منهای فوتبال

فیلم| جدایی زوج عاشق ماه عسل؛ احسان و سولماز برنامه علیخانی بعد از ۱۵ سال جدا شدند

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از جدایی زوج عاشق ماه عسل بعد از ۱۵ سال بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، سولماز موحدی خبر جدایی اش از همسرش احسان را تایید کرد؛ این زوج مهمانان برنامه ماه عسل سال ۹۳ بودند و داستان عاشقانه آنها توجه میلیون ها نفر را به خود جلب کرد.

فیلم جدایی زوج عاشق ماه عسل؛ احسان و سولماز برنامه علیخانی بعد از ۱۵ سال جدا شدند که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم جدایی احسان و سولماز زوج عاشق برنامه ماه عسل

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. خب جدا شدند که شدند
    من هم با دوتا بچه باید از زنم جداشم
    ولی سیصدو چهارده سکه اش را از کجا بیارم
    قسطی کنم که او بغل مردی دیگه بخوابه و من ماهی نصف سکه بپردازم! تا تموم بشه.مگه کی تموم میشه
    با دوتا بچه ام چیکارکنم.یک غلطی کردم در خانواده کاملا مذهبی بدنیا آمدم فکر کردم ازدواج نیاز سکسی مرا تامین میکنه
    من و زنم دیگر زن و شوهر نیستیم بلکه پدر و مادر دوتا بچه ایم.مجبورم هفده ساله تحمل کردم هشت سال دیگر هم همین جوری تحملش کنم.فقط برای سرنوشت و آینده بچه هام.

    1. آقا پرویز خانم ها به توجه نیاز دارند غیر از این باشه افسرده می شوند، به خانومت محبت کن ببرش مسافرت واسش گُل بخر هدیه بخر همسرت کالای جنسی نیست که فقط برای رابطه ی جنسی باهاش ازدواج کردی چنین نگاهی به خانم ها که مظهر احساسات هستند غم انگیز هست، من خودم به پیام میگم دیگه کافیه چقدر کار می کنی؟!! بریم مسافرت،تفریح، طبیعت گردی،بچه دار بشویم.

  2. من در متنم یک پیشنهاد به خانم ها دادم ولی پیشنهاد به آقایون ندادم باید عدالت رعایت بشه آقایون عزیز خیلی توجه داشته باشید زنی که باهاش ازدواج می کنید خراب نباشه اتفاقا” من دیروز در یکی از سایت ها خبر لخت شدن زن سپهر حیدری رو دیدم همین سایت هم منتشرش کرده بود ولی وقتی مستقیم به این سایت آمدم این خبر نبود نمیدونم علتش چیه؟ به هر حال خبر دردناکی بود سپهر حیدری بی غیرت و زن خرابش، زن این آقا مادر دو بچه اش هست قطعا”این زن خراب روی بچه هاش هم تاثیر می گذاره این خانم اول از بد حجابی و بی حجابی شروع کرد حالا به زن خراب دبی تبدیل شده گول زیبایی و عمل های جراحی که می کنند نخورید زن پاکدامن بگیرید که ماندگار باشه.

  3. زن مکرون(رئیس جمهور فرانسه) برنژیت رو دیدید؟شبیه میمون هست ۷۵ سالش هست ۲۵ سال از مکرون بزرگتره وقتی زن متاهلی بوده چند تا بچه داشته با این مکرون که نوجوان بوده رابطه عاشقانه داشته بعد ۲۰ سال با هم ازدواج کردن مردم فرانسه اون ها رو مسخره می کنند میگن زنش حامله نمیشه زنش یک ترا جنسیتی هست رئیس جمهور برزیل که زن خوشکل و جوانی داره این دونفر رو مسخره کرده خلاصه هرکسی که میخواد یک لگد به مکرون بزنه به زنش حرف میزنه خود مکرون هم اگر در گذشته این زن رو دوست داشته حالا دیگه نسبت بهش سرد شده اون ها خیلی تلاش می کنند این رابطه رو عاشقانه نشان بدهند ولی من با دیدن عکس های اون ها و زبان بدن مکرون متوجه شدم که دیگه علاقه ای به این پیر زن نداره وقتی یک مردی زنی رو دوست داره خیلی بهش نگاه میکنه ولی مکرون از نگاه کردن به صورت زنش فرار میکنه و وقتی زنش باهاش حرف میزنه او به صورتش نگاه نمیکنه حتی زمانی که میخواد جوابش رو بده باز به صورتش نگاه نمیکنه این رفتار بسیار غیر معمول هست پیر دوستی یک نوع بیماری روانی هست که مکرون در نوجوانی دچارش شده و الان ازش فرار میکنه این خانم هم که نقص جسمی داشته مشکلات روانی این آقا که سالم هست رو تا ۱۵ سال تونسته برطرف کنه ولی بعد ۱۵ سال دیگه برای مرد ارضا کننده نبوده پیشنهاد من به خانم ها این هست که از ازدواج های غیر متعارف بپرهیزید چون در نهایت شما بیشتر ضربه روحی می خورید تا اون آقا.

    1. خانم آرامش، دوستانه بهتون پیشنهاد میکنم این آقا و خانم رو از هر طریقی میتونید پیدا کنید و ازشون حلالیت بطلبید. شما چیزی از زندگی این دو نفر نمی‌دونید و بی رحمانه ترین و اشتباه ترین قضاوت رو‌ در موردشون کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *