فیلم

فیلم| کنایه سنگین پیمان یوسفی به دریافتی های میلیاردی طارمی و بیرانوند برای حضور در صداوسیما

به گزارش دیلی فوتبال؛ فیلم منتشر شده از کنایه سنگین پیمان یوسفی به دریافتی های میلیاردی مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند برای حضور در صداوسیما بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو از برنامه قهرمان ایران شبکه ورزش سیما که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، پیمان یوسفی به برخی بازیکنان تیم ملی ایران که برای حضور در برنامه های تلویزیونی مبالغ میلیاردی دریافت کردند طعنه می زند.

فیلم کنایه سنگین پیمان یوسفی به دریافتی های میلیاردی طارمی و بیرانوند برای حضور در صدا و سیما که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم تیکه سنگین پیمان یوسفی به طارمی و بیرانوند

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. اولا وقتی از چیزی اطمینان ندارید نظر ندید
    ثانیا غلط کردن اگه پول گرفتن
    مگه تحفه هستن اینا
    متنفرم از ورزشکاران و بازیگران مفت خور بیسواد

  2. بیشرفیداگرپخش نکنیداول صداوسیماغلط کرده پول بیت المال رابه این دوتاداده اینهابرای اینکشورچه دست آوردی داشتند دوم چرا بايد اصلا به اینها پول بدهند اینها سالی چند ده میلیارد میگیرند این پولهارو خرج خریددستگاه‌هایی کنیدکه خیلی از بیمارستانهای دولتی یکدانه ازش دارند که اونم هميشه خرابه یا خرج هزار کاردیگه کنیدکه منفعتش به مردم برسه

  3. صدا وسیما تبلیغ قبل و بعد اومدن ستارها خدا تومان میگیره بخشی هم باید بده مهمانی که دعوت میکنه عرف همین هست چیه به تو کمتر رسیده یا صداوسیما کم پول در میاره از فوتبال

  4. خوب اگر نمی آمدند سال تحویل نمی شد؟ پول لازم نیست اینها که به هر بهانه در مجازی در دسترس هستند مردم از این کارهای صدا و سیما ناراحت هستند مردم از اینها چه چیزی یاد گرفتند اخلاق دارند غیرت دارند ؟

  5. همون بازی دربی که پرسپولیس ۴، ۲ استقلال رو برد و پیمان یوسفی مجری بود ، کامبیز دیرباز میخندید بهش گفت استقلالیه ، پیمان یوسفی گفت صداشو درنیار .
    اگه جای بیرانوند و طارمی، یه استقلالی بود، پیمان یوسفی صداشو درنمی‌آورد.
    صدا سیما شده خونه‌ی پدرشون

    1. خیلی بدبخت و بیچاره ای ،چرا باید پول بیت المال چنین بیهوده صرف بشه مگه همین بازیکنان چه دستاوردی داشتن،،کاش میشد امثال تورو هیجا ندید

  6. پیمان یوسفی غلط کرد مگه اون موقع که تماس تصویری با روماریو گرفتید یا ادگارد داویدز را میثاقیان آورد مجانی اومدن که طارمی مجانی بیاد خود شما اون المیرا خانم بیست و چهار ساعت برنامه زنده اجرا کرد برای تحویل سال مجانی کار کرد بعداً معلوم میشه چند میلیارد می‌ره حسابش

  7. حالا مثلاً اینا یعنی امثال بیرانوند و طارمی کین که باید برای حضور تو یه برنامه تلویزیونی اونم برای نهایتاً نیم ساعت حدود یک میلیارد بگیرن. خدایااااااشکرت شکر……..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *