منهای فوتبال

فیلم| استقرار ون های گشت ارشاد در میدان ولیعصر تهران برای مقابله با هنجارشکنان

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از استقرار ون های گشت ارشاد در میدان ولیعصر تهران برای مقابله با هنجارشکنان بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، همزمان با اولین روز اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب در سطح شهر تهران، تعدادی از ون های فراجا برای اعمال قانون افراد متخلف در میدان ولیعصر مستقر شدند.

فیلم استقرار ون های گشت ارشاد در میدان ولیعصر تهران برای مقابله با هنجارشکنان که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم حضور ون های گشت ارشاد در میدان ولیعصر تهران

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲۶ دیدگاه ها

  1. تمام اين هزينه هائي كه براي گشت امنیت اخلاقی می کنند به عهده افراد هنجار شکن و بی بند باری است که از شدت خودخواهی به حکم خدا دهن کجی میکنند.
    آخه خواهر من کسی که حرام و خلاف انجام میده باید سرافکنده و پشیمان باشه نه اینکه بخواهد به حرامی که انجام میده افتخار کنه و اصرار کنه تا مجبور بشوند با او برخورد کنند
    آخه خانم های محترم چرا حرام خدا را برای خودتون حلال میدونید یعنی از خدا بیشتر میفهمید یا بنده شیطانید

  2. من با درستی یا نادرستی اینکار و تو این موقعیت و فتنه های احتمالی که توسط غربیها حتما راه میندازن و از طرفی هم کسانی که رعایت نمیکنن ، اکثرا جون و جاهل و جوگیر شده هستند و راحت فریب میخورن !؟ عرضی ندارم .
    دوم اینکه ای کاش ونهای گشت ارشاد با رنگ خودروهای نیروی انتظامی در بیارزید و افراد گشت چه خانم و جه اقا ، با لباس نیروی انتظام باشن ، مردم کمتر مقاومت ولجاجت میکنن ؟ چون اکثرا مردم فکر میکنند این عامران به معروف جزو بسیجیها هستند و یرای همین هم هست که برخی مردم واکنش منفی و یا خلاف قانون از خودشون نشون میدن ، اکثرا مردم از بسیج بدشون میاد ؟
    بنظر من بیسواد اگه، ونها ،، به رنگ خودروهای نیروی انتظامی در بیاد و ناهیان هم لباس نیروی انتظامی بپوشن ، مردم احساس امنیت میکنن که خودشون یا فرزندانشون توسط ظابطین زیر نظر قانون و طبق قانون رفتار شده و نتیجتا واکنش غیر معقول از خودشون نشان نمیدهند ،، فقط چند گشت نیروی انتظامی در اطراف هایسهای منکرات کفاف نمیده ، دیگه عرضی یوخدی . وسلام ، طومار تمام.
    حال صلاح خود دانند .

    1. یعنی پالاناشون را عوض کنند ولی مردم خریت را می‌بینند تو افغانستان هم چندتا یابو تو خیابون پرسه میزنند اگه صدای زنی را بشنوند با شلاق می افتند به جانشان
      زن چون از مرد ضعیف تره قدیم بهش میگفتند ضعیفه فحش نیست

    1. دنیا در حال رسمیت بخشیدن به خود حیوان پندارها و همجنسگراها و ازدواج با حیوانات و ازدواج با اشیاء و …….
      ولی جمهوری اسلامی در حال مبارزه با کسانی است که در صدد ترویج خوی حیوانیند و از انسانیت فقط روی دو پا راه رفتن را بلندند و هنوز نمیفهمند انسانیت در گرو عمل کردن به حلال و حرام الهی است
      ضمنا انسان خود سگ پندار هرجا برود زندگیش سگی است پس خودت را اذیت نکن
      و الا ما که با افتخار در این کشور با برکت زندگی میکنیم و می دانیم در کشوری نفس میکشیم که خاک آن متبرک به خون پاک ترین انسانهاست.

      و در آخر سگهای اسرائيلی فقط مثل دنباله هاشون مثل تو در ایران فقط واق واق کردن بلدند

  3. احتمالا خبری از انتقام سخت نیست و اینها تو این شرایط میخوان حواس مردم رو پرت کنند.
    چهل و پنج ساله شعار حذف اسرائیل رو دادند و کل ثروت این مملکت را خرج جبهه مقاومت کردند، بار خودشون رو هم بستند، دیگه گروه‌های نیابتی با طناب پوسیده اینها به داخل چاه نمی‌روند چون اربابشون جرات مقابله و حمله مستقیم به اسرائیل رو نداره.

    1. آره پیشگویی تو درست از آب در اومد
      میگن دیشب در آسمون تاریک اسرائیل دویست تا خورشید یهو طلوع کرد و در عرض چند ثانیه غروب کرد یعنی چه اتفاقی می‌تونه افتاده باشه؟؟؟؟🤔🤔

      1. یه سوال؟!
        راستی چرا اسرائيل همراه با آمریکا و انگلیس و فرانسه در خواست جلسه فوری شورای امنیت داد؟!
        برای اتفاق نیفتاده؟!
        برای خورشیدهای غروب کرده؟!

        اونیکه باید میفهمید فهمید
        کسی از امثال شماها که حقیرید و خود تحقیر انتظاری نداره؟!

        1. شبکه آمریکایی گزارش داد؛ ABC News خسارت چشمگیر پایگاه «نواتیم» زیر آوار موشک‌های بالستیک ایران! یک شبکه آمریکایی در گزارشی به خسارت شدید پایگاه هوایی «نواتیم» رژیم صهیونیستی در پی عملیات ترکیبی تهران علیه این رژیم خبر داد. شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی آمریکا در گزارشی نوشت که در پی عملیات ترکیبی پهپادی-موشکی تهران علیه تل‌آویو، دست کم ۹ موشک به دو پایگاه هوایی اسراییل اصابت کرده و خسارت قابل توجهی به تل‌آویو تحمیل کرده است. ای‌بی‌سی به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی نوشته است که پنج موشک بالستیک ایران، به پایگاه هوایی «نواتیم» اصابت کرد که در پی آن، یک فروند هواپیمای ترابری نظامی سی -۱۳۰، یک باند فرود و چندین انبار خسارت دیده است.هر چند خسارت ها بیش از این است و دوستان اسرائیل به همین خبر اکتفا کرده اند همچنین چهار موشک دیگر نیز به پایگاه هوایی «نقب» اصابت کرده و خساراتی به این پایگاه نیز وارد شده است که شبکه های معاند و معاندین میگویند در بیابان بوده و پوکه های آن بر سر دخترک هفت ساله برخورد کرده 😂 دختر بچه هفت ساله در بیابان چه میکرده؟؟؟؟ فکر کنم بر روی سگ فرود آمده و نه دختر بچه!!🤣مگر صدای گریه های نظامیان صهیونیست در پایگاه هوایی نواتیم را نشنیدی ای ابله های مالشکار!!؟؟؟
          سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات ده‌ها پهپاد انتحاری از نوع شاهد ۱۳۱ و ۱۳۶ و موشک‌های هایپرسونیک فتاح و سجیل و خرمشهر را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد. در موج حملات نیروی هوافضای سپاه صدها پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده است. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که عملیات ترکیبی ایران به اراضی اشغالی خسارت‌های فراوانی به صهیونیست‌ها وارد کرده است و صهیونیست ها در حال گریه و فرار مشاهده شده اند در یک ویدئو صدای گریه های نظامیان صهیونیست مانند پایگاه عین الاسد شنیده شده که نشانگر برخورد موشکها به اهداف از پیش تعیین شده است(سوراخ شدن قُمبِز دنبه ای یا همان آبکش آهنین و یا گنبد به اصطلاح آهنین) «««آمریکا با ماست و پنیر است»»»چقدر شما ساده اید🥴 Abc news گفته اینقدر شبکه اینترآشغال نگاه نکنید این شبکه واقعیت را به شما نمی‌گوید بیدار شوید و دست از مالشکاری برای بیگانگان مخصوصا آمریکای صهیون صفت بردارید علی و یا امیر و یا محمد و یا صد اسم دیگر! به دوستان بگو بنزین فراموش نشود☹️😏😂☢️🤨برای فرار😂

  4. ماخواستارحضوربیشتروفعّال نیروهای محترم وعزیزگشتِ ارشاددرتمام نقاط سطح شهرمان برای برقراری امنیت اخلاقی واجتماعی هستیم.✌️✌️✌️✌️✌️✌️

  5. بی عقلا،مردمو تو دردسر ندازین من خانواده شهدام،بخدا با این کاراتون خون سهیدای مارو پامال میکنید چون عقلتون رو بکار نمیبرید،یادتون رفته دوسال پیشو،ب …افتاده بودید جمع کنید بابا

  6. در شرایط کنونی مملکت شروع اعتراضات که از اشتباهی مانند ژینا و آرمیتا توسط نیروهای گشت ارشاد شروع شود می‌تواند بحران داخلی و خارجی را همزمان بیشتر کند، الان ودر این موقعیت کار اشتباهی است.

  7. آخرین بار که خواستین یه غلطی بکنین افتادین به التماس از مردم ولی خب سادیسم دارین میل به تکرار اونقدر بخارین تا آخر سر مردم کلا جمعتون کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *