منهای فوتبال

فیلم| پشت صحنه کلیپ هنجارشکنانه جشن فارغ التحصیلی دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه اصفهان

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از پشت صحنه کلیپ هنجارشکنانه جشن فارغ التحصیلی دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه اصفهان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده، پشت صحنه کلیپ ورزشی دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه اصفهان با بیش از ۲۵۰ میلیون بازدید نشان می دهد تصاویر با گوشی ضبط شده است.

فیلم پشت صحنه کلیپ هنجارشکنانه جشن فارغ التحصیلی دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه اصفهان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم پشت صحنه کلیپ ورزشی فارغ التحصیلان تربیت بدنی دانشگاه اصفهان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۳۰ دیدگاه ها

  1. خانم آرامش، بابت حرفهای این ابله اعصاب خودتون خرد نکنید خواهرم.. اینها همان متوحش های متمدن نما هستند که جشن شان چهارشنبه سوزی است.. مردم بورکینافاسو هم به این حرکت‌ها می خندند.

  2. کسانی که به عرررریایی بودن خود افتخار می کنند اکثراً همان بی مصرف هایی هستند که به اسم پاسداشت مراسمات ملی ترقه منفجر می کنند و جان بی مقدار خود و جان عزیز و گرانبهای دیگران و اموال مردم را به مخاطره و ویرانی و به باد فنا می دهند و تفریحشان شده دور دور و رانندگی خطرناک آخر شب.. حقیقتا حتی در کشورهای عقب مانده دنیا هم شاهد چنین کارهای احمقانه ای نیستیم.. اسمش هم می گذارند تمدن…ههههههه

      1. جنابعالی که بوی گل می دهی!! بگو ببینم ایجاد آلودگی صوتی و سوزاندن و کشتن و کور کردن و قطع عضو نشانه تمدن هست یا نه؟؟! جواب یک کلمه است..طفره نرو امیرک..

  3. آرامش یه بار نوشته بود داشتم تو پارک قدم میزدم یک آقایی چشمش افتاد به باسن من . شما فکر میکنید این ادبیات مال یک خانم باشخصیت است قطعاً نیست اینها زندگی سختی دارند و همیشه تنها زندگی میکنند و از فامیل کنار گذاشته میشن یا مصطفی بیش از ده سطر فحش نوشته بود . بی فرهنگی و بی ادبی در نوشته های اینها موج میزند انگار که داخل آدمیزاد نبودند

    1. ناشناس ۲۳ اسفند ۲۳:۰۳. من در خیابان بودم یک مرد میانسالی به پشت من نگاه بدی کرد من اون زمان مجرد بودم و چادر نمی پوشیدم بعد از این واقعه اهمیت چادر پوشیدن رو متوجه شدم. اگر یک روز با من حرف نزنی روزت روز نمیشه هر دفعه به یک بهانه ای صدای من رو درمیاری اینقدر به این حرفت خندیدم که دل درد گرفتم، بنده ی خدا چه دشمنی با من داری؟ من هر زنی که باشم به تو مربوط نیست.

      1. آرامش تویه حال به هم زن به تمام معنا هستی در ضمن میگن روزت شب نمیشه بیسواد نه اینکه روزت روز نمیشه روز که خودش روز هستش چطوری باید دوباره روز بشه . طرز صحبت کردن شماها نشون میده که سطح سواد وشعورتون چقدره فقط به خاطر اینکه ازجامعه طرد شدین عقده کردین مدام به اینو و اون میپرین و ایراد میگیرین. جامعه تا کی باید حال به هم زن هایی مثل تو رو تحمل کنن.

      2. بابت حرفهای این ابله اعصاب خودتون خرد نکنید خواهرم.. اینها همان متوحش های متمدن نما هستند که جشن شان چهارشنبه سوزی است.. مردم بورکینافاسو هم به این حرکت‌ها می خندند..

      3. بابت حرفهای این ابله اعصاب خودتون خرد نکنید خواهرم.. اینها همان متوحش های متمدن نما هستند که جشن شان چهارشنبه سوزی است.. مردم بورکینافاسو هم به این حرکت‌ها می خندند.

  4. چه گناه بی لذتی ، پولش میره تو جیب کلیپ ساز و گناهش برای یک عده کودک بزرگسال که هنوز با اینهمه ادعا بابت رفتن دانشگاه و فارغ التحصیلی ، قدر به تشخیص این که ازشون سوءاستفاده شده و ابزاری شدن برای درآمد و گناه و چشم چرانی در فضای مجازی .

  5. دیلی فوتبال هم دست بردار نیستی ها چند تا جوان خواستن یه فیلم بسیار زیبا به یادگار بگذارند و تو این کار هم موفق بودن بس کنید دیگه هنجارشکنانه چرا میخواهیید برا اینکه کسی به شما گیر هم فیلم را بگذارید و هم بگین این کار اشتباه بوده اگه اشتباه بوده چرا میگذاری رفتار و کردارتون را درست کنید و جای خداوند هم نشینید و قضاوت بی جا بکنید بسه دیگه😜😛

  6. این آقا چرا رفته به بهانه ی فیلم فارغ التحصیلی از ناموس این خانم ها فیلم گرفته؟ این خانم ها که دیگه بچه نیستند نمی دونستن نباید لنگ هاشون رو در این فیلمی که به یادگار می ماند از هم باز کنند؟ می تونستند جوری دیگه جشن فارغ التحصیلی رو بگیرن و فیلمبرداری کنند .

  7. لطفاً مطالعه کنید و پند بگیرید ای آزادی خواهان عررریایی!!!!
    امروز عصر یک نفر با شماره غریبه به من زنگ زد! اول مردد بودم جواب دهم بعد گفتم شاید یه آشنایی با یه شماره دیگر زنگ زده و بهتر است جواب دهم. جواب دادم. دو دختر جوان بودند هم سن و سالهای اینها! با چنان ناز و اشوه ای شروع به خنده و هر هر و کر کر کردند و یکی از آنها پرسید؛ احمد آقا شمایید؟ گفتم شما!؟ گفت، منو نمیشناسی! گفتم چرا خوب میشناسم، هر روز مشغول تماشای شما هستم. خلاصه این دو دختر خانم شیطان حرف منو جدی گرفتند و خوشحال و هر هر کنان تر شروع به اغواگری کردند میخواستند دل بنده را به تاراج ببرند تا آنها را با بچه خرگوشه آشنا کنم ولی به مشکل برخوردند و از آنجایی که من از این کارها خوشم نمی آید ماجرا را فیصله دادم و با غم و اندوه گوشی را بر زمین نهادم و با خود گفتم چرا دختران ما باید به این کارهای شیطانی دست بزنند و این کارِ هرزگانِ نو پا است./ دو روز قبل در یکی از خیابان ها مثل همیشه دختری همسن و سال این دخترک ها سوار ترک موتور یک پسر همسن خود شد با موهایی زرد رنگ و پاچه هایی بالا رفته و تتو شده که نشان از مهر هرزگیست و همه این را میدانند ما هم میدانیم خلاصه چند متر جلوتر ترافیک شد و ایستاد همان موقع دو موتور سوار دو ترکه از راه رسیدند و بنده می‌شنیدم که پچ پچ کنان راجع به این دختر چه حرفهای شیطانی زدند و رفتند. البته این چیزهای پیش پا افتاده روزانه برای بنده و بسیاری از شما اتفاق می افتاد و چیز جدید و خاصی نیست امیدوارم لپ کلام را گرفته باشید که چرا در این فیلم نزدیک بود گوشی فیلمبردار داخل ماجرا شود😂 ای دختران عرررریایی آدم شوید تا یک کو.. مثل محمد عاشق شما نشود

    1. آقا مصطفی چقدر متن نوشتن شما و خانم آرامش شبیه همه !!!! برام خیلی جالبه والله مشکوک شدم احیانا دوره ای چیزی براتون می گذارند؟ یعنی متنتون رو که می خوندم متن های خانم ارامش برام رژه می رفتند .

        1. سلامت باشی خواهر من. از اینکه در برخی نظرات حقیقت را رک و پوست کنده میگویم عذر خواهی میکنم و این بخاطر کنایه به بی غیرتان است بلکه با این ادبیات سر عقل بیایند هر چند بی فایده است و سوره یاسین در گوش خر خواندن است بنده هر چه میگویم از تجربیات و شنیده ها و دیده های خودم است که در برخی از آنها شاید، و به نظر خودم، به صورت و با قصد طنز بیان می کنم که همانها هم به مذاق بعضی ها خوش نمی آید ولی اگر از بی بند و باری و بی غیرتی تبلیغ کنم مورد حمایت این افراد هستم

          1. خخخخخ اگه خوش چوس نبودم که چهار نفر دور من جمع نمیشدن بو بکشن و کامنت بذارن! خوب این یعنی خوش چوسی😂 البته بلا نسبت یک نفر

    2. چی چرت مینویسی از بس خوش چسی دم بادم میخوابی هرزه تویی که همه رل هرزه میبینی مثل خیلی ها که همه چی را تو *** و این چیزها می‌بینند اون دو تا خانم **** کرده بودن خبر نداشتی اون خانمم دلش میخواسته با نامزدش با برادرش یا اصلا با دوستش باشه به من و تو چه هر کسی مسئول کار خودش پیش خداست بیخودی خدا نشو برا کسی

    3. 😂😂😂از جمله داستان های علمی تخیلی ژول ورل بنام خالی بندی در هشتاد روز. داداش اونا دختر نبودن. پسر بودن با صدای دخترونه داشتن اوسکولت میکردن.

    4. مطالعه کنید پندبگیرید؟مگه تو کدوم خری هستی ،اسگول این داستان مال ۲۰سال پیشه پسرا باصدای دخترونه یه اسگول آشنا روسرکار میزارن اونوقت توفکرکردی دوتا دختر ندیده نشناخته عاشق ابلهی مثل توشدن خداوکیلی امثال توروما توجوانی مینداختیم وسط اسگول میکردیم خوش میگذروندیم ازوقتی که مجازی اومده اعتماد به نفس مجازی پیداکردین عقده هاتون رو اینجا خالی میکنید راستی آرامش دنبال خرگوش میگرده اونو با خرگوش مصطفی خ ر ه آشنا کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *