عکس

جدیدترین عکس همسر سپهر حیدری در اینستاگرام

به گزارش دیلی فوتبال؛ آرام جوینده، همسر سپهر حیدری عکسی جدید در اینستاگرام منتشر کرد که حاکی از تداوم قرنطینه این خانواده است.

همه گیری جهانی ویروس کرونا موجب شد تا بیشتر تصاویری که چهره ها در اینستاگرام منتشر می کنند در خانه باشد.

پیش تر سپهر حیدری، بازیکن پیشین پرسپولیس از مردم درخواست کرده بود هشدارها را جدی بگیرند و به هیچ وجه از خانه خارج نشوند.

سپهر حیدری گفته بود:

شما را به جان عزیزتان قسم از خانه بیرون نروید!

گفتنی است؛ آرام جوینده، همسر بازیکن پیشین پرسپولیس دارای مدرک مربی گری تکواندو است و به صورت حرفه ای ورزش را دنبال می کند.

جدیدترین عکس همسر سپهر حیدری در اینستاگرام

اینستاگرام دیلی فوتبال
 
نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. اجازه می خواهم شما را “دخترم” صدا بزنم ، چون هفتاد ساله هستم و فرزند چهارم دختری هفده ساله است که خودش را چون شما ، با این وسائل آرایشی که معلوم نیست از چه ساخته شده و چه اثری بر روی پوست افراد دارد ، همچون عروسکی رنگ می کند. اگر چه او هنوز به دماغ ( بهر دو معنی آن ) و لب و لوچه نرسیده  ، اما بعد از هفتادسال زندگی و تجربیات داشتتن چهار فرزند و کار در سه قاره ، تصویر سمت راست شما را در بالای همین صفحه خانمی  یافتم که آرزو دارم و داشتم که دخترم همچنان نباشد. لذا گذشته از آنیکه دخترم خود را تا مرتبه عروسک بیجان و بازیچه دست کودکان ( چون هیچ انسان بالغی عروسک بازی نمی کند ) تقلیل داده ، این الگو سازی از کسانی که شهرتی دارند و مدل های فرهنگی ( و در این مورد ضد فرهنگی ) جامعه هستند اما مسئولیت پذیر نیستند بهیچ عنوان قابل دفاع نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *