|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۲۹۴۱

حمله اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی

حمله اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی
به گزارش دیلی فوتبال؛ مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و عدم پرداخت مطالبات و پاداش‌ها به بازیکنان باعث شده تا آنها در اقدامی هماهنگ و مشابه در استوری اینستاگرام خود به انتقاد از عملکرد مدیریت تیم بپردازند. هفته گذشته بازیکنان پرسپولیس استوری مشترک جدیدی را منتشر کردند و حالا دوباره و این بار در آستانه دربی، با متنی طولانی تر، به اینستاگرام بازگشته اند! آنها که در 4 سال اخیر، وضعیت به مراتب بهتری را از نظر مالی تجربه می‌کردند، حالا پس از برآورده نشدن انتظارات خود و بدقولی متوالی مدیران باشگاه، دوباره تصمیم به اعتراض گرفته‌اند.

حمله اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی

ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟