منهای فوتبال

واکنش قوه قضاییه به صدور قرار وثیقه برای امیر تتلو

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ ادعای مطرح شده درباره پرونده امیر تتلو و صدور قرار وثیقه برای این خواننده جنجالی به یکی از پربحث ترین موضوعات در توییتر تبدیل شد.

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: ادعایی در فضای مجازی منتشر شد که با برخی اعضای خانواده امیرحسین مقصودلو (تتلو) تماس گرفته شده و عنوان شده احتمال صدور قرار وثیقه‌ برای او‌ وجود دارد.

نتیجه پیگیری از روند تحقیقات پرونده تتلو‌ نشان می دهد تحقیقات در‌ جریان است و ادعای صدور قرار وثیقه احتمالی برای او‌ کذب است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

تکذیب خبر صدور قرار وثیقه برای تتلو

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. هادی حرف مفت هم حدی داره از حد بگذره دیوانه و بی عقلی هستی
    شماها در حدی نیستید در مورد کسی که ترکیه هم به خاطر فساد اخلاقی خواهانش نبوده ترکیه ای که فساد از سر و روش میباره نظر بدی

  2. این تتلو بدبخت اگه به جایی وصل بود که ترکیه اون رو به ایران تحویل نمی‌داد، جرمش رو نمیدونم چیه ولی از سر و وضعش معلومه که عقل سالمی نداره، بزارید بره خونش و دنبال دزدهای بزرگتر و اختلاسگر های بزرگ باشید.

  3. برای این موجود هرزه هوس باز میلیارد ها دلار اگر وثیقه هم جور کنند هم نباید آزاد بشود و سنگسار در ملأ عام بهترین حکم این چنین موجوداتی هست

  4. چای دبش چی شد…
    داستان تتل که آخرش با پول و چند ماه حبس سوووووررررییی
    حل میشه آخه آدم که سرباز خودش مفت و مجانی نمیسوزونه.

  5. از قوه محترم قضاییه درخواست میکنیم اسامی دویست ابر بدهکار بانکی را اعلام نمایند و همجنین نقش آقای گلپایگانی در اختلاس چای دبش را مشخص نمایند.
    با تشکر.

    1. عزیز اگر قرار بود گند این مسئولین جمع بشه هر روز یه فیلم راه نمینداختن بابا اینا همه فیلم هستن. یه دزدی بزرگ بعد تتلو علم میشه. یه دزدی بزرگ بعد فلان بازیگر لخت شد. یه اختلاس بعد پارتی فلان فوتبالیست در می‌ره. دوستان این جماعت یه عده دزد هستن که اومدن ایران و ملت ایران و نابود کنند. از هیچ حرکتی هم دریغ نمیکنن. رهبر هم بخاطر نظام و قدرت کلامی بهشون حرفی نمیزنه. تمام کل کلام اینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *