عکسفوتبال ایران

عکس| حمله انزلی چی ها به هوادار تراکتور؛ عاقبت حضور تماشاگران زن در ورزشگاه سن سیروس

به گزارش دیلی فوتبال؛ هوادار زن تراکتور با انتشار یک استوری اعتراضی در اینستاگرام از حمله تماشاگران ملوان بندر انزلی و میزبانی ضعیف این باشگاه گلایه کرد.

در این تصویر که تماشاگر تراکتوری از حاشیه بازی ملوان و تراکتور در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این هوادار زن تیم تراکتورسازی مدعی حمله انزلی چی ها به خود شده است.

عکس حمله انزلی چی ها به هوادار تراکتور؛ عاقبت حضور تماشاگران زن در ورزشگاه سن سیروس که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| حمله انزلی چی ها به هوادار تراکتور؛ عاقبت حضور تماشاگران زن در ورزشگاه سن سیروس

حمله هواداران ملوان به هوادار زن تراکتور در ورزشگاه بندر انزلی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. ………………………….فوتبال(خاصه فوتبال کثیف ایرانی) افیون توده هاست……با پوزش از هواداران تراکنورسازی(خانمهای علاقه مند به این تیم) از برخورد پیش آمده در استادیوم انزلی….

  2. دنیا کجاست ما کجاییم چقدر عقب افتادیم همه چی برامون تازگی داره روزی که پیتزا وارد ایران شد صد سال از پخت اولش گذشته بود روزی که مبایل وارد ایران شد دها سال پیش خارجی ها استفاده میکردند شلوار لی پوشیدیم گفتند رپی شده قبل از انقلاب لی مد بود اونقدر تو محدودیت ماندیم تا رسیدیم به اینجا زنها اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند الان که آزاد شده کم موندن زنها را تیکه پاره کنند کاری از دست کسی بر نمیاد فقط باید خودتان خودتان را درمان کنید

  3. هر چه بیشتر آرایش و با این طرز حرف زدنو استوری گذاشتن ، حمله هم بیشتر … یه ساله خودتونو کشتید که به همین چیزا برسید آزادی ولنگاری که = حمله 😉😉🤣🤣

  4. با این همه عمل و آرایش و اَدا و ناز و عشوه ای که این زنها میکنن انتظاری بیش از این میره تا بهشون حمله بشه 😉😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *