قطع احتمالی اینترنت به دلیل مسائل امنیتی؛ فعلا کاهش باند نداشتیم
به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از اعمال محدودیت اینترنتی به دلیل مسائل امنیتی خبر دادند .
خبرگزاری فارس گزارش داد، وزیر ارتباطات در مصاحبه با این خبرگزاری گفت: به خاطر مسائل امنیتی و برخی از بحثهایی که این روزها وجود دارد، ممکن است گاهی اوقات محدودیتهایی در اینترنت اعمال شود.
وزیر ارتباطات در مورد کاهش باند اینترنت در چند روز اخیر گفت: هیچ گونه کاهش باندی در روزهای گذشته نداشتیم.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
قطع اینترنت به دلیل مسائل امنیتی
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها