فیلم

فیلم| واکنش مهران غفوریان و خداداد عزیزی به لوله کشی مشروب در ورزشگاه های آلمان

به گزارش دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از واکنش مهران غفوریان و خداداد عزیزی به لوله کشی مشروب در ورزشگاه های آلمان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از برنامه شب خوش با اجرای مهران غفوریان که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، خداداد عزیزی با رد ادعای احمد مجدزاده مبنی بر لوله کشی مشروبات الکلی در ورزشگاه های آلمانی این ادعا را بدون فکر خواند.

گفتنی است، دست کم در ۲ ورزشگاه آلمان از جمله استادیوم خانگی تیم شالکه سیستم لوله کشی مشروبات الکلی تعبیه شده است.

فیلم واکنش مهران غفوریان و خداداد عزیزی به لوله کشی مشروب در ورزشگاه های آلمان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم شوخی مهران غفوریان و خداداد عزیزی با جدی می فرمایید

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۳ دیدگاه ها

    1. آره خیلی خوشتیپه حتما توهم شبیه اونی ابله. ضمنا نژادپرست عوضی خدادادعزیزی افغانی نیست مشهدی هستش اینطوری باشه ایران باید تجزیه بشه بین اقوام طبق دیدگاه نژادپرستانه یه عده حرومزاده

      1. نیمی از افغانستان و پاکستان قبلاً جزء ایران بزرگ بوده خراسان بزرگ شامل کشورهایی همچون شمال شرقی ایران افغانستان تاجیکستان تا مرز مغولستان ترکمنستان ازبکستان قرقیزستان جنوب قزاقستان بوده خداداد هم ایرانی اصل است

    2. نابغه افغان ها اصلا زردپوست نیستند قیافه افغان های پشتون با ایرانی ها هیچ فرقی نداره فقط ۲۰ درصد مردم افغانستان که از قوم هزاره هستند زرد پوست هستند که داخل ایران خودمون هم ترکمن ها و برخی سکنه خراسان و و برخی ترک زبان های زنجان و تبریز هم زردپوست هستند. ۴۰ درصد افغانستان پشتون هستند و ۳۰ درصد هم تاجیک هستند که کاملا شبیه ایرانی ها هستند ما بقی مردم افغانستان یعنی اون ۱۰ درصد از قوم بلوچ و ترکمن و ازبک و ایماغ و پامیری هستند. خداداد هم ایرانی هست ربطی به افغانستان نداره زمان پهلوی برخی آذربایجانی ها از باکو به ایران مهاجرت کردند و برخی کردها هم از عراق به ایران مهاجرت کردند‌ و ایرانی تباران عراق هم زمان حزب بعث به ایران آمدند. بعد انقلاب هم برخی بلوچ ها از بلوچستان پاکستان وارد ایران شدند و هزاره های افغانستان که شیعه مذهب بودند در همین دوره به ایران مهاجرت کردند. دوران صفویه هم اعراب شیعه لبنانی به ایران مهاجرت کردند‌.

  1. متاسفانه در ایران خودمون خیلی از جوانان به مصرف مشروبات الکی و عرق روی میاورند و سن نوشیدن مشروبات الکی به ۱۳ سال رسیده است و فقط با فرهنگ سازی میشود جلوی این فاجعه انسانی را گرفت. انواع بیماری ها مانند کبد چرب و نارسایی کبد و هپاتیت از طریق همین نوشیدنی های الکی ایجاد میشود.

  2. باسلام
    لوله کشی مشروبات از کارخانه تا ورزشگاه در آلمان برای ما بسیار عجیب و غیر قابل تصور است
    اما
    وجود دارد
    لوله‌کشی مشروبات الکلی در آلمان، از کارخانه تا استادیوم؟ بله این ادعا واقعیت دارد!
    استادیوم فلتینس آرنا
    ورزشگاه فلتینس آرنا که خانه تیم شالکه در گلزن‌کرشن است ویژگی منحصربه‌فردی دارد و یک خط لوله ۵ کیلومتری استادیوم را به کارخانه آبجوسازی فلتینس متصل می‌کند.
    جناب سیلیبریتی مطالعه مطالعه مطالعه

  3. توانایی گفتار آدما از روی فصل ها نمی‌خوانند پاداش دهنده خداست و پاداش هرکس جداست
    اگر درست بگن خدا بیناست اگر غلط تا آخر به غفلت رهرو و پیرو ولوله ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *