|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۲۷۶۱

نتیجه بازی تراکتور و ذوب آهن/ بازگشت تراکتور به کورس قهرمانی

نتیجه بازی تراکتور و ذوب آهن/ بازگشت تراکتور به کورس قهرمانی
به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های تراکتور و ذوب آهن در چارچوب بازی های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان الهامی به پایان رسید. در این بازی حمزاوی اوکاچا در دقیقه 46 و ساسان انصاری در دقیقه 63 برای تراکتور گلزنی کردند و هادی محمدی نیز در دقیقه 57 تک گل ذوبی آهن را به ثمر رساند. علی صفایی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت؛ او در این بازی به احسان حاج‌صفی و میلاد فخرالدینی از تراکتور و علیرضا منظمی و هادی محمدی از ذوب آهن کارت زرد نشان داد. با این نتیجه شاگردان ساکت الهامی 33 امتیازی شدند و موقتا به رده دوم جدول صعود کردند و باید منتظر نتیجه بازی سپاهان و فولاد بمانند. میودراگ رادولوویچ، سرمربی تازه وارد ذوب آهن نیز در این بازی پس از پیروزی هفته گذشته مقابل پارس جنوبی، اولین شکست خود با تیم اصفهانی را تجربه کرد.
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟