منهای فوتبال

عکس| گریه های بی امان هانیه توسلی در واکنش به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ هانیه توسلی سلبریتی و بازیگر زن سابق سینمای ایران با انتشار عکس نوشته ای در اینستاگرام به آنچه صدور حکم اعدام برای توماج صالحی خوانده واکنش نشان داد.

در این تصویر که هانیه توسلی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته، این بازیگر سابق که پیش تر به دلیل هنجارشکنی های علنی به حبس محکوم شده بود، در حمایت از توماج صالحی غم نامه نوشته است.

عکس گریه های بی امان هانیه توسلی در واکنش به حکم اعدام توماج صالحی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| گریه های بی امان هانیه توسلی در واکنش به حکم اعدام توماج صالحی

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

عکس واکنش اینستاگرامی هانیه توسلی به حکم توماج صالحی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۸ دیدگاه ها

  1. خانم توسلی تحریف نفرمایید!
    اعتراض داریم تا اعتراض!
    ما هم گلایه داریم ولی مردم خوب فرق اعتراض با غیره را می دانند. به مردم توهین نکنید.
    برای همت ها و باکری ها و ابراهیم هادی و حججی ها و سلیمانی ها و سیاهکالی ها و علی وردی ها و فخری زاده ها و …. ناراحت هستید؟
    «جوان بودن جرم نیست… خواننده بودن جرم نیست»
    چرا مغالطه روانی روی ذهن مخاطب انجام می دهید؟ مخاطب رو چی فرض کردید؟
    او بخاطر جوان بودن حکم اعدام برایش زدند؟ بخاطر خواننده بودن؟

  2. به عنوان یک بسیجی و انقلابی این حکم را محکوم میکنم. توماج هر کاری هم کرده باشه مجازاتش اعدام نیست نه آدم کشته نه اختلاس کرده فقط اعتراض داشت که اونم اگه غیر قانونی باشه مجازات خودشو داره دیگه واسه یک بیرون رفتن و شعار سر دادن کسیو اعدام نمیکنند. در تمام جوامع افراد حق اعتراض دارند در قانون اساسی هم حقوقی برای ملت در نظر میگیرند که یکیش حق اعتراض هست. همه که مثل هم فکر نمیکنند. به نظرم حکم اعدام رد میشه چون با قانون و با عدالت و با منطق تضاد داره.

  3. این آقا چیکار کرده؟ من فقط میدونم حکم اعدامش اومده چون اظهار ندامت کرده، میخوان عفو بهش بدهند و طولانی مدت زندانی بشه من فقط یک سوال دارم جان این آدم خلافکار مهم هست ولی جان یک ملت که دارند نسل کشی می شوند مهم نیست؟ آمریکا و دیدبان حقوق بشر اعدام این خلافکار رو محکوم کردند چرا نسل کشی یک ملت رو محکوم نمی کنند؟ الان در شورای امنیت مثل یک آشغال به نماینده ی آمریکا نگاه می کنند چون جلوی یک دنیا می ایسته چرا این خانم تریبون داره؟ چرا نسل کشی رو محکوم نکرده؟ این خانم که نمیدونه چی به چی هست چرا باید بی مورد برامون اشک بریزه؟ با این شرایط جنگی که با اسرائیل داریم اگر این دفعه کسی به خیابون بیاد محال ممکنه حکومت ببخشه حتما”اعدام میشه به برانداز ها میگم الان وضعیت برای روداری قرمز هست.

    1. کثیف ترین نفهم ترین الاغ ترین غربگداترین خودتحقیرترین بی سوادترین زبون درازترین بی بندوبارترین پرمدعاترین خوشگذران ترین بیخیال ترین مفتخورترین بندال ترین غربتی ترین ووو.. افراد جامعه همین سلبریتی های وراج براندز و حامیانشان هستند که بویی از انسانیت نبردند کسانی که این مشخصات را دارند هرگز دلشون نه بحال مردم می سوزه و نه مظلومین جهان این اداها فقط ژست روشن فکریست برای ابراز وجود و تامام!!!

    1. زهرا این قهرمان شما بدون فکر و بدون اینکه کاری ازش بر بیاد، حکومت را تهدید کرده مثل این می مونه که در زمان شاه باشی و ساواک را تهدید کنی.
      این آقا یکبار دستگیر شد و بعد از یک سال و نیم آزاد شد ولی دو مرتبه حرف ها و تهدیدات خودش رو نسبت به حکومت تکرار کرد در صورتی که هیچی بارش نیست و در این حد و حدود نیست! حالا هم زیاد ناراحت نباشید اعدام نمیشه فقط می‌خوان بترسوننش تا دیگه گنده تر از خروجیش حرف نزنه

  4. آره جون عمت خیلی بدبختی چون خیلی بیسوادی.
    از امثال این آشغال ها حمایت کنی معلومه خیلی احمقی
    بیخودی جوسازی و سیاه نمایی نکن بیشعور
    چطور اونموقع ک بچه های بیگناه شهید میشدن ب دست این حروم لقمه ها سکوت میکردید و دلتون نمیسوخت

    1. تو اصلا بویی از انسانیت نبردی! افکار تو افراطی هستش. کسی رو به خاطر یه ترانه انتقادی اونم بدون رای دیوان عالی نباید اعدام کرد. خوبه ما هم این کار رو با امثال شما داعشی های افراطی انجام بدیم؟

      1. امیر : مزدور جیره خور شما در جایگاهی نیستی که غلط زیادی بکنی ، شماها به اندازه کافی با یه ترانه، یه فراخوان ، یه کلیپ ، یه گریه ، یه جمله مسخره، و با بهانه ی عن ، هرزگی، جن… ، نوجوانهای ساده و نادان ما رو که فریب شما و ماهواره رو خوردند باعث مرگشون شدید ، دفعه بعد به امثال شما رحم نمیشه تا نوجوان‌ها کمتر آسیب ببینند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *