|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۰۲۷۲۵

مهدی طارمی کرونا گرفت | احتمال غیبت ستاره تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی

مهدی طارمی کرونا گرفت | احتمال غیبت ستاره تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی

به گزارش دیلی فوتبال؛ مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران که در ترکیب اصلی پورتو مقابل بواویستا در لیگ پرتغال حضور داشت در لحظات پایانی با تصمیم کونسیسائو خط خورد و حتی روی نیمکت نیز قرار نگرفت.

دلیل غیبت مهدی طارمی این بود که تست کرونای مهاجم ملی پوش ایرانی مثبت اعلام شد و به همین دلیل از حضور در ترکیب پورتو باز ماند.

طبق گزارش ها، طارمی اکنون بدون علامت است و به خانه اش منتقل شده تا دوره قرنطینه را در آنجا سپری کند.

شنیده ها حاکی از آن است مهاجم تیم ملی ایران به دلیل ابتلا به کرونا در بازی مقابل کره جنوبی در انتخابی جام جهانی 2022 غایب خواهد بود.

ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟