|
کد خبر: ۱۱۵۶۷۵

فیلم| سجاد غریبی (هالک ایرانی) بزرگتر است یا یخچال؟

فیلم| سجاد غریبی (هالک ایرانی) بزرگتر است یا یخچال؟

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ سجاد غریبی که در فضای مجازی به هالک ایرانی شهرت دارد بیش از آنکه به مبارزه هایش معروف باشد به فیلم های عجیب و غریبی که در اینستاگرام منتشر می کند، شناخته می شود.

هالک ایرانی اینبار در ویدیویی که به تازگی منتشر کرده حجم بدن خود را با یخچال خانه اش مقایسه می کند!

فیلم منتشره سجاد غریبی و این اقدام عجیب او با واکنش های عمدتا طنز کاربران شبکه های اجتماعی همراه بوده است؛ بنظر شما هالک ایرانی بزرگتر است یا یخچال؟

فیلم مقایسه ابعاد سجاد غریبی (هالک ایرانی) با یخچال که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم مقایسه هالک ایرانی با یخچال

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
محمد
-
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
ساام.ای بنده. خدارو ببرید درمانش کنیدچرامثل وراز یاهمون گراز فقط از سرش عکس میگیره .توبزرگ نشان میدی گنده ای زیادی حجمت زیاد وعقلت هم ولش کن.شفای عاجل
پاسخ
امین
-
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
یخچال دوبرابربزرگترازسجادهست
پاسخ
احمد
-
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
بابا واقعا زمان آزاد دارید که این خنده آور به قولی هالک می زارید.
با آبروی شیران ایران زمین با این افراد پودر خور بازی نکنید .
بیندازید دور این بی خاصیت.
پاسخ
Sasha
-
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
دهن ساغیتوو سایدمم??
پاسخ
حسین
-
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
سلام میخوام حرف دل مردم رو بهت بزنم سجاد جان
اولا اینکه اون قیافتو خشن نکن که هیچ بهت نمیاد
دوما کولتو بزور در نیار هممون اون روز فیلمتو دیدیم که مارتین فورد هولت داد خوردی زمین
هیکلتم دیدیم داخل فیلم اونقدرام بزرگ نیست که از خودت کلیپ میسازی
فوتوشاپ ک کاری نداره
بالاخره دستت رو شد همه همه چیزو دیدن دیگه نمیشه جمعش کنی با این کلیپ درست کردنا
بشین سرجات دست از این کارا بردار بخدا ابرو ایرانو داری میبری توروخدا بسه دیگه چقد میخوای مسخرمون کنن
بعدشم کف دستای تو اندازه ای نداره دستش میکنی دستت معلوم نشه ولی بخدا همه چیز مشخصه مردم رو خر فرض میکنی ولی خر خودتی گل پسر
یاعلی
پاسخ
محمد
-
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
آقا سلام ما رو برسونید بهش بگید ناموسا آبرو نذاشتی واسع ایرانی جماعت همینطور مضحکه عالم و آدم هستیم?تو یکی دیگه هر روز صدر جدولمون نکن جون جدت از خر شیطون بیا پایین این خر سواری ده نیست مادر مملکت همین مونده فردا پس فردا اوگاندایی ها هم مسخرمون کنند بهش بگین به غریبی هالک که نیستی پس ادا در نیار تو پشه ای بیش نیستی در صورتی که پشه یک آدم رو از پا در آورد پس عین آدم بیابشین ماستتو بخور
پاسخ
حمید
-
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
باز این زیادی جنس زده شروع کرد ساقی جون مادرت کمتر بده این بکشه
پاسخ
حمید
-
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
حاجی رونی کلمن و ارونلد هم حتی موقع راه رفتن کتا رو میبستن
خدا نکشت ک انقدر دلقکی??????????
پاسخ
امیر خانی
-
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
خدایا منو ببخش، این اقای غریبی، مشکل روحی و روانی داره، لعنت بر کسی که پیج این ادم رو باز کند چون خودمون این عقب مونده هارو بزرگ کردیم
پاسخ
Au
-
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
این سجاد خیلی مواد می‌زنه قاطی کرده و جو گرفته بهتره یکم کوتاه چون ...
پاسخ
تمنا
-
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
با سلام
حاجی نکنید از این ادم فیک مطلب نزارید اینجوری میشه که به خودش اجازه میده با ابروی ما بازی بکنه وقتی هیچ مطلبی از این ادم بی جنبه منتشر نشه بعد از یه مدت میره پی کارش وقتی میبینه با این کارها بیشتر اسم و عکسش در سایت ها منتشر میشه بیشتر ابرو ریزی میکنه هیچ مطلبی ننویسید حتی انتقاد ...این ادم بادکنکی را بیخیالش بشید ..با تشکر
پاسخ
تمنا
-
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
با عرض سلام مجدد
تا یادم نرفته بگم که:
یکی دو ماه پیش یکی از همین سایت ها با این اقا مصاحبه کرده بود و بعد متن مصاحبه کلی انتقاد از این ایشون نوشته بود یادم میاد پرسیده بودند که برای اینکه برای مسابقه بشی چکار میکنی ایشون در پاسخ گفته بودند من روزای معمول چهار تا پنج وعده غذا میخورم ولی زمانیکه قرار باشه مسابقه بدم هفت تا هشت وعده غذا میخورم ?معیار این اقا برای روبرویی با حریفای خیالیش فقط وعده غذایی هست به تنها چیزی که اشاره نکرده بود تمرین و ورزش بود ??بابا شما را به جان عمو ترامپ بی خیال این دلقک بشید ?☹
پاسخ
سعید
-
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
داداش جدی نگیر ایشون بازیگر طنز اینستاگرام هستند ار نوع تپلش این کارها هم در واقع نوع جذب فالوور هست
پاسخ
ضد sani
-
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
فقط اینو بگم یخچاله قوی تره
پاسخ
سعید حیدر
-
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
از اطرافیانش کسی نیست بهش بگه
دلقک بی خاصیت بس کن.
واقعا حال به زن است.
پاسخ
هالک ایرانی
-
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
خل مالیاتی
پاسخ
مسعود
-
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
اقااااااااایخچالشون ازاون ۳متریا ست!!!!!!!
پاسخ
سناتور
-
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
خو دوزاری ایران هیچ خودت چهارتا دوست و فامیل نداری؟ آخه تو ابرو داری تو چششون نگاه کنی... برو بساطتو جمع کن، واقعا صنعتی میزنی و ساقیه محترمت کیه؟ تو بزرگترین تبلیغ واسه ساقیت هستی از نظر من تو واسه ی منچ و مار پله هم بقدر کافی بزرگ نشدی... بیچاره پدر و مادرت چه غصه ای میخورن که تورو دارن!!! تاماااااام
پاسخ
ایرانی
-
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
سجاد جان تمریناتت زیلد سخت نیست.. مربی رو عوض کن.. بیا پیشم افتخاری تمرین میدم بهت.. حریفاتو تو راند اول ناک اوت کن.. تمرینات روی آب راه رفتن.. تمرین داخل آتش.. و میمون مست.. تمرین آخرهم مشت مار خشمی هست... قبل مسابقه هم از این مشت مار یکی میزنم بهت دوپینگ بشی.. موفق باشی
پاسخ
ایرانی
-
۰۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
سجاد جان تمریناتت زیاد سخت نیست.. مربی رو عوض کن.. بیا پیشم افتخاری تمرین میدم بهت.. حریفاتو تو راند اول ناک اوت کن.. تمرینات روی آب راه رفتن.. تمرین داخل آتش.. و میمون مست.. تمرین آخرهم مشت مار خشمی هست... قبل مسابقه هم از این مشت مار یکی میزنم بهت دوپینگ بشی.. موفق باشی
پاسخ
آروین
-
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
باسلام
گاز پیک نیکی ازتو هم بزرگتره هم قویتر تورو میز و صندلی قسمت میدم کم بخندون مارو دل درد گرفتم اینقدر خندیدم با این کلیپ چه اعتممممممممممماد به سقفی داری لعنتی ??????
پاسخ
فرهاد
-
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
بد بخت
عقده ای
عقده ای
پاسخ
رضا
-
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
روزهای اول که اسم و عکسهای به اصطلاح هالک ایرانی رو شنیدم! پیش خودم چه خیال‌بافی که نمیکردم
تو خیالات خودم میگفتم این حتما از نوادگان رستم هست
وقتی دیدم با یه کف گرگی بلانسبت مثل... پهن شد رو زمین همه چی رو سرم خراب شد
اونوقت تازه فهمیدم فقط حرف میزنه و مرد مبارزه نیست
پاسخ
N
-
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
یه مشنگ به تمامی ، باور کن خودتو به روانپزشک نشون بدی ،دیگه از اینکارا نمیکنی ،
پاسخ
N
-
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
یه مشنگ به تمامی ، باور کن خودتو به روانپزشک نشون بدی ،دیگه از اینکارا نمیکنی ،
پاسخ
N
-
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
خدای. چیزی از این ننویسید یه مدت پخش نکنید خودشو جمع می‌کنه بخدا هرکس فیلمشو میبینه مسخره می‌کنه ،
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟