حمله اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی
به گزارش دیلی فوتبال؛ مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و عدم پرداخت مطالبات و پاداشها به بازیکنان باعث شده تا آنها در اقدامی هماهنگ و مشابه در استوری اینستاگرام خود به انتقاد از عملکرد مدیریت تیم بپردازند.
هفته گذشته بازیکنان پرسپولیس استوری مشترک جدیدی را منتشر کردند و حالا دوباره و این بار در آستانه دربی، با متنی طولانی تر، به اینستاگرام بازگشته اند!
آنها که در 4 سال اخیر، وضعیت به مراتب بهتری را از نظر مالی تجربه میکردند، حالا پس از برآورده نشدن انتظارات خود و بدقولی متوالی مدیران باشگاه، دوباره تصمیم به اعتراض گرفتهاند.

پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها