منهای فوتبال

فیلم| با دختری که باکره نباشه ازدواج میکنی؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از مصاحبه پسرهای مجرد درباره اهمیت باکرگی دختر در ازدواج بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، پسران مجرد به سوالی درباره اهمیت باکره بودن دختر مدنظر برای ازدواج پاسخ می دهند.

فیلم با دختری که باکره نباشه ازدواج میکنی؟ که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم اهمیت باکرگی در ازدواج

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. این مصاحبه و افرادی که انتخاب کردند برای مصاحبه گزینشی هستند و هدفشان عادی سازی هرزگی در ادامه جنبش زن هرزگی ،آزادی است !! ما داریم توی این جامعه زندگی می کنیم، هیچ مرد با غیرتی نظر این موجودات را که حتما در خانواده های متلاشی بزرگ شده اند و برای این مصاحبه پول گرفتند را تائید نمی کند

  2. میگن کلاغ آمد راه رفتن کبک رو یاد بگیره راه رفتن خودش رو هم فراموش کرد.
    عملکرد شما ارزشی های نادان باعث شده همون دو ریال رسم و رسوم و دین و ایمان مردم از بین بره و خودتون با صیغه کردن و صیغه شدن، خودتون رو خفه کردید، به دنبال حل مشکلات جوانان نبودید و حالا نتیجه کار رو می‌بینید، این نسلی که شما می‌خواستید بزور حزب الهی شوند اصلا خدا رو هم قبول ندارند و ایرادش برمیگرده به همان صحبت امام که فرمودند مبادا مردم پی به ذات کثیف شما ببرند.

  3. پاداش ارزشی ها و مذهبی پس از سال ها مشروب نخوردن و نرقصیدن و دختر بازی نکردن:

    *** و مشروب و رقص و دختربازی در بهشت خواهد بود!!!!!🤤🤤🤤🤤😋😋😋😋😋😇😇😇😇😇👳‍♂️👳‍♂️👳‍♂️👳👳👳

  4. انسان بودن ازباکره بودن واجب تره، مشکل وقتی پیش میاد که مسئله مهریه پیش میاد و شرط دوشیزه بودن مطرح میشه و بیشتر کلاهبرداری‌ها و مشکلات در شب زفاف اتفاق می‌افتد، طرف چند صد سکه مهریه دارد و خودش رو دختر جا میزنه یا در دوران عقد داماد رو تحریک میکنه که برن تو کارهم و کلاه گشاد رو سر داماد میزاره.
    مشکل دیگه نداشتن بکارت و روابط قبل از ازدواج دختر رو نمیتونه پایبندبه زندگی نگه داره.
    دوستی داشتم که وضع مالی خوبی داشت و با منشی جوان خود رابطه داشت، از قضا برای اون خانم خواستگار آمد و با کمک دوست ما هزینه مرمت را پرداخت و عروسی برگزار شد و داماد هم چیزی نفهمید ولی با گذشت چند ماه عروس خانم سراغ صاحبکار قدیم آمد و گفت من تو را میخوام که دوست ما از رابطه با زن شوهر دار متنفر بود و با هزار بدبختی از دست اوراحت شد. من خودم اگر دوباره بدنیا بیام میرم از کشور دیگری مثل ژاپن زن میگیرم چون طرف اگر دوست پسر هم داشته از زمان ازدواج دیگه میجسبه به زندگیش.

  5. مگه اون دختر بنده خدا جرم کرده که نباید باهاش ازدواج کرد اگر گذشته فاسدی داشته که هیچ یکی مثل خودش مناسبه. ولی بعضی ها ازدواج ناموفق داشته اند و مجبور به طلاق شده اند و نباید شکاک بود البته برای شکاک نبودن چند خصوصیت مهم را هم باید در نظر گرفت به نظر من مثل اخلاق و رفتار و نجابت هر کدام نباشد باید شک کرد

  6. اونی که گفت چون من خودم باکره نیستم حرف خوبی زد . مصداق مرد ایرانی هیز که خود را معصوم میداند و بقیه هرزه هستند مردانی که چهل سال بد تربیت شدند کسی نگفت به ناموس مردم نگاه نکن پشت سر کسی تهمت ناروا نزن نتیجه این شد که مسئولان جرأت ندارند در استادیوم مردان و زنان را مختلط کنند مرد ایرانی باید یاد می‌گرفت زنها اگر برهنه ظاهر شدند نگاهشان نکنند امروز نوبت دختران ما رسیده آنها دارند بد تربیت میشوند آنها فکر میکنند اگر روسری بردارند باید سیگار هم بکشند مشروب بخورند و با چند پسر دوست بشن جالب هست قبل از انقلاب دختران بی‌حجاب مدرسه می‌رفتند دانشگاه می‌رفتند و در محیط کار هم بی‌حجاب بودند ولی کسی آنها را هرزه خطاب نمی‌کرد آنها با ورزشکاران معلمان حتی با مذهبی ها ازدواج میکردند
    این بی تربیی و بیفرهنگی چقدر مشکل آفرین شده دختران امروز بی‌حجابی را با بی‌بندوباری قاطی کردند ومن آینده خوبی برای دختران و پسران نمی‌بینم ازدواج امر محالی خواهد شد و طلاق راحت

    1. زمان شاه اگه خوب بود مردم اعتراض وانقلاب نمی‌کردند الان هم که دختران از بی حجابی سوء استفاده میکنند و بی حیا شدند از سر لجبازی احمقانه است زمان شاه این همه کاباره و فحشا خانه بود مردها شبها مست در کوچه و خیابان جولان میدادند وضع نکبتی بود الان هم یه جور دیگه به نکبت کشیده شده توسط فرزندان همون جماعت مست و نعشه

  7. یکی تعریف می‌کرد که به دکترای پزشک قانونی گفتند در مورد معاینه باکرگی دختران جواب مثبت بدهید و باکره بودن آنهایی که مشکل هم داشتند تایید کنید چون جهنمی بعد از اعلام عدم باکرگی ایجاد شده.
    علی برکت آله.

  8. راست بگن صلوات، فکر کنم اون پسری که گفت: شکاکم راستش رو گفت.مردها ذهنیت شکاک دارند هرگز به این حرف ها اعتماد نکنید من خیلی ها رو میشناسم که بیوه بودن ازدواج کردن به پسر مجرد، زبونشون در زندگی کوتاه هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *