منهای فوتبال

فیلم| عاقبت ترویج فساد و فحشا با کارگاه رقص لول آپ دنس

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از عاقبت ترویج فساد و فحشا با کارگاه رقص لول آپ دنس بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، به گوشه ای از اقدامات باند ۱۴۰ نفری ترویج بی بند و باری در فضای مجازی و آموزش رقص های اروتیک پرداخته می شود.

فیلم عاقبت ترویج فساد و فحشا با کارگاه رقص لول آپ دنس که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم انهدام باند کارگاه رقص لول آپ دنس

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۴ دیدگاه ها

  1. اینکه به خاطر تجاوز جنسی دستگیر کردند که کار حق بود ولی خود حرکات و رقص و امثال این کار ها هیچ ایرادی نداره. مثل اینکه امثال این ارزشی داره حسابی عذاب میکشه که نمی تونه همه رو مثل خودشون دیندار کنه و به بهشت ببره!!!!

  2. من میخوام به پوریا زراعتی و کسانی که در شبکه های صهیونیستی کار میکنند بگم نگاه کنید جوان های آمریکایی سمت آرمان فلسطین رفتند اون وقت شما با کارکردن روی مغز جوان ایرانی در شبکه های صهیونیستی دارید اون ها رو خراب می کنید مُحتَسِب شیخ شد و فِسق خود زِ یاد بِبُرد/قصه ی ما بین که بر سر هر بازار بِماند.

  3. داره میگه آتریا نری تو کوچه بغلیا! همینجا وایسا کاریت دارم.
    خاک تو سرتون که مفت خودتون رو می‌فروشید
    اینم رقص میله ببخشید ورزش میله اتوبوس.
    مملکت اینهمه شهید نداد که شما هرزه ها به گند بکشید
    جنازه دختره رو دیدید!!!! قبل از مردن خوب ازش سوء استفاده شد بعد تجاوز شد بعد کشته شد! سر عقل بیاید عاقبت این کارها به جاهای تنگ و تاریک ختم میشه.
    دیلی تازگی سانسورچی شدیا !!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *