|
آخرین اخبار:
کد خبر: ۱۳۰۰۶

پرسپولیسی ها در آستانه دربی پولدار شدند

پرسپولیسی ها در آستانه دربی پولدار شدند
به گزارش دیلی فوتبال؛ باشگاه پرسپولیس سرانجام امروز به وعده خود عمل کرد و در آستانه دربی 92، 15 درصد از قرارداد بازیکنان به حساب‌هایشان واریز کرد تا پرداختی به این تیم به 50 درصد برسد. امروز با جذب اسپانسر جدید، محمدحسن انصاری‌فرد توانست به وعده خود عمل کند، البته بازیکنان پرسپولیس از ابتدای فصل فقط برای چهار برد پاداش گرفتند، همچنین فصل گذشته خود را هنوز به طور کامل دریافت نکرده‌اند. این در حالی است که ۱۳ میلیارد تومان از قرارداد کادرفنی این تیم در فصل گذشته باقی مانده و همچنین ۱۳ میلیارد از پول برانکو از فصل گذشته پرداخت نشده است. همچنین برانکو مدعی است که با توجه به قراردادش که سه ساله بوده، پول امسال را هم باید بگیرد. این در شرایطی است که اگر احکام مالی برانکو، کالدرون و بودیمیر به باشگاه پرسپولیس برسد، مدیریت این باشگاه دچار چالش جدی خواهد شد. منبع: فارس
برچسب ها: پرسپولیس دربی
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟