منهای فوتبال

فیلم| بازگشت ریحانه پارسا به سینمای ایران خشم کاربران را برانگیخت

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از بازگشت ریحانه پارسا به سینمای ایران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، فیلم سینمایی هاوایی با بازی ریحانه پارسا بازیگر هنجارشکن مقیم ترکیه در سینماهای ایران اکران شد.

فیلم بازگشت ریحانه پارسا به سینمای ایران خشم کاربران را برانگیخت که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم بازی ریحانه پارسا در هاوایی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. این بنده خدا دخترک نازنین که جمع کرده و رفته ! پس شما کثافتهای مردم آزار هستید که هنوز دست از سرش برنمی دارید.جز با مرگش به چیز دیگری راضی نمی شوید.نه مثل شما اختلاس کرده و نه دزدی و نه هم جوان مملکت را کشته! دیگه چی میخواهید ازش.

  2. اینکه یک کارگردان از فرد معلوم الحالی که تن فروشی کرده و در کمال بی حیایی موضوع تجاوز به خودش در ۱۶ سالگی رو رسانه ای می‌کنه استفاده کرده، به نظر بودار میاد و باید از دادن مجوز به این فیلم خودداری میشد، بازیگر محجوب و عفیف کم نداریم

  3. کارگردان‌وتهیه‌کنندگان‌بی‌شرف‌دنبال‌بزیگران
    بی‌شرف‌هستندبایکوت‌کردن‌اینجور‌جانوران
    باعث‌جلوگیری‌از‌تکثیر‌آنان‌است

          1. آفرین زهرا خانم، خوب جوابش رو دادی، البته متأسفانه اینها اینقدر رو دارن که همه ی کثافت کاری های خودشون رو یا فراموش می‌کنند!! یا کلا منکر میشن!! یا شاید هم خودشون برای این کثافت کاری ها مجوز دارن و مشکلی ندارن؟؟!! فقط برای مردم عادی همه چیز حرامه و گناه کبیره حساب می‌شه؟؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *