منهای فوتبال

فیلم| مدیر شبکه من و تو رسما به گدایی افتاد!

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از گدایی علنی کیوان عباسی مدیر شبکه من و تو روی آنتن زنده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، کیوان عباسی مدیر شبکه معاند منوتو در برنامه ای از ایرانیان خارج از کشور تقاضای پول می کند.

فیلم مدیر شبکه من و تو رسما به گدایی افتاد که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم گدایی علنی مدیر شبکه منوتو روی آنتن زنده

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

  1. فرهنگ شهادت و خونِ؟ نه پس میخواستی فرهنگ شهوت و غین باشه بی شرف تو از شهید و شاهد چی چی میفهمی کاسه را بیار جلو تا برات بر م خطرناکه بله خطرناکه ارباب هم از همین فرهنگ می‌ترسد که شبکه لخت و عریان شما را تشکیل دادند

  2. می خوای برنامه کودک بسازی؟ والا یک شبکه ی کودک فارسی زبان در ماهواره بود اسطوره های کارتونش زن و مرد هایی بودند که مشروب می خوردند با هم می رقصیدند بعد می رفتند بقیه ی قصه کارتون رو پیش می بردند یکی از شخصیت های زن این کارتون همجنسگرا بود کشور های غربی به شدت دارند شخصیت ها ی کارتونی رو به سمت هم جنس گرایی و ولنگاری می برند این ها با این ترفند می خواهند افراد جامعه رو بی غیرت کنند انسان وقتی نتونه شهوتش رو کنترل کنه بی غیرت میشه انسان بی غیرت همه چیزش رو می فروشه این کیوان عباسی بی ناموس هم همین رو می خواد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *