عکس

عکس| تیپ جنجالی بازیکن ملی پوش در اولین حضور زنان تراکتوری در ورزشگاه

به گزارش دیلی فوتبال؛ عکس منتشر شده از تیپ جنجالی بازیکن ملی پوش در اولین حضور زنان تراکتوری در ورزشگاه بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این تصویر که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، ساناز ربیع لاله بازیکن تبریزی تیم ملی فوتبال زنان ایران برای اولين بار در استادیوم یادگار امام (ع) برای بازی تراکتور حضور یافت.

عکس تیپ جنجالی بازیکن ملی پوش در اولین حضور زنان تراکتوری در ورزشگاه که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| تیپ جنجالی بازیکن ملی پوش در اولین حضور زنان تراکتوری در ورزشگاه

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس اولین حضور ساناز ربیع لاله در ورزشگاه تراکتور

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. مصطفی تو در یک خاطره از دوران کودکی گفتی از کنار یک خرابه عبور میکردی که یک نفر تو را کشید داخل و با تو کارهای انجام داد که تا حالا ندیده بودی و اولین بار با یک کچل خان روبرو شدی من بایک روان شناس صحبت کردم و خاطره تو را برایش تعریف کردم دکتر گفت مصطفی دچار یک آسیب روحی شدید شده و در صحبتهای که می‌کنه مدام از کلمه های تکراری استفاده خواهد کرد و به یک آدم شکاک و بد دل تبدیل میشود و حتی ازدواج هم نخواهد کرد و من بلا فاصله گفتم اتفاقاً مجرد مانده دکتر هم گفت به خاطر آن خاطره ازدواج نمیکنه چون فکر می‌کنه بچه هاش مثل خودش میشن خلاصه خودت را به یک روانشناس نشون بده مسائل جنسی تو را آزار میده

      1. برات میگم که بدونی!
        بنده بعد از تحقیقات گسترده به این نتیجه رسیده ام که وقتی تیپ و شمایل این شکلی میبینم میفهمم که صاحب این شمایل، قصد دیدار زود هنگام با کچلخان را دارد!
        متوجه شدی رفیق؟؟؟
        امیدوارم که دوزاری افتاده باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *