|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۰۵۷۱

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به اظهارات کالدرون

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به اظهارات کالدرون
به گزارش دیلی فوتبال و به نقل سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ محمدحسن انصاری فرد درباره حواشی اخیر گالریل کالدرون اظهار کرد:

نمی‌خواهم به حواشی ایجاد شده دامن بزنم. بنده در قبال اظهار نظرهای آقای کالدرون  پاسخی ندارم که در رسانه‌ها مطرح کنم بلکه حرفی باشد با خودشان صحبت خواهم کرد تا سوءتفاهمات مرتفع شود. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و باید همدلی‌ها حرف اول را بزند و آقای کالدرون هم حرفی و گلایه‌ای داشته باشد می‌شنویم.

انصاری فرد در ادامه گفت:

کاری به دیگر مسایل ندارم و وارد جزییات نمی‌شوم و فقط می‌گویم آقای کالدرون که دو سوم  قسط اول قرارداد خود را در سه مرحله دریافت کردند و در این باره نهایت همکاری را داشته‌اند روز سه‌شنبه در جلسه‌ای که در باشگاه برگزار شد درباره تحقق یکی از موارد قرارداد خود که به ایشان در مذاکرات قول داده شده بوده برای دومین بار صحبت کردند و انتظار داشتند باشگاه پاییبند به قول داده شده باشد و ما نیز همان روز به ایشان توضیحاتی دادیم و قرار شد بنده بعد از طی روال قانونی این مشکل را حل کنم که امروز نیز با اخذ مصوبه هیات مدیره حل و فصل شد.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟