منهای فوتبال

فیلم| راهپیمایی خودجوش مردمی برای مقابله با بی حجابی در تهران

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از راهپیمایی خودجوش مردمی برای مقابله با بی حجابی در تهران بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، جمعی از بانوان تهرانی با شعارهای مقابله با بی حجابی و امر به معروف، در برخی خیابان های پایتخت راهپیمایی و تجمع کردند.

فیلم راهپیمایی خودجوش مردمی برای مقابله با بی حجابی در تهران که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم تجمع خودجوش در حمایت از امر به معروف حجاب

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

  1. شما ملت ایران چیزی شبیه گروگان هستید یا سیاهی لشگر وجود دارید ولی وجودتان مهم نیست مثل مردم غزه که باید باشند برای مردن با کمی تغییر که اون هم به خاطر فرهنگ ایرانی شماست تا حالا کدامیک از خواسته های شما را حکومت انجام داده تا اعتراض میکنید سرکوب میشوید و هر گاه حکومت به تنگنا گرفتار میشود ملت را به جان هم می اندازد تا درگیر یکدیگر شوند تا از آنها غافل بشن به هر حال انتخاب خودتان بوده چاره ای جز سوختن و ساختن ندارید

  2. به زودی یک فراخوان برای حمایت از حقوق کارگران داده خواهد شد ولی بیم آن می‌ره حکومت بین کارگران نفوذ کنه و اقدام به خرابکاری کنند و گردن کارگران بیاندازند تا سرکوبشان کنند به خاطر همین باید مجوز از دولت بگیرند که آن هم امکان ندارد یعنی نمیدهند یکی از بی‌عدالتی و نابرابری همین است که خودشان راهپیمایی میکنند ولی به معترضان اجازه نمیدهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *