|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۱۲۰۶۸

اعتراض باشگاه تراکتور به رای کمیته انضباطی درباره بازی با پرسپولیس

اعتراض باشگاه تراکتور به رای کمیته انضباطی درباره بازی با پرسپولیس

به گزارش دیلی فوتبال؛ باشگاه تراکتور در خصوص رای صادره کمیته انضباطی درباره با بازی تراکتور و پرسپولیس در هفته 28 لیگ برتر، به کمیته استیناف شکایت می کند.

این باشگاه اعلام کرد: «به دنبال صدور رای یک طرفه کمیته انضباطی برای بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس از هفته ۲۸ مسابقات لیگ برتر، باشگاه تراکتور نسبت به آرای صادره معترض بوده و موضوع را از طریق کمیته استیناف پیگیری می‌کند.

باتوجه به مستندات ارایه شده، حکم صادره مصداق بارز بی‌عدالتی بوده و نتیجه بازی و همچنین میزان محرومیت بازیکنان حریف به هیچ عنوان قابل قبول نیست و بر همین اساس از طریق کمیته استیناف احقاق حق باشگاه را پیگیری می‌کنیم.»

ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟