منهای فوتبال

عکس| واکنش تند احمد ایراندوست به ماجرای درگیری زن بی حجاب با یک روحانی در درمانگاه قم

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ احمد ایراندوست بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران با انتشار عکس نوشته ای در اینستاگرام به ماجرای درگیری زن بی حجاب با یک روحانی در درمانگاه قم واکشن تندی نشان داد.

در این تصویر که احمد ایراندوست ملقب به غول برره در فضای مجزای به اشتراک گذاشته، این بازیگر سابق قانون شکنی زن بی حجاب در درمانگاهی در قم را با وضعیت اقتصادی مرتبط کرده و در حالی که این خانم خواهرزاده اش را در آغوش دارد او را مادری شیرده عنوان کرد.

عکس واکنش تند احمد ایراندوست به ماجرای درگیری زن بی حجاب با یک روحانی در درمانگاه قم که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| واکنش تند احمد ایراندوست به ماجرای درگیری زن بی حجاب با یک روحانی در درمانگاه قم

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس واکنش غول برره به درگیری حجاب در درمانگاه قرآن و عترت قم

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. ما از اونجا بدبختیم ک تو،تو یه فیلم ابکی بدون دیالوگ و نقش مهم بازی ک ن،واسه پر کردن کارد دوربین گذاشتنت حالا ادعای هنرمند بودن میکنیو ره ب ره تریپ هنری میزنیو اظهار نظر میکنی🤣🤣فقر؟؟کدوم فقر؟بنظرم مردم ما بیش از حد ظرفیتو جنبه و نیازشون پول دارن.
    اول ظرفیت بعد نیاز واقعی بعدددششش اگ خدا خواست پول.خب اگ اینجوریه همه نیاز مندن،کسی ک ی میلیارد داره میگه من فقیرم چون ۲میلیارد ندارم اونی ک ۲میلیارد داره میگ فقیرم چون ۳ میلیارد ندارم و….تا کسی که هزاران میلیارد داره و هنوز دنبال جمع اوریه پوله،طمع سیاه چاله ایه ک پر نمیشه و هرچی بریزی توش فقط سیاه چاله بزرگ تر میشه وفقط بیشتر میخاد ببلعه.اول ببینین واسه چی پول میخایین؟؟بنظرم ۹۹و۹دهم درصد ایران و جهان و کل انسان اضافه پوله داره چ برسه ب فقر،فقیر بودن از درونه ک اگ این اصل منظورته اون فقری ک نوشتی ک درگیرشیم همه ،واقعا قبول دارم،یاحق

  2. اون موقعی که داشتید برای کمپانی های کلاهبردار تبلیغ میکردید فکر بی پولی وفقر مردم نبودید حالا دایه دلسوز تر از مادر شدیدیا شماها اصلا نمیدونید چکار میکنید که بعید میدونم یا اینکه خوب میدونید وشدید آتش بیار معرکه…اصل فیلمش هم هست اومده بیرون….برید نگاه کنید از مردم حلالیت بطلبید…خیلیها تفکرشون وذهنیتشون با حرفای مسموم شماها میریزه بهم…جامعه خودش پردرده شماها دست تو زخمشون نکنید لطفا….واقعا مملکت بی صاحابه…..

  3. حسن قمی میگه نزدیک درمانگاه زندگی میکنه و از اتفاقاتی که افتاده خبر داره.
    چرا ما از همسایه دیوار به دیوار خود خبر نداریم؟
    لابد یه سوراخ تو دیوار درمانگاه ایجاد کرده و همون لحظه داشته تو درمانگاه رو تحت نظر داشته.
    جسن چاخان بیخیال شو.

    1. چون تو کافر و بی دین هستی ، نباید از همسایه ات خبر داشته باشی .. شما دیوانه های شیطانی ، دین که ندارید گویا عقل هم ندارید 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  4. آقای ایران دوست ، سلام ،،آقا من از شما ایرانی تر هستم ، از چیزی که اطلاع نداری صحبت نکن من خودم در این شهر و اتفاقا در نزدیکی این درمانگاه سکنی داریم ، اولا او بچه شیر نمی‌داد در بغل داشت دوما قصه فقط و فقط سناریو سازی بود و بس سوما اگر آن روحانی اینقدرشل ول نبود حق خانمه را کف دستش میذاشت، چهارم اصلا آن روحانی قصد عکس برداری نداشت ،شخصا در محل رفتم وزاویه ها را بر سی کردم ومتوجه سناریو سازی شدم ،آن دکترکه رفته خارج ،این روحانی ،این خانم، ومسئول رایانه درمانگاه را باید بازداشت کنند ، و بررسی شود اینها چه کسانی هستند ،قصه بو دار هست ،درمانگاه در سال ۱۳۴۷ با هزینه شخصی حضرت امام ره ساخته شده ۰

    1. آقای حسن قمی شما درست می فرمایید مردم عاقل و دانا این مسئله را درک می‌کنند و مثل روز برای آنها روشن است منتهی عده ای از روی غرض ورزی و جهالت فکر میکنند همه مثل خودشان هستند و مسئله را جور دیگری و به نفع منافع شیطانی خود تغییر و تفسیر میکنند که بنده با ادبیات خاص و بی پروا و گفتن حقیقت آنها را سر جای خود می نشانم و به آنها میگویم با این کارها راه به جایی نمی برید و تا آخر عمر در حسرت براندازی می‌مانید روحانیت در این کشور پابرجا می ماند و اگر نماند عده ای آشوب طلب بی هویت لختی مملکت را به فاحشه خانه تبدیل و دو دستی جان و مال و ناموس خود را تقدیم بیگانگان میکنند و فرهنگ و عقاید کثیف غربی را وارد کشور میکنند مانند آقای زیبا کلام استاد دانشگاه که نان و حقوق جمهوری اسلامی را میخورد و بعد از پاچه گیری، گاز می‌گیرد البته از فرد حقیر و بی ریشه مانند این استاد انتظاری غیر از این نیست.

  5. امثال همین سلبریتی ها برای کوروش کمپانی تبلیغ میکردن و پول میگرفتن که بعد معلوم شد اون شرکت کلاه بردار بوده و رئیسش متواری شده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *