منهای فوتبال

فیلم| افتتاح اولین سالن برای آموزش رقص با میله به دختران سعودی در عربستان

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از افتتاح اولین سالن برای آموزش رقص با میله به دختران سعودی در عربستان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، شبکه آمریکایی الحره در مستندی کوتاه به آغاز به کار اولین سالن آموزش رقص میله برای زنان در عربستان سعودی می پردازد.

فیلم افتتاح اولین سالن برای آموزش رقص با میله به دختران سعودی در عربستان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم سالن آموزش رقص میله در عربستان

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵۵ دیدگاه ها

  1. در عربستان دست دزدان را قطع می‌کنند و کسی جرأت دزدی نداره طوریکه در موقع نماز مغازه ها بازه و همه به مسجد میرند در ایران دزد از دزد زده امنیت بیشتری داره همین یک قانون را در ایران اجرا کنند ایران بهشت میشه امان از دزدان بیست ساله حقوق ما را دزدیدند روزی که باید یک میلیون میدادند دویست تومان دادند روزی که باید بیست میلیون میدادند پنج میلیون دادند

  2. من که از این خبر اصلا تعجب نکردم خوب این از نشانه های آخر الزمانه و خدا رو شکر می کنم که ظهور نزدیکه و از خدا می خوام تمام کسانی که منتظر امامند زنده باشند و اون روز رو ببینند.

  3. 🤣🤣🤣🤣
    همین عربستان خودشو رهبر جهان اسلام میدونه🤣🤣🤣
    رهبر جهان اسلام جمهوری اسلامی ایران هست که همواره باور فاسطین و مظلومان بوده و هست

    1. ناشناس تو جهان اسلام ما شیعیان اقلیت مذهبی هستیم و اینو یادت باشه یعنی نود درصد مسلمان جهان ما رو قبول ندارند یا بحساب نمیارن و عربستان کشوری بلدین اسلام و مذهب تسنن و زادگاه پیامبر اکرم است، حتی فلسطینی ها هم مارو مسلمون نمیدونند پس چطوری ما میتونیم نماینده جهان اسلام باشیم؟

      1. حق که به تعداد نیست .اگه به تعداد باشه تعداد کافران از مسلمانان بیشتره .اما اینکه نمی تونیم نماینده ی مسلمانان جهان باشیم رو باهات موافقم .آخه چطور می تونی نماینده ی کسانی باشی که قبولت ندارند؟

    2. جناب ناشناس بعد از طوفان الاقصی تمام پرده ها کنار رفته. فلسطین تنهاست و هیچ یاوری نداره . من دائما حوادث غزه رو از اینستا دنبال می کنم خیلی دردناکه که ببینی و هیچ کاری جز دعا از دستت برنیاد.

  4. وقتی با صهیونیست پیمان ببندن نتیجش بردگی و پیامدش آمادگی برای ظهور دجال بزرگ…روزی می‌رسه همه اینها سمت دجال بدون هوش خواهند رفت و مطیع و برده در مقابل مسلمانان خواهند جنگید شما شاید باور نکنید که وقتی نزدیک ۲متری دجال بشید تسخیر می شید و وقتی یک متری او برسید غش خواهید کرد انقدر که سالهاست اینها فرمانروا مطیع دارن مجبور به اطاعت از فرعون بزرگن می گید کجاست همان جایی که قبله اول مارو گرفتن اما در جایی که سلیمان زمانی حکومت داشته

  5. چیزتازه ای نیست تاحالا مخفی بوده الان اشکارشده وزمینه سازی نفوذابتذال غرب به سرزمین وحی است انهاابرهه های مترقی هستندکه بدنبال گرفتن فرهنگی سرزمین وحی ونقطه اتصال وحدت مسلمین هستند!قراربودداعش برایشان اینکاررابکندحالا ازطریق بن سلمان !

    1. اگر شاه زنده بود جرات نمی‌کردند اسم خلیج عربی رو ببرن.
      وقتی می‌بینند که شما عددی نیستید اونها هم پر رو تر می‌شوند.
      خدارحمتش کنه برید از بزرگتر ها بپرسید وقتی میخواستن وضعیت آب و هوا را اعلام کنند از جزایر تنب بزرگ وکوچک و ابوموسی و و جزایر مورد مناقشه شروع می‌کردند، یعنی اینا مال ماست.

      1. وقتی چاه خبرش زنده بود بحرين رو هم داد رفت چی میگی برا خودت
        اگر جرات ندارن کاری بکنن و فقط یه اسم اشتباهی رو خودشون برای خودشون تکرار میکنن از برکت همین نظامه و گرنه اگر پهلوی بود که همینم میداد .

  6. آقا مصطفی، هرکس اون چیزی رو میبینه که تو مغزش از اون اشباع شده شما بادیدن ميله ها یاد دنیای *** می‌افتی و ما یاد میله های اتوبوس.
    ذهن کثیفت وقتی دوشاخه را در پریز فرو میکنی یاد چیزهای بد می‌افتی، برای همین با موی دختران تحریک میشی چون مریضی، باورکن خیلی ها مثل من هستند که به اونها خیره نمیشن و حالی به حالی نمیشن. مملکت ما با نبودنتان آباد میشه و تن فروشی و فساد به پایین ترین حد خودش میرسه، شما هم باید برید به بیابان‌های عراق زندگی اولیه خود را از سر بگیرید.

    1. به ناشناس: تو غلط زیادی نکن مردک چشم چران بوالهوس، امثال تو اراذل اوباش ناپاک که ادعا میکنن با دیدن دخترها تحریک نمیشن، پاش برسه از هر هرزه ای هرزه تر و از هر متجاوزی متجاوزتر هستن…دیلی هر بار بابد بهت بگیم سانسور نکنی؟

    2. ناشناس ۰۱:۳۰ آره من مریض هستم تمام مردها به خاطر غریزه خدادادی مریض هستند شما که عقیم شده ای مریض نیستی کلاً تو جامعه نیستی هنوز نمی‌دانی نمایش بدن زن ها برای مردها اعم از پیر و جوان متاهل و یا.. مریضی می‌آورد خودت را به خواب و بی غیرتی زده ای! اگر شما مریض نیستی چرا از بی حیایی زن ها حمایت میکنی؟ بعله شما نگاه نمیکنی چون هر شب تو خونه خودت را خالی میکنی!😂 تنها کسانی مریض هستند که این حرکات مسموم را به عنوان ورزش و لوله اتوبوس یاد میکنند و آن را برای بانوان مفید میدانند! که چه شود؟ مگر غیر از اغواگری چیز دیگری دارد؟ اگر قبول نداری آخر فیلم را ببین و بفهم که چرا فیلمبردار روی اندام دختر ملخ خور زوم میکند و مادمازل حرکات اغواگرانه انجام میدهد!
      این یعنی چی؟ آیا ورزش است؟ فیلم کامل ورزش بدون لباس اجباری را در یوتیوب ببین خر خودتان هستید این کارها توسط اسرائیل به ملخ خور ها آموزش داده میشود تا مسلمان های جهان را به نابودی بکشانند ای ابلهان آزادی خواهِ اغواگر آدم شوید آن موجود بی عقل این چیزها حالیش نیست😂 به محض موقعیت حمله میکند

      1. مصطفی رسیدی به حرف من، تا ازدواج و تشکیل زندگی تسهیل نشود این مشکل بدتر هم خواهد شد. در کشور عربستان مشکل ازدواج وجود ندارد و مردم به موقع ازدواج می‌کنند.
        ما هم نفت و هم گاز و معادن مختلف داریم ولی تعداد دزدان از تعداد منابع بیشتر است و امثال تو جرات نداری حرفی بزنی جون بقول خودت با گونی میبرنت. اینجا نشستی و در مورد همه چیز فتوا می‌دهی غیر از دزدی بیت المال و اختلاس و فساد مدیران.

        1. تو روح هر چی مسئول دزد و مدیر خائن و لواط کار وطن فروش و اختلاسگر بی کفایت و.. همه و همه حتی آخوند فرقی ندارد آدم بنجل برای همه بنجل حساب میشه!

  7. دم بن سلمان گرم، داره اسلام رو آپدیت میکنه، علمای اونها هم مثل علمای ما نوکر حکومت هستند و جیک نمی‌زنند.
    چند سال دیگه هم نفت دارند هم صنعت و هم بزرگترین پروژه های علمی در اونجا عملی میشه.
    مردم هم هواشو دارند چون اون بیابون برهوت رو بهشت زمین میکنه، واحد پولش یک ذره ارزشش کم نشده، پول‌های نفت اونجا خرج رفاه مردمش میشه،
    حالا اینجا هم ثروت ملی رو به باد دادند و خوردند و خرابه ای تحویل مردم دادند و با زور میخوان ما رو به بهشت ببرند.

    1. بجز ناقص وینها و ظاهر مسلمانها اونجا عده ی زیادی در رفاه نیستن ..اسلامی که در هرزگی و بدن نمایی و هوس رانی آپدیت بشه دیگه دین خدا نیست

  8. فاحشه ها و حرامزاده ها همه جا هستن؛ عربستان، ایران، عراق، سوریه، لبنان، امارات، ترکیه، آمریکا و اروپا و…خلاصه همه دنیا پر شده از اولاد نامشروع شیطان

    1. پاسخ به ناشناس ۱۵:۴۰ : اولا از اینکه فاحشه عمته! ثانیاً تو اگر خوشت نمیاد نرو با میله برقص! به بقیه چی کار داری؟ همانکاری که در برخورد با سیگار و مواد‌کشی انجام میدید!

      1. واقعا فاحشه ها مث سوسک توالت زاد و ولد کردن و همه جا پخش شدن یزید میمون باز عیاش به درک واصل شد ولی نوادگانش زاد و ولد کردن و همه کشورها پخش شدن نوادگان یزید میتونن اسم بن سلمان روی توله هاشون بذارن و جامعه رو به کثافت و فاحشگی بکشن نوادگان یزید یا هندجگرخوار میتونن جنبش بی ناموسهارو راه بندازن میتونن هشتک من سلیطه ام بذارن. میتونن برای ارضا نیازهای کثیف شیطانی و شهوات پلیدشان همیشه از بی عفتی و بی شرفی و ولنگاری جنسی و از رقاصه ها مث جون خودشون دفاع و حمایت کنن جوری که شیطان انگشت به … بماند!!!

        1. ناشناس میمون که نجس نیست، پس مشکلت با اون مخلوق خدا چیه؟
          یزید وشمر و عمر و بقیه با امامان فامیل بودند و از جهنم که نیامده بودند.

  9. سنت خداوند همیشه این بوده که از بدترین جای دنیا دینش رو شروع میکرده البته این ها قشر ثروتمند هستند که آمریکا براشون تبلیغ میکنه و جذب کنسرت های مختلط و رقص با میله می شوند بقیه ی مردم سرشون به زندگی خودشون هست چیکار دارند به زندگی آمریکایی؟

  10. خدمت زهرا خانم یا همان مَعمِد خودمون:
    با عرض معذرت و عذر خواهی از کاربران عرض کنم که لخت شدن با میله یا به اصطلاح ورزش با میله یا رقصیدن با میله یعنی سیم آخر جن زدگی!! و آمادگی برای آشنایی با کچل بی عقل است همان موجود وحشی که مردان و زنان آزادی‌خواه شبانه روز در پی آن هستند! و توسط میله یا لوله شبیه سازی میشود و عده ای آزادی خواه فاحشه به دنبال آن میگردند تا با آن بازی کنند نه عمو جون تو ایران این خبرا نمیشه! دنبه به شکمت نمال معمد! این بن سلمان تخم مرغ حرام، تاوان خریت خود را میدهد در شهر ما بی حجاب ها یک به ده هستند زیاد ذوق زده نشوید این کارها مخصوص جن زده ها و فواحش حرفه ای است

    1. به مصطفی: متاسفانه تو شهر ما شیراز عموم و اکثریت ناپاک زاده های فاحشه کشف حجابی هستن که به سمت کشف عورت پیش میرن، انگشت شمار نجیب و پاک پیدا میشه…از بارش باران هم هیچ خبری نیست…

        1. اروپا که هیچی اگر اینجوری بود تا الان باید چین و ژاپن و کره سراسر بیابون می بودند. چرا اینقدر بعضی از این مذهبی ها بی مغزند؟!!

          1. دیشب دعا کردم مانند گذشته یک سیل عظیم زیر دروازه قرآن بیاید و آزادیخواهان کشف آلات را با خود ببرد
            دعای من تا یک روز دیگر در راه است شک نکنید

          2. آخه تو که از چیزی خبر نداری چرا نظر میدی؟مگه فقط بارشه؟کلی چیز دیگست که نه با بی‌حجابی با بی بند و باری بر سر مردم نازل میشه!یه جوری نظر میدین انگار هزار بار تا حالا رفتین چین و کره و ژاپن😏

        2. چقدر همه چیزو به تار مو ربط میدین وقتی نمی‌فهمین لطفا نظر ندین منظورش این بود که به خاطر هرزگی و فساد و این همه گناه(نه صرفا حجاب دوباره فقط به حجاب ربط ندین😏)که از بارش خبری نیست (بارشم یعنی کلا رحمت خدا البته اگه بدونی خدا کیه)در ضمن خرم شماهایید که بدون اینکه چیزی بدونید هرکس هرچی میگه رو قبول میکنید و هیچی حالیتون نمیشه

  11. اسلام از اونجا شروع شده مردمش الان آزادی و رفاه دارند
    بعد اینجا آخوندا برای ما کاسه ی داغ تر از آش شدند و میگن زنان حق دوچرخه سواری و موتور سواری و هزار تا چیز دیگه ندارند
    ولی خب زهی خیال باطل دوره این احمقا هم تموم شد.

    1. به زهرا: شما هرزه های لامذهب تو این دنیای چهار روزه کثافت کاری و فسق و فجور دارید…اون دنیا تا ابد تو آتیش جهنم بین مرگ و زندگی دست و پا میزنید در حالی که اهل بهشت بهتون میخندن😁😄 دیلی منتشر کن نظرات رو

      1. اون هزار تا چیز دیگه چیه یکیش همین تجاوز به میله آهنی هست که مد نظر شماست؟🤪 وای عربستان پیشرفت کرد و تو جا موندی سریع برو دو تا میله آهنی بخر و علاوه بر عمودی یکی هم افقی نصب کن استفاده کن تا عقب نمونی

      1. عارف آل کثیر فعلا که زنان ایرانی دارن به حجاب نه میگن سرتو از این ماسماسک بیاری بیرون میبینی😉
        طولی ام نمیکشه شما لمپنا رو جمع میکنیم

        1. وای که چقدر بعضیا نفهمن کی گفته اسلام یعنی آخوند؟تو برو راجع به اسلام تحقیق کن نه اینکه ببینی آخوندا چی میگن مگه هرچی اونا بگن راجع به اسلام درسته؟اصن مگه اسلام یعنی آخوند که این دوتا رو بهم ربط میدی؟اگه اینجوری باشه که میگیم داعشیا میگن دین ما اسلامه پس اسلام خوب نیست لطفاً قبل اینکه حرف بزنین تحقیق کنید و فک کنید

        2. به زهرا: اولا با این اسم مقدس کامنت نذار که این اسم با آدم ناپاک و نانجیب هیچ سنخیتی نداره، ثانیا زنیکه سلیطه هرزه تو آشغال میخوای مارو جمع کنی؟ فعلا که امثال تو فاحشه خراب آلوده باید خودشونو جمع کنن از زیر دست و پای این و اون…دیلی بدون یک کلمه سانسور منتشر کن

    2. زهرا جفنگ نگو بعضی هارو باید با چوب تر نجات داد. برو نگاهی به تیتر حوادث بنداز کله های ترکیده و مغزهای کف آسفالت ریخته موتور سوارهارو که ادعای خدائی میکردن ببین بعد از روی لجاجت و کله شقی عاشق مرگ هولناک با موتور و دوچرخه باش. برای مردن عجله نکن راههای کم دردسری هم هست. هر امر ونهی همین آخوندهای که صهیونیستها دارن توی مغز متعفن شماها خوار و منظورشون میکنن عاشق و دلسوز نسل جوان ایرانی آن ولی شگرد و حیله دشمن اینه که … تفرقه بنداز و حکومت کن… یعنی دشمن عاشق چشم و آبروی شماها نیست که به فساد و فحشا میکشونه و رودر روی حکومت اسلامی قرار میده. دشمن هدفش کثیفه… ایرانی ها اندازه اعراب جاهل ملخ خور دوران جاهلیت مغز ندارن ایرانی فقط هارت و پورت بلده و گستاخی و ناسازگاری و جفتک پرونی

      1. ۰۱:۰۴ ،پس قبول داری که خودت ایرانی نیستی؟؟! بی زحمت بجای اینکه در کار ما ایرانی ها فضولی کنی، گمشو برو به مملکت خراب شده ی خودت و اونجا رو آباد کن!! ما هم هروقت فضول خواستیم خبرت میکنیم!! علت تمام بدبختی های مملکت ما شما بی وطن ها هستید که اول با مظلوم نمایی میاین به ایران بعدش که یخورده شکمتون سیر شد شروع می‌کنید به مزخرف گویی!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *