منهای فوتبال

فیلم| اتاق شکنجه «شوگر مامی»!

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از تجربه تلخ یک جوان از اتاق شکنجه شوگر مامی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که تبیان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته، به تجربه یکی از افرادی که از کانال های تلگرامی به یک شوگرمامی معرفی شد پرداخته می شود.

این کانال ها پسرها را به زنانی با سن بالا و پولدار که به شوگر مامی معروف هستند، معرفی می‌کنند.

قربانیان فکر می کنند قرار است با این‌کار یک شبه پولدار شوند و به گفته خودشان «حداقل ماهی ۸۰-۷۰ میلیون پوله! واقعا هر کسی باشه وسوسه میشه و میگه طرف من پیرزنه دیگه!»

فیلم اتاق شکنجه «شوگر مامی» که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم تجربه تلخ معرفی به شوگر مامی

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۲ دیدگاه ها

  1. بعضی از ثروتمند ها خیلی بی اخلاقن اکثر خانم های ثروتمند خیلی به عمل های زیبایی رو میارن صورت هاشون مصنوعی هست خیلی دوست دارن بدنشون رو به آقایون نشان بدهند مثلا”سپیده(خواننده) که در آمریکا زندگی میکنه و در ایران خانوادش ثروتمند بوده همیشه دوست داره مثل خواننده های غربی باشه و هیچ هویتی از خودش نداره لباس جدیدی که پوشیده معمولا” خواننده های زن آمریکایی مثل لوپز در کنسرت ها و کلیپ ها و مهمانی هاشون می پوشن که عورت زن جلب توجه میکنه اگر دقت کرده باشین افراد با خواندن متن هایی که در این سایت می گذارم فکر می کنند من مرد هستم من از کودکی یاد گرفتم که هرگز زن بودن خودم رو در جامعه نشان ندهم مثل زن ها ناز و عشوه نداشته باشم آرایش نکنم بی حجاب یا کم حجاب نباشم مثل مرد باشم تا کمتر مزاحم من بشوند این مُدی که جدید اومده که باید زن زنانگیش رو در جامعه نشان بده برخواسته از فرهنگ غرب هست و ناراحتی هایی رو در جامعه برای زن ایجاد میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *