|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۲۴۰۴

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و تراکتور

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و تراکتور
به گزارش دیلی فوتبال؛ نوید مظفری، کارشناس داوری فوتبال ایران درباره قضاوت محمدرضا اکبریان در بازی پرسپولیس و تراکتور و اعتراضات شدیدی که بازیکنان و مربیان دو تیم به تصمیمات او در جریان بازی داشتند, اظهار داشت:

تا زمانی که کمیته انضباطی با این اعتراضات مقابله نکند و تا زمانی که یکی از اعضای کادر فنی وقتی که اخراج می‌شود, تهدید به بیرون کشیدن تیم از زمین می‌کند و باید با خواهش اجازه این کار را به او ندهند, این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

با توجه به اینکه بازی‌های لیگ در ادامه حساس‌تر هم می‌شوند, اگر کمیته انضباطی با این صحنه‌ها برخورد قاطع نکند, شرایط بدتر هم می‌شود.

وی درباره تعداد زیاد کارت‌های زردی که داور در بازی پرسپولیس و تراکتور نشان داد، خاطر نشان کرد:

شاید داور فقط در یکی یا دو صحنه, آنهم در وسط زمین در تشخیص خطا‌ها دچار اشتباه شد و در کل قضاوت خوبی داشت.

بیشتر کارت زرد‌ها فقط عکس‌العمل داور به رفتار‌ بازیکنان بود.

قضاوت این بازی با توجه به حساسیت آن خیلی سخت بود، ولی اکبریان عملکرد خوبی داشت.

متأسفانه بازیکنان ما عادت کرده‌اند که با هر سوت داور اعتراض کنند.

این کارشناس داوری درباره اخراج ساکت الهامی, یادآور شد:

ما نمی‌دانیم در آن صحنه چه اتفاقی رخ داده است و چیز زیادی در تلویزیون مشخص نبود.

فقط من دیدم که داور چهارم داور بازی را صدا کرد و دیگر نمی‌دانم که موضوع چه بوده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟