فوتبال ایران

محرومیت حسین حسینی به علت هتاکی؛ دروازه بان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد

به گزارش دیلی فوتبال؛ با اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حسین حسینی دروازه بان استقلال به علت هتاکی به رکن قضایی این کمیته ملزم به عذرخواهی در رسانه های رسمی شد و از طرفی یک جلسه محرومیت این بازیکن نیز قطعی و اجرایی شد.

بدین ترتیب حسین حسینی بازی بعدی استقلال با تراکتور تبریز را از دست داد.

رای کمیته انضباطی در خصوص جرائم ارتکابی حسین حسینی به شرح زیر است:

در خصوص گزارش واصله علیه سید حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سید حسین حسینی از مصادیق رفتار توهین آمیز تشخیص و برهمین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۶ دیدگاه ها

    1. الان کسی که امضاشو جعل کنند چند جلسه از پیش نمازی در نماز جمعه محروم میشه؟؟؟؟!!!!! حالا اگه علاوه بر جعل شدن امضاشون یک تکه زمین چهار هزار و دویست متری رو هم به اسمش بزنند! چند جلسه محروم خواهد شد؟؟؟؟؟!!!!

      1. حالا شاه که کسی از امضاش سواستفاده نکرد و با شجاعت امضا پای کاخ ها و باغها و زمین‌ها و تکه هایی از کشور زد ، میگید شاه بوده دیگه ، خُب دروغای شمام ، (دروغ دیگه ) حالا مسدام حسینی *** رو با دروغ و مظلوم نمایی تطهیر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *