشدن الان وسط جمع مردم از کودک گرفته تا پیرزن و پیرمرد هر غلطی میکنن. مگه عقده لواط داری جناب.
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
به آرش، عربستان سعودی مهد اسلامه و کشورهای عرب منطقه ولی حجاب اجبافری ندارند، اونهایی که به این نظام رای دادند زنده نیستند، چرا قانون اساسی رو که خودتون نوشتید تا ابد باید باقی بمونه؟
دراوایل اسلام خداوند شراب را حرام نکرد و بعد از مدتی حرام اعلام شد. مثل مسجد الاقصی که اولین قبله بود تغییر کرد و جهت قبله خانه خدا قرار گرفت.
خود خداوند حکمش نسبت به وضعیت تغییر کرده، حالا قانون اساسی یک کشور که از قانون خداوند بالاتر نیست.
پاسخ
علی
-
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
محله ما یک محله قدیمی و حزب الهی و پاسدارنشین است مثلا تو کوچه ما هف هشت نفر پاسدار و روحانی هستند، از در خونه که میرم بیرون دختر بدون روسری هست تا خیابان اصلی و...
این کار اونها یه جور مبارزه منفی حساب میشه و اعتراض بدون خشونت. بنده این کار اونها رو تایید نمیکنم ولی وقتی تو محله اینها رو میبینم معلومه که قضیه با مامور بازار و حجاب بان و نیروی انتظامی حل نمیشه چون طرف نه شعاری داده و نه جرم سیاسی انجام داده و از اون طرف شورای نگهبان هم صد و چهل تا ایراد به ی قانون هفتاد هشتاد ماده ای گرفته یعنی باید بیخیال شد چون زور حکومت به اینها نمیرسه و آنقدر مامور ندارند که تو هر کوچه و پس کوچه ای نیرو بزارن.
پاسخ
کیوان
-
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
آقای علیرضا امینی! در بدترین شرایط جنگ و کشتار مردم غزه و آوار کردن خانه ها سر مردم در حالی که زنان و دختران با کوله باری از اندوه و غم از دست دادن خانواده و اقوام خود را نظاره گر بودند حجاب از سرشان نیافتاد. ممکن است در کرانه باختری که حکومت سکولار محمود عباس حاکمه بخشی از زنان بی حجاب باشند ولی این مسئله در مورد غزه صدق نمی کنه برای اینکه حاکمیت در غزه در دست جریان مقاومت اسلامی است و مردم غزه بشدت دیندار و دلبسته به اسلام هستند . حال تو از کدام فیلم صحبت می کنی که معلوم نیست مال کجا و چه زمانی است!؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
آره خانواده های غیر مذهبی هم خسته شدن ولی وقتی دولت کاری نمیکنه و قضیه رو حل نشدنی نشوم میده این دادو فریاد چه فایده ای داره؟
پاسخ
ناشناس
-
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
پاسخ به ناشناس ۱۹:۵۸ : از کی تا حالا وطن پرستی با دین و بی دین شناخته؟
شما ها که انقدر ادعا دارید که تمامی سربازانی که در جنگ تحمیلی شهید شدند اهل نماز بودند و فقط نماز خوانان وطن پرستند؛پس این همه زرتشتی و ارمنی که در جنگ شرکت کردند مگر اهل نماز بودند؟
آن منافقین(مجاهدین خلق) و سرکردشون مسعود رجوی مگر اهل نماز و روزه نبودند که به وطنشان خیانت کردند و با صدام همدست شدند؟ کشور کره شمالی اکثریت مردم و دولتش مگر بی دین نیستند؟ آن ها هم با وجود بی دینیشان بیشترین تعداد نیروهای مسلح رو دارند.مگر اکثریت ژاپنی ها بی دین نیستند که در دوران جنگ جهانی دوم خلبانانشون با عملیات کامیکازه خودشون رو به ناو های آمریکایی می کوبوندند؟ مگر ویتکنگ های ویتنام شمالی بی دین نبودند؟ پس چگونه بعد از بیست سال جنگ با آمریکا و ویتنام جنوبی، آمریکا رو خسته کردند و کل ویتنام رو یکپارچه کردند؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
عجب! جناب در ادبیاتتون تجدید نظر کنید .
پاسخ
صدف
-
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
باادب باش که اندرهمه جا یابی راه

در قیامت نشود روی سفید تو سیاه

همچویوسف به سرتخت برآیی ازچاه

باادب باش که سرمایه ی خوبان ادب است.(مولانا)
پاسخ
صدف
-
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
از احادیث و روایات به ما شد معلوم

شرف و منزلت مرد سخندان ادب است

آیه آیه همه جاسوره ی قرآن ادب است

گشت ازعلم وادب،مذهب اسلام ، عیان.(حافظ)
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
با ادب باش
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
فرمان الهی رفراندوم بر نمی دارد .حجاب فرمان خداست.
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
چرا بی حرمتی می کنید؟
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
هموطن گرامی اگر وقت کردی کمی درفضای مجازی پیرامون حجاب تحقیق کنید وبعد اظهار نظر .عزت زیاد.
پاسخ
م.و
-
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
سارا تو چرا اینقدر نفهمی .
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
آری اینچنین است برادر.متاسفم
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
هستی می دونم از چی می ترسی :))))
پاسخ
علی
-
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
دانشگاه مکان مقدسی است وقتی با عنوان آزاد اسلامی هر بی سروپایی را صرفا بخاطر پول و شهریه به چنین مکان مقدسی راه میدهند این بی سروپا و به قول استاد رائفی پور هر زباله ای را به دانشگاه این مکان مقدس راه میدن خروجی، این چنین صحنه ها یی می شود که شاهدش هستیم چنین زباله هایی که صاحب هر کثافت کاری هستند و مثل سگ حار صاحب هر پیشه ای هستند دانشگاه را با زایشگاه کثافت کاری های خود اشتباه می گیرند.!!عجبا که ایراد در اصل قضیه است که زباله ها را به جای انداختن در زباله دان به مکان مقدسی به نام دانشگاه راه داده است!!!
پاسخ