|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۲۸۹۸

بلیت بازی پرسپولیس و استقلال در دربی 92

بلیت بازی پرسپولیس و استقلال در دربی 92
به گزارش دیلی فوتبال و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ در پی گفتگوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حسن کریمی مدیر شرکت توسعه و تجهیز و پیگیری های معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس قرار است بلیت فروشی الکترونیکی بازی پرسپولیس و استقلال که به میزبانی سرخپوشان برگزار می شود از ساعت هشت صبح دوشنبه 14 بهمن 98 آغاز شود. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز به وی اعلام داشت برخلاف رفتار غیرمنتظره ای که برخی مسئولان در باشگاه استقلال در دربی رفت انجام دادند تعدادی بلیت در اختیار باشگاه استقلال قرار خواهد داد. در دربی رفت از سوی باشگاه استقلال به عنوان میزبان هیج بلیتی به باشگاه پرسپولیس داده نشد و همین موجب شد باشگاه نتواند بلیتی در اختیار پیشکسوتان ،هیات مدیره، معاونین، پرسنل و یا اسپانسرهای خود قرار دهد و مدیرعامل پرسپولیس هم به احترام میهمانان خود به ورزشگاه نرفت. باشگاه پرسپولیس از شرکت توسعه و تجهیز درخواست کرد به تعداد کافی بلیت در اختیار باشگاه قرار گیرد تا علاوه بر میهمانان خود تعدادی بلیت هم به باشگاه استقلال داده شود‌ تا آنها بتواند پاسخگوی انتظارات پیشکسوتان و دیگر میهمانان خود باشند.
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟