|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۱۷۸۶

حق میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا از تیم های ایرانی گرفته شد

حق میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا از تیم های ایرانی گرفته شد
به گزارش دیلی فوتبال و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در نامه ارسالی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و بیانیه ای که فدراسیون فوتبال در پی آن منتشر کرده، آمده است: 1- فدراسیون فوتبال امروز نامه‌ای رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده است و به موجب آن اعلام شده که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم‌های ایرانی در فصل جدید را در کشور بی‌طرف برگزار کند. 2- فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از دریافت نامه و در روز جمعه جلسه‌ای را با حضور کلیه مسئولین مرتبط با موضوع برگزار کرد و مراحل اولیه پیگیری ویژه در این باره به سرعت آغاز شد. 3- همچنین مقرر شد در روز شنبه جلسه دیگری در این باره با حضور مدیران ۴ باشگاه نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود و تصمیم مقتضی با اعلام نظر باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو اتخاذ شود. 4- موضع نهایی باشگاه‌های ایرانی ظرف روز‌های آینده و پس از تصمیم‌گیری قطعی کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟