|
کد خبر: ۱۲۵۵۳

محرومیت مهاجم آبی ها از دربی

محرومیت مهاجم آبی ها از دربی
به گزارش دیلی فوتبال؛ از کوره در رفتن لوتارو مارتینز و توهین او به داور بازی اخیر اینتر مقابل کالیاری برای او گران تمام شد. مهاجم آرژانتینی اینتر در بازی یکشنبه شب این تیم در سن‌سیرو به تصمیم داور مسابقه که به او به خاطر ارتکاب یک خطا کارت زرد داده بود به شدت و با لحنی تند اعتراض کرد. برخی از رسانه‌های ایتالیایی حتی مدعی شده‌اند که او به داور نیز توهین کرده است. اکنون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرده که مارتینز را به دلیل فریاد زدن بر سر داور، اعتراض دنباله‌دار و پرتاب توپ از سر خشم دو جلسه محرومیت (با احتساب یک جلسه محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز) مجازات کرده است. در همین حال توماسو برنی دروازه‌بان ذخیره آبی های میلان، یکی از بازیکنانی که در پایان بازی به سمت داور حمله‌ور شدند و به او اعتراض کردند نیز ۲ جلسه از همراهی نراتزوری محروم شده است. گویا برنی در اظهارات خود از جملات تهدید‌آمیز استفاده کرده است. محرومیت دو جلسه‌ای لوتارو مارتینز و برنی آن‌ها را حضور از دو بازی بعدی نراتزوری در سری آ به ترتیب مقابل اودینزه و میلان در دربی دلامادونینا باز می‌دارد. منبع: تسنیم
برچسب ها: اینتر سری آ
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟