منهای فوتبال

عکس| زمان بندی جدید واریز یارانه نقدی و کمک معیشتی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از زمان بندی جدید واریز یارانه نقدی و کمک معیشتی بازتاب گسترده ای در توییتر داشته است.

در این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، بر اساس اعلام وزارت رفاه و برای نظام بخشی به پرداخت یارانه ها از بهمن ۱۴۰۲، یارانه های نقدی و کمک معیشتی دهک ها در زمان های مختلف واریز می شود.

عکس زمان بندی جدید واریز یارانه نقدی و کمک معیشتی که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| زمان بندی جدید واریز یارانه نقدی و کمک معیشتی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس زمان بندی جدید واریز یارانه ها

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۹ دیدگاه ها

  1. نکته جالب اینجاست که پول یارانه رو ندارن که بیستم این ماه بدهند و ده تا عده یارانه به ریال و دلار و اضافه کردن حقوق می‌دهند، مثل اینه که من برم لاستیک فروشی و باد لاستیک ماشین میزان کنم و ۵٠ تومن پول تنظیم باد رو ندم و بگم بعدا از اون لاستیک‌ها برام کنار بزار

  2. روحانی برجام را امضا کرد سپاه همون شب موشکها را فرستاد رو هوا و تهدید کرد اصلاح طلبان با اصول گرایان دعوا دارند این وسط مردم قربانی قدرت طلبی و جاه طلبی اینها میشوند اعتراض هم بکنند زندان و اعدام نصیبشان میشه من هم شما را به وجدان و تقوا دعوت میکنم نکنه عجل بیاد سراغت جاهل از دنیا بری

  3. در کل این جمله پلیس یادتون باشه که در زمان واریزی یارانه چند روز آمار سرقت و دزدی پایین میاد.
    ببینید مردم ی کشور ثروتمند رو به چه روزی انداختند که یه سری دولا شدن تو سطل آشغال و یک سری رو هم که لنگ همین یارانه هستند مجبور به دزدی می‌کنند.
    مسؤلین محترم کلاهش نیست رو بالاتر بگذارند وعرازشه خفه شن.

    1. چه کسی باعث این مشکلات شده اگر اهل منطق باشی مشکلات را از ریشه باید در نظر گرفت ایران چهل و پنج سال است تحریم فلج کننده شده در این بلبشو یه رئیس جمهور ناخلف وارد میشود هشت سال برای برجام نافرجام و آب خوردن تلاش میکند و معیشت مردم را به رضایت آمریکا گره میزند و هم چنان آمریکا از ایشون ناراضیست بیشتر زیر مجموعه این ناخلف اختلاس و دزدی و هزار مصیبت به بار می آورند تورم از ورود این ناخلف رم کرده و وحشی شده کسی به این زودی ها نمی‌تواند این رم کرده را مهار کند نتیجه میشود چیزی که الان میبینی و عصبانیت تو بدرد آن فرد دولا و سه لا نمی خورد تو را به پای صندوق های رای دعوت میکنم برای مبارزه با ناخلفان

      1. شما چهارتا کفش رو تو فروشگاه کفش به ما نشون میدید و میگین یکی از این چهار تا رو انتخاب کن. این کار اسمش انتخاب نیست چون کفش‌های دیگری در فروشگاه هستند که من نوعی از اونها خوشم بیاد..
        بنده در انتخابات ریاست جمهوری گذشته از اون سه کاندیدا یک نفر مورد تایید بنده بود و به او رای دادم بعد دیدم همه آن سه نفر قوای مقننه و قضائیه و مجریه را عهده دار شدند. این یعنی مسخره کردن مردم، شما حتی به مطهری هم اجازه شرکت در انتخابات رو ندادید و همچنین صادقی که از خودتون بود.
        راجع به تحریم هم مردم چیزی را انتخاب نکردند و سیاستگذاران نظام انتخاب کرده اند و خودشان در ناز و نعمت هستند.

          1. به ناشناس ١٨/١۶. عزیز مائی، بنده از دری وری و توهین ناراحت نمیشم ولی فضای سالم برای بحث مفید لازمه، موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *