|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۰۳۵۸

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به داوری بازی با شهرداری ماهشهر

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به داوری بازی با شهرداری ماهشهر
به گزارش دیلی فوتبال؛ محمدحسن انصاری فرد پس از پیروزی پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر و صعود این تیم به مرحله نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی، بازی خوبی بود. ما مثل همیشه روی نوار پیروزی هستیم. بچه‌ها خیلی زحمت می‌کشند. وی ادامه داد: با همین سرعت می‌رویم تا جام حذفی را بگیریم. در لیگ برتر صدرنشین هستیم و به خاطر خوشحالی هواداران‌مان خیلی خوشحالیم. برای ما فرقی ندارد و باید همه بازی‌ها را ببریم. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد داوری این مسابقه و صحنه مشکوک پنالتی برای تیم شهرداری ماهشهر گفت: داوری مشکلی نداشت. خودم فیلم آن صحنه را چند بار دیدم. رادو شوویچ هیچ برخوردی با بازیکنان آنها نداشت. وی در مورد روند مذاکره با برانکو عنوان کرد:‌ نمایندگان‌مان را به آنجا فرستادیم و جلسه برگزار شد. صحبت‌ها به خوبی انجام می‌شود. ان‌شاءالله بتوانیم به توافق نهایی برسیم.
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟