منهای فوتبال

فیلم| لحظه دستگیری محمدرضا نجاتی اسلاملو متهم ردیف اول پرونده مرگ مشکوک زهره فکور صبور

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از لحظه دستگیری محمدرضا نجاتی اسلاملو متهم ردیف اول پرونده مرگ مشکوک زهره فکور صبور بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، وکیل زهره فکور صبور، فیلم دستگیری محمدرضا نجاتی اسلاملو (فرد محکوم در پرونده مرگ مشکوک بازیگر زن) را منتشر کرد؛ این فرد در کمتر از ۲۴ ساعت توسط نیروی انتظامی در مخفیگاهش طی یک عملیات فریب، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود برخی جزئیات پرونده اخلاقی و محرمانه‌ است و این موارد شامل تهدید و اخاذی از زهره فکور صبور بوده است. احتمالا تعداد شاکیان فرد متهم به قتل زهره فکور صبور بیشتر از چیزی‌ است که پیش‌بینی می‌کنند.

فیلم لحظه دستگیری محمدرضا نجاتی اسلاملو متهم ردیف اول پرونده مرگ مشکوک زهره فکور صبور که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم لحظه دستگیری متهم پرونده مرگ مشکوک زهره فکور صبور

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

‫۵ دیدگاه ها

  1. متاسفم برای مرگ زهره خانم فکور صبور،خواهرمون بود ولی زن با ارزشی نبود و درست زندگی نکرد صیغه ی یک تهیه کننده ی متاهل و تبدیل یک کالای جنسی برای این تهیه کننده خیانت به خودش و خیانت به جامعه ی زن هاست خانم ها باید از ارزان فروختن خودشون دست بردارند اگر خودش هم از قبر بیرون بیاد حرف های من رو تایید میکنه از گرسنگی بمیرید ولی کالای جنسی مرد ها خصوصا”مرد های متاهل نشوید.

      1. تهمت نیست صیغه ی یک مرد متاهل بوده که اتفاقا”تهیه کننده ی سریال هایی بوده که این خانم بازی می کرده ممکنه این آقا با اجازه ی خانمش صیغش کرده که امر شرعی هست هیچ مشکلی نداره ولی به نظر من اگر نون خالی میخورد و در هیچ فیلمی بازی نمی کرد بهتر از صیغه ی این مرد متاهل بود این موضوع واقعا”ناراحت کننده هست صیغه در جامعه ی ما بد جا افتاده و مرد ها برای شهوت و زن ها برای پول و موقعیت ازش استفاده می کنند خدا بیامرزش همه ی ما رو هم به راه راست هدایت کنه.

        1. به آرامش: مزخرف نگو چیکار داری غیبت اون بنده خدا رو میکنی که دستش از دنیا کوتاه شده… تو برو به فکر آخر و عاقبت خودت باش… نشنیدی میگن گناه غیبت بدتر از گناه زنا و فحشا است؟ تو مثلا مؤمنى؟

        2. به آرامش: اگه تهمت هم نباشه داری غیبت میکنی اونم غیبت کسی که دستش از دنیا کوتاه شده…الغیبت اشد من الزنا (غیبت بدتر از زنا کردنه) توبه کن و استغفار کن و فاتحه بخون… به فکر آخرت و عاقبت خودت باشی بهتره نکنه خودتو قدیسه میدونی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *