منهای فوتبال

فیلم| واکنش رضا پروانه به جنگ ایران و اسرائیل

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از واکنش رضا پروانه به جنگ ایران و اسرائیل بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، رضا پروانه از سلبریتی های فضای مجازی به شبهاتی که برخی منابع ضدایرانی درباره جنگ احتمالی ایران و اسرائیل پاسخ می دهد.

فیلم واکنش رضا پروانه به جنگ ایران و اسرائیل که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم جنگ اسرائیل علیه رژیم ایران است؟

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۶ دیدگاه ها

  1. غربگداهای ایرانی این حرف ها حالیشون نیست
    یک ساعت براش متن نوشتم که یه چیزی بفهمه میاد زیر کامنت من دو کلمه می‌نویسه به تو چه!
    خااااک..

    1. مصطفی، آخه روده ذرازی میکنی و حرف مفت میزنی، اصلا گور پدر شاه و رضا شاه، شما تو این چهل و پنج سال چقدر کشور رو آباد کردید؟
      چقدر برای مردم ما رفاه و آسایش فراهم کردید؟ چرا مردم ما با این ثروت ملی خدادادی باید تو سطل آشغال دولا شوند؟ چرا طلاق و خودکشی زیاد شده و ازدواجی در کار نیست؟ تا حرفی به شما کمونیستهای مسلمان بزنیم به ما میگن غربگدا و عامل صهیونیست، گور بابای اسرائیل و آمریکا شما روزگار مردم رو سیاه کردید که مجبورند کلیه خود را بفروشند، آخه مگه تو وجدان نداری و تو این مملکت زندگی نمیکنی؟

  2. اسرائیل تونست ایران رو به چالش های مختلفی بکشونه و این دستاورد او بود چالش فرهنگی مثل لخت شدن و کشف حجاب در خیابان، چالش نظامی مثل حمله ی مستقیم به رژیم صهیونیستی، اون ها در این سال ها به ما ثابت کردن از جنگ نرم و سرد برای خاموش کردن ما استفاده می کنند الان بلندگوهای اسرائیل در اکثر خانه های ایرانی وجود داره به نام ماهواره، شبکه ی من و تو یک شبکه ی کاملا”صهیونیستی بود و فضایی که در موبایل با فیلتر شکن باز میشه این جنگ نرمشون هست هر موقع می خوان میگن بیاید بیرون شعار های ساختار شکن بدهید یک عده احمق میان بیرون، هر موقع میگن لخت بشید یک عده احمق لخت میشن، فیلم این احمق ها میره شبکه ی CNN روی میز اندرسون کوپر یک ثروتمند آمریکایی همجنس باز ودوست صهیونیست ها او با تمام توان اوضاع داخلی ما رو برای مردم آمریکا بزرگ نمایی میکنه، مردم اسرائیل مثل مردم فلسطین آرام و صبور نیستند وقتی ببینند آب زیرشون رفته چنان از اسرائیل فرار می کنند اسرائیل محو میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *