فیلم| خفت گیری در روز روشن از مادربزرگ اردبیلی!
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از خفت گیری در روز روشن از مادربزرگ اردبیلی بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این ویدیو که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، دو موتورسوار در شهر اردبیل در روز روشن طلای پیرزن بی دفاع را به سرقت می برند.
- بیشتر ببینید:
- واکنش تند سعید جلیلی به ملاقات با بابک زنجانی
فیلم خفت گیری در روز روشن از مادربزرگ اردبیلی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
فیلم خفت گیری از پیرزن اردبیلی در روز روشن
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
امیر

۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
وقتی یه ماه زندانی میشن بعدش میندازنشون بیرون همینم باید انتظار داشت دیگه. مجازات باید سنگین بشه تا دیگه از این کارا نکنن در ضمن ما امنیت داریم ما امنیت داریم امنیت اینه ؟
ناشناس

۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
در وهله ی اول باید ناراحت این زن شد ولی ناراحت باشید از وجود چنین جوانهایی که بیکار و بی دین ، در شهر و روستا روز میگذرانند و دخترها برای کار برگزیده شده اند .. اگه زن جماعت به خونه داریش میپرداخت و شاگرد مغازه دار و فروشگاه زنجیره ای و قصاب و عطار و بقال و نجار نمیشد کار این جوانها به خودشون داده میشد نه مُشتی زن و این اتفاقات نمی افتاد
ناشناس

۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
مرتب نگید جمعیت زیاد کنید .. اینم جمعیت زیاد ! جمعیتی که بیکاری و تربیت غیر دینی در اون وجود داشته باشه همون بهتر که نباشه
ناشناس

۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
متاسفم برای این بانو ... ولی من بیشتر دلم برای نوجوانها و جوانهایی میسوزه که والدین در خیابونها رهاشون کردند
آرامش

۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
گرسنه هستند اختیار دارین در این خرج گران از این کار ها نکنند؟ کار اون ها قابل دفاع نیست ولی یک پیر زن که درِ قبرش بازه دیگه گردن بند می خواهد چکار؟ این ها جوان هستند تا کی باید با بی پولی سر کنند؟
شیوا

۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
امنیت اینه که گردنبندت رو گرفتن ولی اگه امنیتی که نمیفهمی داری نبود داعش اول گردن بندت رو میگرفت بعد سرت رو
ناشناس

۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
لعنت بر هر چی زنه که رفته سر کار مردانه و حق این جوانها رو خورده ... لعنت بر هر چی بیشرفه که بجای یه جوان در مغازه یه جن..... استخدام کرده !!
میرزایی

۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
لعنت بر پدر ومادری که افتخار میکنه بچه داره ... انقدر مثل خودش ، کافر و بی دین تربیتش میکنه که در جوانی که دیگه نمیتونه بهش دستور بده چکاری بَده چکاری خوب ! بچه های عزیزشون هر اشتباهی میکنن ... بهتره آوردن این ناخلف ها رو کنار بذارید
حسین

۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
با این تفاسیر همه کارهای خلاف و ناجوانمردانه توجیه می شود و دکترین خطرناکی است. حالا چه حرفی است، اگر صحبت گور است که برای هیچ سن وسالی تضمین ندارد و نباید توهین کنیم و برای دارایی مردم به این صورت تعیین تکلیف کنیم. ضمن اینکه از وظایف دولت برای ایجاد فرصت های شغلی سالم، تفریحات ارزشمند برای مردم مخصوصا جوانان نباید غافل شد
حسین

۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
مطمئنا تربیت سالم و امکانات مناسب نباشد، زیادی جمعیت فاجعه را چندین برابر می کند
حسین

۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
فعالیت سالم برای هردو جنس است، متاسفانه افراط و تفریط باعث رفتارهای هیجانی و بی منطق می گردد. مسائلی که قبلا تصور نمی شد، الان به بیشترین وجه ممکن دیده میشود،
اشتغال زنان همانطور که فرمودید بیشتر مشکل زاست ولی واقعیت این است که در جامعه ما متاسفانه به خاطر شرایط چشم و هم چشمی، بانوان سرپرست خانوار و....حتی در موقعیت هایی که شرایط مناسب ندارند نیز افزایش پیدا کرده و باید مسئولان و مردم عزیز به فکر چاره باشند.
اشتغال زنان همانطور که فرمودید بیشتر مشکل زاست ولی واقعیت این است که در جامعه ما متاسفانه به خاطر شرایط چشم و هم چشمی، بانوان سرپرست خانوار و....حتی در موقعیت هایی که شرایط مناسب ندارند نیز افزایش پیدا کرده و باید مسئولان و مردم عزیز به فکر چاره باشند.
حسین

۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
این شیوه پاسخگویی زیبنده نیست، هرکدام از مسائل در جای خود نیاز به بررسی دارد و یک فرد معتقد به اصول اخلاقی نباید سرپوش بر مشکلات بگذارد، به فرموده بزرگان دین و مقام معظم رهبری، باید جهاد تبیین داشته باشیم ، نقد منصفانه و اخلاق مدار کنیم و در صورت امکان و طبق علم و تجربه، ارائه راه حل داشته باشیم. یادمان نرود که این مورد در گرو اتحاد، پایبندی به اصول دینی و رفتاری و....است
بهروز

۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
بی غیرتی و بی شرفی به کجا رسیده که به یک زن سالمند رحم نمیکنند...تمام اون مسئولان حرام لقمه ای که اینجوری اقتصاد کشور رو نابود کردن و باعث فقر و بیکاری جوانها شدن تو این جنایات و ناامنی ها شریک هستن
داریوش

۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
دقیقاً. متاسفانه اصلاح طلبان جویای قدرت دهه ها ، بجای حل مشکلات کشور به چپاول اموال و سرگرم کردن مسلمان با ماهواره ی حرام و خطرناک و پایه گذاری قدرت خود پرداختند و چنان تورم و بیکاری و گرانی بوجود آوردند که مردم مثل حیوان با یکدیگر برخورد میکنند ثروتمندان برای فقیران ، مسئول برای جوان ، و در مقابل جوان برای دیگران !این دکترین غرب سرمایه دار است که جامعه به جای حرکت درست اسلامی به فکر واهی خوشبختی این سراب غرب زدگی را طلب میکند و هزاران بار متضرر شده است
مهران

۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
امنیت واقعی همان هست که شیوا گفت ولی اینکه این امنیت رو با بیکاری و بی دینی جوانها ربط بدیم و فکر کنیم امنیت نداریم به خطا رفته ایم بجای کار به دختر و زن آرایش کرده و ولنگار ، کار. بیرون از خانه را به جوانها بدید همه چیز به گذشته بر میگرده
بهروز

۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
و البته مهمتر ، تمام مسئولان ناقص دینِ غرب زده ای که بی دینی وحرامِ غربیها رو به بهانه پیشرفت به مردم مسلمان منتقل کردند تا هم خودشون و هم چنین فرزندان کافری تربیت کنند
حسین

۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
امنیت چند بعدی است و همه آنها زنجیروار به یکدیگر مربوط اند. ما به عنوان الگوی سایر کشورهای اسلامی نباید از آسیبهای اجتماعی غافل باشیم و یادمان باشد که انتقاد سازنده و مثبت در جهت اعتلای کشور امری مقدس هست و از سوی دیگر دستاوردها را هم مطرح کنیم و صرفادنبال منافع شخصی نباشیم. مسائل اجتماعی متاسفانه با دستور و آرزو نیست، مثلا اشتغال زنان را نمی شود حذف کرد ولی شرایط سالم را می توان ایجاد کرد
آرامش

۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
۲۳ تیر ۱۷:۳۵. از هر کلمه ای بخواهم استفاده می کنم با اسم کاربری من پیام نده.
سروش

۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
اشتغال زنها به این گستردگی و افسار گسیختگی را چه کسانی ایجاد کردن ؟ آیا نه این هست که دولتهای بخصوص اصلاح طلب که از دهه ۷۰ به بعد حدود ۳۰ سال نه قانونی گذاشتند و نه شرایطی ! و این قهقرایی را بوجود آورده و برای رسوا نشدن به گردن دولت های دیگه انداختن؟ در ضمن اشتغال زنها برگشت ناپذیر هست ، شرایط سالم را برای چه کسی بوجودبیاورند ؟ برای همین ولنگارها؟؟ این شرایط سالم چگونه باید کمکی برای اشتغال جوانان بیکار باشد؟؟
حسین

۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
جناب بحث جناح و... نیست، ما که در سیاست نیستیم، اصول را گفتم و نمی توان اشتغال زنان را به خاطر مردان لغو کرد، این امر نه از نظر اقتصادی که بانوان نیمی از جمعیت هستند، شدنی است و نه فرایند اجتماعی. اگر همه مواردی که مربوط به کار هست، مثل مهارت آموزي، توزیع عادلانه امکانات و توسعه شهری، توجه به پتانسیل های روستایی و...از آقایان هم بیکار تمام وقت باقی نمی ماند. اشتغال سالم برای هردو جنس هست، یعنی شغلی که باعزت، آبرومندانه و متناسب با اصول اخلاقی باشد. بعضی از مشاغل هم هستند که مختص خانم ها هستند و غیر قابل اجتناب. ماهم بیشتر از شما دغدغه حجاب و عفت جامعه را داریم ولی نمی شود که به این خاطر احترام زنان و دختران جامعه را مخدوش کرد.
ناشناس

۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
ببینید در دین اسلام برای دزدی مجازات شدیدی گذاشتند ولی در ایران اسلامی اجرا نمیشه همین زورگیرها را چند روز دیگه میگیرن قسم میخورم سابقه چندین بار زندان را دارند این دزدان با دستان نیرومندشان دزدی میکنند اگر دستا نشان را قطع میکردند فکر میکنید میتونست پیرزن را زمین بکوبه پس قوه قضاییه با دزدان اسلامی بر خورد کنید
ناشناس

۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
چون در زمان اغتشاشات بسیاری از آشوبگران و اشرار و فواحش که در نظام اسلامی هر قانون شکنی کردند و حکم آشوب در اسلام مفسد فی الارض بودن و مجازاتش مرگ است . گروه خانواده های برانداز و خائن و مُزدور با کار زارهای آبکی (#نه_به_اعدام) راه انداختند
و ایران اسلامی با آنها مماشات کرد و با یه ببخشید و نمیدونستم آزادشون کرد تا به دشمنی با مردم و خدا و دین خدا ادامه بدَن!
و ایران اسلامی باید عدالت را که خیلی هم کافران و براندازان و خائنانش، به آن اصرار دارند برای همه یکسان انجام بدهد ،نمیشه دست جوانها را قطع کرد❤️
و ایران اسلامی با آنها مماشات کرد و با یه ببخشید و نمیدونستم آزادشون کرد تا به دشمنی با مردم و خدا و دین خدا ادامه بدَن!
و ایران اسلامی باید عدالت را که خیلی هم کافران و براندازان و خائنانش، به آن اصرار دارند برای همه یکسان انجام بدهد ،نمیشه دست جوانها را قطع کرد❤️
بهادری

۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
جناب حسین ، آقای سروش اگر در نظراتشون ، حزب اصلاح طلب را به میان کشیده بحث جناح و حزب نکرده، بلکه انتقادی بر یکی از صدها موردی که حزب اصلاح طلب، در دهه ها قدرت اجرایی اش، به بهانه ی پیشرفت پای بر روی احکام اسلام گذاشته و بصورت افسار گسیخته ای ، جامعه را به بحران و چالش کشانده ! پای بانوان جامعه که در خانه ها احترام داشتند با حضور به حریم شغلی جوانان و مردان ، با ریختن قُبح ولنگاری و ورود زنان و دختران در مقیاس کنترل نشده ، احترام و تکریم بانوان مخدوش شد در واقع دقیقا توزیع عادلانه ای که مطرح کردید در جهت بی عدالتی بین مردان و زنان اتفاق افتاده
بطور کلی شغل ها همه در جهت خدمت به جیب خانمها و و بیکاری آقایان و مشکلات زیادی که برای خانواده ها ایجاد کرده بوجود آورد که چشم بصیرت میخواهد تا به عمق فاجعه پی ببرید
مطمعنا شغل هایی مثل معلم ، پرستار ، پزشک بانوان، شغلی نیست که در موضوع مورد بحث ما جایی داشته باشد
بطور کلی شغل ها همه در جهت خدمت به جیب خانمها و و بیکاری آقایان و مشکلات زیادی که برای خانواده ها ایجاد کرده بوجود آورد که چشم بصیرت میخواهد تا به عمق فاجعه پی ببرید
مطمعنا شغل هایی مثل معلم ، پرستار ، پزشک بانوان، شغلی نیست که در موضوع مورد بحث ما جایی داشته باشد
حسین

۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
و جناب بهادری اگر چشم بصیرت شما مطمئنا بهتر کار می کند لابد از همه مسائل اطلاع دارید و وجدان سالم هم که باشد تعهد و تخصص دارید. الان به فرموده مقام معظم رهبری ایجاد تفرقه و جناح بندی نیست . مطمئنا همه احزاب کار مفید و ناصحیح داشته اند و حمایت و تخطئه صرف کار عاقلانه ای به نظر نمی رسد که یقینا مصداق دشمن شادکن هست
ناشناس

۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
ناشناس 11:23
آنجا حق با مردم بود چون منابع ملی بود و مال مردم بود و حکومت باید حرف مردم را قبول میکرد نه اینکه آنها را بکشه و در زندان شکنجه کنه دست پیش گرفتی ابلیس پس نیوفتید اتفاقاً حکومت با کشتن جوانان خواست بگه آنها اغتشاش کردند و خودش را مقدس نشان داد تا سر احمقها یی مثل تو را شیره بماله مردم باهوشند
آنجا حق با مردم بود چون منابع ملی بود و مال مردم بود و حکومت باید حرف مردم را قبول میکرد نه اینکه آنها را بکشه و در زندان شکنجه کنه دست پیش گرفتی ابلیس پس نیوفتید اتفاقاً حکومت با کشتن جوانان خواست بگه آنها اغتشاش کردند و خودش را مقدس نشان داد تا سر احمقها یی مثل تو را شیره بماله مردم باهوشند
سحر

۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
جناب حسین: در واقع کاربرانی که واقعیاتی را هر چند به مذاق عده ای خوش نمی آید بیان میکنند برای شفافیت و هوشیاری و بیداری مردم مسلمان است تا دوباره از گروهی که دهه های مختلف باعث مشکلات عدیده ای شدند دچار ضربه و تضرر نشوند و بعد از ایجاد مشکلات مثل اکنون ، نه تنها اشتباهات خود را گردن نگیرند بلکه آنرا به مردان پاک و الهی نسبت دهند و بقول شما تخطئه (خطاهای خود را به دیگران نسبت دهند ) کنند !
بی شک مردم آزاده و راستین هیچوقت بخاطر چنین افراد و رفتارهای معاویه و یزید گونه ، به سکوت و عدم شفاف سازی حقایق روی نخواهند آورد که همانا مانند مردمانی چون کوفه خواهند بود که نه در دنیا سعادتمند شد نه در آخرت !
بی شک مردم آزاده و راستین هیچوقت بخاطر چنین افراد و رفتارهای معاویه و یزید گونه ، به سکوت و عدم شفاف سازی حقایق روی نخواهند آورد که همانا مانند مردمانی چون کوفه خواهند بود که نه در دنیا سعادتمند شد نه در آخرت !
مژده

۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
ناشناس کافر هیچوقت ولنگار مسلمان نمای کافر و برانداز اشرار و آشوبگر و تروریست های داعشی را جزء مردم ندان که مردم هوشیار هستند و فریب این نیرنگها و دورویی ها را که شما ارازل و فواحش با آن مملکت و قانون را به ضعف و ناامنی میکشانید نمیخورند
صدرا

۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
به ناشناس : این جوانها هم جزء مردم هستند که تو میخای برای قانون شکنی دستشون قطع بشه
ناشناس۱۱:۳۲ درست میگه عدالت باید اجرا بشه
هر وقت قانون شکنان و اهانت کنندگان به دین و مساجد و مراسم دینی برخورد شد با قانون شکنی و اهانت این جوانها هم برخورد خواهد شد
ناشناس۱۱:۳۲ درست میگه عدالت باید اجرا بشه
هر وقت قانون شکنان و اهانت کنندگان به دین و مساجد و مراسم دینی برخورد شد با قانون شکنی و اهانت این جوانها هم برخورد خواهد شد
آرش

۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
به ناشناس : واقعا روانی هستی یا خودتو به *** میزنی؟
اغتشاشات برای برهنگی هرزگی ولنگاری بی دینی و دشمنی با دین خدا و مردم مسلمان بود
آنجا حق با هرزه ها و اشرار بود چون منابع ملی بود؟؟
تو ابلیس هم نیستی ابلیس پیش تو کم میاره کذاب بی دینِ شیطان صفت
اغتشاشات برای برهنگی هرزگی ولنگاری بی دینی و دشمنی با دین خدا و مردم مسلمان بود
آنجا حق با هرزه ها و اشرار بود چون منابع ملی بود؟؟
تو ابلیس هم نیستی ابلیس پیش تو کم میاره کذاب بی دینِ شیطان صفت
مریم

۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
به حسین: فکر نمیکنید در زمانی که شهید رئیسی و همراهانش روز و شب خواب را بر خود حرام میکردند تا کارهای نامفید و ناصحیح و کم کاریهای گروهی را که امروز دوباره قدرت گرفته اند جبران کنند تا جایی که جان خود و همراهانش را در این راه از دست دادند و خونشان بر گردن این نابکاران هست
این خیانت به خون شهداست که به بهانه های واهیِ [ عدم ایجاد تفرقه و جناح بندی] دوباره همدست و همراه خائنان اصلاح طلبی شویم که بارها از طرفشان ضرر دیده ایم
و حالا با سکوتمان، دشمن شاد بشویم ؟
این خیانت به خون شهداست که به بهانه های واهیِ [ عدم ایجاد تفرقه و جناح بندی] دوباره همدست و همراه خائنان اصلاح طلبی شویم که بارها از طرفشان ضرر دیده ایم
و حالا با سکوتمان، دشمن شاد بشویم ؟
حسین

۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
و جنابان محترم، بحث بنده، این است که ملتی فردی را که شورای محترم نگهبان تایید کرده و رهبر معظم نیز تنفیذ می کنند و الان در هر صورت رئیس جمهور منتخب هست، چرا از الان تمرکزش را بر هم می زنیم، مگر شما بیشتر از مقام معظم رهبری و قانون و شوراهای محترم مربوطه هستید که اینگونه قضاوت می کنید. شهید آیت الله رئیسی هم به وا...قسم اگر بودند، اینچنین قضاوت هایی نمی کردند. دیگر زمان تخریب گذشته و وقت همدلی و اتحاد در برابر دشمنان اسلام است. اگر از دولت هم تخلفی دیدید، مطمئنا به مراکز ذیصلاح مراجعه کنید و همه را با یک قضاوت متهم نکنید
مرضیه

۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
جناب حسین ۷۴درصد ملت، این آقا را بیخیال هستند و فقط ۲۶ درصد به او رای دادند که همه می دانید بیشتر حامیانش ولنگارها و...و اشرار و بی دین ها و مزدوران مملکت هستند فقط به طمع بی بندو باری
و ۷۴درصدی که میبینن هنوز رسماً شروع بکار نکرده چه مشکلاتی بوجود آمده " این از طرفداران فواحشش در میان آیین عزاداران، این از مشاوران و وزرای احتمالیَش که منافقی و بی دینی ازشون میریزه این هم از،هنوز به قدرت نرسیده ، هر روز مردان خدایی و پرهیزکارتر از خودشون رو با قضاوت های مُغرضانه و تخریب سعی در پاک و قِدیس بودن خود دارند
رییس جمهور فقید و گروه پر تلاشش و مردان دیندار تر از خودشون رو بدون در نظر گرفتن اتحاد و همدلی در برابر دشمنان اسلام تخریب میکنند تا تلاشی برای آشوب و تلاطم مردم مسلمان باشه تا راحتتر به مقام و مَنصب برسند اینم از بیخیالی و در عالم هَپَروت بودن خود رئیس جمهور ! پس به مردم حق بده که نگران روزهای آینده باشند با این حد از نفوذ دین نماهای منافق و مزدور خارجی ! در ضمن شهید رئیسی بودند اینها دندان برای حکمرانی کردن تیز نمیکردن
ودر مورد مراکز ذی صلاح نمی دونم شما واقعا بیطرفانه صحبت میکنید یا ببخشید منافقانه !!!
یعنی نمیبینید که اصلاح طلبان منافق تمام در فکر نفوذ در دولت و مجلس و کل ارکان نظام اسلام و مراکز ذیصلاح هستن تا هر تخلفی کردند صدای مظلومی شنیده نشه؟!!
و ۷۴درصدی که میبینن هنوز رسماً شروع بکار نکرده چه مشکلاتی بوجود آمده " این از طرفداران فواحشش در میان آیین عزاداران، این از مشاوران و وزرای احتمالیَش که منافقی و بی دینی ازشون میریزه این هم از،هنوز به قدرت نرسیده ، هر روز مردان خدایی و پرهیزکارتر از خودشون رو با قضاوت های مُغرضانه و تخریب سعی در پاک و قِدیس بودن خود دارند
رییس جمهور فقید و گروه پر تلاشش و مردان دیندار تر از خودشون رو بدون در نظر گرفتن اتحاد و همدلی در برابر دشمنان اسلام تخریب میکنند تا تلاشی برای آشوب و تلاطم مردم مسلمان باشه تا راحتتر به مقام و مَنصب برسند اینم از بیخیالی و در عالم هَپَروت بودن خود رئیس جمهور ! پس به مردم حق بده که نگران روزهای آینده باشند با این حد از نفوذ دین نماهای منافق و مزدور خارجی ! در ضمن شهید رئیسی بودند اینها دندان برای حکمرانی کردن تیز نمیکردن
ودر مورد مراکز ذی صلاح نمی دونم شما واقعا بیطرفانه صحبت میکنید یا ببخشید منافقانه !!!
یعنی نمیبینید که اصلاح طلبان منافق تمام در فکر نفوذ در دولت و مجلس و کل ارکان نظام اسلام و مراکز ذیصلاح هستن تا هر تخلفی کردند صدای مظلومی شنیده نشه؟!!
حسین

۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
وشما خانم هموطن، الان که همه رای دهندگان به فرد تاییدشده شورای محترم نگهبان را طرفدار... متهم کردید، حداقل از لحاظ شرعی که متشرع ظاهر شدید،پاسخگو هستید. محض اطلاع شما آقای پزشکیان هنوز دولت را در اختیارندارند و از زمان اتفاقاتی که قبلا افتاده بود وخبر ۲۰و سی تصاویر با عرض معذرت برهنه را با شطرنجی کم نشان داد، این قبیل رفتارها بود، حالا اگر آن را هم به دولت سوم و...اگر ربط ندهید. سعی کنید اسیر اغواگری رسانه های معاند قرار نگیرید و در بزنگاهها با منطق و انصاف به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین کنید. بنده مطالبی که می نویسم ، از جانب حمایت و طرد هیچ یک از عزیزان کاندید چند هفته قبل نیست و در مقابل کسانی که تاریخ اسلام را با منافع خود شخصی سازی می کنند و القاب زشت به یکدیگر می دهند پاسخ می نویسم که منبع شان یک روزنامه تندرو و صرفا جناحی است و از هر دو جناح معروف هم متاسفانه هستند. ضمنا اگر در نظر شما تابع قوانین کشور بودن منافقانه است، از خدای متعال برای شما استغفار می طلبم به حق این روزهای عزیز. و سخن پایانی بنده در این صفحه آرزوی نوشتن مطالب با قصد روشنگری برای شما و هموطنان عزیز را دارم نه خدای نکرده منافع شخصی و غرض ورزانه که مغایر با دستورات بزرگان دین است.
حسین

۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
وشما خانم هموطن، الان که همه رای دهندگان به فرد تاییدشده شورای محترم نگهبان را طرفدار... متهم کردید، حداقل از لحاظ شرعی که متشرع ظاهر شدید،پاسخگو هستید. محض اطلاع شما آقای پزشکیان هنوز دولت را در اختیارندارند و از زمان اتفاقاتی که قبلا افتاده بود وخبر ۲۰و سی تصاویر با عرض معذرت برهنه را با شطرنجی کم نشان داد، این قبیل رفتارها بود، حالا اگر آن را هم به دولت سوم و...اگر ربط ندهید. سعی کنید اسیر اغواگری رسانه های معاند قرار نگیرید و در بزنگاهها با منطق و انصاف به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین کنید. بنده مطالبی که می نویسم ، از جانب حمایت و طرد هیچ یک از عزیزان کاندید چند هفته قبل نیست و در مقابل کسانی که تاریخ اسلام را با منافع خود شخصی سازی می کنند و القاب زشت به یکدیگر می دهند پاسخ می نویسم که منبع شان یک روزنامه تندرو و صرفا جناحی است و از هر دو جناح معروف هم متاسفانه هستند. ضمنا اگر در نظر شما تابع قوانین کشور بودن منافقانه است، از خدای متعال برای شما استغفار می طلبم به حق این روزهای عزیز. و سخن پایانی بنده در این صفحه آرزوی نوشتن مطالب با قصد روشنگری برای شما و هموطنان عزیز را دارم نه خدای نکرده منافع شخصی و غرض ورزانه که مغایر با دستورات بزرگان دین است.
حسین

۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
البته ظاهرا انصافی هم در کار بوده و از واژه بیشتر استفاده کردید که جهت تصحیح عرایضم ذکر کردم
حسین

۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
البته ظاهرا انصافی هم در کار بوده و از واژه بیشتر استفاده کردید که جهت تصحیح عرایضم ذکر کردم
مصطفی

۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
همین توررچهای توورک احمق به پوزمشکیان رای دادند خوب نگاهشون کنید شرف و وجدان ندارند انسان نیستند پولهای این پیرزن بدبخت را دزدیدند اگر دقت کنید گردنبند نبود
همین ها تو تهران هم دزدی میکنند گوشی من فلک زده را همینا دزدیدند البته بعضی از تورک ها آدم های شریفی هستند که از این جماعت متمایز هستند
همین ها تو تهران هم دزدی میکنند گوشی من فلک زده را همینا دزدیدند البته بعضی از تورک ها آدم های شریفی هستند که از این جماعت متمایز هستند
سوده

۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
آقای حسین میشه از این تعداد رای دهنده به رییس جمهور منتخبتون چند مورد را مثال بزنید که افکار و عقاید شما رو داشته باشند و کمی رعایت و احترام دین کنند آیا شورای نگهبان در مورد تبلیغات کاندیدها که نباید مغایر نظام اسلام باشه هم در تائید صلاحیتشون تاثیر داشته؟ گذشته کاندیدها مورد ارزیابی قرار گرفته ولی وقتی کاندیدی در تبلیغاتش واضح عنوان کنه اگر زنان وطنم بمن رای دهند آزادی که میخواهند را اجرا میکنم عروسی بدون اطمینان از این وعده به انجام دادن قانون شکنی جرات پیدا میکنه با لباس برهنه وارد حوزه ی رای بشه از چراغ سبزهای کدام کاندید هست آیا تا امروز هر بی حرمتی به عزاداران امام حسین کردند جرات داشتند به خود امام و خواهر و یارانش اهانت کنند و این رفتارها رو به شما که گویا از ما بیشتر اسلام شناس هستید آموزش بدن تا بدونید که تا امروز اشتباه کردید که به مردم میگفتید همه باید پوشش کامل داشته باشید بلکه هر کاری بکنید فقط مثل همین ها نیت تان خالص باشه این اسلام واقعی هست ! در ضمن شما حتما میدونید که در شورای نگهبان هم حتما اصلاح طلب طرفدار اسلام شبیه به معاویه و یزید وجود داره پس زیاد تاکید بر صلاحیت شواری نگهبان نداشته باشید
مرضیه

۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
جناب حسین انتقاد کاربران برای مناظرات، تبلیغات و رفتار اطرافیان و حتی خود رییس جمهور و دلیل نمایش دادن بی بندو بارها در تلویزیون چه قبلا چه در حال
برای این هست که وقتی برای رای گرفتن به مردم وعده ی بی بندو باری دادی و قرآن و نهج البلاغه خووندی یعنی اسلام واقعی همین هست که رئیس جمهور و مسئولین مملکت انجام میدن و وجود این همه اهانت به دین و قانون و ائمه در خیابانها را که به واسطه ی وعده های رئیس جمهورتون به رای دهندگانش بخود جرات این تابو شکنی ها را دادند صدا وسیما و مردم مسلمان در تلاش برای شفاف سازی و مطلع کردن جامعه از این منافقین در حد تبیین دارند !!
واقعیت اینه که پزشکیان سالهای قبل هم در حمایت از اسلامی که یزید گونه هست را در پرونده اش داره نه اسلامی که امام خدا برای همین نو آوری ها برای دین خدا جان سپرد و در تبلیغات از این اسلام منحرف به نفع حکمرانی خودش استفاده کرد
کلا اصلاح طلبان از خصوصیت بارزشون همینه که قرآن و نهج البلاغه را برای ديگران روخوانی میکنن ولی خودشون عمل نمیکنن
و ما داریم تبیین همین موارد رو میکنیم با این تفاوت که شما دهه ها با ناز کشیدن منحرف و منافق و مغرض به دین کاری پیش نبردید واز برخوردتون و عقایدتون این تصور بوجود میاد که بجای اثر شما بر اونا انحراف اونا بر شما تاثیر گذاشته
و برخورد در بزنگاه شما با مماشات و سکوت و بیطرفی و میانه روی در جامعه باعث شده امروز عده ای با شدت بیشتری مثل خود شون سعی در فهماندن اشتباهاتشون داشته باشند
پس اینکه مطرح کردن برداشت منو از واقعیت دیدگاه هاتون و از دیدن واقعیت رفتار ولنگارها و بی دینها در جامعه متهم به نافرمانی از قانون کشور میکنید من هم از خداوند متعال برای شما استغفار میطلبم
اصلاح طلبان اینگونه هستند واقعیاتی رو که مردم بیان میکنن گناه دونسته و طلب مغفرت دارند ولی تهمت به مؤمنان رو از طرف خودشون گناه نمی دونند
برای این هست که وقتی برای رای گرفتن به مردم وعده ی بی بندو باری دادی و قرآن و نهج البلاغه خووندی یعنی اسلام واقعی همین هست که رئیس جمهور و مسئولین مملکت انجام میدن و وجود این همه اهانت به دین و قانون و ائمه در خیابانها را که به واسطه ی وعده های رئیس جمهورتون به رای دهندگانش بخود جرات این تابو شکنی ها را دادند صدا وسیما و مردم مسلمان در تلاش برای شفاف سازی و مطلع کردن جامعه از این منافقین در حد تبیین دارند !!
واقعیت اینه که پزشکیان سالهای قبل هم در حمایت از اسلامی که یزید گونه هست را در پرونده اش داره نه اسلامی که امام خدا برای همین نو آوری ها برای دین خدا جان سپرد و در تبلیغات از این اسلام منحرف به نفع حکمرانی خودش استفاده کرد
کلا اصلاح طلبان از خصوصیت بارزشون همینه که قرآن و نهج البلاغه را برای ديگران روخوانی میکنن ولی خودشون عمل نمیکنن
و ما داریم تبیین همین موارد رو میکنیم با این تفاوت که شما دهه ها با ناز کشیدن منحرف و منافق و مغرض به دین کاری پیش نبردید واز برخوردتون و عقایدتون این تصور بوجود میاد که بجای اثر شما بر اونا انحراف اونا بر شما تاثیر گذاشته
و برخورد در بزنگاه شما با مماشات و سکوت و بیطرفی و میانه روی در جامعه باعث شده امروز عده ای با شدت بیشتری مثل خود شون سعی در فهماندن اشتباهاتشون داشته باشند
پس اینکه مطرح کردن برداشت منو از واقعیت دیدگاه هاتون و از دیدن واقعیت رفتار ولنگارها و بی دینها در جامعه متهم به نافرمانی از قانون کشور میکنید من هم از خداوند متعال برای شما استغفار میطلبم
اصلاح طلبان اینگونه هستند واقعیاتی رو که مردم بیان میکنن گناه دونسته و طلب مغفرت دارند ولی تهمت به مؤمنان رو از طرف خودشون گناه نمی دونند
رسولی

۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
آقای حسین چه ربطی به اغواشدن رسانه معاند داره ! رئیس جمهور کشور اسلامی ایران وعدهی ولنگاری میده چه ربطی به معاند داره ولنگار با یه وعده قانون شکنی و تابو شکنی میکنه چه ربطی به معاند داره روحانیون درباری و مسئولین اصلاح طلب منفعت طلب از این اسلام معاویه ای حمایت میکنند چه ربطی به اغوای معاند داره
جناب حسین بنطر فعلا معاند اصلی در داخل کشور اسلامی بیداد کرده نه معاند در خارج
جناب حسین بنطر فعلا معاند اصلی در داخل کشور اسلامی بیداد کرده نه معاند در خارج
سهیل

۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
با عرض معذرت از آقای حسین
من جوانی نه چندان پایبند به دینم هستم چون هر وقت خاستم بطرف دین محمد و علی که از قرآن و نهج البلاغه و مؤمنان قوی بیشتر جذب بشم طرفداری شما از اسلام میانه رو و بقول دوستان معاویه ای و یزیدی باعث میشه باور کنم اسلام واقعی یعنی همین تبیین شما از دین در بزنگاه منطق وانصاف !!(همه رفتارها اسلامی هست حتی اگه برهنه بشی و مشروب بخوری مسلمانیت تغییر نمیکنه)
پس اگه من بطرف دینی که شما رفتار این گروه رو با سکوت و مماشات تایید میکنید رفتم و به انحراف کشیده شدم گردن شما مسلمانهای واقعی
از خدای متعال میخام بهشت برای آنهایی که برای مردم اسلام واقعی تبیین کردند و جهنم برای آنها که اسلام ساختگی را به مردم نشون دادن
من جوانی نه چندان پایبند به دینم هستم چون هر وقت خاستم بطرف دین محمد و علی که از قرآن و نهج البلاغه و مؤمنان قوی بیشتر جذب بشم طرفداری شما از اسلام میانه رو و بقول دوستان معاویه ای و یزیدی باعث میشه باور کنم اسلام واقعی یعنی همین تبیین شما از دین در بزنگاه منطق وانصاف !!(همه رفتارها اسلامی هست حتی اگه برهنه بشی و مشروب بخوری مسلمانیت تغییر نمیکنه)
پس اگه من بطرف دینی که شما رفتار این گروه رو با سکوت و مماشات تایید میکنید رفتم و به انحراف کشیده شدم گردن شما مسلمانهای واقعی
از خدای متعال میخام بهشت برای آنهایی که برای مردم اسلام واقعی تبیین کردند و جهنم برای آنها که اسلام ساختگی را به مردم نشون دادن
حسین

۰۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
حاجی مصطفی، اهانت ننویس،اگر مشکلی با آدمهای بد از دیدگاه شماست، چه ربطی به نژاد و قومیت و صنف و....دارد. با این حساب،به چندین میلیون که رای دادند هم مدیونی. مگر شما با رای دادن به کاندیداهای مختلف ، مورد قضاوت قرار می گیرید آنهم با این ادبیات که در شان شما که نماینده عفاف و حجاب هستید نیست. ما باید با رفتار طمانینه و الگو بودن ، به نشر اخلاق اسلامی بپردازیم.
بهار

۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
مصطفای عزیز این مهم نیست که گردنبند بود یا پولهاش یا که تورک بودن
در واقع همه استانها به آقای جلیلی رای دادند مثلا در خراسان شمالی اکثریت رای به پزشکیان دادند ... فکر میکنی چند ملیون یا چند صد هزار به او بیشتر رای دادند ؟
چون فراموش کردم فقط ۱۷ یا ۲۷ نفر
و همین طور هر استانی
به نتیجه دقت کن تنها ۱ ملیون و ۳۰۰ اختلاف هست که می دونی بسیاری از اینا برای چی رای دادن ولی بهترین مؤمنان هم در میانشان وجود داره
در واقع همه استانها به آقای جلیلی رای دادند مثلا در خراسان شمالی اکثریت رای به پزشکیان دادند ... فکر میکنی چند ملیون یا چند صد هزار به او بیشتر رای دادند ؟
چون فراموش کردم فقط ۱۷ یا ۲۷ نفر
و همین طور هر استانی
به نتیجه دقت کن تنها ۱ ملیون و ۳۰۰ اختلاف هست که می دونی بسیاری از اینا برای چی رای دادن ولی بهترین مؤمنان هم در میانشان وجود داره
بهار

۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
یعنی اینکه تمام مردمی که رای دادند ۲۶ درصدشون به پزشکیان رای دادند و بقیه ۲۴ درصد رای به جلیلی رای دادند
همین طور همه استانهایی که رای بیشتری به جلیلی دادن به این معنی نیست که هیچ رای به پزشکیان ندادن
پس اینجور که شما محاسبه کنید
مثَلِ چوب تر و خشک با هم سوختنه
همین طور همه استانهایی که رای بیشتری به جلیلی دادن به این معنی نیست که هیچ رای به پزشکیان ندادن
پس اینجور که شما محاسبه کنید
مثَلِ چوب تر و خشک با هم سوختنه
حسین

۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
هموطنان گرامی و دیندار که حتی شورای محترم نگهبان را هم قبول نمی کنید و خود را در زمره مؤمنین و اسلام شناس ها قرار می دهید و نظر مخالف و یا ملایم نسبت به ناهنجاری ها را برنمی تایید و الفاظ معاویه و یزید و....را از ته دل نسبت می دهید، این قضاوت اگر مغرضانه و جهت منافع شخصی است که هیچ ولی اگر قلبا معتقد به نظراتتان هستید، کمی تامل نمایید. بنده نه مثل شما قائل به حل مشکل حجاب و....از طریق صرفا جبری هستم ونه مانند افراطی هایی دیگری که به بهانه آزادی باعث ولنگاری می شوند ، با آن موافقم. آیا اطاعت از روش بزرگان دین در امور فردی و اجتماعی آنقدر سخت هست که اتهام سازشکاری و همراهی با به قول شما منحرفین زده شود. شما اصلا نگران نباشید ، چرا که در مقابل ظالمان ، مروجان فساد و مشروب خواری و....هم درگیری کلامی دارم و از حقانیت دین الهی تا حد توان دفاع کرده ام و خدای متعال را سپاس که همرنگ هیچ تندرویی نشده ام. مسائل اجتماعی خود دارای اصولی است و اگر مطالعه داشتید، گفتند که در مورد مثلا حجاب چندین سازمان، کم کاری یا ترک فعل داشته اند، خود خانواده ها هم مسئولیت دارند و نیاز به آموزش. سخن پایانی اینجانب در این صفحه این است که در خانواده متدین از لحاظ ظاهری و باطنی ، فرزندانی هستند که به هردلیلی رعایت حجاب ندارند، آیا خانواده می تواند صرفا با تهدید و محروم کردن و....اورا ملزم به رعایت کند یا به عبارت ساده اشتباه فرزندمان را ، دیگر اورا طرد و مجازات شدید می کنیم. از هموطنی هم که استغفار برای ما طلبیدند سپاسگزارم.