|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۲۷۹۷

شجاع خلیل زاده دربی را از دست داد

شجاع خلیل زاده دربی را از دست داد
به گزارش دیلی فوتبال؛ شجاع خلیل زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در دقیقه ۳۷ روی عیسی آل‌کثیر خطا کرد. داور مسابقه به مدافع پرسپولیس به دلیل این خطای شدید کارت زرد نشان داد. با این شرایط خلیل‌زاده ۴ کارته شد و به این ترتیب بازی بعدی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی تهران را از دست داد.
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟