خبر شوکه کننده؛ پیدا شدن نوزاد رها شده در کنار سطل زباله در محله افسریه تهران
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از پیدا شدن نوزاد رها شده در کنار یک سطل زباله در محله افسریه تهران توسط تکنسین های اورژانس خبر دادند و به بررسی سرنوشت این پسربچه پرداختند.
صبح امروز دوشنبه 31 مرداد 1401، نوزاد پسری که بنا بر اعلام تکنسین های اورژانس تنها چند ساعت از به دنیا آمدن او می گذرد، در کنار یک سطل زباله در محله افسریه پیدا شد.
بر اساس گزارش های رسانه های ایران، این نوزاد در محله افسریه، خیابان 15 متری، نبش خیابان 29 جنب سطل زباله پیدا شده است.
عوامل اورژانس این نوزاد را به بیمارستان فیروزگر منتقل کردند.
- بیشتر ببینید:
- جنایت نافرجام در بیمارستان گنجی برازجان
پیدا شدن نوزاد رها شده در افسریه
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها