منهای فوتبال

فیلم| ماجرای مرگ دردناک آهو خلفی دختر ۱۳ ساله به دست دوستش سارا

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از ماجرای مرگ دردناک آهو خلفی دختر ۱۳ ساله به دست دوستش سارا بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، ماجرای هولناک قتل دختر نوجوان ۱۳ ساله توسط همکلاسی اش روایت می شود.

فیلم ماجرای مرگ دردناک آهو خلفی دختر ۱۳ ساله به دست دوستش سارا که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم ماجرای مرگ آهو خلفی توسط همکلاسی اش سارا

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. چرا بچه ها دارن اینقدر زود بزرگ میشن؟ در ۱۳ سالگی دچار حسادت زنانه شده دوستش رو کُشته این حسادت زنانه مال ۳۰ سال به بالا هست یک دختر ۱۱ ساله یک فروشنده ای رو کُشته من ۱۱ سالم بود بچه ای بودم سر از هیچی در نمی آوردم من فکر میکنم ماهواره و این موبایل ها که به اینترنت وصل هستند بچه ها رو زود بزرگ می کنند الان سن بلوغ به شدت کاهش پیدا کرده من دختر ابتدایی دیدم شوهر کرده این واقعا”احمقانه هست.

  2. والا و بلا حرف ما هم همینه چرا باید یه دختر سیزده ساله وارد این مسائل بشه؟؟ هان چرررررا؟؟
    وقتی میگیم این کارها به جاهای تنگ و تاریک ختم میشه قبول کنید!!
    دوستی زود هنگام و کاذب با جنس مخالف یعنی این!!!
    جنبیدن چشم و گوش یعنی این!!!
    چریدن شبکه های مبتذل فارسی زبان ماهواره و بی بند و باری پدر و مادر و بی خیالی پدر و مادر و آزاد گذاشتن فرزندان توسط پدر و مادر بی موالات یعنی این!!!
    دوست پسر و دوست دختر یعنی این!!!! بپذیرید خواهشاً بپذیرید و از خواب بچه خرگوشی بیدار شوید حواستان به بچه ها و ناموستان باشد دنیا جای خطرناکی برای شما و آبروی شماست بپذیرید دوستانه عرض میکنم

  3. اشکال نداره.. این همون شعار زن زندگی آزادی شون بود که بخاطرش، چقدر از کودک و زن و جوان و پیر هموطن مسلمان رو کشتند و به بچه هاشون سفارش کردن آزادید هر کاری بکنید و گوش به قوانین دینِمون ندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *