|
کد خبر: ۱۳۱۴۳۹

جواد خیابانی به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری شد

جواد خیابانی به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری شد

به گزارش سرویس منهای فوتبال خبرگزاری دیلی فوتبال؛ منابع خبری در توییتر از بستری شدن جواد خیابانی گزارشگر ورزشی تلویزیون ایران در بیمارستان خبر دادند و به بررسی علت بیمارستانی شدن این چهره سرشناس پرداختند.

جواد خیابانی گزارشگر فوتبال کشور لحظاتی قبل در بیمارستان بستری شد.

منابع خبری علت بستری این گزارشگر فوتبال را مشکلات قلبی عنوان کرده اند.

هنوز اطلاعات کاملی از محل بستری خیابانی در دسترس نیست

با آرزوی سلامتی برای این چهره خبری فوتبال کشور.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

علت بستری شدن جواد خیابانی

برچسب ها: توییتر
ارسال نظر
Captcha
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟